Тези дни се занимавах с една Гранд Витара, собственика е доктор ловджия и искаше да става поне малко за черен път, понеже в стандартен вид е ниска, като лека кола. Реших да пусна нова тема , понеже раздела е доста беден откъм информация за Гранд витарите . За съжаление снимките са малко, понеже работата вървеше много бавно заради жегата и съм снимал само най-важните моменти, докато съм с чисти ръце .
Това не е пълния комплект части, липсват маркучето за отдушника за задния диференциал , нови по-дълги горни болтове за предните амортисьори и конзолите за сваляне на прадния диференциал, които още не са изработени и ще се добавят допълнително .
Съществените неща при задната част са освобождаването на кабела за ABS-а и мъркучето за спирачките. За маркучето реших, че най-безболезнено е да се отреже планката за закрепяне от долната страна към ръкава и да се удължи с парче шина 35х60мм чрез заварка, но нямам снимка от тази процедура, ще я добавя по-късно. На долната снимка е мястото за освобождаване на кабелчето за ABS-a и фиксирането му със свинска опашка накрая .
след освобождаването на тези неща може да се освободи плавно , чрез крик амортисьора и да се добави подложка на пружината, тази е 70мм и според мен е максимума, който може да се събере .
Следват смяна на амортисьорите и подложката на панхард щангата , нещата се правят първо от едната и после от другата страна .
За предната част хамалогията е по-голяма, за да се свали пружината трябва да се разкачи кормилната щанга от шенкела и полуоската .
Подготовката на амортисьора се състои в разпробиване на горния отвор, отрязване на фиксиращото зъбче и монтаж на подложката .
Щангата между двата амортисьора никога не пасва точно , заради напрежението на ботушите, затова се фисира първо от едната страна и после със щанга се намества , за да съвпаднат отворите , иначе се смазват резбите при завиване .
Това е за сега, темата ще има продължение , понеже с 70мм подложки на задните пружини и 40 на предните предницата се оказа по-висока. Сега чакам собственика да я поразтъпче и ще решим как да я довършим.
Това не е пълния комплект части, липсват маркучето за отдушника за задния диференциал , нови по-дълги горни болтове за предните амортисьори и конзолите за сваляне на прадния диференциал, които още не са изработени и ще се добавят допълнително .
Съществените неща при задната част са освобождаването на кабела за ABS-а и мъркучето за спирачките. За маркучето реших, че най-безболезнено е да се отреже планката за закрепяне от долната страна към ръкава и да се удължи с парче шина 35х60мм чрез заварка, но нямам снимка от тази процедура, ще я добавя по-късно. На долната снимка е мястото за освобождаване на кабелчето за ABS-a и фиксирането му със свинска опашка накрая .
след освобождаването на тези неща може да се освободи плавно , чрез крик амортисьора и да се добави подложка на пружината, тази е 70мм и според мен е максимума, който може да се събере .
Следват смяна на амортисьорите и подложката на панхард щангата , нещата се правят първо от едната и после от другата страна .
За предната част хамалогията е по-голяма, за да се свали пружината трябва да се разкачи кормилната щанга от шенкела и полуоската .
Подготовката на амортисьора се състои в разпробиване на горния отвор, отрязване на фиксиращото зъбче и монтаж на подложката .
Щангата между двата амортисьора никога не пасва точно , заради напрежението на ботушите, затова се фисира първо от едната страна и после със щанга се намества , за да съвпаднат отворите , иначе се смазват резбите при завиване .
Това е за сега, темата ще има продължение , понеже с 70мм подложки на задните пружини и 40 на предните предницата се оказа по-висока. Сега чакам собственика да я поразтъпче и ще решим как да я довършим.
Коментар