Резултати 1 до 16 от 16

Тема: Проблем с управлението на Х5 4.4 2001

  1. #1
    Регистрация
    Apr 2005
    Място
    Земя
    Публикации
    5,939
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране Проблем с управлението на Х5 4.4 2001

    Пиша за проблем с управлението, защото нещо не мога да разбера от къде точно идва. Ще се опитам да го опиша, но е много смътно. Реално имам нужда от аборт по телефона, защото във Франция нормалните сервизи се оказа, че не могат да открият причината, а в БМВ ми искат 110 евро само за да го прегледат.
    Значи като се върти волана на едно място се усеща затягане в 1 точка, преминава с повече усилие и отпуска, така няколко пъти, на всеки оборот. В движение е малко по-странно, усеща се повече, но ако върна леко волана, като стегне много, отпуска доста. Лошото е, че почна да става все по-силно това затягане, прави го в завой и понякога е трудно да изправя волана, трябва да върна малко и тогава се отпуска, или с много сила да премина точката на съпротивление. Открих, че предната лява гума е с 1 пръст по-напред от дясната и дори се трие в пластмасата под калника, в предната част, при завой. Естествено затягането не е от триенето. Това изместване най-вероятно е от тампона, в който влиза амортисьора и се чудя дали може от износен лагер в този тампон да се получава и затягането. Другото ми подозрение е проблем със сервото, но без никаква конкретна идея, течност има. Смених един носач и един шарнир по окачването, всичко останало беше обстойно проверено и наред. Нямаше как да замина на 2000 км без да съм сигурен, че всичко е ок. Появиха се и други неща, спукана гума, липса на баланс, сега съм с нови гуми и няма хлопането на небалансиранете гуми, но може нещо да са повредили. Също подозирам криви дискове, които обаче не съм забелязал в София, щото тресе като спирам със скорост над 100. Може и да бъркам. Лошото е, че дори инструменти нямам.
    Ще съм много благодарен за всевъзможни идеи и обсъждане, че много лошо.

  2. #2
    Регистрация
    May 2006
    Място
    София
    Публикации
    5,556
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране От: Проблем с управлението на Х5 4.4 2001

    Верно е аборт по телефона.Тая гума дето е напред...колко е напред?Да не би кормилната щанга да опира по магарето и от там да "прескача"?Иначе по това което описваш за сега прилича на рейка.Дай некви снимка оттук/оттам...
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

  3. #3
    Регистрация
    Apr 2005
    Място
    Земя
    Публикации
    5,939
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Проблем с управлението на Х5 4.4 2001

    Ок, ще пробвам да снимам с телефона. Ще прегледам и за триене по щангата и магарето. Гумата е напред с 1 пръст някъде. Не ми се кара така към България, а тук не съм сигурен, че и да им платя маса пари, ще оправят нещо, особено ако не знам какво точно се случва. На стаб. щангата и смених втулките също така. Рейката е : №6,7 или?
    Име:  rejka.jpg
Прегледи: 166
Размер:  114.5 Кб

  4. #4
    Аватара на CarTest™
    CarTest™ е офлайн Старши участник | news |
    | ОС || СзО || +ПЛ || ТП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Nov 2004
    Място
    Ямбол
    Публикации
    5,621
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    25

    По подразбиране От: Проблем с управлението на Х5 4.4 2001

    Откачи кормилната щанга (накрайниците- сивите) от двете страни (зелените) и на ръка се опитай да "завиеш" наляво- надясно поред всяка гума.
    Докладвай!

    Име:  bmw-5-series-axle-active-steering-1.jpg
Прегледи: 294
Размер:  68.9 Кб

  5. #5
    Регистрация
    Nov 2009
    Място
    София
    Публикации
    1,935
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Проблем с управлението на Х5 4.4 2001

    Ако на един оборот на волана го усещаш това затягане няколко пъти(както го описваш),аз залагам на каре на кормилен прът.Това че гумата е напред или назад,няма да окаже такова влияние.
    Обикновено се скапва карето,което е откъм рейката.За там ще ти трябва подемник,ако не искаш да се въргаляш като панаирска мечка под колата.

    п.п Сега погледнах схемата която си дал.Възможно е да е това вътре(веднага след конзолата),там ъгълът е най-голям.(така като гледам,това не е схема на Х5,но провери и там)

    За целта,взимаш хубав шпрей(смазка)и мажеш обилно карето,като въртиш и волана.Това би трябвало да те прибере.После ще го смениш.
    Последно редактиран от REGULATOR ; 31-01-12 в 13:47
    088пет722пет99
    http://www.hydropompi.com/

  6. #6
    Регистрация
    Apr 2005
    Място
    Земя
    Публикации
    5,939
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Проблем с управлението на Х5 4.4 2001

    Да, аз също имам съмнения за кормилния прът, но забравих да го напиша, чел съм че често има проблем там, който започва със скръцкане, което сякаш и аз чувам. Зарягането е по 1 път на всеки оборот, но се мести леко, като върна волана леко и после поотпуска, макар и не съвсем, но понякога стяга много силно и се налага това връщане. Подемник нямам, предполагам мога да се споразумея да ползвам срещу наем в сервиз, но не е ясно дали ще стане. Схемата не е на БМВ, но това изкочи и рекох, че рейката ще е същото нещо... Мога с крик да пробвам, но ще отнеме време, а по-скоро не съм сигурен, дали ще е достоверно. Тресчотка и накрайници за нея ще се прежаля да си купя, хехе. Ще докладвам до ден два, като се сдобия с всичко нужно, а снимки ще пробва да направя още днес.

    ПП Ето правилната схема:
    Име:  50132000020.jpg
Прегледи: 133
Размер:  22.8 Кб

  7. #7
    Регистрация
    Nov 2009
    Място
    София
    Публикации
    1,935
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Проблем с управлението на Х5 4.4 2001

    Напръскай каретата на пръта,преди да купуваш инструменти.Долното можеш да напръскаш и с навит наляво волан.Ще го видиш,като застанеш от предната страна на лявата гума.
    Последно редактиран от REGULATOR ; 31-01-12 в 14:16 Причина: пр.грешка
    088пет722пет99
    http://www.hydropompi.com/

  8. #8
    Регистрация
    Apr 2005
    Място
    Земя
    Публикации
    5,939
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Проблем с управлението на Х5 4.4 2001

    Ок, ще купя пръскало . Сефте ми е да нямам нищо за какъв да е ремонт, дори козметичен. Имам една отверчица и с какво да сваля гумите. Ужаст просто, чувствам се гол. Повече не си оставям куфарчето с инструментите... Дори кората не мога да махна, а не съм сигурен дали ще видя нещо зад пластмасата. Сега си допивам кафето и слизам да гледам.

  9. #9
    Регистрация
    Oct 2008
    Място
    Бургас
    Публикации
    4,614
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране От: Проблем с управлението на Х5 4.4 2001

    Каре ще да е. Пръскай с ВД40, после като се раздвижи с някаква течна грес. Не първо с течната грес.

  10. #10
    Регистрация
    Apr 2005
    Място
    Земя
    Публикации
    5,939
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Проблем с управлението на Х5 4.4 2001

    Да и аз се главоблъсках до сега, дали не трябва 1во WDнце и после смазка, мерсаж ... на всички. Отивам да купувам пръскалата и ще докладвам.
    А освен криви дискове /бая са дебели и струг не е проблем да им прасна, в Бг де/, нещо друго да тресе като от криви дискове, като спирам с над 80-100-120?

  11. #11
    Регистрация
    Oct 2008
    Място
    Бургас
    Публикации
    4,614
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране От: Проблем с управлението на Х5 4.4 2001

    Имал съм един случай с друга кочина на крива главина, ама това е едно на милион както се казва. Дискове ще да е. Препоръчвам ти от Niki-p дискове и накладки като се върнеш.

  12. #12
    Регистрация
    Apr 2005
    Място
    Земя
    Публикации
    5,939
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Проблем с управлението на Х5 4.4 2001

    Още еднаж благодарско на всички, и особено на Регулатор, оказа се прав за карето, макар и за мястото на достъп да не позна. Ето една снимка на виновника, който се оправи с едно пръскане с нещо като WD, но френско.
    Име:  01022012005.jpg
Прегледи: 162
Размер:  61.5 Кб
    Още като навих за да пръсна от другата страна го почувствах нормално, но понапръсках още няколко пъти. След известно време полях и със смазка, а утре мисля пак да напръскам смазката, за да съм сигурен. Изглежда няма да сменям карето за сега, ще видим дали пак ще прави проблеми. Което е много добра новина, спестих много пари /само като си помисля, че спрейчетата струваха 9 евро и ще си ги ползвам маса време, а ми искаха 110 евро за преглед и от там кой знае, колко ли още за смяна на кой знае какво/, време и нерви, щастлив съм е меко казано. В добавка на това, същата тема във форума на БМВ видя свят за максимум ден и я изтриха, сигурно щото не пиша там, но...
    Ще раздвижа още раздела на БМВ тук, щото изкочиха още дреболийки, а тази тема за сега надявам се е готова...

  13. #13
    Регистрация
    Nov 2009
    Място
    София
    Публикации
    1,935
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Проблем с управлението на Х5 4.4 2001

    E,рейката е в предната част на моста,затова по спомени те насочих да го търсиш там.Откъде да знам че са го качили на нивото на въздушния филтър!!
    Радвам се че съм ти бил полезен!
    088пет722пет99
    http://www.hydropompi.com/

  14. #14
    Регистрация
    Apr 2005
    Място
    Земя
    Публикации
    5,939
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Проблем с управлението на Х5 4.4 2001

    То е такъв гъч под капака, че не е истина .

  15. #15
    Регистрация
    Nov 2009
    Място
    София кв Орландовци
    Публикации
    112
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Проблем с управлението на Х5 4.4 2001

    Сменя се долната част на кормилния прът!Така се предлага от БМВ.Със течение на времето,луфта се увеличава и почва да се усеща и на волана....Поздрави!
    [FONT=Garamond][/FONT][FONT=Arial Narrow][/FONT]Когато съдбата ти обърне гръб,просто я изчакай да се наведе.............

  16. #16
    Регистрация
    Apr 2005
    Място
    Земя
    Публикации
    5,939
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Проблем с управлението на Х5 4.4 2001

    Ами да, като почне да става по-зле и като съм в Бг най-вече, сигурно ще прибегна и до това, за сега е добре.

Сходни теми

  1. проблем с таблото на чероки 2001
    От julian191 във форум JEEP
    Отговори: 4
    Последно мнение: 25-10-10, 17:43
  2. Открит проблем с управлението на CAN-AM RENEGADE XXC 2010
    От TROMBA във форум Систематизирана информация
    Отговори: 5
    Последно мнение: 07-12-09, 09:00
  3. Отговори: 2
    Последно мнение: 02-03-09, 18:28
  4. Cherokee 2001 CD проблем
    От liikata във форум JEEP
    Отговори: 7
    Последно мнение: 17-12-07, 10:56
  5. Проблем с клапите/ управлението на парното
    От Yaro във форум Автомобили 4x4
    Отговори: 2
    Последно мнение: 26-05-06, 08:33

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •