Страница 1 от 14 1234511 ... ПоследенПоследен
Резултати 1 до 20 от 274

Тема: Какво се случва в ДВГ при добавяне на HHO

  1. #1
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    София
    Публикации
    1,646
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране Какво се случва в ДВГ при добавяне на HHO

    Сигурно в голяма част прочелите заглавието ще изпитат отегчение от самата поява на такава тема, но още от сега искам да декларирам, че тя ще е различна. И така:

    Нека за да има мир да приемем още от сега, че енергията необходима за разлагане на водата чрез електролиза не може да е по-малко от енергията получена при изгарянето на получената газова смес. Нека също така да приемем че много бълбукатори работят насам натам и ползващите ги за нищо на света не биха се разделили с тях, т.е. че е налице реализиране на някаква икономията и тя не се дължи на добавена от нищото енергия. Само че дали в ДВГ това е причината за реализираната икономия? Категорично не е. Съществува нещо странно в поведението на бруновия газ (2 части водород + 1 част кислород) и това е че тази газова смес при висока чистота от примеси (99.99%) гори имплозионно, а при наличие на други газови примеси или просто при съотношение на водорода и кислорода в съотношение различно от 2:1 гори експлозионно. Само на пръв поглед е странно, разбира се. Чистия браунов газ съдържа водород и кислород в съотношение 2:1. При химичната реакция между тях се получава вода, която е с многократно по малък обем. Дори нагрята до пара, т.е. в газообразно състояние е с обем много по-малък от обема на двата газа преди реакцията. Ясно че всеки газ при повишаване на температурата повишава и обема си, но в случая колкото и да е нагрята водата при процеса на сливане на двата газа то тя пак е с много по-малък обем от газовете преди реакцията. И така ясно е защо чистия браунов газ изгаря имплозивно. Какво ще стане ако примерно съотношението не е 2:1, а Х:1 за водорода? Тогава ще остане една Х-2 части водород, който няма да влезнат в реакция и само ще се нагреят, повишавайки обема си. При определено съотношение може да се получи компенсация, т.е. намаляването на обема на влезлите в реакцията водород и кислород ще бъдат компенсирани от увеличения от нагряването неучаствал водород и в резултат на това ще е налице запазване на обема при повишаване на температурата. Т.е. ще имаме нагрята газова смес без тя да е променила обема си. Същите разсъждения могат да се приложат ако смесим чист барунов газ с друг произволен. В зависимост от съотношението на брауновия газ към примеса можем да получим от имплозия до експлозия. И така какво се случва в ДВГ? Защо в определени случаи се реализира икономия? Ясно е че причината не е енергия от нищото. Ясно е че причината е друга. Каква е тя?

    Ето едно клипче онагледяващо двата варианта. Експлозията се реализира, когато заедно с брауновия газ се засмуква атмосферен въздух, а имплозията когато се изгаря чист браунов газ.

    Последно редактиран от elbgt ; 31-01-12 в 17:46
    My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

  2. #2
    s_s1 е офлайн
    Светослав Генчев
    Старши участник | ОС || СзО || +ПЛ |
    Регистрация
    May 2007
    Място
    с. Стража до гр. Търговище
    Публикации
    5,558
    Точки (при гласуване)
    18

    По подразбиране От: Какво се случва в ДВГ при добавяне на HHO

    Какво си мисля, като гледам видеото: За експлозията всичко е ясно, а за имплозията кутията на филтъра, в която посредством електролизата се разгражда водата е плътно затворена с изключение на тръбичката, от която излиза и гори газовата смес. Когато се изключи захранването "добива" на газ се преостановява, електролита/течността се охлажда, а пламъка като влезе вътре в съда възпламенява и останалото количество газ. Т.Е. има си я експлозията, а после не в този свободния обем е нормално да си влезе въздух, или както е в случая да смуче вода, която допълнително охлажда системата и отново предизвиква свиване. Или ако в в един голям здраво затворен съд с клапа на изхода взривим някаква смес, която да не е достатъчно силна, че да разруши съда от клапата ще излезнат горещите газове, а после ще се получи подналягане в системата и ако отворим клапата ще смуче, вода, въздух или каквото има наоколо.
    Не знам дали се разбира нещо от това, което написах.
    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

  3. #3
    Регистрация
    Feb 2010
    Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Какво се случва в ДВГ при добавяне на HHO

    Здравейте на всички в прекрасния форум.

    Може би ще Ви е интересно ,да видите кой всъщност е откривателя на Брауновия газ а именно -Илия Вълков (Yull Brown) .За тези любопитните ,може да погледнете този линк например;

    http://www.beinsa.info/index.php?opt...d=15&Itemid=13

    Аз лично съм горд ,че откривателя на точно този Браунов газ е БЪЛГАРИН ,и от доста време се интересувам какво е правил.Наскоро по телевизията (БТВ) показаха и друг изобретател в София ,които си отоплява къщата с този газ и е почнал да разработва система за захранване на автомобил -конкретно показаха Опел Астра дизел (като полицейските този модел),пригоден да работи с Браунов газ.

    PS:За пръв път се престраших да пиша във форума иначе одавна го чета и съм фен ,надявам се скоро да се похваля и с 4х4 МПС или поне малко по проходимо от нормалните.

  4. #4
    Регистрация
    Dec 2010
    Място
    София
    Публикации
    255
    Точки (при гласуване)
    5

    По подразбиране От: Какво се случва в ДВГ при добавяне на HHO

    Цитат Мнение на elbgt Преглед на публикациите
    ...Защо в определени случаи се реализира икономия? Ясно е че причината не е енергия от нищото. Ясно е че причината е друга. Каква е тя?...
    Ще опитам да изкажа неангажиращо мнение...
    Теоретично икономията може да дойде от изгарянето на по-бедна горивовъздушна смес - за бензино-въздушни смеси, възпламенявани от електрически разряд в условията на повишено налягане (реалните условия в цилиндъра), горната границата на възпламеняемост (за бедни смеси) в учебниците се цитира примерно около 1,4-1,5 (стехиометричната смес е 1:1 = 1 кг бензин и около 14,7 кг въздух), с други думи ако сместа е хомогенна и в нея има 1 кг бензин и над 20 кг въздух, искрата много трудно би успяла въобще да я запали в цилиндъра. Ако пък успее да я запали, скоростта на горене на такава хомогенна смес е толкова много по-ниска от скоростта на горене на стехиометрична смес, че налягането в цилиндъра се покачва толкова бавно, че реализираната механична мощност от буталната машина е толкова ниска, че едва успява да работи без натоварване (на празен ход, било с ниски или високи обороти).
    За разлика от бензина, хомогенните водородо-въздушни смеси, каквито отчасти погледнато генерира клетката, имат много по-широки граници на възпламеняемост по състав на сместа - в учебниците съм срещал горна граница 2,4, като освен това скоростта на горене не се влияе толкова трагично, както при бензино-въздушните смеси. С други думи смесването на някакво количество браунов газ с умишлено обеднена бензино-въздушна смес, подавана от основната горивна уредба на двигателя, създава предпоставка този микс да гори стабилно и с такава скорост на пламъчния фронт, която успява да постига максимално налягане в цилиндъра в точен или близък до него момент (който е около 15-20 градуса след ГМТ ако говорим за максимална мощност), тъй че мощността на двигателя да не е повлияна прекалено много от обедняването на сместа.
    Т.е. харчим, някакво количетво електрическа енергия за разделянето на водата, но поради съвзем различен механизъм на "обратното изкупуване на енергията", теоретично няма противоречие в казуса и той далеч не е перпетуум мобиле, ама съвсем никак.
    Дефакто ключът е в това, че водородът успява да отключи стабилно горене на бензино- или газо-въздушните смеси, който механизъм без такъв катализатор на горенето не може да се отключи.

    Идеята впрочем никак не е нова, защото именно такъв причинно-следствен механизъм се използва в бензиновите двигатели с директно впръскване, които работят с нехомогенни смеси на частични натоварвания - там горивовпръсквачът подава бедна смес в основния обем на горивната камера и едновременно с това леко обогатен в посока електродите не свещта. В резултат възпламенената от свещта обогатена смес успява, смесвайки се със заобикалящата бедна, да изгори достатъчно бързо малко след ГМТ. Този механизъм логически погледнато има доста общо с водородното изгаряне, защото се ползват специални средства за иницииране на стабилно горене на бедната смес - във водородния случай това е уникалността на водорода като гориво, а в другия е масирано пламъчно запалване от умишлено разслоена и подготвена бензинова смес.
    540iA / GR 2,8 / XV1900A

  5. #5
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    София
    Публикации
    1,646
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Какво се случва в ДВГ при добавяне на HHO

    Цитат Мнение на staiger Преглед на публикациите
    Здравейте на всички в прекрасния форум.

