Страница 1 от 2 12 ПоследенПоследен
Резултати 1 до 20 от 24

Тема: Santa Fe CRDI 2005 ми разказа играта

  1. #1
    Регистрация
    Mar 2012
    Публикации
    0
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране Santa Fe CRDI 2005 ми разказа играта

    Споделям с вас една отвратителна история, която ми се случи преди 10 дни!
    Санта фе-то съм го купил ново 2005 г. Обсужвано само в сервиза на Инд Комерс. Колата съм я пазил с идеята да я карам дълго.
    И ето какво се случи!!
    Карам по магистралата за Пловдив. Към Ихтиман при скорост 100 км/ч. колата започна да ускорява сама. След 10тина секунди започна да пуши отвсякъде и да се форсира неудържимо. Мигновено отбих и спрях в аварийното. Извадих ключа, но двигателя продължи да вие на макс. и бълваше черен дим като при пожар. панически избягах от колата, а тя продължи истерично да се форсира и да пуши още около минута. След това разправии с Пътна помощ. В сервиза двигателя беше разглобен и се оказа, че са изгорели дюзите, клапани изкривени и задрало бутало. Един промърмори, че колата е могла да се запали всеки момент при случката. Поискаха ми 8 хил. лева за ремонт след което аз просто я продадох за жълти стотинки на друг сервиз за части. Правете си изводи що за кола е това.

  2. #2
    Регистрация
    Feb 2007
    Публикации
    132
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Santa Fe CRDI 2005 ми разказа играта

    Може би ако си успял да го угасиш на скорост двигателя да минеш със по малко щети.Между другото бях свидетел на такава случка само че беше един ЛЕКСУС и лошото е това че пред него бяха събрани на куп 5 броя леки коли една върху друга и в първия момент ние околните си помислихме че става няккъв мутренски екшън но се оказа друго, голям цирк се получи просто.

  3. #3
    Аватара на NIKSD
    NIKSD е офлайн
    Николай Александров
    Старши участник | ОС || +ПЛ |
    Регистрация
    Sep 2007
    Място
    San Diego, California
    Публикации
    4,268
    Точки (при гласуване)
    26

    По подразбиране От: Santa Fe CRDI 2005 ми разказа играта

    Като се поизносят сегменти и започне да набива масло в цилиндрите, в един момент просто се получава затворен кръг- качва обороти, повече масло, повече обороти... И така докато не гръмне мотора. Гаси се на 5 скорост или се спира въздуха. Run away diesel му викат тук. Обсъждано е във форума.
    "Докато има търпимост към всичко извън правилата, нещата ще са така."
    Джамбазов
    Приста Ойл- не ги купувайте!
    http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=138197

  4. #4
    Аватара на Goblin
    Goblin е офлайн Администратор | ОС || ТП |
    | Модератор |
    Регистрация
    Jul 2005
    Публикации
    13,952
    Точки (при гласуване)
    60

    По подразбиране От: Santa Fe CRDI 2005 ми разказа играта

    И последния път когато го обсъждахме беше относно Х3-ка, тъй че не е специфично за Хюндай. Не че ги защитавам.
    Издъних се на Тюринг теста

  5. #5
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    София кв. Борово
    Публикации
    11,994
    Точки (при гласуване)
    25

    По подразбиране От: Santa Fe CRDI 2005 ми разказа играта

    Още една черна точка за "фирмените" сервизи. Почти никога не казват колко масло са източили при смяната.
    Съболезнования. http://www.youtube.com/watch?v=5zx3qKX_Pno
    Тел. 0877 517965
    Спортидж 2.0 бензин 2003г. кабрио. Спортидж 2.0 ТДИ 2000г. Ceed 1,6 CRDI 2010г.Каравана Антарес 390 2015г.

  6. #6
    Регистрация
    Mar 2009
    Място
    Бургас
    Публикации
    718
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Santa Fe CRDI 2005 ми разказа играта

    Това се случва когато турбината блокира къса се оста и маслото от тубото влиза в смукателния колектор. От там в цилиндрите се самозапалва и двигателя се форсира до безумни обороти. Спира едва когато свърши маслото.Може да се угаси само на скорост и спирачки. На моята се скъса но маслото го изхвърли през аспуха. Просто съм имал късмет.Колата е алмера тино но това може да се случи със всеки турбо дизел.

  7. #7
    Регистрация
    Jan 2010
    Място
    гр.Провадия
    Публикации
    38
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Santa Fe CRDI 2005 ми разказа играта

    И според мене е турбината.

  8. #8
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    Бургас
    Публикации
    3,305
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране От: Santa Fe CRDI 2005 ми разказа играта

    И на мен ми се е случвало на Краислер вояджър с VM мотор, в движение качи оборотите до максимум придружено със гъст дим. Добре че беше с ръчна скоростна кутия и го изгасих на 3та със спирачки. Проблема беше точно както каза Ончо скъсана ос на турбината и от там маслото в колектора. Последиците от този дефект бяха само износени биелни и основни лагери на колянов вал, смених ги монтирах друго турбо и колата върви до ден днешен.

  9. #9
    Регистрация
    May 2010
    Място
    Габрово
    Публикации
    364
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Santa Fe CRDI 2005 ми разказа играта

    На една Г-класа се случи и без да има турбина .При изкачване на много стръмен наклон с лебедка,явно прехвърли масло през отдушниците на картера .След изгасянето гръмна водно съединение .След подмяната му двигтеля вървя още 2-3 год. до монтажа на по-як.А същата ситуация с един бус беше направо комична.Тръгваме за състезание и пред сервиза решиха да долеят вода на двигателя на буса(пътна помощ).Собственика му взема една туба с прозрачна течност оставена до чешмата и започва да долива ,а буса започва да се форсира с обороти които и бегачката не може да вдигне.След като го изгасиха доста трудно(на голяма предавка)се установи че в тубата има екстрационен бензин а гарнитурата на главата е била със спукан пръстен и .....

  10. #10
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,872
    Точки (при гласуване)
    21

    По подразбиране От: Santa Fe CRDI 2005 ми разказа играта

    От близък колега, който работи с Хюндаи знам, че преобладаващо подобни аварии се случват на автомобили с чип. Как е там положението?

  11. #11
    Регистрация
    Jun 2004
    Място
    BG,Varna
    Публикации
    1,309
    Точки (при гласуване)
    16

    По подразбиране От: Santa Fe CRDI 2005 ми разказа играта

    Преди много години ми се случи с Черок 2,1ТД маслото влесе през скъсаната ос на турбинката
    Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

  12. #12
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    София кв. Борово
    Публикации
    11,994
    Точки (при гласуване)
    25

    По подразбиране От: Santa Fe CRDI 2005 ми разказа играта

    Аз пък, от като видях клипове с подобно съдържание, си нося подходящ парцал за запушване на смукателя.
    Страх лозе пази.
    Тел. 0877 517965
    Спортидж 2.0 бензин 2003г. кабрио. Спортидж 2.0 ТДИ 2000г. Ceed 1,6 CRDI 2010г.Каравана Антарес 390 2015г.

  13. #13
    Регистрация
    Jan 2012
    Място
    Ловешко
    Публикации
    242
    Точки (при гласуване)
    6

    По подразбиране От: Santa Fe CRDI 2005 ми разказа играта

    Станалото-станало, не може да се върне назад, но споделям идентичен проблем само, че на Опел 2.2 DTL. Там причината, беше в теч на излишната нафта, която разреди и вдигна нивото на маслото до такава степен, че ангр. верига го вдига, а отдушника на картерните газове е точно срещу веригата. Турбото засмуква и масло от отдушника, което се качва от веригата, автомобила тръгва като хала, пуши като .../нямам база за сравнение/, въртиш ключа - нищо, ако не се панираш гасиш на скорост със спирачка. Другото развитие на ситуацията в която се изпада, /не го пожелавам на никой/ го е описал VSJ .

  14. #14
    Регистрация
    Jun 2004
    Място
    BG,Varna
    Публикации
    1,309
    Точки (при гласуване)
    16

    По подразбиране От: Santa Fe CRDI 2005 ми разказа играта

    Цитат Мнение на Пенчо Преглед на публикациите
    Аз пък, от като видях клипове с подобно съдържание, си нося подходящ парцал за запушване на смукателя.
    Страх лозе пази.
    Нямаш време за него кога ще отвориш капака кога ще намериш отверка да развиеш някой мъркуч на смукателя ,че да го пъхнеш там ........
    Просто включваш на 3-4 скорост и го гасиш с натисната спирачка става за 2 сек.
    Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

  15. #15
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    София кв. Борово
    Публикации
    11,994
    Точки (при гласуване)
    25

    По подразбиране От: Santa Fe CRDI 2005 ми разказа играта

    Цитат Мнение на CJ_ Преглед на публикациите
    Нямаш време за него кога ще отвориш капака кога ще намериш отверка да развиеш някой мъркуч на смукателя ,че да го пъхнеш там ........
    Просто включваш на 3-4 скорост и го гасиш с натисната спирачка става за 2 сек.
    Така е, ако се усетиш на момента. Иначе при мен сега смукателя е един и е над радиатора.Нищо не се развива. Просто му хвърлям парцала.Той ще си го смукне.
    Тел. 0877 517965
    Спортидж 2.0 бензин 2003г. кабрио. Спортидж 2.0 ТДИ 2000г. Ceed 1,6 CRDI 2010г.Каравана Антарес 390 2015г.

  16. #16
    Регистрация
    Oct 2011
    Публикации
    14
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Santa Fe CRDI 2005 ми разказа играта

    ами ако е автоматична кутия какво се прави за да се угаси колата?

  17. #17
    Регистрация
    May 2010
    Място
    Габрово
    Публикации
    364
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Santa Fe CRDI 2005 ми разказа играта

    Цитат Мнение на Пенчо Преглед на публикациите
    Така е, ако се усетиш на момента. Иначе при мен сега смукателя е един и е над радиатора.Нищо не се развива. Просто му хвърлям парцала.Той ще си го смукне.
    От забравен и после засмукан парцал едно берлинго беше станало леш.Клапани и.т.н.......

  18. #18
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    София кв. Борово
    Публикации
    11,994
    Точки (при гласуване)
    25

    По подразбиране От: Santa Fe CRDI 2005 ми разказа играта

    Цитат Мнение на stefan stoev Преглед на публикациите
    От забравен и после засмукан парцал едно берлинго беше станало леш.Клапани и.т.н.......
    Е, как ще мине през филтъра?
    Тел. 0877 517965
    Спортидж 2.0 бензин 2003г. кабрио. Спортидж 2.0 ТДИ 2000г. Ceed 1,6 CRDI 2010г.Каравана Антарес 390 2015г.

  19. #19
    Регистрация
    May 2010
    Място
    Габрово
    Публикации
    364
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Santa Fe CRDI 2005 ми разказа играта

    Цитат Мнение на Пенчо Преглед на публикациите
    Е, как ще мине през филтъра?
    Ами явно са го забравили след филтъра. Прав си че не може да мине.Аз не помислих каде искаш да го пуснеш.

  20. #20
    Аватара на Goblin
    Goblin е офлайн Администратор | ОС || ТП |
    | Модератор |
    Регистрация
    Jul 2005
    Публикации
    13,952
    Точки (при гласуване)
    60

    По подразбиране От: Santa Fe CRDI 2005 ми разказа играта

    Цитат Мнение на Аndro 160 Преглед на публикациите
    От близък колега, който работи с Хюндаи знам, че преобладаващо подобни аварии се случват на автомобили с чип. Как е там положението?
    Отговор надали ще получим, предвид че темата беше бодната тук "информативно" както предполагам и във всеки друг форум със сходна тематика, и авторът едва ли ще се весне пак.
    Което пък ме навежда на мисълта че съдбата и (на темата) е хроника на едно предизвестено затриване, поне в този и вид.
    Издъних се на Тюринг теста

Страница 1 от 2 12 ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. Hyundai Santa Fe 2,2 CRDI - nov, Mercedes ML 270 CDI FE 60-70 K
    От cuv във форум Сравнения и тестове между марки, модели и функционалност
    Отговори: 25
    Последно мнение: 16-11-15, 14:52
  2. Hyundai Santa fe 2.0-CRDI или Suzuki Grand vitara 2.0HDI
    От seagal във форум Сравнения и тестове между марки, модели и функционалност
    Отговори: 25
    Последно мнение: 11-03-14, 18:24
  3. Няколко дълги авто-разказа
    От Иван Горчев във форум Разкази, случки, хумор, поздравления и игри
    Отговори: 0
    Последно мнение: 04-09-07, 20:12
  4. Отговори: 9
    Последно мнение: 24-01-06, 22:14
  5. Бухово 26-11-2005 - последно състезание за 2005-та
    От Венцислав Петров във форум Състезания и шампионати в България
    Отговори: 67
    Последно мнение: 30-11-05, 22:27

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •