Резултати 1 до 19 от 19

Тема: по бързо Дайхатсу

  1. #1
    Регистрация
    Feb 2012
    Място
    burgas
    Публикации
    5
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране по бързо Дайхатсу

    здравеити колеги аз съм нов във бранша и имам вапрос към по компитентните: имам бертоне ,купе на роки и двигател БМВ 2,5 170 коня,идват ми много къси скоростите от каква зависи от ск.кутия или от дефернцяла.Между бензина и дизела каде е разликата?

  2. #2
    Регистрация
    Dec 2008
    Място
    Стара Загора
    Публикации
    766
    Точки (при гласуване)
    6

    По подразбиране От: по бързо Дайхатсу

    Колега,какво значи къси скорости?
    Гледам споменал си че си нов в бранша за това да спомена само че като е 170 коня тозва не означава че трябва да върви с 230 като BMW с такъв мотор.
    Джипа е с различни предавателни числа от колите и не се търси скорост а мощност за развъртане на гумите.
    Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
    Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!

  3. #3
    Регистрация
    Feb 2012
    Място
    burgas
    Публикации
    5
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: по бързо Дайхатсу

    съгласен съм с тебе колега но може да му се даде и малко барзина сега на 3000 оборота е на 80 незнам добре ли е . А иначе на 3та в движение ги превърта

  4. #4
    Регистрация
    Nov 2010
    Място
    Бяла(Русенско),Горна Оряховица
    Публикации
    38
    Точки (при гласуване)
    4

    По подразбиране От: по бързо Дайхатсу

    Цитат Мнение на Dinko Petrov Преглед на публикациите
    ...сега на 3000 оборота е на 80.
    Моето Роки с бензинов мотор Toyota 3Y на 3000 оборота държи към 95-100км/ч.Твоето предполагам е с бензинов двигател BMW m20b25 6 цилиндъра и 12 клапана с многоточков инжекцион Bosch.Предполагам,че в Бертоне са използвали скоростната кутия на дизелово Роки,а не от бензиново.Хубаво да провериш дали е така,за по-сигурно и евентуално може да помислиш да я подмениш с такава от бензиново Роки.
    Поздрави!

  5. #5
    Регистрация
    Feb 2012
    Място
    burgas
    Публикации
    5
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: по бързо Дайхатсу

    незнам каде е разликата в кутията или деферцияла, а по принцип с дизелова кутия ако разликата е в нея трябва да стане по бърза

  6. #6
    Регистрация
    Nov 2010
    Място
    Бяла(Русенско),Горна Оряховица
    Публикации
    38
    Точки (при гласуване)
    4

    По подразбиране От: по бързо Дайхатсу

    Цитат Мнение на Dinko Petrov Преглед на публикациите
    незнам каде е разликата в кутията или деферцияла, а по принцип с дизелова кутия ако разликата е в нея трябва да стане по бърза
    Едва ли е в диференциалите.Някъде бях чел във форума,че дизеловото Роки е с различни мостове като цяло-дифове и полуоски.Когато разглобихме моето се оказа,че мостовете са едно към едно с тези на дизелово Роки.Предполагам,че разликата е само в скоростната кутия.
    Преди години с баща ми търкаляхме една ГАЗ-ка с двигател Перкинс 4.0 атмосферен дизел,но със скоростната кутия от бензиновия мотор.Резултата беше максимална скорост 60км/ч и ревеше на умряло.На други ГАЗ-ки съм виждал същото изпълнение но със скоростна кутия за дизел,резултата при тях беше около 30км/ч повече максимална скорост,при същите обороти на мотора.
    Поздрави.

  7. #7
    Регистрация
    Aug 2006
    Място
    София
    Публикации
    3,034
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: по бързо Дайхатсу

    Скоростната кутия на дизела е с по-малки предавателни числа, понеже е с по-голям въртящ момент. Същото следва да е и за диференциалите. Дизеловите диференциали са около 3,6:1.
    Ако на мястото на дизелов мотор сложиш бензинов такъв следва да стане стрела. Бензиновия има горе-долу два пъти повече полезни обороти спрямо дизела.

    Ако на мястото на бензинов сложиш дизел ще имаш много мощност и въртящ момент на гумите, но няма да имаш скорост.
    Аз не вярвам в чудеса!
    Разчитам на тях!

  8. #8
    Регистрация
    May 2006
    Публикации
    4,712
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: по бързо Дайхатсу

    "Късите" скорости се лекуват с големи гуми.С какви гуми е в момента джипката?
    "Чибуратор-тЕАм"

  9. #9
    Аватара на sparkybg
    sparkybg е офлайн
    Спартак Тимчев
    Старши участник | ОС || СзО || +ПЛ || ТП || ДВиП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Aug 2007
    Място
    София
    Публикации
    24,067
    Точки (при гласуване)
    46

    По подразбиране От: по бързо Дайхатсу

    Цитат Мнение на Иван Горчев Преглед на публикациите
    Ако на мястото на дизелов мотор сложиш бензинов такъв следва да стане стрела.
    Ако има какво да засили стрелата. Щото ако бензина е мъртвец откъм въртящ момент, ще е твърде интересна картинка.
    There are only two infinite things in the universe, and one is the number of bugs in IE!

  10. #10
    Регистрация
    Feb 2012
    Място
    burgas
    Публикации
    5
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: по бързо Дайхатсу

    джипката е бензиново бертони 2000 кубика 130 к.с заводско а сега е със сменен мотор и е на 170 к.с много добре се развърта но скоростите идват много къси,затова се интерисувам каде е разликара м/у бензина и дизела ; кутия или диф. Благодаря ви за мненията все пак.

  11. #11
    Регистрация
    Feb 2012
    Място
    burgas
    Публикации
    5
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: по бързо Дайхатсу

    235 75 15

  12. #12
    Регистрация
    Dec 2011
    Място
    Тетевен
    Публикации
    7
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: по бързо Дайхатсу

    разбира се че е от скоростите, но щом добре ги върти пробвай с по-големи гуми. предполагам че оборотите ще си останат но скоростта ще е по-висока. А с късите скорости ще имаш повече "пауър" при нужда.
    Поздрави...

  13. #13
    Регистрация
    Aug 2006
    Място
    София
    Публикации
    3,034
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: по бързо Дайхатсу

    Докато в един момент дифовете не кажат "Мяу". Като им гледам реализацията и предавателните числа нямат много запас за товарене с як мотор и големи гуми.
    А и тоя бертон е къде тон и половина, ако не и отгоре.
    Аз не вярвам в чудеса!
    Разчитам на тях!

  14. #14
    Регистрация
    Dec 2011
    Място
    чепеларе
    Публикации
    43
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: по бързо Дайхатсу

    здр.на всички аз имам същия проблем като на колегата, с бертонето само че моето е 1,8 115к, късата база,форсира се до 3000 об,а вдига едва 80км,тук прочетох някъде че гумите са от значение,моите са 205-70-15. та въпроса ми е има ли вероятност да е от дифовете.

  15. #15
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    Дупница
    Публикации
    3,509
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: по бързо Дайхатсу

    Какво да каже човек...
    Аз бих се радвал на възможно най-най бавните дифове, други искат да имат макс скорост...
    Дайхатцуто не е най-подходящата джипка за бързо каране, хеле па икономично.
    А в генерален план, за високи скорости си има СУВ-ове (паркетници).
    ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА!
    о886/598523 Сашо

  16. #16
    Аватара на sparkybg
    sparkybg е офлайн
    Спартак Тимчев
    Старши участник | ОС || СзО || +ПЛ || ТП || ДВиП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Aug 2007
    Място
    София
    Публикации
    24,067
    Точки (при гласуване)
    46

    По подразбиране От: по бързо Дайхатсу

    Цитат Мнение на TigerHunter Преглед на публикациите
    Какво да каже човек...
    Аз бих се радвал на възможно най-най бавните дифове, други искат да имат макс скорост...
    Дайхатцуто не е най-подходящата джипка за бързо каране, хеле па икономично.
    А в генерален план, за високи скорости си има СУВ-ове (паркетници).
    Че какво ти пречи да караш ферозата по магистралата със 120?

    За другото - стандартна фероза 1.6 на 3000 оборота таман започва да върви, а истински върви от 3500 нагоре. Та, 3000 оборота не са никакво "форсиране". Ако на мястото на тоя мотор сложите по-голям но по-нискооборотен, естествено че ще се случва това, дето се случва. Че то дизелите започват да вървят от 2000 оборота нагоре, вие за някакви 3000 върху бензинка сте се загрижили. Настъпете го тоя педал!
    There are only two infinite things in the universe, and one is the number of bugs in IE!

  17. #17
    Регистрация
    Oct 2006
    Място
    Козлодуй
    Публикации
    813
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: по бързо Дайхатсу

    Като гледам кога е последната активност на пусналия темата, едва ли има смисъл да пиша, ама айде.
    Колега, колко бързо Дайхатсу искаш? 80км/ч при 3000 оборота означава 120 при 4500 (което е нормален режим за този двигател) и 160 при 6000 (което вече е граничен).
    M20B25 е доста куц под 3200-3500 оборота. И това когато трябва да носи 950-1000 кила БМВ тройка, да не говорим за тон и половина Бертоне. Ама от друга страна се е монтирал и в пета серия, която си тежи повече от Бертонето.
    Незнам с какви дифове е Бертонето, ама дифовете на дизелово Роки са с предавателни числа 3.36. Ако Бертонето е с такива ще трябва да потегляш на бавни.
    При БМВ 3-та серия (Е30) този двигател се е комплектовал с диференциал с предавателно число 3.73 или 3.91 и доста по-малки като диаметър гуми.
    “When you see the tree you’re about to hit it’s called understeer. When you can only hear and feel it it’s oversteer.”
    Walter Rohrl
    GSM: нула, три осмици, две двойки, девет, пет, девет, две.

  18. #18
    Аватара на sparkybg
    sparkybg е офлайн
    Спартак Тимчев
    Старши участник | ОС || СзО || +ПЛ || ТП || ДВиП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Aug 2007
    Място
    София
    Публикации
    24,067
    Точки (при гласуване)
    46

    По подразбиране От: по бързо Дайхатсу

    Ми бертонето с 1.8, ако е еквивалента на фероза (с независимо предно), но с по-широката база, вероятно дифовете му са 5 и двайсе и нещо си. (толкова са на обикновена фероза). Значи, за да върви трябват обороти. Каквито ще да са скоростите, 4-та е директна, а при нея оборотите на карданите са тия на коляновия вал, тоест зависи само и единствено от дифовете с колко ще върви.
    There are only two infinite things in the universe, and one is the number of bugs in IE!

  19. #19
    Регистрация
    Dec 2011
    Място
    чепеларе
    Публикации
    43
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: по бързо Дайхатсу

    мерси за отговора,и успех на всички.

Сходни теми

  1. Бързо лекуване на настинка ?
    От v0id във форум Народна медицина, билколечение, фитотерапия
    Отговори: 41
    Последно мнение: 30-10-12, 10:17
  2. Бързо помпане на гуми
    От nanego във форум Гуми и джанти
    Отговори: 26
    Последно мнение: 08-04-09, 12:57
  3. Моля за по бързо съдействие.....
    От Живко Костадинов във форум OPEL
    Отговори: 104
    Последно мнение: 22-02-08, 13:43
  4. дали кара бързо ?
    От Peppy във форум Връзки (links) към външни сайтове
    Отговори: 2
    Последно мнение: 04-02-07, 16:09

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •