Здравейте!
Ще ви опиша как успяхме да сменим въпросния маншон на ОФБ КБ ( предполагам, че и при ОФА се сменя по подобен начин ). Писанието може да свърши работа на някой, който не го е правил до сега. Приемам всякакви забележки - може някой да го е правил по по-подходящ начин.
Сваля се капачката на главината, след това се сваля и зегерката от полуоската:
Сваля се супорта на спирачния апарат, откачва се биелетката и накрайника на кормилната щанга.
Разкачва се горния носач от главината:
Откачва се куплунга на датчика на ABS-a, сега е и най-удобния момент да се разкачи планката, прикрепваща кабела на датчика към шасито ( повдигнатия на горе горен носач открива достъпа до болтчето на въпросната планка ).
Не правете опит да сваляте самия датчик от главината, обикновено това води до повреждането му!
Разкачва се и долния носач от главината. Сваля се самата главина, заедно с датчика на ABS-a и кабела му
Свалят се скобите на вътрешния маншон, самия маншон се издърпва навън към колелото.
Полуоската се задържа от тънко пръстенче, като от тел ( не съм го снимал, че бяхме до ушите омазани с грес ), сваля се въпросното пръстенче и се измъква цялата полуоска. По-трудната работа вече е свършена, нататък е по-лесно!
Сваля се зегерката, държаща вътрешното каре към полусоката, изважда се ( избива се ) и самото каре.
Сваля се маншона на външното каре, почистват се добре от смазката и двете карета и нататък по обратния ред:
Слага се маншона на външното каре, слага се маншона на вътрешното каре и самото каре. Монтира се полуоската
Слага се главината, закачва се долния носач, кабела на ABS-a, горния носач, биелетката, накрайника на кормилната щанга, супорта на спирачния апарат и в общи линии сме готови!
Ще ви опиша как успяхме да сменим въпросния маншон на ОФБ КБ ( предполагам, че и при ОФА се сменя по подобен начин ). Писанието може да свърши работа на някой, който не го е правил до сега. Приемам всякакви забележки - може някой да го е правил по по-подходящ начин.
Сваля се капачката на главината, след това се сваля и зегерката от полуоската:
Сваля се супорта на спирачния апарат, откачва се биелетката и накрайника на кормилната щанга.
Разкачва се горния носач от главината:
Откачва се куплунга на датчика на ABS-a, сега е и най-удобния момент да се разкачи планката, прикрепваща кабела на датчика към шасито ( повдигнатия на горе горен носач открива достъпа до болтчето на въпросната планка ).
Не правете опит да сваляте самия датчик от главината, обикновено това води до повреждането му!
Разкачва се и долния носач от главината. Сваля се самата главина, заедно с датчика на ABS-a и кабела му
Свалят се скобите на вътрешния маншон, самия маншон се издърпва навън към колелото.
Полуоската се задържа от тънко пръстенче, като от тел ( не съм го снимал, че бяхме до ушите омазани с грес ), сваля се въпросното пръстенче и се измъква цялата полуоска. По-трудната работа вече е свършена, нататък е по-лесно!
Сваля се зегерката, държаща вътрешното каре към полусоката, изважда се ( избива се ) и самото каре.
Сваля се маншона на външното каре, почистват се добре от смазката и двете карета и нататък по обратния ред:
Слага се маншона на външното каре, слага се маншона на вътрешното каре и самото каре. Монтира се полуоската
Слага се главината, закачва се долния носач, кабела на ABS-a, горния носач, биелетката, накрайника на кормилната щанга, супорта на спирачния апарат и в общи линии сме готови!
Коментар