Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Днес сутринта

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Днес сутринта

    Днес сутринта джипа не щя да запали. Жена ми с двете дечурлига се почувства доста обезсърчена пред замръзналия джип.
    Температурата беше - 22°
    Както и да е, има таксита, въпроса с транспорта беше решен.

    Отидох преди час да го запаля - верно, не ще. Явно много студено му е било на хайвана.
    Подадох ток - добре, че си имам хубави, гъвкави и дебели кабели...
    С триста зора запали.

    И след малко, като го преместих, видях, че под двигателя има локва масло - около една квадратна педя.

    На пръв поглед не можах да огледам повече - стори ми се, че капе от масления филтър.

    Преместих се на друго място, и отбелязах, че капането е с интензитет малка капчица за минута и половина.

    Прегледах нивото на маслото, ама то при работещ двигател не е показателно.

    Следобед имам час за сервиза - да го вдигнем на подемника ( ако не е замръзнал и той, де) и да огледаме.

    Въпроса ми е, какво мога да очаквам като причина за теча? Като евентуални идеи ми идват - повреденсо уплътнение на масления филтър, или механичната му повреда - уж е на скрито място..

    Двигателя си работи идеално, без подозрителни шумове...

    Давайте идеи, че съм силно притеснен.

  • #2
    От: Днес сутринта

    Случи се вчера абсолютно същото с един пасат на колега. Беше някво уплътнение след масления филтър за 4 лв, явно на гумичките не им много добре от тези температури. Жоро Нешев да каже повече, той го ремонтира снощи.

    Коментар


    • #3
      От: Днес сутринта

      Хлабав маслен филтър. От презастраховане да не го пренатегнат, масларите не го стягат достатъчно и месец-два след смяната като му се поспъхне уплътнениято започва да сълзи. Вече 3 пъти ми се налага да го достягам.

      А то не е изключено и карнитура на картера да е. И там достягах веднъж. Всъщност картер съм достягал на почти всички возила, които съм имал.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #4
        От: Днес сутринта

        Споко Вени явно маслото е станало на пъча при тези - 22 т. и пир стартиране на двигателя сте му подали повече гас от необходимото явно сте били ядосани от предишнвото непалене и си е намерило слабо место в системата. Преди да потеглиш към сервиза все пак погледни нивото на пръчката пи необходимост долей и ако сервиза е далеко.
        Луд не се мори,само се поти...и охлажда с бира 0884480846

        Коментар


        • #5
          От: Днес сутринта

          На Ауди А6 петака 140 к.с. /на 115 е същото/ самата стойка на филтъра се уплътнява от "О" пръстен, който се сплесква и теча е налице. Не зная при теб как е устроена самата стойка , обърни внимание и на това. Не е страшно, 1-2 лева и 1-2 часа труд. Поздрави, хубаво е, че се е установило навреме.
          0897/833 689 - Николай Божков

          Коментар


          • #6
            От: Днес сутринта

            И аз минах по този път вчера оказа се масления филтър.Успех.

            Коментар


            • #7
              От: Днес сутринта

              Когато стане студено маслото става много гъсто и вдига налягането на маслото повече от нормалното.Някой филтри или маслени помпи имат предпазен клапан за максимално налягане и маслото минава покрай филтъра.Ако няма такъв клапан то започва да минава покрай уплътнението на филтъра.Провери дали този клапан, за твоя модел кола е трябва да е на филтъра ,и виж този филтър дето са ти го сложили дали го има.Филтъра се стяга на ръка.

              Коментар


              • #8
                От: Днес сутринта

                Благодаря на всички за мненията.
                Всичко ме насочва към масления филтър.
                Маслото е сменяно, респ и филтъра, преди 6 месеца, и досега дертове не е имало. Но вероятно разковничето е точно в гъстото масло. Аз си го палих джипа, и не съм го изфорсирал, естествено, ама може би и без форсиране му е било достатъчно.
                Картера със сигурност не изпуска - оливането е в областта на филтъра, а той е доста встрани и нагоре, спрямо гарнитурата на картера.
                Така или иначе, след малко отивам на подемника, и ще я видим тая работа, след което ще докладвам.

                Благодаря на всички.

