Обява

Свий
Няма добавени обяви.

100х24 – Да се вкараш в приключение!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • 100х24 – Да се вкараш в приключение!

    Ровейки се в интернет за отзиви на определен модел обувки попаднах на интересни прояви. Това са маратонски планински преходи. Аз реших да участвам в първото подобно мероприятие, за което прочетох.
    100х24 Стара трекинг – всъщност е 69 км. от х. Мазалат до х. Ехо по билото на Стара Планина. Провежда се за 10-ти път, няма състезателен характер, просто всеки застава срещу себе си и планината, по-скоро между себе си и планината. Кой ще победи?!
    Подготовката е вълнуваща, то не са отказване на цигари, каране на колело, всекидневно бягане на крос по пресечена местност, със стриктна състезателна методика. Да, ама нищо от това не се случи...

    Застраховката е направена началото на м. Юли, а самото предизвикателство тази година е от 19 до 21 Юли. Старта е в 5 часа сутринта от х.Мазалат на 20-ти и цялата манифестация продържава до изгрева на следващият ден, демек до 5 часа на 21-ви.Продължителен, монотонен поход. Финалът грандеозен, на фона слънчевият диск се издига над хоризонта. Последните метри минават тежко, в главата се въртят мисли от рода „защо тая пуста хижа не са я построили тук, ами на 300 метра по- нататък зад склона”.


    Единствената ми подготовка беше да си подредя раницата. Предупредиха ме да не тежи повече от 5-6 кг. Към Мазалат тръгнах с 8 килограмова раница, там трябваше да олекне с 3 кг. На хижата се качихме около 6 часа вечерта, започнахме да се събираме. Стари участници, които с думи започват да стресират новите участници колко е тежко и как няма да издържат. Те от своя страна се хвалят как са се подготвяли. А аз нямаше какво да кажа, та на хижа съм ходил не повече от 6 пъти и то на не повече от 3 часа от изходния пункт. След брифинга се събрахме на групички в столовата, лягайки един по един.

    5,00 часа хижа Мазалат
    Сутринта на старта застанахме 77 участника, като по пътят се пресъедини още един от Карлово. Строихме се и свирка даде началото. Всички тръгнаха почти да бягат, един се превъртя още на 10-ия метър по склона, но стана и продължи. Осветявах краката на предния и гледах да стъпвам в неговите стъпки. Темпото е доста сериозно, давах си сметка, че няма как да го поддържам и скоро може да ме прибират от следващата хижа.
    За момент погледнах в страни и изтръпнах, от двете страни много стръмни и дълги склонове. А ние бързахме по пътечка широка не повече от 1,20 метра. На Пеещи скали темпото се нормализира, хората с гуменките започнаха да ни изпреварват. Подсичаме вр. Росоватец и започваме да го спускаме. Хората започнаха да се разреждат, аз търсех някой с моето темпо и се залепих за двама габровци, но като минавахме през Гърмяща гора те спускаха бягайки. Забавих темпото, нямах желание да товаря колената от самото начало. На пътечката стъпих в нещо меко, сетете се какво. А това не започва добре.


    7,25 часа ВЕЦ-а на х.Тъжа
    Мислех да направя почивка и да запаля цигара, но никой около мен не спря, реших и аз да не спирам. И без това не ми се пуши кой знае колко. На изкачването към вр. Ботев изпреварих доста хора. Темпото беше такова, че да усещам леко напрежение в краката без да се претоварвам. Малко преди вр. Параджика застигнах организатора, габровците и участник, които не е пропускал участие 9 години. Спрях при тях и извадих оризови ядки. Направиха ми забележка, че ям химия и за това ми било вкусно. Нямаше как да обясня колко са добри нашите химици и колко добра храна правят. За това си примълчах. Две глътки вода и пак поех нагоре. На следващото възвишение започнаха да ме наболяват тазобедрените стави, по-скоро сухожилията. На заслон Маринка заредих свежа вода. За изкачването на Ботев се прикрепих към човек с бавно, но постоянно темпо.

    10 часа вр. Ботев
    Подсичаме върха и започваме ужасно спускане към заслона.

    10,30 часа з. Ботев
    Първа по-сериозна почивка, хапнах половината локум, който носех и малко бисквити. След 5 часа и половина запалих първа цигара, облях се с вода и заредих израсходваната. Водата беше дъхава, но следващата е на х.Добрила. Обадих се на човека с който се движих до тук, но той не ме отрази. В 10,45 започнах да катеря към вр.Млечен чал. На Безимен връх настигнах двама непренциозни души. Скромно облечени с по едни къси гащи и фанелка. Без дишащи материи и модерни туристически акссоари. С тяхното темпо, което ми пасна идеално се движихме към Млечния чал. Заговорихме се, оказаха се колеги. И малкия искал да се пробва, а другият е доброволец в ПСС. Човек, на който му личи, че обича планината. Носеше оранжеви къси гащи. Тези гащи ми диктуваха темпото, сега е момента да благодаря на Тишо за търпението с което ни водеше. След като прехвърлихме Млечния чал Тишо запали цигара и я изпуши до вр. Жълтец, а аз гледах треснато. Помислих си „Хмм, пуши и катери, този е железар” - това вече не го мога. Тук започнаха схващания на сухожилията и мускулите около слабините. В комбинация с болежките в ставите започнах да ходя като дядо изпуснал се в гащите. Петите започнаха да парят, това бяха прижките. Нямаше какво да направя освен да стискам зъби. Като прехвърлихме Жълтец се появиха върховете Купен и Амбарица ( Левски). Някъде между Жълтец и Кръсците започнах да се спъвам в камъните и щеките си. Не сме минали и половината, а вече плета крака. След Жълтец започва алпийската Стара планина, която е и най-красива. Ту ни изпреварваха, ту изоставаха разни ентусиасти. Малко след нас се движи Станислав (организатора) и още две три момчета, но като цяло сме в пакет. Отстъпих си едната щека на едното момче и изостанах с него докато спуснем вр. Кръсците. Оказа се, че го е страх от по-стръмните участъци, не че аз не изпитвам известен страх. Но аз имам технология, не блея на ляво и на дясно, само гледам къде ще стъпя, така не виждам притеснителните неща. На подхода към Купен спъвайки се в клека и скалите настигнах Тишо и групичката около него. Стъпих на криво и усетих гадното опъване на глезена, но увиснах на едната щека и по този начин не успях да разтегна връзките. Благодарение на неправилната употреба на щеките не успях да падна никъде по склоновете. По - рано ми обясниха, че щеките се забиват една по една, в една линия с кракът. Та аз в казармата се учих да марширувам със стил, тук в планината ще си ги забивам двете едновременно. Така като пропадне едната в клека, другата остава стабилна. Но според профитата е грешно и не е проблем да ти направят забележка.
    Опа, в подножието на Купена дойде и първото слизане с елементи от скалното катерене. Тишо ми пое щеките, които след това сгънах до преминаването на върха. Започнахме да се изкачваме и стигнахме единия кабел, Тишо каза, че остават още два и сме горе. Но не спомена, че разтоянието между кабелите е 20 минутки катерене на най-стръмния връх в Стара планина.

    13,00 часа вр. Купен
    Освен, че е най-стръмен, е и най- остър връх. На него биха се събрали 10 човека, преко сили. Гледам Радо си прострял чорапите и си пече краката. Искам и аз, но събуя ли си обувките съм до тук! Застанах на юг от кутията и ме накацаха гадни летящи мравки. Много лошо щипят летящите мравки. Минах на север, демек три крачки, изтупах се и вече нямаше мравки. Странно нещо е природата. Бисквитки, локум, цигара, смяна на фанелката и айде пак да гоня Тишо и компания. През това време се качиха няколко души от следващата група.
    На вр. Амбарица не съм засичал време, но останах без вода. Спускането изяде доста от силите и ентусиазма ми. Боляха ме всички мускули, нямах представа, че четири килограмовата раница тежи толкова много, която в момента беше даже малко под три, понеже нямах вода. Триглавите мускули на краката ги чуствах впити в костите и стегнати до последно.

    14,45 часа х. Добрила
    Имах намерение да ям на Добрила, но всички останали бяха на мнение да се яде на х.Дерменкая. Последва зареждане с вода, ядки, локум и знаете. Тук ми дойде прилив на енергия. Пак не ме изчакаха, а понеже само аз имах зареден телефон останалите около мен изпратиха по няколко съобщения. Около 30 минути гоних групата, застигнах Тишо и неговият човек, от Станислав и Радо нямаше и следа. Подсякохме една височина и Тишо ми подаде сигнал да следвам Станислав и Радо, защото той ще остане с момчето. Колкото и да бързах не можах да ги настигна.

    16,45 х. Дерменкая
    Пристигайки на хижата заварих Радо и Станислав да сърбат сладко таратор. Попитах ги ще се бавят ли, а те казаха не повече от 5 минути. В същото време две момчета тръгнаха към Беклемето. В тази ситуация трябваше да пренебрегна таратора, взех една вафла и студен чай, хапнати на крак. Ако седна съм до тук, а не си заслужава да жертвам толкова усилия на 4/5 от маршрута. Тръгнах, но нямах близка цел, докато не видях момчетата на отсрещния баир. Те се превърнаха в моята цел. Но все оспяваха да се скрият зад билото. Пътят беше скалист, а обувките ми са с мека подметка. Меката подметка е пагубна на чакъл, асфалт и скали. Усещах всяко камъче, възглавничките на краката започнаха да парят. Застанах на едно било и пред мен бяха момчетата на около пет минути, зад мен бяха Станислав и Радо на десет минути. Прецених, че ще гоня момчетата. Настигнах ги двадесет минути преди да стигнем Беклемето. Краката започнаха доста да парят, но не исках и да си помисля за смяна на чорапите. Това означаваше болезнено събуване и още по-болезнено обуване на обувките.
    Как милата ми родина се падна в толкова скапана държава?

  • #2
    От: 100х24 – Да се вкараш в приключение!

    Спря на най-интересното. Давай нататък... Твоя разказ ми припомни как направих КОМ-ЕМИНЕ 2006г. по джапанки.
    Издържах вчера, ще издържа и днес...

    Коментар


    • #3
      От: 100х24 – Да се вкараш в приключение!

      Дааа и аз имах едни такива периоди в живота си....Вълнуващо е и много тежко... Благодаря за споделянето))
      ''Хубави сте, но сте празни..''- продължи малкият принц. - ''За вас не може да се умре.''.

      Коментар


      • #4
        От: 100х24 – Да се вкараш в приключение!

        Интересно...и макар и без снимков материал,понеже съм бил по някои от описаните места си го представих съвсем на живо цялото изживяване.Продължавай нататък...ще следя с интерес!
        Поздрави!
        NISSAN FOREVER
        -----------------------------------------------------------------------------
        Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

        Коментар


        • #5
          От: 100х24 – Да се вкараш в приключение!

          Утре ще пусна втората част. Има снимки от мобилен и няколко от сапунерка, но ще ги пусна след разказа с малки пояснения.
          Как милата ми родина се падна в толкова скапана държава?

          Коментар


          • #6
            От: 100х24 – Да се вкараш в приключение!

            Целия маршрут ми е познат. Всичко е минавано,но на етапи от 25 до 32 километра максимум. Най-дългия преход беше от хотел Сима под Беклемето до хижа Ехо и обратно (32 километра) за около 14 часа. Тези 69 километра на куп май не са ми по силите. Браво и поздрави за начинанието !
            Jeep Cherokee (Liberty) 2.8 CRD 2006.

            Коментар


            • #7
              От: 100х24 – Да се вкараш в приключение!

              18,30 часа Чорапогащника на Беклемето
              Движейки се методично с умерено темпо знаех, че с тези момчета ще стигна до финала. Това им е три или четвърти път по този маршрут и сега го даваха ларж, по техните думи. Единият се движеше на 6-7 метра зад нас. И двамата имаха gps-и. Попитах:
              - Колко остава до Ехо?
              До хижата ли?
              Да, до нея!
              Около 3 часа!
              Аха!
              След десетина минутки стигнахме асфалта на Троянския проход (Троян-Кърнаре). Имаше десетина коли, около повечето имаше хора. Предполагам, че чакат отказали се или като подкрепителен пункт на някой, или просто природозяпачи. Пресичайки шосето, с първата стъпка на банкета усещам, че съм сам. Толкова ли съм изморен, вече заобикалящият свят е нереален. Изминавам още десет, да кажем петнайсет метра. „Бахти, верно съм сам”, и се обръщам. Единия разпитва за стоп да си ходят и сяда на земята, разменят си приказки и първия сяда на земята, втория ми казва да продължавам. Тези момчета не са Българчета, те не правят така. Седя и си викам „Тея се праят”, сам отказвах да продължа. За по-малко от минута толкова мисли ми минават през главата. Това не го очаквах, та аз само няколко пъти съм ходил на хижа. Никога не съм бил сам в Балкана. Седах прав и се чудех, какво става. Обънах се и продължих, но това ми съсипа и амбицията и тонусът и..., знаете как може да се почустваш в такава ситуация. Ба айди ве на 34 съм и съм се оправял без тях, и сега ще се оправя. Имах три часа до успеха, имах сили да се справя, к’ъв е проблема. Започнах да изкачва една височина и чух кучески лай. О, ужас, кучета, та преди години от пинчер скочих в скута на приятелката си. И това не може да ми се случи, толкова километри, толкова места на които можеше да срещна овчарски кучета. А баш сега ли, когато съм сам. Макар слънцето да светеше в очите ми вече ги видях, видях две рунтави опашки и спрях. Запалих цигара решен да чакам двадесет минути и ако не дойде никой да се връщам. Пуша и държа щеките като шпаги и гледам кучетата на триста метра и те ме гледат. Загасих фаса и погледнах назад. Идва Райко с колелото, вече и миражи виждам. Райко трябваше да е финиширал отдавна. Като наближи го попитах след колко време ще ме застигнат пешаци, а той отвърна, че скоро няма кой да ме настигне. Минахме покрай кучетата и както той каза те се отдръпнаха и го изгледаха плахо. Знаели какви шутове раздава човекът с колелото. А толкова много пъти е минавал по билото на планината, че и кравите го познават.
              Той се отдаличи и замина, с моето темпо трябваше да го застигна на скалите. Така вървях час, а хижа няма. Ако х. Ехо е на 3 часа, значи някаде тук трябва да е х. Козя стена. Тя е някъде по средата на пътя до х. Ехо. От известно време вървя по Коза стена и не видях кози, но със сигурност се чуствах като коза. Срещнах туристи и разменихме по няколко приказки. Обясних им какво е това и защо толкова много хора с такива тениски са минали. На въпроса колко остава до хижата ми отговориха час и половина. Попитах от коя хижа идват и всичко ми се изясни. Козя стена е на три часа, а Ехо на шест от Беклемето. С подозренията имах вътък, със знанието нещо ме спъваше. Седнах да почина под седлото. Мотах се двайсет минути, пуших, ядох, облях се с вода. Вече трябваше да съм на хижата. А нея все още я няма. Първите крачки след почивката бяха много болезнени, мускулите трудно се съкращават. Като прехвърлих седлото и я видях, ето я, ето я. Както са ни учили в казармата, с пръст прецених разтоянието. Има няма двайсет минути и съм там. Дойде прилив на енергия, болката в краката и петите се пренебрегваше много по-лесно. Беше много красиво, хижата на ръба на скалата, пътеката до нея се виждаше цялата, как се вие.А слънцето слизаше зад билото. Зад мен в далекото на отсрещното било се виждаха хора. Вървях седемнайсет минути, а хижата се отдалечава. Аааа, не съм внимавал в казармата, но до пет минути съм на хижата. След едно завойче гледам табела „ Коза стена – 30 мин.” Тея вече започват да ме дразнят, то бива лигавене, ама прекаляват. Въпросният маршрут го взех за петнайсет минути, знаех си, че някой лъже.

              20,30 часа х. Козя стена
              На тераската на хижата има хора и те започнаха да се подпичкват с мен:
              Много си закъснял, твойте хора минаха преди един час!
              Така си мислите, защото не знаете колко идат след мен! – се сепнах. Поисках кафе,
              а те не били хижари. Влезнах в хижата и поисках кафе. Принципно чай и кафе на хижа се наливат дитектно от чайника. Аз моето го чаках двайсет минути поне.
              Както и да е, с две цигари отмарям. Хижарката ме попита колко има още, казах и незнам. Искрено и се искаше да се откажа и да остана, но се сдържа и не призна. Застигнаха ме няколко души и какво да видя, Станислав, Радо и двамата братя от Беклемето. Очите ми се изпълниха с гняв, искрено не ги харесвах. Ебати и номера ми скроиха. Направих им забележка, но те се оправдаха с травма. Да бе, ако толкова лошо как следват скоростта на Радо, не съм чак толкова глупав. След по малко от половин час ще се вадят челници, а аз пътя не го знам. За това прецених да изчакам още десет минути четворката и да финиширам с тях. Радо поведе, аз вървях след него, братята след мен, а Станислав ги подбираше до финала. Спирахме за многобройни почивки, след една такава единия брат вървеше пред мен и така мяташе щеките назад, че на няколко пъти да ми повреди пакета. Влизам в положение, че е изморен, ама още нямам наследници. И го изпреварвам, за да има спокойснтие и за пакета ми и за мен. Всяка височинка ми се виждаше огромна, но докато в началото мразех изкачването, сега със сигурност мразя спусканията. Включихме челниците, Радо се сдърпаха със Станислав за темпото и се отказа да подобрява времето си. Жертва го заради темпото на братята, така вървяхме в пакет. Вървяхме на пет метра под билото по неговата дължина, знам че хижата е заслонена точно под едно такова било и попитах зад това било ли е хижата. Радо ми отвърна положително и се надявах всеки момент да го прехвърлим и да пристигнем. Ама не би. Трябва да минем през папратта и да влезнем в гората за малко. Нагоре-надолу тая папрат няма свършване, нагоре-надолу в гората. Ох, да свърши гората и успявах. Нагоре-надолу гората свърши, започваме да се движим в безлесната част. Нагоре-нагоре, абе какво е това било, няма свършване. При последното изкачване, тъкмо да искам почивка и челника освети един чаршаф на билото. Кой си е прострял чаршафа на билото? Стигнахме чаршафа и хижата се видя. Ето десет метра и успех.

              22,45 часа х. Ехо
              Познайте кой първи хвана тетрадката на финиширалите....
              Как милата ми родина се падна в толкова скапана държава?

              Коментар


              • #8
                От: 100х24 – Да се вкараш в приключение!

                Първоначално публикуван от Валери Недялков Преглед на мнение
                Целия маршрут ми е познат. Всичко е минавано,но на етапи от 25 до 32 километра максимум. Най-дългия преход беше от хотел Сима под Беклемето до хижа Ехо и обратно (32 километра) за около 14 часа. Тези 69 километра на куп май не са ми по силите. Браво и поздрави за начинанието !
                Вярвай ми, по силите на всеки е. Само трябва да си подбере темпото, после ще разкажа каква беше моята тактика. И на моменти да ми се искаше да се откажа, като цяло мина леко.
                Как милата ми родина се падна в толкова скапана държава?

                Коментар


                • #9
                  От: 100х24 – Да се вкараш в приключение!

                  Браво, Дидо!
                  Публикувайте отговор

                  Коментар


                  • #10
                    От: 100х24 – Да се вкараш в приключение!

                    Радвам се, че ви е харесало. Мислех да попиша още малко, но нищо интересно не се случи с изключение на едни 6-7 км. допълнителни. Объркахме пътя на слизане от хижата и трамбовахме асфалта в жегата. Пече и отгоре, и отдолу, досущ като във фурна. Ето и снимките.
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo-0057.jpg
Прегледи:1
Размер:85.7 КБ
ID:5395221

                    х. Мазалат се намира на седло и гледката е уникална на Юг...
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo-0058.jpg
Прегледи:1
Размер:56.9 КБ
ID:5395222

                    ... и на Север
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0135.jpg
Прегледи:1
Размер:159.6 КБ
ID:5395223
                    Обща снимка след брифинга, но не всички участници са пристигнали.

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0140.jpg
Прегледи:1
Размер:90.6 КБ
ID:5395224
                    Минути преди старта, всички са в очакване.
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0139.jpg
Прегледи:1
Размер:154.4 КБ
ID:5395227

                    Последна снимка на севлиевските участници. Вторият от дясно е от хората с гуменките, демек бегач. Тази година имаше около 10-12 планински бегача.
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0142.jpg
Прегледи:1
Размер:41.6 КБ
ID:5395228

                    Изгрев над Пеещи скали.
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0141.jpg
Прегледи:1
Размер:105.5 КБ
ID:5395229
                    В далечината се вижда масива Триглав. Близкия връх е Малък Кадемлия, а далечния Голям Кадемлия. Вижда се и част от Радара на върха.
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0143.jpg
Прегледи:1
Размер:89.8 КБ
ID:5395230
                    Снимка с конете, които минаха през нас, но като че ли ни нямаше там.
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0150.jpg
Прегледи:1
Размер:130.5 КБ
ID:5395231
                    Райко напредва сериозно с колелото. Ще използва преднината да подремне на х.Дерменкая и ще ме застигне след Беклемето.
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo-0060.jpg
Прегледи:1
Размер:195.1 КБ
ID:5395232
                    Радостта на туриста. Доста хора се радват на листата в определени ситуации.
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo-0066.jpg
Прегледи:1
Размер:54.6 КБ
ID:5395233
                    Връх Ботев малко преди да го подсечем. Никога не съм ходил, но сега не е момента за 100 туристически обекта.
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo-0069.jpg
Прегледи:1
Размер:124.2 КБ
ID:5395234
                    Заслон Ботев на тръгване след почивката. Скоро може и да се пребори да стане хижа.
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo-0072.jpg
Прегледи:1
Размер:184.2 КБ
ID:5395235
                    На спускане от вр. Жълтец
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo-0074.jpg
Прегледи:1
Размер:77.1 КБ
ID:5395236
                    Вече на Купена, следва подпис в тетрадката на върха.
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo-0076.jpg
Прегледи:1
Размер:80.9 КБ
ID:5395237
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0165.jpg
Прегледи:1
Размер:112.0 КБ
ID:5395238
                    Поглед от Запад към Малка Амбарица и Купен (Туй острото нещо)
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo-0080.jpg
Прегледи:1
Размер:149.3 КБ
ID:5395239
                    Това е раттрак Ситроен С18.

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo-0083.jpg
Прегледи:1
Размер:146.4 КБ
ID:5395240
                    Малко по хладничко в гората след толкова търчане на слънце.

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo-0084.jpg
Прегледи:1
Размер:126.5 КБ
ID:5395241
                    Ей, този последния баир пред Дерменкая доста сериозен ми се видя.
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo-0087.jpg
Прегледи:1
Размер:125.1 КБ
ID:5395242
                    Снимка по време на почивката (почти отказването) на Козята стена. Следва мотивиращата гледка, х. Козя стена и залязващото слънце.

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo-0088.jpg
Прегледи:1
Размер:39.8 КБ
ID:5395243
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo-0092.jpg
Прегледи:1
Размер:138.4 КБ
ID:5395244
                    Хижа Ехо сутринта и обща снимка на завършилите.
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0171.jpg
Прегледи:1
Размер:149.2 КБ
ID:5395245
                    .
                    Как милата ми родина се падна в толкова скапана държава?

                    Коментар


                    • #11
                      От: 100х24 – Да се вкараш в приключение!

                      Въпреки че съм слушал на живо всичко това което е описано, отново с интерес го прочетох... Дидо допиши какво се случи накрая преди да ви натоваря ,и какви бяха тези "пингвини с щеки"
                      Аз мога само да добавя три четири снимки които направих до като те чаках на мястото където трябваше да се появиш ама ...... черешки ... изненада ме от друго място ....
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:CAM_0510.JPG
Прегледи:1
Размер:546.7 КБ
ID:5395261Натиснете снимката за да я уголемите

Име:CAM_0511.JPG
Прегледи:1
Размер:505.2 КБ
ID:5395262Натиснете снимката за да я уголемите

Име:CAM_0508.JPG
Прегледи:1
Размер:510.5 КБ
ID:5395263Натиснете снимката за да я уголемите

Име:CAM_0509.JPG
Прегледи:1
Размер:575.8 КБ
ID:5395264
                      Когато видиш че някой спи него буди,само го завий за да не изстине!!!

                      Коментар


                      • #12
                        От: 100х24 – Да се вкараш в приключение!

                        Браво Генчев ! Страхотно изживяване.
                        Само една препоръка , вземи си по-читав апарат бе човек.Някои хора едва ли ще го минем този път някога.Просто да даваш по-добри снимки
                        RAV 4
                        F650GS

                        Коментар


                        • #13
                          От: 100х24 – Да се вкараш в приключение!

                          Първоначално публикуван от Румен Милков - FREEFLYER Преглед на мнение
                          Браво Генчев ! Страхотно изживяване.
                          Само една препоръка , вземи си по-читав апарат бе човек.Някои хора едва ли ще го минем този път някога.Просто да даваш по-добри снимки
                          Те читавите апарати тежат и ще трябва да си изхвърли бисквитите и водата, че да носи апарата

                          Шегувам се разбира се, не че няма и добри сапунерки, но пък изморен и пулсиращ от всякъде, не му е много до снимки , като се добави и слънчево време и техниката съвсем почва да куца от там и снимките , за сметка на разказа .

                          Евал Дидо и мерси за разказа
                          Страхът от свободата е един от основните страхове на човека. И все пак той иска да бъде свободен.
                          И в същото време я ограничава-застраховки, ипотеки,
                          вярвания, обичаи, религии, общности, идеологии, догми, политически движения...

                          Коментар


                          • #14
                            От: 100х24 – Да се вкараш в приключение!

                            Те пингвините със щеки бяха доста сутринта. А това си е уникална гледка, толкова много пингвини на едно място и то в Стара планина. Абе ще ги кръстя високопланински пингвини, аз лично се клатех заради пришките. Против протриване на чатала ползвах спортен клин и макар да ми се спари пакета не успях да се протрия, за разлика от други. На слизане видяхме Хайдушка песен от високото и Митьо (макар и опитен планинар) се прицели в слънцето, после се прицели в хижата и вика карай по мене. Аз карах, карах, и слязохме малко под нея. Добре, че почерпи хималайска сол. Поисках да се събуя, ама щеше да е по гадно на босо по тоя асфалт. Та слизахме, слизахме и аз му викам май тоя асфалт свършва на хижата. И той ми вика защо не съм казал по рано. И айде на обратно. Така си потрамбовахме. Ама е заради слънцето и описанието, че реката се преджапва.
                            Дедо Попе аз снимах с телефона си. И за него даже са си много хубави снимките. Па сапунерка, май е крайно време да си купя. Но заради пришките ми предписаха лечение на палатка за няколко дена. И сега няма да има сапунерка.
                            Пропуснах да кажа, че на вр. Ботев има около 14 слънчеви дни. А сега нямаше и едно облаче, температурата беше 23 С, при средно годишна от 2 С. И с това изкарахме късмет.
                            Как милата ми родина се падна в толкова скапана държава?

                            Коментар


                            • #15
                              От: 100х24 – Да се вкараш в приключение!

                              Браво Дидо, прекрасно преживяване, благодаря ти, че го споделяш с нас.
                              И аз имам мерак веднъж в живота си да направя така по-дълъг планински преход, обаче .... май по-добре да скоча веднъж с бънжди и това ще е (за бънджито сякаш по-имам дупе)
                              Hristo Draganov
                              http://htftp.domainbg.com/HD/

                              И аз искам България чиста ! ! !

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X