Страница 1 от 24 1234511 ... ПоследенПоследен
Резултати 1 до 20 от 476

Тема: И аз съм вече с Терано

  1. #1
    Регистрация
    Oct 2008
    Място
    Пловдив
    Публикации
    521
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране И аз съм вече с Терано

    Здравейте колеги.От днес и аз се присъединявам във Вашата група.Имах Гранд Витара,но я продадох.След 3 месеца търсене така и не намерих свястен екземпляр,та до днес
    .Грабна ми очите едно Терано 2,7 дизел,автомат/това ми беше условие/,къса база и.т.н.
    Колата е чак съмнително нова и свежа,няма ама наистина никакви признаци на джамбазско замаскиране.Утре ще наснимам и ще кача снимки.
    По принцип ще чета тепърва и ще се ограмотявам,но ако някой желае да ми отговори ще съм много благодарен.
    Какво масло в ДВГ.,в скоростната кутия/декстрон ли/,и най-много се тормозя за дифовете щото на задния пише ЛСД.
    Как се пробва това ЛСД дали работи,какъв е принципа на задействане на предния мост,с вакууми като Витарата или по др.начин.
    Кога може да се включва предното,в движение,на неутрална или на паркинг,че нещо все немога да го улуча и малко ми прихърква.
    Отпред се учудих,че няма пружини,кое играе тяхната роля.
    Това е най-общо въпроси тепърва ще има,но първо обслужване и регистрация.
    Благодаря на всички отзовали се.

  2. #2
    Регистрация
    Jun 2008
    Място
    Село
    Публикации
    322
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: И аз съм вече с Терано

    Цитат Мнение на dvdimov Преглед на публикациите
    Какво масло в ДВГ.,в скоростната кутия/декстрон ли/,и най-много се тормозя за дифовете щото на задния пише ЛСД.
    Как се пробва това ЛСД дали работи,какъв е принципа на задействане на предния мост,с вакууми като Витарата или по др.начин.
    К.
    Честито,

    LSD се пробва като вдигнеш жипа, така, че двете задни колела да висят свободно във въздуха. На свободна въртиш едното колело на ръка и ако другото се завърти без да се замисли в същата посока - значи има ЛСД. А колко работи в реални условия - ша ти кажат по-компетентните от мен колеги.

    Поздрави.
    Драго

  3. #3
    Регистрация
    Mar 2009
    Място
    Банско
    Публикации
    3,030
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: И аз съм вече с Терано

    Честито, вече си в клуба на теранаджиите . В двигателя аз сложих 15w40 - каквато марка предпочетеш. За диференцяла - вдигаш джипката на крик от едната страна (примерно задна дясна гума). Когато е изключен от скорост (може и на скорос, ама най-сигурно си е когато е изключено) вдигнатата гума не трябва да се върти повече от половин оборот. Ако вдигнеш цялата задница, двете задни гуми трябва да се въртят в една посока.
    За другото колегите да те насочват.

    Поздрави !

    П.п. с колегата сме писали заедно !

  4. #4
    Регистрация
    Oct 2008
    Място
    Пловдив
    Публикации
    521
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: И аз съм вече с Терано

    Аз мисля да слагам 5w30 или ще му дойде редичко,колко литра събира.ЛСД-то още утре ще го пробвам.Кажете ми ако има някой колега от Пловдив,който може да помага със съвети или сервиз в който няма да се чешат по главите.

  5. #5
    Регистрация
    Aug 2008
    Място
    Димитровград
    Публикации
    691
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: И аз съм вече с Терано

    Тераното ти няма прожини от преде , защото е на торсионно окачване торсионите са ти двата вертикани прута на шасито . И от мен честито терано 1 или 2е- коя годинка е .
    Land rover 2.5 tdi
    0884035413

  6. #6
    Регистрация
    Oct 2008
    Място
    Пловдив
    Публикации
    521
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: И аз съм вече с Терано

    Терано 2,по документи е 10,99г.,все още не мога да се ориентирам за маслата в дифове и кутия.

  7. #7
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    Пазарджик
    Публикации
    645
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: И аз съм вече с Терано

    Честито и от мен!За двигателя, аз съм с полусинтетика 10w40 на Кастрол, събира около 6,2 литра, но става и чиста синтетика.Не го препълвай, на щеката да е до средата.За другите масла, както и за включването на предните и бавните, има писано много, пусни една търсачка (виж, например това http://www.offroad-bulgaria.com/show...D%EE+%CB%D1%C4 .Качи някоя снимка да го видим.
    Последно редактиран от emil5koff ; 15-09-12 в 21:28

  8. #8
    Регистрация
    Sep 2010
    Място
    София
    Публикации
    1,040
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: И аз съм вече с Терано

    Честита придобивка колега, да те слуша много.
    Аз си слагам само Кастрол, за дифа малслото трябва задължително да е за ЛСД. Маслата са важни за нашите машинки, така че не жали средства за това. Порови се из темите, че аз все забравям къде какво.
    Поздрави.

  9. #9
    Регистрация
    Jun 2006
    Място
    гр.Ст.Загора
    Публикации
    5,513
    Точки (при гласуване)
    27

    По подразбиране От: И аз съм вече с Терано

    Честита придобивка и от мен.Ще се убедиш,че Тераното е една доста приятна и не много претенциозна машина.При добра поддръжка не се чупи много и може да му се разчита.Основното му слабо място е предния мост,но веднъж ревизиран и подменено всичко нужно ,но само и единствено с оригинални от Нисан части ,много километри ще си го караш безгрижно!
    Относно маслата...При възможност зимния период може да се кара с по-рядко масло примерно 5W40/като марка трябва да е известен производител,но и маслото да е с установен произход,че марковите неща най-много се фалшифицират/,а през летния да се минава на 10W40/то е полусинтетика и е малко по-гъстичко,но за летните жеги е направо перфектно/.Аз лично поради факта,че нямам възможността да сменям два пъти годишно маслото/нито като навъртян пробег,нито като финансови възможности/,се спрях на по-универсалния вариант,а именно 10W40 полусинтетика на Тотал и го карам целогодишно!
    Маслата в ск. и раздатъчната кутия трябва да са 75W90 като задължително трябва да отговарят на спецификация GL4/ не GL5 ,че износва всичко де е цветен метал по трансмисията/.На предния диференциал наливаш обикновено трансмисионно масло/качествено разбира се/с вискозитет 80W90,а на задния заради LSD-то масло 75w140 с добавка за LSD в него/обикновено е изрично написано на тубичката, че маслото има такава добавка/.
    Отпред нямаш пружини,защото както вече и колегата ти е писал тяхната роля играе торсионното окачване.ако решиш да повдигнеш малко джипката,торсионине се натягат/безпроблемно повдигане може да се направи до около 5-7см. макс/.
    Най-лесния вариант за определяне дали работи LSD-то е повдигане на едната задна гума на крик и опит за потегляне....Ако няма никой повдигнатото колело ще си се върти във въздуха,а джипа ще си стои мирно на крика,а работи ли си блокажа,джипа най-малкото ще се опита да слезне от крика и да тръгне/казвам опита,защото при идеално работещо LSD би трябвало направо да тръгне,но този тип блокировка работи на приплъзване и според износването може и ефекта с тръгването да е по-слаб/
    На предния мост няма никакви вакуми и тем подобни устройства/които разбира се биха се прецаквали винаги в най-неподходящия момент /.Включването става обикновено по два начина:
    1. Заводски е с капачки-означава,че полуоските са постоянно зацепени към предните главини и включването на 4х4 става единствено от лоста на раздатката.
    При този вариант имаш удобството ,че при нужда не се налага да слизаш и да закопчаваш едни ръчни хъбове,а само буташ лоста и вече си в джаза,но...за сметка на това пък постоянно ти се върти без нужда целия преден мост и предния кардан.Това води до по-малка инерция,по-голям разход и повече износване на всички компоненти по задвижването на предния мост.
    2.Хъбове-може да имаш заводско автоматични такива,но много бързо се трошат.Най-добрия вариант си е ръчни хъбове.Наистина има на лице неудобството да слизаш при нужда да ги закопчаваш,но това е най-оптималния вариант относно износване,по-малък разход,по-голяма инерция и дори ако щеш възможността да маневрираш с джипа на бавните скорости само на заден мост!
    Ами това е...ако възникнат въпроси има доста хора тук,които да ти отговорят адекватно
    Поздрави и много безаварийни с Тераното!
    NISSAN FOREVER
    -----------------------------------------------------------------------------
    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

