След първите няколко излети на палатка установих че багажа все по-трудно се събираше и трудно се подреждаше въпреки че е джипа е товарен (има само две седалки). Ще ви спестя снимките на "катуна" в багажното. За да се подобри положението трябва да си направя багажник за покрива и система чекмеджета вътре в джипа достатъчно ниски че да може да се спи върху им (за тях в друга тема) .
Ето и развитието на проектирането и производството на багажника.
Малко сметки за определяне дизайна и повече за определяне на дебелините на материалите на държачите на долния релинг и напречните тръби.
Багажника е проектиран така че да може да се трансформира в няколко модела
- да е с горен релинг така че да се подрежда (захваща) багажа по-лесно и удобно
- да може да се маха горния релинг ако се превозват плоскости или пък взема че забогатея и си купя покривна палатка - да има къде да я сложа.
ето и разновидностите
за сега само Вариант 2 и Вариант 7
Ето и първите проби
Определяне на височината на държачите на долния релинг и височината на горния релинг.
Проба за захващането на държача към водобранната лайсна.
Ето и пробата върху джипа (е не моя, но същия)
Долният релинг - готов, остава горният.
Съединението на на основната част с предната.
Ето така трябва да стане.
Изглед отдолу.
Вече и той е готов, остава боядисването.
В .PDF файла има подробни чертежи на всички детайли на багажника, внимание: по производството на багажника има промени които са наложени заради по-лесно и технологично изработване.
GOTOV_FILE.pdf
Ето и развитието на проектирането и производството на багажника.
Малко сметки за определяне дизайна и повече за определяне на дебелините на материалите на държачите на долния релинг и напречните тръби.
Багажника е проектиран така че да може да се трансформира в няколко модела
- да е с горен релинг така че да се подрежда (захваща) багажа по-лесно и удобно
- да може да се маха горния релинг ако се превозват плоскости или пък взема че забогатея и си купя покривна палатка - да има къде да я сложа.
ето и разновидностите
за сега само Вариант 2 и Вариант 7
Ето и първите проби
Определяне на височината на държачите на долния релинг и височината на горния релинг.
Проба за захващането на държача към водобранната лайсна.
Ето и пробата върху джипа (е не моя, но същия)
Долният релинг - готов, остава горният.
Съединението на на основната част с предната.
Ето така трябва да стане.
Изглед отдолу.
Вече и той е готов, остава боядисването.
В .PDF файла има подробни чертежи на всички детайли на багажника, внимание: по производството на багажника има промени които са наложени заради по-лесно и технологично изработване.
GOTOV_FILE.pdf
Коментар