Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мъничка промяна... или как под шасито нищо не остана

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Мъничка промяна... или как под шасито нищо не остана

    Принципно отдавна бях решил да посменя карантийте под шасито,но чаках подходящия момент.И той настъпи.При последната разходка из Лозенската планина предния диф стана на шопска салата,все пак доста изкара при мен-почти 2 години.С огромното съдействие на Лозан и Цецо,бе осигурен преден диф от 2.2



    полуоски от 2.8



    скорости от 2.2



    а също и заден диф от 2.2.Отпред всичко вече съм качил и е на колела.





    Днес следва да кача скоростите,а ако остане време-почвам и задния мост.

  • #2
    От: Мъничка промяна... или как под шасито нищо не остана

    Колега,пожелавам ти без аварийно катерене със сменените редукций.

    Коментар


    • #3
      От: Мъничка промяна... или как под шасито нищо не остана

      Браво,Илия!И аз ще правя подобна трансплантация,но донорът май ще е ИСУЗУ,и то пак благодарение на Лозан.Какви са предавателните числа на новите мостове?Видимо "прасето" е по-голямо...

      Коментар


      • #4
        От: Мъничка промяна... или как под шасито нищо не остана

        Ти затова ли се таиш напоследък?
        "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
        Неизвестен мъдрец

        Коментар


        • #5
          От: Мъничка промяна... или как под шасито нищо не остана

          А бе едни други неща му се въртяха из главата, ама се е отказал.
          Ще видим, ще видим...
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • #6
            От: Мъничка промяна... или как под шасито нищо не остана

            Първоначално публикуван от Николай Кесов Преглед на мнение
            Браво,Илия!И аз ще правя подобна трансплантация,но донорът май ще е ИСУЗУ,и то пак благодарение на Лозан.Какви са предавателните числа на новите мостове?Видимо "прасето" е по-голямо...
            Вече съм на 4.88,ама скоростите са малко по-бавни и няма да има разлика на бързите,а и вече ще имам и бавни като хората.

            Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
            Ти затова ли се таиш напоследък?
            Ами Мите,без джипка съм болен-подкарах колата и по града всеки гледа да те прескочи-абе знаеш как е.

            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
            А бе едни други неща му се въртяха из главата, ама се е отказал.
            Ще видим, ще видим...
            Нищо не съм се отказал-всичко по реда си,щото нещо паренцата не стигат,знаеш как е.

            Иначе днес качих скоростите,всичко вързах-абе голяма борба беше със помпата за съединителя и тампона за скоростите-как да пасне към гредата,ама го измислих некакси.Даже сега и врътнах едно кръгче,верно само на предно,щото още нямам заден кардан,не че имам и преден,ама я подготвих за последната трансплантация утре-задния мост.После правиме карданите.... и айде у гората за проби.

            Коментар


            • #7
              От: Мъничка промяна... или как под шасито нищо не остана

              Аз пишех за Кесов бе...
              С теб не се познаваме(което отчитам като грешка), и не мога да коментирам какви ги вършиш.
              Ама каквото и да е-виждам, че се получава. Честито за придобивките.
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • #8
                От: Мъничка промяна... или как под шасито нищо не остана

                Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                С теб не се познаваме(което отчитам като грешка), и не мога да коментирам какви ги вършиш.
                Това,че не се познаваме,ама хич не ти пречи да коментираш-затова съм пуснал темата-приемам всясакви критики и съвети.Що се отнася до запознанството-еми събора наближава,лесно ще я свършим тая работа,на некоя софричка .

                А що се отнася до Кесов,ами просто той е следващия,който се я свърши същата трансплантация-неизбежно е.То и затова пуснах темата,който се реши на същото-да знае какво да търси и какво го чака.
                Последно редактирано от gimax; 30-04-12, 07:14.

                Коментар


                • #9
                  От: Мъничка промяна... или как под шасито нищо не остана

                  Да рапортувам ,вчера задния мост е монтиран и вече сме на колела-останаха само да се направят карданите.Експресно се сдобих и с пружини-от Румен синето,щото се оказа,че лявата ми пружина беше счупена-абе потропваше ми нещо ама го отдавах на някое тампонче.Та да се знае-уморени пружини от дълга база заспиват като "шамар на врат",даже се вдигна с 2-3 см.-ами ако беха нови?

                  И да кажа няколко добри думи за газелските амове /газови/.След почти двугодишна експлоатация-качественна при това-не са мръднали .Много се учудих.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Мъничка промяна... или как под шасито нищо не остана

                    Браво, ще стане хубава жипката
                    Three witches watch three Swatch watches.
                    Which witch watch which Swatch watch?

                    Коментар


                    • #11
                      От: Мъничка промяна... или как под шасито нищо не остана

                      От Фронтера А 2,2 16в предния мост ИЧ не е здрав...Моя се счупи на такова място,че гледах,като ТРЕСНАТ...2,5-2,8 дизел,до колкото се убедих,те са здрави.УСПЕХ,все пак!!!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Мъничка промяна... или как под шасито нищо не остана

                        Сега се връщам от пърия тест.На асфалта си върви безгрижно-дори ускорява по-добре от преди.В гората-нямам думи,все едно до сега не съм карал джипка,а москвич .На баири,където преди минавах на 2-1 ск.,сега драпа на 4-3 ск./бавни/.На едно баирче и ръгнах 2-ра и сичката газ-изрови гората,има сила в доволно количество,абе никаква липса на мощност няма,направо ще скъса полуоските ,а 1-ва още не съм включвал-немаше никаква нужда.

                        Утре остават да се коригират лостовете на скоростите,турам гумения тампон да не шуми и КРАЙ.Готова е.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Мъничка промяна... или как под шасито нищо не остана

                          Не Ти се вярва тва дето пиша...Другото,ок,може да е така,ама за предния диф...слаб е.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Мъничка промяна... или как под шасито нищо не остана

                            Първоначално публикуван от LEXMAUL&BMW Преглед на мнение
                            Не Ти се вярва тва дето пиша...Другото,ок,може да е така,ама за предния диф...слаб е.
                            неговите са от Б а те са Дана 44 и хич не са за пренебрегване, а и фронтерата му е с поне 200 кила по-лека от твоята, а пък е важно и какво е състоянието на дифа, щото ако твоя си е бил пътник може и на място да се счупи
                            при всички полужения е по-здрав от стандартния за ОФА КБ 2.0 бензин.
                            no signature no problems

                            Коментар


                            • #15
                              От: Мъничка промяна... или как под шасито нищо не остана

                              Радвам се,че първите тестове са те удовлетворили.Дано да няма проблеми при по нататъшната експлоатация.Имам и въпросче-как се справи с напасването на карданите,защото фланците са различни и май трябва рязане и заварки...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X