  10. #10
    Регистрация
    Oct 2008
    Място
    Пловдив
    Публикации
    521
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: И аз съм вече с Терано

    Благодаря за изчерпателният отговор,мисля да сложа пълна синтетика 5/40 на ДВГ,а понеже е автомат в кутиятта ще си е декстрон 3.
    Дес доста си поиграх,дигах на крик,лсд работи,всичко му е като чисто ново,чак намерих остатъци от найлони на седалките,направо не ми се вярва.С нетърпение чакам да го обслужа,за да видя дали няма да изкочи някое скрито зайче.
    Хъбовете ми са автоматични,трябва ли след изключване да връщам назад,за да се освободят.Кажете ми,моля при автомата как става превключването на 4х4 бързии и бавни.На неутрална или на паркинг или може и в движение,как съответно се изключват бързи и бавни,че не мога нещо да ги уцеля на П или на Н на кутията и все леко ми прихърква докъто стане.Между другото съм оглеждал още 2 Терано автоматици и с тях така се получаваше,явно не мога да уцеля начина.
    Та сега дерзая кога да намеря време за масла и регистрация в КАТ и газ.Мисля да го обслужа в сервиза на Данчо,който прави автоматици на Кукленско шосе/за тези които са от Пловдив.Ето и малко фото от телефона.
    Прикачени картинки Прикачени картинки      

  11. #11
    Регистрация
    Jun 2006
    Място
    гр.Ст.Загора
    Публикации
    5,513
    Точки (при гласуване)
    27

    По подразбиране От: И аз съм вече с Терано

    За хъбовете,задължително при включване правиш 1-2метра бавно напред, за да зацепят и при изключване спираш-изключваш от лоста -и даваш назад 1-2метра.Другото нещо е че се налага да избягваш прилашкване от задна на първа/доста разпространен приом при закъсване/,защото това ще ги потроши почти веднага.
    С ръчните не се налагат тия галимации,но...като им дойде времето на твоите ще си купиш едни ръчни и ще го караш доживот с тях
    За маслото вероятно ще е Декстрон 3,но не съм наясно,а включването на режим 4х4 мисля ,че при автомата ставаше единствено и само на N-неутрална/но не съм много сигурен /
    Машинката изглежда много добре!
    Поздрави!
    NISSAN FOREVER
    -----------------------------------------------------------------------------
    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

  12. #12
    Регистрация
    Oct 2008
    Място
    Пловдив
    Публикации
    521
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: И аз съм вече с Терано

    И аз мисля,че става само на неутрална,ама пак се чува прихъркване и като поразместя лоста на кутията между П и Н някак си се поучава и спира.Да неби да трябва нещо да се дърпа или натиска лоста на раздатката.
    Ако знаеш някой да продава ръчни хъбове кажи,за да се подготвям щом толко лесно се чупят.
    Къде се продава добавката Редекс,че искам да му сипна профилактично една.Тук четох че тя е най-добра.

  13. #13
    Регистрация
    Mar 2009
    Място
    Банско
    Публикации
    3,030
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: И аз съм вече с Терано

    Супер е ! Отвътре всеедно гледам моята жипка, само дето твоята е къса. От къде е внесен, на колко километра я ?

    Да си го караш безавариино !

    поздрави !

  14. #14
    Регистрация
    Oct 2008
    Място
    Пловдив
    Публикации
    521
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: И аз съм вече с Терано

    Мерси колега,блъскам си главата как още утре БЕЗ номера да го метна в сервиза за обслужване,че много ми се иска вече да го яхам.
    Иначе е италианец да му се неначудиш,а на километража пише 123400,но на колко е.......

  15. #15
    Регистрация
    Sep 2010
    Място
    София
    Публикации
    1,040
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: И аз съм вече с Терано

    Браво, много добре изглежда Тераното.
    Би трябвало да можеш да си включваш предния мост и бавните докато си на D, без да има хъркане, без да натискаш лоста надолу и без никакви усилия.
    Ако си с автоматични хъбове и няма да ползваш Тераното за хард разходки, по-добре си ги карай докато не сдадат багажа, освен ако не си с капачки и постоянно зацепен преден мост.....тогава сменяй ги.

  16. #16
    Регистрация
    Oct 2008
    Място
    Пловдив
    Публикации
    521
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: И аз съм вече с Терано

    С автоматични хъбчета съм,мисля да се поровя и за едни ръчни,за да са ми под ръка ако някое се чупи в неподходящ момент.Явно ми трябват още тренировки относно 4х4.
    Някой може ли да ми прати фото със начина на закрепване на лявото огледало към стойката от вън,че имам някъква доработка със болт и не стои много стабилно.

  17. #17
    Аватара на Кольо
    Кольо е офлайн
    Цървул...
    Старши участник | Организатор |
    | ОС || +ПЛ || ДВиП |
    Регистрация
    Aug 2007
    Публикации
    11,416
    Точки (при гласуване)
    35

    По подразбиране От: И аз съм вече с Терано

    Цитат Мнение на dvdimov Преглед на публикациите
    блъскам си главата как още утре БЕЗ номера да го метна в сервиза за обслужване
    Не се тормози. Регистрирай си го първо в КАТ, нищо няма да му стане като го покараш 20-30 км със старите масла. То и 300 да го караш, и 3000 пак нищо не му е...

    И разбира се честито, и да го слушаш!. За те слуша и теб когато ти се наложи...
    Има ли желание-има и начин!

  18. #18
    Регистрация
    Oct 2008
    Място
    Пловдив
    Публикации
    521
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: И аз съм вече с Терано

    Здрасти Коле,радвам се че и тук помагаш с мнения.
    Проблемът ми е,че мисля да го минавам в КАТ чак в петък щото до тогава моят човек е в отпуска,па не ми се дреме по опашки.
    Но сърце не трае,така че ще видим утре пък квото сабя покаже.

  19. #19
    Аватара на jpetrov
    jpetrov е офлайн Утвърден участник | +ПЛ || ДВиП |* МСС *
    Регистрация
    Feb 2010
    Място
    Стамболийски
    Публикации
    557
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: И аз съм вече с Терано

    Ако ще го ползваш в гората, Тераното има малко проблем с предницата при по-големи и агресивни гуми. Хебелчето му не издържа!
    Заповядай всеки петък в "Централ парк" на младежкия хълм след 20.00 часа. Има теранаджий ще могат да ти бъдат от полза!
    Con musica el mundo esta mejor, vamos a tocar juntos!
    0879076007 Жельо

  20. #20
    Регистрация
    Oct 2008
    Място
    Пловдив
    Публикации
    521
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: И аз съм вече с Терано

    Благодаря ти ще се възползвам от поканата.Почват да чаткат като на жигулата ли тез хебелчета или направо се чупят,кажи ми ако има някъква опасност,как да ги усетя че са тръгнали и съответно лесна и евтина ли е подмяната им.

Страница 1 от 24 1234511 ... ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. Отговори: 7
    Последно мнение: 03-02-12, 19:35
  2. Крушки на бутоните Терано 2. Дано съм от помощ.
    От Светослав Стоянов във форум NISSAN
    Отговори: 2
    Последно мнение: 13-07-11, 16:35
  3. Спрял съм се на Терано 2,7 дизел, дайте съвет
    От Иван Димитров във форум NISSAN
    Отговори: 15
    Последно мнение: 22-11-10, 23:44
  4. Отговори: 26
    Последно мнение: 22-08-10, 11:17

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •