Здравейте колеги!
Скоро закупих Jeep Cherokee Sport 2.5 i 95 г. дълга база,десен волан много запазен външно и вътрешно,но с проблем с паленето!
Купих го на доста ниска цена като си направих сметка,че и на части да го пусна ще съм напред с парите.
От една седмица насам се заинатих,че ще го оправя защотото много ми допада и наистина е доста запазен.
Човека от който го купих каза,че както го е паркирал и на следващия ден не е искал да запали(върти но не пали).
Джипа е с газова уредба заради което първото което ми хрумна е,че може бензиновата помпа да е изгоряла(пали само на безин) и дадох директно на плюс клапана и изпарителя,но уви нищо не се получи!
След това решихме,че може да е имобилайзера(той е мисля заводски на таблото до ключа и се активита е едно като буксичка) но така и не разбрахме?
Замерихме бубината в която при контакт влиза 12 волта за секунда и изчезва някаде,а самата бубина на мерене с мултицет показва 1 ом!
Делкото върти!
Открихме на каде отива кабела по който влиза 12 волта ток и изчезва в бубината и стигнахме до черна кутия в десния калник(десен като си с лице към фаровете),но не можахме да разгадаем дали това е електронното запалване или компютъра!
Кутията е с платка залята със силикон и в нея влиза колям клупонг с много пера,но нещо е побългарявана и на едно място е изронен силикона чак до чиповете,а видимо там е влизала вода!
Моля дайте информация каква е кутията и съвет дали от нея идва проблема с паленето или друго може да ни е убегнало.
Благодаря предварително за информацията.
Пускам няколко снимки на кутията!
Скоро закупих Jeep Cherokee Sport 2.5 i 95 г. дълга база,десен волан много запазен външно и вътрешно,но с проблем с паленето!
Купих го на доста ниска цена като си направих сметка,че и на части да го пусна ще съм напред с парите.
От една седмица насам се заинатих,че ще го оправя защотото много ми допада и наистина е доста запазен.
Човека от който го купих каза,че както го е паркирал и на следващия ден не е искал да запали(върти но не пали).
Джипа е с газова уредба заради което първото което ми хрумна е,че може бензиновата помпа да е изгоряла(пали само на безин) и дадох директно на плюс клапана и изпарителя,но уви нищо не се получи!
След това решихме,че може да е имобилайзера(той е мисля заводски на таблото до ключа и се активита е едно като буксичка) но така и не разбрахме?
Замерихме бубината в която при контакт влиза 12 волта за секунда и изчезва някаде,а самата бубина на мерене с мултицет показва 1 ом!
Делкото върти!
Открихме на каде отива кабела по който влиза 12 волта ток и изчезва в бубината и стигнахме до черна кутия в десния калник(десен като си с лице към фаровете),но не можахме да разгадаем дали това е електронното запалване или компютъра!
Кутията е с платка залята със силикон и в нея влиза колям клупонг с много пера,но нещо е побългарявана и на едно място е изронен силикона чак до чиповете,а видимо там е влизала вода!
Моля дайте информация каква е кутията и съвет дали от нея идва проблема с паленето или друго може да ни е убегнало.
Благодаря предварително за информацията.
Пускам няколко снимки на кутията!
Коментар