Страница 1 от 6 12345 ... ПоследенПоследен
Резултати 1 до 20 от 117

Тема: Двигател ГАЗ 53

  1. #1
    Регистрация
    Aug 2012
    Място
    Пазарджик
    Публикации
    59
    Точки (при гласуване)
    3

    По подразбиране Двигател ГАЗ 53

    Колеги привет
    На скоро купих една ГАЗКА и хвърля водата през радиатора. Смених гарнитурите на двигатела(като преди да сложа новите гарнитури шлайфах главите за да бъдат равни) и също смених гарнитурите на коритото, но уви проблема си остана. Пак ХВЪРЛЯ ВОДАТА ОТ РАДИАТОРА!!! Проверих водната помпа, но и тя е здрава. Вода не вкарва в маслото. Колата е без термостат. От какво идва проблема???
    Благодаря предварително

  2. #2
    Регистрация
    Dec 2005
    Място
    Лозен
    Публикации
    2,288
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: Двигател ГАЗ 53

    А при малко каране, преди да е загрял прави ли го?
    И отделно губи ли водата (когато не я изхвърля).По принцип помпата има много голям дебит и като няма термостат доста бързо върти водата.
    Гарнитури обикновени ли сложи или от по новите с силикона по ръбовете?

    Имам подобен проблем на един познат, като при него грее. Имаме съмнение за гарнитура, но може да се окаже и риза. Глави трудно пукато дори и като са шлайфани доста.
    Случайни хора УАЗ не карат

  3. #3
    Регистрация
    May 2008
    Място
    София
    Публикации
    5,106
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: Двигател ГАЗ 53

    Nik е прав , разбира се . Без термостат и ако радиатора е пълен до капачката , ще изхвърля . Ама изхвърля колкото трябва и спира (ако всичко останало е ок). Нивото на водата обаче остава малко над питата ( отгоре се вижда , а също и с бъркане с пръст се усеща ) .
    Ако изхвърля постоянно и има пукната риза , отзад ми излизаше бял дим ( поне при мен де ).

    Иначе , макар и трудно , пука и глава . Като при това съвсем не е задължително да вкарва вода в маслото . Зависи как е разположена пукнатината . В този случай може да си надува постоянно , хеле пък при форсиране .
    Според мен самите гарнитури не са виновни , щото картината и със старите и с новите, доколкото разбрах, е една и съща .
    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

  4. #4
    Аватара на petroffbg
    petroffbg е офлайн
    Пламен Петров
    Старши участник | Организатор || +ПЛ |
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    СИЛИСТРА
    Публикации
    1,970
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Двигател ГАЗ 53

    Провери си радиятора да не е пълен с котлен камък,симптомите са същите.

  5. #5
    Регистрация
    Dec 2009
    Място
    Русе
    Публикации
    1,603
    Точки (при гласуване)
    6

    По подразбиране От: Двигател ГАЗ 53

    Имаме газка и след ремонт на двигателя и пълен до горе радиатор с вода скъса капачката на радиатора. Сега камиона няма как да му се сложи капачка и като загрее водата над 90 градуса започва да я хвърля, но пак има достатъчно. При пробег на къси разстояния (20-тина км) нямаме никакви проблеми с водата.

  6. #6
    Регистрация
    Mar 2011
    Публикации
    28
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Двигател ГАЗ 53

    системата на водата има котлен камьк

  7. #7
    Регистрация
    Mar 2011
    Публикации
    28
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Двигател ГАЗ 53

    моята газка ми.........сменях свещти кабели делко центровка отпред/ СЕГМЕНТИ и какво ли не и не трагва да работи и тва е какво може да и е -писна ми

  8. #8
    Регистрация
    Aug 2012
    Място
    Пазарджик
    Публикации
    59
    Точки (при гласуване)
    3

    По подразбиране Двигател ГАЗ 53

    Цитат Мнение на Nik Преглед на публикациите
    А при малко каране, преди да е загрял прави ли го?
    И отделно губи ли водата (когато не я изхвърля).По принцип помпата има много голям дебит и като няма термостат доста бързо върти водата.
    Гарнитури обикновени ли сложи или от по новите с силикона по ръбовете?

    Имам подобен проблем на един познат, като при него грее. Имаме съмнение за гарнитура, но може да се окаже и риза. Глави трудно пукато дори и като са шлайфани доста.
    Колега още като запаля колата(студена) при пълен радиатор като подам газ и направо става фонтан. Малко като изхвърля водата спира да хвърля обаче като я покарам два километра колата загрява на 80 градуса и малко и започва да ври водата в радиатора. Сложих обикновенните гарнитури. И аз знам че бая трудно пука главите. Ако е пропаднала ризата няма ли да хвърля постоянно вода

    Цитат Мнение на Vlado_Ts Преглед на публикациите
    Nik е прав , разбира се . Без термостат и ако радиатора е пълен до капачката , ще изхвърля . Ама изхвърля колкото трябва и спира (ако всичко останало е ок). Нивото на водата обаче остава малко над питата ( отгоре се вижда , а също и с бъркане с пръст се усеща ) .
    Ако изхвърля постоянно и има пукната риза , отзад ми излизаше бял дим ( поне при мен де ).

    Иначе , макар и трудно , пука и глава . Като при това съвсем не е задължително да вкарва вода в маслото . Зависи как е разположена пукнатината . В този случай може да си надува постоянно , хеле пък при форсиране .
    Според мен самите гарнитури не са виновни , щото картината и със старите и с новите, доколкото разбрах, е една и съща .
    При мене няма дим от ауспуха и при мене хвърля вода докато нивото остане малко над питата обаче загрява много бърже и на 80 градуса започва да ври водата.

    Цитат Мнение на dimich87 Преглед на публикациите
    Имаме газка и след ремонт на двигателя и пълен до горе радиатор с вода скъса капачката на радиатора. Сега камиона няма как да му се сложи капачка и като загрее водата над 90 градуса започва да я хвърля, но пак има достатъчно. При пробег на къси разстояния (20-тина км) нямаме никакви проблеми с водата.
    Колега при мене за 2километра празна колата вдига 80градуса и започва да ври водата

    Цитат Мнение на stohi80 Преглед на публикациите
    моята газка ми.........сменях свещти кабели делко центровка отпред/ СЕГМЕНТИ и какво ли не и не трагва да работи и тва е какво може да и е -писна ми
    Колеги и при тебе ли хвърля вода???

    Цитат Мнение на petroffbg Преглед на публикациите
    Провери си радиятора да не е пълен с котлен камък,симптомите са същите.
    Как да го проверя и ако има как да го премахна
    Последно редактиран от nickbochev ; 22-08-12 в 20:32 Причина: Сливане на публикации

  9. #9
    Регистрация
    Dec 2009
    Място
    Русе
    Публикации
    1,603
    Точки (при гласуване)
    6

    По подразбиране От: Двигател ГАЗ 53

    Както казва колегата по-горе радиатора ти е запушен и не охлажда. За това и дига бързо температура и хвърля вода. Не знам дали е от котлен камък запушен, но препоръчвам да търсиш нов. А относно проверката, откачаш му маркучите и сипваш вода. Трябва да се източва много бързо без да се задържа. При тебе явно доста се задържа и е като тапа. За това при форсиране излиза през капачката, а не през питата.

  10. #10
    Регистрация
    Aug 2012
    Място
    Пазарджик
    Публикации
    59
    Точки (при гласуване)
    3

    По подразбиране От: Двигател ГАЗ 53

    Цитат Мнение на dimich87 Преглед на публикациите
    Както казва колегата по-горе радиатора ти е запушен и не охлажда. За това и дига бързо температура и хвърля вода. Не знам дали е от котлен камък запушен, но препоръчвам да търсиш нов. А относно проверката, откачаш му маркучите и сипваш вода. Трябва да се източва много бързо без да се задържа. При тебе явно доста се задържа и е като тапа. За това при форсиране излиза през капачката, а не през питата.
    Колега съгласен съм с тебе А как мога да го почистя радиатора???

  11. #11
    Регистрация
    May 2008
    Място
    Добринище
    Публикации
    1,052
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Двигател ГАЗ 53

    Цитат Мнение на dimich87 Преглед на публикациите
    Както казва колегата по-горе радиатора ти е запушен и не охлажда. За това и дига бързо температура и хвърля вода. Не знам дали е от котлен камък запушен, но препоръчвам да търсиш нов. А относно проверката, откачаш му маркучите и сипваш вода. Трябва да се източва много бързо без да се задържа. При тебе явно доста се задържа и е като тапа. За това при форсиране излиза през капачката, а не през питата.
    Подкрепям мнението! Същия проблем, само че на ТК-82 - след пълно промиване и почистване на радиатора, нещата си дойдоха на место. При мен питата се беше затапила от масло от хидравликата, отделно вътре в самия радиатор имаше много натрупвания. Особено от препарати - тип радиатор стоп.

  12. #12
    Регистрация
    Aug 2012
    Място
    Пазарджик
    Публикации
    59
    Точки (при гласуване)
    3

    По подразбиране От: Двигател ГАЗ 53

    Колеги с добавка за радиатор за отпушване ще стане ли???

  13. #13
    Регистрация
    Dec 2009
    Място
    Русе
    Публикации
    1,603
    Точки (при гласуване)
    6

    По подразбиране От: Двигател ГАЗ 53

    Откачи го радиатора и вземай някой друг. От този на скрап ще вземеш 50-60лв. Втора ръка предполагам че ще се намери за 100-150лв и няма да имаш проблеми. Това отпушване е малко "лъжем да те мажема". Ако искаш все пак да опиташ, откачаш долния и горния маркуч, затапваш долния и пълниш с оцет, почиства котлен камък и разни марасутии. Ако нямаш оцет и се налага да го купуваш е по-добре да купиш препарат за радиатори.

  14. #14
    Регистрация
    Oct 2007
    Място
    София
    Публикации
    3,788
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: Двигател ГАЗ 53

    Не си играй да го отпушваш аз се мъчих и само си давах парите залудо за препарати и глупости.

    Купи некой втора ръка върни твоя на вторичните„5 лева беше килото преди 2 години“

    Тури новия и тогава може да се мисли кое що
    К мирной жизни не пригоден.
    Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
    ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

  15. #15
    Аватара на petroffbg
    petroffbg е офлайн
    Пламен Петров
    Старши участник | Организатор || +ПЛ |
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    СИЛИСТРА
    Публикации
    1,970
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Двигател ГАЗ 53

    Цитат Мнение на boss_901 Преглед на публикациите
    Колега съгласен съм с тебе А как мога да го почистя радиатора???
    Има два начина,първият е с кислол,затапваш долната тръба и пълниш догоре,започва реакция,изчакваш да спре,точиш и зареждаш отново и така докато спре да реагира,промиваш обилно с вода и монтираш,това за не толкова замърсен радиятор.Вторият вариянт е със сода каустик,за там си трябва специалист,отпоява се единият казан,топва се в подходящ съд и се подгрява докато заври,шомполира се,ако се налага отново се вари.Пробвай с първия вариянт и ако не се отпуши,търси си друг.Добре е да засечеш със колко вода се пълни преди почистването(или го изтегли),и евентуално ако вземаш втора ръка да провериш,за да не се окаже,че е по-задръстен от твоя,тези автомобили масово се карат с вода и котленият камък им е неизменен спътник.

    P.S.Кислола(процент на солна к.на) и сода каустик са си сериозна химия и предпазните средства са задължителни,очила престилка,гумирани ръкавици!

  16. #16
    Регистрация
    Aug 2012
    Място
    Пазарджик
    Публикации
    59
    Точки (при гласуване)
    3

    По подразбиране От: Двигател ГАЗ 53

    Колеги сложих друг радиатор и пак хвърля вода и направо се отказвам. Има една Газка самосвал с двигател от БОЛГАР и скорости от ЗИЛ. Сполучливи ли са като цяло????

  17. #17
    Регистрация
    Aug 2010
    Място
    Пловдив
    Публикации
    176
    Точки (при гласуване)
    5

    По подразбиране От: Двигател ГАЗ 53

    Не знам какъв е термостата на Газката.Ако затваря малкия кръг при 80гр. ти като нямаш термостат малкия кръг на водата винаги е отворен и напълно нормално е двигателя да загрява и да изхвърли водата.Погледни там където се слага термостата отдолу има ли отвор.Това е за малкия кръг.При загряване той се затваря и водата минава само през радиатора.Успех.Колега ако това не го знаеш не си за Газка.Успех

  18. #18
    Регистрация
    Aug 2012
    Място
    Пазарджик
    Публикации
    59
    Точки (при гласуване)
    3

    По подразбиране От: Двигател ГАЗ 53

    Колеги оказа че е радиатора. Този радиатор където го взех и той беше запушен. Сега сложих друг радиатор и всичко заспа.

  19. #19
    Регистрация
    Aug 2012
    Място
    Пазарджик
    Публикации
    59
    Точки (при гласуване)
    3

    По подразбиране От: Двигател ГАЗ 53

    Колеги днеска засяках колко гори Газката и излезна че гори 40л на 100км на бензин, колата има и газ обаче много кофти е направена газта направо е дупчен карбуратора(без плочка). Колата върви обаче пука, ама като дръпна смукача се оправя това (това на бензин). На газ работи добре ама няма толкова тяга и не съм засякъл как гори на газ. Карбуратора става ли да го прочистя и след това да го регулирам да гори по-малко на бензин??? Или трябва направо нов карбуратор????

  20. #20
    Регистрация
    Dec 2009
    Място
    Русе
    Публикации
    1,603
    Точки (при гласуване)
    6

    По подразбиране От: Двигател ГАЗ 53

    На какъв терен е този разход? По принцип са доста лакоми. В града самосвала на бензин ни гореше 30л/100км. Когато сме били из ниви и гори с него е стигало до 50л/100км. А извънградско е падал разхода до 22-3л.

Страница 1 от 6 12345 ... ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. Двигател газ 21
    От koko_s във форум Архив
    Отговори: 1
    Последно мнение: 07-12-10, 14:41
  2. двигател на ГАЗ-69
    От ares_01 във форум ГАЗ 69
    Отговори: 40
    Последно мнение: 06-01-10, 00:53
  3. Продавам двигател от ГАЗ 69
    От beetle във форум Архив
    Отговори: 2
    Последно мнение: 19-12-07, 20:06
  4. ремонт на двигател газ 24
    От Камен Калчев във форум УАЗ
    Отговори: 42
    Последно мнение: 25-11-07, 10:11
  5. ВАЗ 21214 (двигател)
    От andrew_hack във форум ВАЗ
    Отговори: 9
    Последно мнение: 21-05-06, 13:47

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •