Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Реставрация Балкан 50

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Реставрация Балкан 50

    Здравейте,колеги! Преди няколко дни,започнах реставрацията на моя Балкан 50.Преди време намерих един Балкан 50,който не беше в най-цветущо състояние,но пък се продаваше за 60лв. и го прибрах и сега започнах да го възстановявам,с идеята да го ползвам за лични нужди Ето го във видът за 60лв.




    (километража,е една от частите,които съм купувал в последствие,след покупката на Балкана,така,че не е на реални километри,иначе километража е на 3259 )
    Маската е скъсана(не го купих така,това стана след това) и предницата е разбита-втулките,завива мудно

    Ето и някои от частите,които съм купил(има още налични)




    А това е кутия за инструменти,която,ще се мъча да я пригодявам,на тази рамка,която оригинално я няма,а на мястото и има други капаци (оригиналния филтър,нещо този мрежестия,не му харесва,няма ниски обороти с него,а като го махна ги държи?,взех му един чисто нов карбуратор Бинг,нещя и с него,смених му горивния жигльор със стария,вървя,вървя и пак нещо неще?някой колега,ако има идея да казва Сега е останала гола рамка,която съм измил и чака преработка за филтърната кутия Това е за сега,колеги Поздрави
    Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec

  • #2
    От: Реставрация Балкан 50

    Ето и снимките на изшкурените части,резервоар,калници и снимки и на рамката
    Максимално махане на боята върху резервоара(опит до метал,на места остана малки петна от боята )
    http://media.snimka.bg/s1/0754/027751456.jpg?r=0[
    http://media.snimka.bg/s1/0754/027751457-big.jpg?r=0 ,http://media.snimka.bg/s1/0754/027751461-big.jpg?r=0
    Табелата със данните на мотора :http://media.snimka.bg/s1/0754/027751460-big.jpg?r=0
    3.Измиване на калта и мръсотията под калниците,събирана с годините и изшкурване на калника : http://media.snimka.bg/s1/0754/027751478-big.jpg?r=0
    Това е засега,ще поствам снимките от развитието всеки ден Поздрави,колеги!
    Последно редактирано от Driftacha; 06-07-12, 22:43.
    Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec

    Коментар


    • #3
      От: Реставрация Балкан 50

      Поздравления колега ,то за 60лв. грехота да не го вземеш . Продължавай да качваш снимки много скоро и аз ще кача. Моето обаче е от др. модел (МК-50) .

      Коментар


      • #4
        От: Реставрация Балкан 50

        Благодаря Вчера,заварих планките за филтърната кутия,и я сложих(дано да се оправи проблема с карба,стария филтър го душеше ) А,днес,напръсках рамката в черно,остава ми да си преработя двигателя с крачни скорости,да боядисам ламарините и да сглобявам Утре,ще дам снимки,че днес ми беше свършила батерията на апарата Поздрави колеги,Момчил
        Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec

        Коментар


        • #5
          От: Реставрация Балкан 50

          Проблема с изчезването на ниските обороти най-вероятно се дължи на износване на сегментите. И освен това май трябва да ти прекръстят темата на "тунинг" щото като гледам не възстановяваш в оригинален вид. Не че е нещо лошо. Само подвежда първоначално.
          0888932647

          Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

          Коментар


          • #6
            От: Реставрация Балкан 50

            Първоначално публикуван от Жоро Нешев Преглед на мнение
            Проблема с изчезването на ниските обороти най-вероятно се дължи на износване на сегментите. И освен това май трябва да ти прекръстят темата на "тунинг" щото като гледам не възстановяваш в оригинален вид. Не че е нещо лошо. Само подвежда първоначално.
            Що бре?Рамката,на последните модели е била черна,а кутията за инструментите,я сложих,със цел повече багаж,защото мисля да го използвам за из дълъг път и заради липса на ниски обороти А крачните скорости,просто,щяха да заминат,из вътре,съчмите на зъбчатките(да се износят ),защото,така както беше оригинално,нещо заяждаше механизмът(пък и не беше каран,дълго време) и нямаше втора,много трудно се уцелваше Поздрави!
            Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec

            Коментар


            • #7
              От: Реставрация Балкан 50

              Хубаво - лошо - оригиналното е оригинално. Подобреното е - "тунинг" - демек доизкусуряване. Такава е ситуацията. Успех.
              0888932647

              Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

              Коментар


              • #8
                От: Реставрация Балкан 50

                Първоначално публикуван от Driftacha Преглед на мнение
                Максимално махане на боята върху резервоара(опит до метал,на места остана малки петна от боята )
                На времето имаше един препарат, Дунав, Русенско производство. Сваля боя перфектно.
                Силно алкален е! За предпочитане, с ръкавици да се работи.

                Коментар


                • #9
                  От: Реставрация Балкан 50

                  Ето снимката на рамката http://media.snimka.bg/s1/0775/027793236-big.jpg?r=0 (на места,е останала синя боя,но съм го минал със четката,където беше останала боя Иначе колега,проекта съм го започнал със цел,възможно най-първоначален вид,до този,в какъвто е излязъл от завода
                  Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec

                  Коментар


                  • #10
                    От: Реставрация Балкан 50

                    Колега сега ще имаш малко работа с електрожена и мойта рамка беше за такива скорости (ръчни), на крачните долу на рамката има една вдлъбнатина !

                    Коментар


                    • #11
                      От: Реставрация Балкан 50

                      Така,работата от днес.Понеже не бях доволен от рамката,как и беше боята,изобщо не ми харесваше,затова сега пребоядисах,заедно със амортисьорите(долната част) и сега вече,има блясък Напръсках и каплите със спрей-огледало и съм доволен от полученото Ето снимките(снимките са правени на светкавица,затова не са много добри,на естествена светлина,каплите изглеждат доста по добре,утре ще заснема нови снимки ) http://media.snimka.bg/s1/0784/027811834-big.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/0784/027811836-big.jpg?r=0 Поздрави,Момчил
                      Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec

                      Коментар


                      • #12
                        От: Реставрация Балкан 50

                        Снимките на каплите на естествена светлина : http://media.snimka.bg/s1/0788/027819318-big.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/0788/027819320-big.jpg?r=0
                        Ето от днес
                        Амортисьорите: http://media.snimka.bg/s1/0788/027819317-big.jpg?r=0
                        Намерих и запазен стоп : http://media.snimka.bg/s1/0788/027819323-big.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/0788/027819325-big.jpg?r=0
                        Копчето на спирачката(възможно ли е,да е оригинално така? или не?,някой,по на Ти,да каже!) http://media.snimka.bg/s1/0788/027819326-big.jpg?r=0
                        А това е двигателя,който чака преработката за крачни скорости http://media.snimka.bg/s1/0788/027819327-big.jpg?r=0
                        Аз го взех,Балкана,така със преработени крачни скорости,но лоста,беше хванат за степенката(самоделно беше направено ) и не можеше да се включи втора,само от време на време,но проблема си беше в лоста де,не в двигателя Поздрави
                        Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec

                        Коментар


                        • #13
                          От: Реставрация Балкан 50

                          Днес напръсках червения цвят(може би избързах,ама ходих до вторичните,да си търся двигател за части,само един имаше,той нямаше нито лост нито механизмът отгоре(ексцентрикът),нито цилиндър нито глава ,а бил тежал 14 кг. ,абе както и да е,гледат да те минат ) Ето снимки: http://media.snimka.bg/s1/0792/027827919-big.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/0792/027827924-big.jpg?r=0
                          А сега,имам един въпрос:на обратно ли се развива гайката на маховика и как аджеба да застопоря,маховика,да не се върти,за да мога да развия гайката?
                          Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec

                          Коментар


                          • #14
                            От: Реставрация Балкан 50

                            Нормална резба е там, 10х1 мм. а застопоряването навий един винт за капака, в маховика отстрани има отвори та с отверка задържаш а после ще ти трябва скоба да извадиш маховика щото конуса държи здраво . Успех !
                            ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                            Коментар


                            • #15
                              От: Реставрация Балкан 50

                              Първоначално публикуван от auto_marin Преглед на мнение
                              Нормална резба е там, 10х1 мм. а застопоряването навий един винт за капака, в маховика отстрани има отвори та с отверка задържаш а после ще ти трябва скоба да извадиш маховика щото конуса държи здраво . Успех !
                              Благодаря,колега!Днес ще се опитам
                              Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X