Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Загуба на мощност в двигателя Терано 2.7 ТД '94

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Загуба на мощност в двигателя Терано 2.7 ТД '94

    От едно известно време усещам, че двигателят работи с по-малка мощност. Не ускораява съвсем както преди и скоро забелязах, че максималната ми скорост в момента е 110-115 км/ч на равен път /с педал на газта натиснат до край/, а преди не беше така. Черен дим от ауспуха излиза малко при рязка газ само, масло може би почти не гори, наглеждам го, сменям го на 10 000 км. Въздушния го смених преди дни но няма осезаем ефект. Двигателя пали от раз. Съмнявам се, че е от подаването на гориво. Ще го пробвам с тези добавки за гориво, които уж прочиствали впръсквателните дюзи, но не знам до колко те имат ефект никога не съм ги ползвал. Само на дизел е карана колата, само веднъж най съм слагал биодизел и то съвсем малко. Горивния ми филтър в момента е на 20 000 км, вие на колко го сменяте по принцип? Накрая най-вероятно ще намеря някой който да провери самите впръсквателни дюзи, ама ми се струва деликатна работа и не знам до колко я вършат добре всички майстори. На картинката както е показано, че горивото трябва да се разпръсква на ъгъл не по-голям от 30%?! Нещо друго по горивния марштур може ли да е запушено? Или друга идея за загубата на мощност?
    Последно редактирано от afgany; 08-06-12, 12:04.
    Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
    X-trail 2.2 Di 2003
    Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994

  • #2
    От: Загуба на мощност в двигателя Терано 2.7 ТД '94

    Смени си горивния филтър.Аз също имах такъв проблем.При мен има и едно много малко филтърче като напръстник в ГНП-то,та то се беше запушило.Горивния филтър и за 1000 км би могъл да се запуши.
    Аз знам че нищо не знам,но други и това не знаят.

    Коментар


    • #3
      От: Загуба на мощност в двигателя Терано 2.7 ТД '94

      Точно симптоми на горивен филтър. Той си така говори, като е за смяна.

      Коментар


      • #4
        От: Загуба на мощност в двигателя Терано 2.7 ТД '94

        Първоначално публикуван от afgany Преглед на мнение
        .................вие на колко го сменяте по принцип?.....
        Масло, маслен и горивен филтър сменям между 7 и 9000км.

        Защо има хора които си сменят само маслото, дори и маслен филтър съм виждал да не сменят. Това не е упрек към колегата а прост въпрос?

        Коментар


        • #5
          От: Загуба на мощност в двигателя Терано 2.7 ТД '94

          Първоначално публикуван от mitko punev Преглед на мнение
          Масло, маслен и горивен филтър сменям между 7 и 9000км.

          Защо има хора които си сменят само маслото, дори и маслен филтър съм виждал да не сменят. Това не е упрек към колегата а прост въпрос?
          Не са ли доста малко 7000,за смяна на дизел.То може и на 5000 да се смени но за какво ако маслото е добро.Има масла и масла.А да не сменят маслен филтър на цена около10/15лв при смяна на маслото е загатка за мен.

          Коментар


          • #6
            От: Загуба на мощност в двигателя Терано 2.7 ТД '94

            То, това са и симптоми на въздушен филтър! Обаче щом си го сменил скоро, смени и горивния филтър, че може да си попаднал, на някоя "качествена" нафта, пък после гледай за други неща!
            Само да попитам : Гледам ,че си с турбо-усещаш ли го , а също има ли промяна в звука на двигателя /ръмжи ли неестествено/ и тресе ли повече като го напъваш?
            / HONDA-CR-V-IIг. -> 2.2 i-ctdi (N22A2) // HONDA-CR-V-IIIг. ->2.2 i-DTEC (N22B3)/

            Коментар


            • #7
              От: Загуба на мощност в двигателя Терано 2.7 ТД '94

              Първоначално публикуван от Руди Преглед на мнение
              Не са ли доста малко 7000,за смяна на дизел.То може и на 5000 да се смени но за какво ако маслото е добро.Има масла и масла.А да не сменят маслен филтър на цена около10/15лв при смяна на маслото е загатка за мен.
              Винаги на леките коли които съм имал съм го сменял на 10хил., мислех и на джипката така да продължавам, но след разговори и със Спарки реших да последвам неговия пример.

              Не това е важно в случая, важното е като се смени маслото да се сменят и всички останали консумативи.

              Коментар


              • #8
                От: Загуба на мощност в двигателя Терано 2.7 ТД '94

                Значи за мое съжаление трябва да допълня. Днес смених маслото сложих му Тотал 9000 5W40, такова не съм слагал до сега, ама имах 2 литра та сложих от него, за дизел е. Маслен филтър. Горивен филтър смених с Манхе KC67. Първото интересно нещо веднага след смяната много ниска мощност на двигателя, след малко работа се оправи и се върна на предишното ниво, както беше и преди смяната, мощността сега е същата, тоест пак си е ниска. Забелязах и един симптом, който МОЖЕ да го е имало и преди но не не знам защо не съм забелязъл, на място форсирам двигателя, след 2200 оборота и нагоре, тресене и гъст бял дим излиза отзад, ръмжене няма. Има една част до горивния филтър към която влиза маркуча с гориво отива към филтъра и после изиза друг маркуч и отива към двигателя. Вътре в камера с една плуваща в гориво шамандурка. Та на тази част отгоре има стелка която при мен сочи назад, към задницата на колата? , а горивото като гледам май отива в обратна посока. Вътре има и един мини филтър на отвора към единия маркуч, но не и към другия. Дали някой майстор идиот не я е обърнал наопаки, може ли някой да погледне накъде сочи стрелката при тях?
                Последно редактирано от afgany; 08-06-12, 18:41.
                Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
                X-trail 2.2 Di 2003
                Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994

                Коментар


                • #9
                  От: Загуба на мощност в двигателя Терано 2.7 ТД '94

                  Първоначално публикуван от afgany Преглед на мнение
                  ... Има една част до горивния филтър към която влиза маркуча с гориво отива към филтъра и после изиза друг маркуч и отива към двигателя. Вътре в камера с една плуваща в гориво шамандурка. Та на тази част отгоре има стелка която при мен сочи назад, към задницата на колата? , а горивото като гледам май отива в обратна посока. Вътре има и един мини филтър на отвора към единия маркуч, но не и към другия. Дали някой майстор идиот не я е обърнал наопаки, може ли някой да погледне накъде сочи стрелката при тях?
                  Не е ясно за какво говориш, но едва ли проблема е, че някой е обърнал нещо "наопаки". Нали преди джипа си е вървял нормално?
                  Като за начало отиди някъде да измерят компресията, за да се илиминират определени механизми в двигателя. Ама както пише по книгите.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Загуба на мощност в двигателя Терано 2.7 ТД '94

                    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                    Не е ясно за какво говориш, но едва ли проблема е, че някой е обърнал нещо "наопаки". Нали преди джипа си е вървял нормално?
                    Като за начало отиди някъде да измерят компресията, за да се илиминират определени механизми в двигателя. Ама както пише по книгите.
                    Малка стрелкичка до горивния филтър, между двата маркуча които влизат и излизат от горивния филтър! Компресия - налягане на кое? горивото към двигателя? Като сте майстори не ми се засягайте, карах много километри с обърната наопаки стабилизираща щанга, от "майстор" и други примери имам. Трудно е да се каже кага "преди" е работила нормално защото рядко я карам с повече от 90-95 км/ч. Като смениха горивния филтър ми се струва, че нещата се влошиха, бял пушек не означава ли твърде много подавано гориво?
                    Последно редактирано от afgany; 08-06-12, 21:34.
                    Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
                    X-trail 2.2 Di 2003
                    Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994

                    Коментар


                    • #11
                      От: Загуба на мощност в двигателя Терано 2.7 ТД '94

                      Първоначално публикуван от afgany Преглед на мнение
                      Малка стрелкичка до горивния филтър, между двата маркуча които влизат и излизат от горивния филтър! Компресия - налягане на кое? горивото към двигателя? Като сте майстори не ми се засягайте, карах много километри с обърната наопаки стабилизираща щанга, от "майстор" и други примери имам. Трудно е да се каже кага "преди" е работила нормално защото рядко я карам с повече от 90-95 км/ч. Като смениха горивния филтър ми се струва, че нещата се влошиха, бял пушек не означава ли твърде много подавано гориво?
                      Ако има обърнато филтърче,вероятно би се затруднило ускорението,колата би била мудна от недостик на гориво/особено във високите обороти/,но бял пушек....такова нещо не би се случило!
                      Белия пушек си е ...НЕИЗГОРЯЛА НАФТА!!!
                      Причини за това е основно не работещ коректно цилиндър.Било по причина на спекън разпръсквач,било по причина на изгорели клапани,било по причина на ГНП.
                      Сега...принципно ако има проблем в ГНП-то белия пушек няма да е вероятно само от един цилиндър,а ще е целокупно-от некоректно подаване на гориво като количество и като момент на подаването!
                      Другото което е...ами ако искаш просто игнорирай системата и от едно шише подай директно гориво към ГНП-то...Няма какво да и стане толкова за една проба на помпата.Тогава ще отпаднат моментите със стрелките и т.н.!
                      Поздрави!
                      NISSAN FOREVER
                      -----------------------------------------------------------------------------
                      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Загуба на мощност в двигателя Терано 2.7 ТД '94

                        Бялото може и от вода да е...

                        Коментар


                        • #13
                          От: Загуба на мощност в двигателя Терано 2.7 ТД '94

                          Първоначално публикуван от Насов Преглед на мнение
                          Бялото може и от вода да е...
                          Ами да може...ама чак пък толкова сдаване на багажа....
                          NISSAN FOREVER
                          -----------------------------------------------------------------------------
                          Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Загуба на мощност в двигателя Терано 2.7 ТД '94

                            Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                            Ами да може...ама чак пък толкова сдаване на багажа....
                            Имате предвид вода в горивото от къде да влиза, малко по-подробно можете ли да ме светнете по въпроса с водата?
                            Последно редактирано от afgany; 09-06-12, 12:32.
                            Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
                            X-trail 2.2 Di 2003
                            Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994

                            Коментар


                            • #15
                              От: Загуба на мощност в двигателя Терано 2.7 ТД '94

                              Водата обикновено се пъка през гарнитурата на главата... За дизел е често срещано явление, прегряване, крива глава, дупка в гарнитурата... Не искам да съм песимист, но до сега моя опит с можечко неизгоряло гориво по-скоро резултира в черен пушек, а не бял. Лесно може да се провери, би следвало да има или масло във водата/антифриза или при анализда покаже наличие на CO2 /тука са вече съм много слаб, та може и друг газ да е/. Описаното от теб, без да мислим цвета на пушека, може да се дължи и на впръскването. Не знам при терано 2 как е точно, но ако е с дюза примерно, тя вместо да разпрашава, може да "пикае". Разбира се може и запушен филтър да е, както казаха колегите. Аз на твое място бих потърсил сервиз, който да може да пробва наличието на изгорели газове в охладителната система, за да не се притеснявам за това...

                              ПП Водата не се смесва с горивото преди да се пъхне то в цилиндрите

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X