                Коментар


                • #9
                  От: Днес сутринта

                  При смяна на масления филтър, мажете си гуменото уплътнение на филтрите с масло преди да ги стегнете! Много хора дори и по сервизите не го знаят и после винаги почва теч от там. Тази гума не е маслоустойчива и като се намаже с масло се размеква и при стягането на филтъра уплатнява както трябва, иначе не върши никаква работа.
                  Относно стягането, кокто е писал FLY_FREE - става на ръка и не трябва да има проблем.

                  П.П. Всъщност не казвам, че проблема на Вени е от това. То при тези температури всичко става на кокал и наистина от високото налягане, което прави помпата при това гъсто масло е възможно да избие отнякъде.
                  Просто споделям нещо, което съм устоновил, че много хора не знаят, а пък е важно.
                  Последно редактирано от radikyokushin; 01-02-12, 13:15.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Днес сутринта

                    Първоначално публикуван от radikyokushin Преглед на мнение
                    При смяна на масления филтър, мажете си гуменото уплътнение на филтрите с масло преди да ги стегнете! Много хора дори и по сервизите не го знаят и после винаги почва теч от там. Тази гума не е маслоустойчива и като се намаже с масло се размеква и при стягането на филтъра уплатнява както трябва, иначе не върши никаква работа.
                    Относно стягането, кокто е писал FLY_FREE - става на ръка и не трябва да има проблем.
                    Тази гума Е МАСЛОУСТОЙЧИВА! Мазането е за да можеш да стегнеш на ръка до усилието което е нужно за да я намачка и да уплътни. Това ако случайно при махането на стария филтър там не е омазано.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Днес сутринта

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      Тази гума Е МАСЛОУСТОЙЧИВА! Мазането е за да можеш да стегнеш на ръка до усилието което е нужно за да я намачка и да уплътни. Това ако случайно при махането на стария филтър там не е омазано.
                      Не, не е маслоустойчива! Сигурен съм!
                      Не случайно на всеки филтър изрично е показано (даже с картинка), че трябва да се намаже с масло преди монтирането.

                      П.П. Пробвай и ще се убедиш - маслото я размеква, бензин например направо я разкапва.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Днес сутринта

                        Първоначално публикуван от radikyokushin Преглед на мнение
                        Не, не е маслоустойчива! Сигурен съм!
                        Не случайно на всеки филтър изрично е показано (даже с картинка), че трябва да се намаже с масло преди монтирането.

                        П.П. Пробвай и ще се убедиш - маслото я размеква, бензин например направо я разкапва.
                        Маслоустойчива и горивоустойчива не е едно и също. Затова има отделни спецификации. Например силиконови маркучета (от тези гъзарските цветни) можеш да ползваш за масло, но не можеш да ползваш за горивопроводи.

                        Масло се маже за да можеш да стегнеш филтъра без да усучеш или отлепиш гумичката и тя да застане на кестерме докато стягаш филтъра. Ако не е маслоустойчива както и да я затягаш, тя рано или късно или ще се разпадне, или ще стане на кокал. Не съм забелязал на стар филтър гумичката да се е разпаднала или да не си е ня мястото. Налягането при мен там достига до 8 бара (или 9 беше), и с абсолютна сигурност нищо размекнато или вкочанено и напукано няма да устиска.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Днес сутринта

                          "О" пръстена е абсолютно маслоустойчив. Маже се за друго (Спарки го е написал).
                          Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                          тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                          Коментар


                          • #14
                            От: Днес сутринта

                            Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнение
                            "О" пръстена е абсолютно маслоустойчив. Маже се за друго (Спарки го е написал).
                            Не става дума за О-пръстена - той си е мослоустойчив, а за голямата гума с големия диаметър, която уплънтява външно филтъра. Тя не е!!!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Днес сутринта

                              Първоначално публикуван от radikyokushin Преглед на мнение
                              Не става дума за О-пръстена - той си е мослоустойчив, а за голямата гума с големия диаметър, която уплънтява външно филтъра. Тя не е!!!
                              Аз на филтъра имам едно единствено уплътнение по периферията, което се маже с масло. Ако има О-пръстен, той си е на държача на филтъра, ама няма как да се завра да видя има ли или не.

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:41BtIQxuI2L._SS500_.jpg
Прегледи:1
Размер:23.0 КБ
ID:5342524
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X