    Може би ще Ви е интересно ,да видите кой всъщност е откривателя на Брауновия газ а именно -Илия Вълков (Yull Brown) .За тези любопитните ,може да погледнете този линк например;

    http://www.beinsa.info/index.php?opt...d=15&Itemid=13

    Аз лично съм горд ,че откривателя на точно този Браунов газ е БЪЛГАРИН ,и от доста време се интересувам какво е правил.Наскоро по телевизията (БТВ) показаха и друг изобретател в София ,които си отоплява къщата с този газ и е почнал да разработва система за захранване на автомобил -конкретно показаха Опел Астра дизел (като полицейските този модел),пригоден да работи с Браунов газ.

    PS:За пръв път се престраших да пиша във форума иначе одавна го чета и съм фен ,надявам се скоро да се похваля и с 4х4 МПС или поне малко по проходимо от нормалните.
    Хайде сега... откривател на газова смес от известни от памтивека газове. Звучи нелепо въобще идеята за такова откритие. А че въпросния Вълков се е позанимавал със свойствата на тази смес е истина, но по скоро е кръстник на тази смес отколкото откривател. Идеята на темата е друга и моля да не се захващаме с отдавна известни твърдения.

    Цитат Мнение на s_s1 Преглед на публикациите
    Когато се изключи захранването "добива" на газ се преостановява, електролита/течността се охлажда, а пламъка като влезе вътре в съда възпламенява и останалото количество газ. Т.Е. има си я експлозията.
    Грешка ! Горене не означава задължително експлозия. Чист HHO гори имплозионно. Отделянето на топлина не означава експлозия.

    Експлозия е процес при който обема расте, а имплозия когато обема намалява.
    Последно редактиран от elbgt ; 04-02-12 в 17:03
    My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

  6. #6
    Стефан е офлайн Старши участник | news |
    | ОС || СзО |* МСС *
    Регистрация
    Sep 2004
    Публикации
    19,245
    Точки (при гласуване)
    48

    По подразбиране От: Какво се случва в ДВГ при добавяне на HHO

    Не разбрах разговора. Водния форсаж е бил масов в буталните изтребители и бомбардировачи, ясно е как работи. Ясно е и защо е зарязан след войната.
    Какъв е въпроса?

  7. #7
    s_s1 е офлайн
    Светослав Генчев
    Старши участник | ОС || СзО || +ПЛ |
    Регистрация
    May 2007
    Място
    с. Стража до гр. Търговище
    Публикации
    5,558
    Точки (при гласуване)
    18

    По подразбиране От: Какво се случва в ДВГ при добавяне на HHO

    Цитат Мнение на elbgt Преглед на публикациите
    ...
    Грешка ! Горене не означава задължително експлозия. Чист HHO гори имплозионно. Отделянето на топлина не означава експлозия.

    Експлозия е процес при който обема расте, а имплозия когато обема намалява.
    При изгарянето на водорода и кислорода се отделя енергия-същата тази енергия, която е вложена за електролизата на водата. При горенето на сместа се получава водна пара, която се нагрява и увеличава обема си. В следващия момент изстива, започва да кондензира и се свива и затова в този обем се получава понижено налягане и смуче водата, /на клипчета/ която допълнително охлажда системата и отново намалява обема.
    Сега става ли ясно?
    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

  8. #8
    Регистрация
    Mar 2007
    Място
    София
    Публикации
    50
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Какво се случва в ДВГ при добавяне на HHO

    Здравейте,
    за да стане темата наистина интересна за всички е редно да се сподели и личен опит от използването на ННО-генератори в автомобилите.
    Например каква икономия на гориво се прави, има ли странични ефекти за ДВГ, начин на поддръжка и т.н.
    Успех на всички в това начинание!
    ГАЗ 69 - Мъжете знаят защо

  9. #9
    Аватара на sparkybg
    sparkybg е офлайн
    Спартак Тимчев
    Старши участник | ОС || СзО || +ПЛ || ТП || ДВиП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Aug 2007
    Място
    София
    Публикации
    25,053
    Точки (при гласуване)
    49

    По подразбиране От: Какво се случва в ДВГ при добавяне на HHO

    ъъъ, аз не разбрах за какво е поредната тема, ама нейсе...
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

  10. #10
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    София
    Публикации
    1,646
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Какво се случва в ДВГ при добавяне на HHO

    В първия пост ясно пише за какво е, ама нейсе! В никакъв случай темата за целесъобразността на употребата на HHO в ДВГ. Поне не на този етап. Основните въпроси са в първия ми пост. Като подвъпрос бих добавил:

    1 Какво е съотношението на вложената енергия за разлагане на водата чрез електролиза към получената енергия при химичната реакция при сливането до вода?

    Почти сигурно е че масовия отговор ще е че или е еднаква или получената е по-малко. И сега следват малко факти:

    Вероятно много от вас са чували за Мирчо Табаков. Той не твърди че нещо е измислил. Твърди че е направил всичко както си му е реда за да проведе прецизно измерване. При него в дома му е изградена прецизна постановка за измерване на въпросното съотношение на енергиите. Аз познавам този човек от над 20 год. Бях там, гледах и не открих грешката. Всичко се измерва по коректен метод. И въпреки всичко количеството топлина получено от химичната реакция е по-голямо от тази която би била получена чрез директно ел. нагряване. Ако някой ще коментира нещо ще го помоля първо да се разходи и да открие грешката на Мирчовата постановка. Аз не успях и докато не се намери умник да я открие нямам причина да не вярвам на очите и разума си. За тези които не знаят ще спомена че Мирчо вече втори сезон отоплява цяла къща чрез бълбукатори. Постановката му е съвсем тривиална. Измерва се електическата енергия на входа и топлинната на изхода. Резултатът и за двете е в Джаули. Просто цифри...Посещаван е от титлувани скептици нееднократно и единствения им коментар след това е мълчание или в най-добрия случай шикалкавене. А всички такива до един отиваха с увереността че за нула време ще го разкрият и развенчаят. Тук в този форум също бъка от подобни дървени философи, но ще ми е интересна физиономията на поне един от тях след като седне срещу Мирчо. Нито ще е първия, нито последния, но поне ще е от тукашните "учени".

    Цитат Мнение на Стефан Преглед на публикациите
    Не разбрах разговора. Водния форсаж е бил масов в буталните изтребители и бомбардировачи, ясно е как работи. Ясно е и защо е зарязан след войната.
    Какъв е въпроса?
    Тази технология съвсем не е изоставена. Масово се използва при натоварени турбо двигатели и сега предимно за състезателни цели. Нагретия при компресирането от турбина въздух се охлажда чрез впръскване на вода, която при изпарението си отнема топлината на въздуха. Освен това водните пари в микстурата повишават детонационната устойчивост на сместа и то чувствително. Според мен е твърде вероятно това да има отношение към ефекта на HHO в ДВГ. Но едва ли е само това.
    Последно редактиран от elbgt ; 20-02-12 в 13:37
    My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

  11. #11
    Регистрация
    Dec 2006
    Място
    София
    Публикации
    2,351
    Точки (при гласуване)
    14

    Question От: Какво се случва в ДВГ при добавяне на HHO

    Аз ти предлагам да се хванете с Мирчо и да произвеждате това гениално устройство. Както е видно от последните сметки за парно, пазар за него има.
    И. Г. : Чета и гледам - няма смисъл. Пак чета, пак гледам - то нямало и мисъл.

  12. #12
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    София
    Публикации
    6
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Какво се случва в ДВГ при добавяне на HHO

    А Мирчо Табаков продава ли вече такива бълбукатори . Споменатото MMW -над 12 в клиповете достоверно ли е ?

  13. #13
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    София
    Публикации
    1,646
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Какво се случва в ДВГ при добавяне на HHO

    Кое гениално устройство? Темата не е за гениално устройство.
    My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

  14. #14
    Аватара на sparkybg
    sparkybg е офлайн
    Спартак Тимчев
    Старши участник | ОС || СзО || +ПЛ || ТП || ДВиП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Aug 2007
    Място
    София
    Публикации
    25,053
    Точки (при гласуване)
    49

    По подразбиране От: Какво се случва в ДВГ при добавяне на HHO

    Значи, на Мирчо и всеки друг, няколкократно съм декларирал и по форуми, и къде ли не - взимам, пробвам примерно седмица - две, и ако се убедя че работи, плащам на двойна цена. Досега никой не се е навил. Иначе когато някой се навие, първа кипра съм на опашката, но единствено и само ако плащам след, а не преди да съм опитал лично.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

  15. #15
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    София
    Публикации
    1,646
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Какво се случва в ДВГ при добавяне на HHO

    Чакай малко. Кой те кандардисва да купуваш нещо в тази тема? Ако това е въпросът няма нужда да опираш до Мирчо. Китайците са заляли пазара отдавна с всякакви приложения на базата на HHO. Явно няма да тръгне тази тема в желаната посока, защото дежурните оаквачи няма да пропуснат да я насочат в желаната от тях посока.
    My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

  16. #16
    Аватара на sparkybg
    sparkybg е офлайн
    Спартак Тимчев
    Старши участник | ОС || СзО || +ПЛ || ТП || ДВиП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Aug 2007
    Място
    София
    Публикации
    25,053
    Точки (при гласуване)
    49

    По подразбиране От: Какво се случва в ДВГ при добавяне на HHO

    Цитат Мнение на elbgt Преглед на публикациите
    Чакай малко. Кой те кандардисва да купуваш нещо в тази тема? Ако това е въпросът няма нужда да опираш до Мирчо. Китайците са заляли пазара отдавна с всякакви приложения на базата на HHO. Явно няма да тръгне тази тема в желаната посока, защото дежурните оаквачи не пропускат да я насочат в желаната от тях посока.
    Не е въпроса че някой ме кандардисва. Просто ще повярвам че от това има реална полза, когато го опитам лично. Нязависимо кой го продава. Свикнал съм да съм наясно за ползвата или не на нещата, които купувам. Като си купувам кола например, има тест драйв преди това. Та и аз така - изкам тест драйв.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

  17. #17
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    София
    Публикации
    1,646
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Какво се случва в ДВГ при добавяне на HHO

    Ами отвори си тема за тест-драйв тогава. Тук не става въпрос за това. Ако нямаш смислена идея по основната тема е желателно да я подминеш великодушно с мълчание.
    My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

  18. #18
    Аватара на sparkybg
    sparkybg е офлайн
    Спартак Тимчев
    Старши участник | ОС || СзО || +ПЛ || ТП || ДВиП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Aug 2007
    Място
    София
    Публикации
    25,053
    Точки (при гласуване)
    49

    По подразбиране От: Какво се случва в ДВГ при добавяне на HHO

    Смислената ми идея е че ако от един процес извлечеш повече енергия, отколкото си вложил, нещото е капан за балъци. Другото е petpetuum mobile, а не съм чул някой да се е хвалил че е измизлил такова. За енергия от "етера", "вакуума", "торсионните полета" и прочие съм се наслушал. Всичко е пълен ташак.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

  19. #19
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    София
    Публикации
    1,646
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Какво се случва в ДВГ при добавяне на HHO

    Цитат Мнение на s_s1 Преглед на публикациите
    При изгарянето на водорода и кислорода се отделя енергия-същата тази енергия, която е вложена за електролизата на водата. При горенето на сместа се получава водна пара, която се нагрява и увеличава обема си. В следващия момент изстива, започва да кондензира и се свива и затова в този обем се получава понижено налягане и смуче водата, /на клипчета/ която допълнително охлажда системата и отново намалява обема.
    Сега става ли ясно?
    В цитата съм подчертал глупостите на търкалета. Обемът на водната пара е 24 пъти по-малък от общия обем на двата газа преди реакцията и това всъщност се нарича имплозия!
    My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

  20. #20
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    София
    Публикации
    1,646
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Какво се случва в ДВГ при добавяне на HHO

    Цитат Мнение на sparkybg Преглед на публикациите
    Смислената ми идея е че ако от един процес извлечеш повече енергия, отколкото си вложил, нещото е капан за балъци. Другото е petpetuum mobile, а не съм чул някой да се е хвалил че е измизлил такова. За енергия от "етера", "вакуума", "торсионните полета" и прочие съм се наслушал. Всичко е пълен ташак.
    Нали подканих всички като теб да отидат и да открият грешката при измерването на използваната и получената енергия и чак тогава да ръсят мозък. Що не пробваш? Или е по-лесно така - "пълен ташак"?

    едит/

    ето ти един пример макар че съм почти сигурен, че ще го разбереш буквално:

    Енергията за изкопаване на 1 кг въглища е многократно по-малко от получената при изгарянето им.

    Все пак се опитай да вникнеш в подтекста.
    Последно редактиран от elbgt ; 20-02-12 в 15:00
    My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

Страница 1 от 14 1234511 ... ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. Самоделни устройства за добавяне на водород при дизела
    От Caviezel във форум Горива, смазочни материали, течности и химия
    Отговори: 7
    Последно мнение: 14-11-13, 21:58
  2. Приказка за Диско, два джипа и една случайна Г-класа.
    От giorgio във форум Разкази, случки, хумор, поздравления и игри
    Отговори: 4
    Последно мнение: 23-12-08, 08:12
  3. Какво ми се случи 2
    От Кольо във форум Управление в екстремни условия
    Отговори: 11
    Последно мнение: 06-11-08, 08:46
  4. Какво ми се случи
    От Кольо във форум Управление в екстремни условия
    Отговори: 10
    Последно мнение: 22-04-08, 16:15
  5. Какво мислите за добавяне на модул гараж във форума
    От nikidd във форум Правила, работа с форумите, FAQ, FTP ...
    Отговори: 17
    Последно мнение: 17-09-07, 15:14

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •