Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Паджеро - Спорт" - въпроси и отговори

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • "Паджеро - Спорт" - въпроси и отговори

    Здравейте всички!
    С много от Вас се познаваме и с още толкова не, ама ще се запознаем - рано или късно ... та да се похваля!!!
    След продажбата на последния ползван от мен "4Рънъра" 3000сс. бензин, реших да намаля малко конските сили на возилото, както и за разнообразие да сменя поредна марка джип която още не съм имал, а именно "Мицубиши - Спорт" 2000г. 2,5ТДИ!
    И съответно са налице въпросите ми?
    След пълна ревизия на масла, филтри, ремъци и ролки един ден установих, че охлаждащия маслен радиатор, монтиран непосредствено пред климатичния ... просълзява и след демонтаж затворих маслената магистрала като байпасирах с подходящ кербован маслоустойчив маркуч - докато отремонтирам радиатора.Въпроса ми е би ли имало някакви проблеми, ако ползвам джипа с така направената "екстра" - зима/лято без въпросния радиатор и монтират ли се такива радиаторчета на "Паджеро-2" защото, ако моето не може да се оправи да търся втора употреба?
    Джипа ще се ползва основно за теглене на каравана с тегло 800кг, а дали ще му даде зор по баирите особенно лятото в жегите?
    Благодаря предварително!

  • #2
    От: "Паджеро - Спорт" - въпроси?

    Стефчо,хубаво е да го има радиатора.Има го и на последните от 1-ва серия,има го и на 2-ките.Предполагам,няма да е проблем да го намериш по моргите. Не че е фатално и без него,ама е по-добре да го има!
    088пет722пет99
    http://www.hydropompi.com/

    Коментар


    • #3
      От: "Паджеро - Спорт" - въпроси?

      Честито и със здраве да си го караш !! Пусни някоя снимка да го видим !! Лека-полека се напипва правилната марка-аз май я уцелих от първия път. Накрая всички си купували Toyota...ама май след това Pajero Sport .Това в кръга на шегата.Иначе по въпроса-ръчка или автомат е ,колко коня? И кой радиатор ти сълзи -за охлаждане на маслото на двигателя или скоростната кутия ?
      В тоя студ,мисля,няма да имаш проблем температурата на маслото,но щом ще теглиш каравана по-добре го оправи.Моето е 2.8 TDI и си е идентично с Pajero 2 2.8 TDI,но за 2.5 не съм много сигурен.В Стара Загора поне имате морги с камари Pajero-та и може да пробваш и сравняваш,а и в мобилето има доста на части,така че ако не успееш да отремонтираш твоето -ще се намери..Аз за лятото ще монтирам радиатор за охлаждане на маслото на автомата,тъй като го натоваря лятото и грее..
      Успех !
      [SIGPIC][/SIGPIC]0877368068 Зарие Дестанофф
      Всеки ден гледам "Отечествен фронт"...макар,че не го дават всеки ден...хъ-хъ.:|

      Коментар


      • #4
        От: "Паджеро - Спорт" - въпроси?

        "Спорта" е 2.5 116кс. с ръчна скоростна кутия, а "издъхналия" радиатор е на маслената магистрала на ДВГ-то.
        Чувал съм, че имало нещо като термостат който при достигане на определена температура отварял и маслото започвало да циркулира през радиатора и вече охладено постъпва отново в мотора!Вярно ли е това?
        Да ме прощавате за тъпите въпроси, ама от притежаваните с годините близо 20бр. леки автомобили и 5бр. джипове ... всичките бяха на бензин и съответно нафтата ми е една /все още/ много, ама много мътна материя!!!
        Поздрави.

        Коментар


        • #5
          От: "Паджеро - Спорт" - въпроси?

          Да, с термостат се управлява кръгчето през този радиатор.

          Коментар


          • #6
            От: "Паджеро - Спорт" - въпроси?

            Значи ще почувстваш разликата.Да не вземеш да го караш като бензин,щото няма да ти хареса.Дизела иска да се гали-кефа е голям да те залепи още на 1500-1800 оборота.Ако го настъпваш като бензин на обороти-става куц кон...ама ти си го усетил вече сигурно,де
            [SIGPIC][/SIGPIC]0877368068 Зарие Дестанофф
            Всеки ден гледам "Отечествен фронт"...макар,че не го дават всеки ден...хъ-хъ.:|

            Коментар


            • #7
              От: "Паджеро - Спорт" - въпроси?

              Преди да теглиш каравана със Спорта, ревизирай основно охладителната система. Имахме такова служебно и беше склонно да загрява при зор. Примерно на магистрала, с климатик и скорост около 130, стрелката прескача средата на скалата. Моменталното връщане на газта оправяше нещата с температурата. Иначе, като окачване и надеждност като цяло е много приличен автомобил. Със сигурност е по-надеждно от П3-4.
              При него за пръв път видях ваккумен хидроусилвател на съединителя.
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • #8
                От: "Паджеро - Спорт" - въпроси?

                Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                Да, с термостат се управлява кръгчето през този радиатор.
                Благодаря за ... втори път!!!
                Ако /да предположим/, че въпросния термостат не работи и поради тази причина го премахна т/ст кръга на мазителната система да е постоянно отворен /с цел по добро охлаждане на мотора през лятото/ и същото да циркулира възможно ли е да се очакват проблем или просто трябва да си е с термостата, който ще определя кога да "пусне" и кога не?
                Какво го управаляа да отваря или затваря - температурен датчик или просто от самата температурата на масло?Къде се намира този термостат?
                Поздрави.

                Коментар


                • #9
                  От: "Паджеро - Спорт" - въпроси?

                  Моето,например,сега в студовете и лятото в големите жеги се държи отлично-стрелката заспива на средата и не мърда.Загрявал ми е автомата 2-3 пъти в балкана на баир и се налага да спирам за охлаждане.Но ти си с ръчка ине би трябвало да има проблеми.Няколко приятели се оплакваха от прегряване на Пажеро 2,но при всичките първопричина беше капачката на радиатора.
                  [SIGPIC][/SIGPIC]0877368068 Зарие Дестанофф
                  Всеки ден гледам "Отечествен фронт"...макар,че не го дават всеки ден...хъ-хъ.:|

                  Коментар


                  • #10
                    От: "Паджеро - Спорт" - въпроси?

                    Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                    При него за пръв път видях ваккумен хидроусилвател на съединителя.
                    Патрулите от У60 нататъка са си така.Стандартно...
                    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                    Коментар


                    • #11
                      От: "Паджеро - Спорт" - въпроси?

                      Да бе ама на Спорта за пръв път го видях. Тъкмо се чудех, защо педалът е неестествено мек.
                      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                      Коментар


                      • #12
                        От: "Паджеро - Спорт" - въпроси?

                        Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнение
                        Благодаря за ... втори път!!!
                        Ако /да предположим/, че въпросния термостат не работи и поради тази причина го премахна т/ст кръга на мазителната система да е постоянно отворен /с цел по добро охлаждане на мотора през лятото/ и същото да циркулира възможно ли е да се очакват проблем или просто трябва да си е с термостата, който ще определя кога да "пусне" и кога не?
                        Какво го управаляа да отваря или затваря - температурен датчик или просто от самата температурата на масло?Къде се намира този термостат?
                        Поздрави.
                        Въпросният термостат се оправлява от температурата на маслото, както водния на охл. с-ма. Според мене е добре да си го има защото пък зимата ще му е студено на масълцето.
                        4D56 Manual 91-93.pdf
                        В този прикачен файл го има в началните страници в Lubrication System. Означен е като Oil Cooler By-pass Valve.
                        Успех и честито!

                        Коментар


                        • #13
                          От: "Паджеро - Спорт" - въпроси?

                          Сдобих се с ново - втора употреба радиаторче!Оказа се, че са три модела и след мерене това, което беше най близо до моето е от "Паджеро-1".Единствената разлика е захващането само на един от трите фиксиращи болта и това, че е с една секция по малко ... моето е с десет, а въпросното е с девет бр. или по точно казано е по плитко.
                          От изхвърлящото масло са се задръстили ламелите на климатичния радиатор ... направо все едно е замазан с маламашка!
                          Някакви идеи за химично почистване?
                          Поздрави.

                          Коментар


                          • #14
                            От: "Паджеро - Спорт" - въпроси?

                            Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнение
                            Някакви идеи за химично почистване?
                            Поздрави.
                            Аз използвам тринатриев фосфат. Обаче в тези студове не знам какво ще подейства. Може би някой спрей за отстранявне на гадостите във фурна?
                            Между другото фосфатът е основната съставка в хапчетата за миялните за съдове

                            Коментар


                            • #15
                              От: "Паджеро - Спорт" - въпроси?

                              Първоначално публикуван от STEF BMW Преглед на мнение
                              Сдобих се с ново - втора употреба радиаторче!Оказа се, че са три модела и след мерене това, което беше най близо до моето е от "Паджеро-1".Единствената разлика е захващането само на един от трите фиксиращи болта и това, че е с една секция по малко ... моето е с десет, а въпросното е с девет бр. или по точно казано е по плитко.
                              От изхвърлящото масло са се задръстили ламелите на климатичния радиатор ... направо все едно е замазан с маламашка!
                              Някакви идеи за химично почистване?
                              Поздрави.
                              Дебнеш да не те видят и го мяташ в съдомиялната (аз реших така същия казус). На втория път стана като нов. Преди това пръскане с обезмаслител и четка по посока на ламелите. Мисля, че и бензин ще ти свърши работа.
                              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X