Нещо много странно се случи на път. Тръгнахме от София през подбалканската, на 100-тина километра спряхме да хапнем. След около 40 минути като излязох под десния фар ( по посока на движението ) имаше локва двигателно масло метър на метър, поне 200 грама. Личеше как е капало точно под халогена, даже и през самия халоген напред имаше малко масло. Погледнах в подкалника, в предната му част има само халогена и 2 клаксона, никакви радиатори или маркучи. Халогена е леко омаслен, единия клаксон (хванатия на гредата) е целия в масло, другия срещу него е почти чист.
Личеше че не е текло по време на движение, гумата, предния мост, подкалника и пода на колата са абсолютно чисти, нито капка масло. Двигателя отгоре и отдолу също е напълно сух ( прашен ) и няма никъде масло. Отворих въздушния филтър, огледах около и под него: нищо, няма масло. Под радиаторите също е съвсем чисто, но и те се намират от другата страна на гредата. Налягането на маслото през цялото време си седеше на средата, температурата малко преди 100, двигателя си работи съвсем нормално, никакви странични шумове няма.
Та откъде се взе това масло? Към фара, халогена и клаксоните отива сноп кабели в пластмасова тръба. Възможно ли е да се е стекло вътре по нея?
Личеше че не е текло по време на движение, гумата, предния мост, подкалника и пода на колата са абсолютно чисти, нито капка масло. Двигателя отгоре и отдолу също е напълно сух ( прашен ) и няма никъде масло. Отворих въздушния филтър, огледах около и под него: нищо, няма масло. Под радиаторите също е съвсем чисто, но и те се намират от другата страна на гредата. Налягането на маслото през цялото време си седеше на средата, температурата малко преди 100, двигателя си работи съвсем нормално, никакви странични шумове няма.
Та откъде се взе това масло? Към фара, халогена и клаксоните отива сноп кабели в пластмасова тръба. Възможно ли е да се е стекло вътре по нея?
Коментар