Здравеите колеги,в няколко дни витарата ми даде доста проблеми с тока,първо загуби + до бензиновата помпа-този проблем го оправих,но сега е доста по сложно,няма искра на свещите ако някои може да помогне ще съм много благодарен.Има ли варянт да се провери дали е компютара,делкото,бубина или комутатор,каде и кога трябва да има + . Витарата е 94 година,къса база с мотор G16B.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
помагаите за електониката на витара 1.6-16 винтила или G16B
Свий
X
-
От: помагаите за електониката на витара 1.6-16 винтила или G16B
много често проблема е в лисата на "МАСА" .корозията по купето в местата където има замасяване на компа или други управляващи елементи е предпоставка за досадни и елементарни откази .899180483
-
От: помагаите за електониката на витара 1.6-16 винтила или G16B
проблема беше изгорял компютар,симптомите на моно инжекцията и на пълната инжекция са,прекъсване на + към бензиновата помпа и съответно неподаването на бензин и прекъснат импулс към бобината и съответно загубването на искра на свещите . на мен ми помогна маистор които направи мост на компютара,не даде гаранция и колата заработи.0889-14-22-44- ДАНИЕЛ
Коментар
-
От: помагаите за електониката на витара 1.6-16 винтила или G16B
Така се прави. Имам предвид за автора на темата-пита се, и като се реши проблема се казва, че е решен, и доколкото може се дава описание какво е било.
Браво колега!Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
От: помагаите за електониката на витара 1.6-16 винтила или G16B
Казваш ,че загубила + към помпата и си го оправил.Откъде беше проблема?Витарата е моно.
При мен не отива плюс към куплонга,който е под таблото.Компютъра ли подава + на помпата?
Иначе на газ си работи колата,т.е.отива ток към бобината.0887/400121 Антон Донев
Коментар
-
От: помагаите за електониката на витара 1.6-16 винтила или G16B
да компютара подава + на помпата , но аз късно разбрах какъв е проблема и как се оправя и вече бях пуснал + през контакт чрез обикновенно реле . не е от акумолатора ники . плюса трябва да е през контакт и да се падава към помпата само когато е на контакт и стартер.0889-14-22-44- ДАНИЕЛ
Коментар
-
От: помагаите за електониката на витара 1.6-16 винтила или G16B
Първоначално публикуван от antiroad Преглед на мнениеКазваш ,че загубила + към помпата и си го оправил.Откъде беше проблема?Витарата е моно.
При мен не отива плюс към куплонга,който е под таблото.Компютъра ли подава + на помпата?
Иначе на газ си работи колата,т.е.отива ток към бобината.0889-14-22-44- ДАНИЕЛ
Коментар
-
От: помагаите за електониката на витара 1.6-16 винтила или G16B
Първоначално публикуван от bumbako Преглед на мнениеплюса трябва да е през контакт и да се падава към помпата само когато е на контакт и стартер.
Ако се подава захранване на помпата само докато е на стартер-хубаво-ще запали, ама после като се изключи стартера кой ще подава бензин към двигателя?
При повечето коли с моноинжекция помпара спира да върти след 2-3 секунди от подаването на захранване, а двигателя не е запалил. Това за безопасност и за да не изгори помпата, ако няма бензин в резервоара. Но ако двигателя си запали(компютъра си има начин да го разбере)-помпара продължава да работи за да осигури необходимото налягане на бензина в горивната система.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
От: помагаите за електониката на витара 1.6-16 винтила или G16B
Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнениеЯ пак?
Ако се подава захранване на помпата само докато е на стартер-хубаво-ще запали, ама после като се изключи стартера кой ще подава бензин към двигателя?
При повечето коли с моноинжекция помпара спира да върти след 2-3 секунди от подаването на захранване, а двигателя не е запалил. Това за безопасност и за да не изгори помпата, ако няма бензин в резервоара. Но ако двигателя си запали(компютъра си има начин да го разбере)-помпара продължава да работи за да осигури необходимото налягане на бензина в горивната система.
колега написъл съм трябва да има + когато е на контакт и когато е на стартер,и аз имах предвид и в двата случая.0889-14-22-44- ДАНИЕЛ
Коментар
-
От: помагаите за електониката на витара 1.6-16 винтила или G16B
Значи ,ако съм разбрал правилно ,при условие ,че компа не подава напрежение на помпата ти подаваш + от контактния ключ през реле/колко консумира тя ?/и тя си работи постоянно ,докато си на контакт.
Малко не е по темата,но колата сигурно дълго време не е работила на бензин,какво може да даде проблем по моноинжекциона и горивната система.Промих резервоара,помпата беше блокирала ,но тръгна,заработи и нивомера,оттам нататък не съм наясно!?0887/400121 Антон Донев
Коментар
-
От: помагаите за електониката на витара 1.6-16 винтила или G16B
Би трябвало и оригинално да има реле за помпата (поне според мен) Когато качвах is-ковия мотор на самурая инсталацията на мотора си имаше 3-релета 1-за помпата 2-за л.сондата и 3-ммммнепомна (и да с оригиналната си помпа след контакт за 2-3сек. спираше но след като и разказах играта взех нова италианска тя не спираше а въртеше през излишния.
Тъй че не мисля че се командва директно през компа между него и помпата би трябвало да има реле
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар