Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 Limited LX - една легенда

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 Limited LX - една легенда

    След тази тема, снимки вече ще пускам аз

    Първо да прехвърля снимките от другата тема тук:

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0036.jpg
Прегледи:1
Размер:143.8 КБ
ID:5640201

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0037.jpg
Прегледи:1
Размер:149.0 КБ
ID:5640203

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0039.jpg
Прегледи:1
Размер:116.0 КБ
ID:5640204

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0040.jpg
Прегледи:1
Размер:144.5 КБ
ID:5640205

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0051.jpg
Прегледи:1
Размер:122.6 КБ
ID:5640208

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0054.jpg
Прегледи:1
Размер:119.5 КБ
ID:5640211


    Свети Check Engine, та днес реших вече да проверя защо. Отдолу до OBD II буксата се виждаха някакви разкачени кабели. Бяха вързани към някаква сива кутия, а други от нея отиваха другаде, но не посмях да разкачам сам, та с помощ от приятел проследихме всичко и беше разкачено. Оказа, че има вързана и някаква антена, която аз си мислех, че е за радиото. Докато се чешехме какво аджеба е това чудо се сетих, че имам и 2 дистанционни за някаква аларма. Символа на достанционните е същия, като на сивата кутия, та се изясниха нещата. Алармата е произведена в Канада, та най-вероятно е била монтирана още в щатите. А, да - джипа си е чист хамериканец, т.е. US версия - 245кс (241кс европейската) и още малко глезотийки, като управление на музиката от волана.
    За алармата, ако на някой му трябва - тук: http://www.offroad-bulgaria.com/show...03#post2694003

    Закачих вече един bluetooth OBD II скенер.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0069.jpg
Прегледи:1
Размер:68.8 КБ
ID:5640215

    Свалих 2-3 програми от Play Store и работата стана много по-хубава, отколкото си мислех. Изкара всичко:

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_2015-02-05-20-14-29.jpg
Прегледи:1
Размер:42.8 КБ
ID:5640216

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_2015-02-05-20-14-38.jpg
Прегледи:1
Размер:41.5 КБ
ID:5640217

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_2015-02-05-20-15-03.jpg
Прегледи:1
Размер:42.8 КБ
ID:5640218

    Грешката се оказа P0720 - Output Speed Sensor Circuit Malfunction

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_2015-02-05-20-13-45.jpg
Прегледи:1
Размер:54.2 КБ
ID:5640219

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_2015-02-05-20-14-00.jpg
Прегледи:1
Размер:43.3 КБ
ID:5640220

    Уж нямам проблем с показанията на километража, нито с превключването на скоростите, но сензора със сигурност ще се сменя.

    Та така на първо четене
    Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

    Коментар


    • От: Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 Limited LX - една легенда

      Ако това е сензора който дава сигнал за километража и се намира на скоростната кутия, виж дали проблема не е в кабела който сме извели под капака и закачвахме на него трипмастер.

      Щом километража е в км , значи е канадец.
      Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

      Коментар


      • От: Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 Limited LX - една легенда

        Той. Мерси за жокера!
        Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

        Коментар


        • От: Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 Limited LX - една легенда

          Първоначално публикуван от silverfox Преглед на мнение
          Уж нямам проблем с показанията на километража,
          Километража не е от там, "локъп"-а работи ли?
          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

          Коментар


          • От: Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 Limited LX - една легенда

            Хайде честито,добър звяр е?
            Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
            Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
            0885 660 613

            Коментар


            • От: Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 Limited LX - една легенда

              Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
              Километража не е от там, "локъп"-а работи ли?
              Кой да работи? Какво е lock-up, т.е. не превода - него го знам?

              Доколкото прочетох тази грешка я дава, когато Transmission Control Module (TCM) не приема нормален сигнал от въпросния сензор. По описанието:
              Сензорът за скорост засича оборотите на някакво зъбно колело и излъчва импулсен сигнал. Сигналът се изпраща към TCM, който го превръща в скорост на автомобила.
              Та както разбрах, скоростната кутия използва и тези показания за превключване на скоростите и оттам може да има такива проблеми. Аз нямам, но компютъра реве, че има проблем именно с този сензор.
              Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

              Коментар


              • От: Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 Limited LX - една легенда

                Лисьо, след последните "движения" в моето семейство съм сам( няма кой да събудиш) , така че звънни до към 24.00ч (не ми се пише)
                0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                Коментар


                • От: Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 Limited LX - една легенда

                  Нека да е утре
                  А и нека започнем от лесното - а именно предположението на Руси.
                  Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

                  Коментар


                  • От: Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 Limited LX - една легенда

                    lock-up- е нещо подобно на фрикционен съединител, който при достигане на определена скорост заключва torque converter-а. Усещането при задействането му е, че вече двигателя и трансмисията са твърдо свързани /като при ръчни скорости/ и оборотите на мотора, при плавно подаване на газ нарастват свързано с увеличаване на скоростта. Нещо от сорта на това:
                    Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                    First impression is not always true. Get inspired.
                    Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                    Reading is sooo boring, unlike writing!

                    Коментар


                    • От: Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 Limited LX - една легенда

                      Колеги, споделете с какво да си заменя аудио плеъра на гранда (5.9), но така че да оставя оригиналните говорители и усилвателя и да мога да управлявам аудиото и през волана.
                      Искам да махна оригиналния Alpine плеър и да го заменя с някакво CD/USB което да чете MP3 или евентуално устройство като Yatour замянящо CD чейджъра. Като цяло предпочитам head unit-а да сменя.

                      Някой експериментирал ли е?
                      Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 - "Mountain Rambler" project
                      0888/00-55-37

                      Коментар


                      • От: Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 Limited LX - една легенда

                        Първоначално публикуван от silverfox Преглед на мнение
                        След тази тема, снимки вече ще пускам аз

                        [ATTACH=CONFIG]775392[/ATTACH]
                        Качи са некой ден до Балканя да го видиме на живо, де!

                        Коментар


                        • От: Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 Limited LX - една легенда

                          Сигурно ще дойда събота/неделя.
                          Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

                          Коментар


                          • От: Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 Limited LX - една легенда

                            Първоначално публикуван от Алекс Маринов Преглед на мнение
                            lock-up- е нещо подобно на фрикционен съединител, който при достигане на определена скорост заключва torque converter-а. Усещането при задействането му е, че вече двигателя и трансмисията са твърдо свързани /като при ръчни скорости/ и оборотите на мотора, при плавно подаване на газ нарастват свързано с увеличаване на скоростта.
                            Това не мога да го определя в момента. Прави ми впечатление, че превключва по-рязко от Исузуто, може би заради датчика. Не съм карал преди това Jeep и не мога да определя. Все пак дали ще се оправи този или ще се смени все тая. Като гледам струва едни ужасни 15$. Сега обаче нямам време да се занимавам с баш с този датчик.

                            Иначе след Руси на човек му остава само да си подреди багажника

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0158.jpg
Прегледи:1
Размер:102.3 КБ
ID:5640622

                            Днес излязохме за първи път извън пътя - малко по поляната на връщане от Мизия за някоя снимка.

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0149.jpg
Прегледи:1
Размер:80.4 КБ
ID:5640623

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0150.jpg
Прегледи:1
Размер:81.9 КБ
ID:5640624

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC_0153.jpg
Прегледи:1
Размер:90.5 КБ
ID:5640625
                            Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

                            Коментар


                            • От: Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 Limited LX - една легенда

                              Това не мога да го определя в момента. Прави ми впечатление, че превключва по-рязко от Исузуто, може би заради датчика. Не съм карал преди това Jeep и не мога да определя. Все пак дали ще се оправи този или ще се смени все тая. Като гледам струва едни ужасни 15$.
                              Да, а най-вероятно заради този датчик и информацията, която той дава на Transmission Control Module превключването няма да е съвсем коректно. Липсва му информация за оборотите на изходящия вал. И тъй като кутията е електронно управлявана, вероятно и lock-up-а, а и Over Drive няма да се задействат правилно или даже изобщо. Но преди да се купи нов датчик може би е добра идеята да се огледат куплунга и кабелите към него. Може все пак причината да е окислен контакт, лоша връзка с кабела и т.н.
                              Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
                              First impression is not always true. Get inspired.
                              Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
                              Reading is sooo boring, unlike writing!

                              Коментар


                              • От: Jeep Grand Cherokee 5.9 V8 Limited LX - една легенда

                                Мда - проблемът с датчика се оказа лош контакт.

                                Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                                Радиото не хваща станции...
                                Скапана букса (има една междинна) към антената. Вече фаща

                                Измерих сечението на ауспуха и се оказа, че толкоз гориво оттам не може да излезе. Явно е пробит резервоара
                                Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X