Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ТЛК 100 4.2TD наръчник

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ТЛК 100 4.2TD наръчник

    Здравейте КОЛЕГИ, интересува ме дали има някои с Toyota Land cruiser 100 4,2td, от 2000г до 2003, ако има такъв Моля да ми прати телефона си на л.с., защото искам да закупя такъв екземпляр и имам доста въпроси. Благодаря предварително.

  • #2
    От: Toyota Land cruiser 100 4,2td

    Здравейте,
    Добре дошъл сте да си зададете въпросите и тук. По този начин, отговорилия от опит ще бъде полезен и на следващите интересуващи се след Вас.

    Коментар


    • #3
      От: Toyota Land cruiser 100 4,2td

      Колеги интересува ме кои са им слабите места, кокво да гледам, когато отида на оглед, къде мога да отида да я прегледат и мога ли да разчитам на някой от форума примерно да дойде с мене или да му я закарам където му е удобно да я погледне преди да отида на сервиз(в който очаквам да ме посъветвате да отида) сигурно има още доста неща който ме интересуват, обачв сега не се сещам. Поздрави.

      Коментар


      • #4
        ТЛК 100 4.2TD наръчник

        Здравейте,

        Във връзка с една чудесна придобивка имам нужда от упътване за параход
        Някой може ли да ми препоръча от къде да намеря user guide за ТЛК 100 4.2TD?
        Благодаря

        Коментар


        • #5
          От: ТЛК 100 4.2TD наръчник

          Какво по точно те интересува? Колата е user frendly по принцип.
          "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

          Коментар


          • #6
            От: ТЛК 100 4.2TD наръчник

            Да, много е приятна за юзърите

            Имам следните въпросчета:
            1. От лявата страна на волана има едно копче RSCA OFF (или нещо от сорта), какво прави това копче?
            2. Блокажа на задния диф ми се включва само на бавни, това нормално ли е?
            3. На автоматика има едно копче O/D off, това за овър драйв ли е и какво по-точно е овърдрайът?
            4. Друго копче на автоматика е Power, какво променя?
            5. След високоскоростно каране колко минути трябва да остане на място, за да се охлади турбото?
            6. Колко да очаквам реално да харчи?
            7. Как се сваля резервната гума, която е отдолу?
            8. Какви тънкости има по тази кола, които трябва да знам като нов собственик?

            Колата е 2004г. автоматик.

            След като днес я покарах, мисля да си купя капитанска шапка и лула все едно, че плавам в спокоен океан, а не сред дупките в центъра на града
            Последно редактирано от TLC14; 30-12-11, 21:21.

            Коментар


            • #7
              От: ТЛК 100 4.2TD наръчник

              От лявата страна на волана има едно копче RSCA OFF (или нещо от сорта), какво прави това копче?
              - изключва действието на страничните въздушни възглавници. Използва се когато караш на кофти терен и е възможно свличане и полягане на джипа, за да не се отворят.

              Блокажа на задния диф ми се включва само на бавни, това нормално ли е?
              - нормално е. Включвай само когато гемията е напълно спряла и за раздатката е същото.

              На автоматика има едно копче O/D off, това за овър драйв ли е и какво по-точно е овърдрайът?
              - функция на автоматичната кутия да мине на предавка с по високо предавателно отношение от директното, използва се за икономия на гориво при високи скорости и сравнително константно ускорение или липсата на такова. Бутона изключва тази функция за предпазване на кутията от щети при теглене на тежки товари.

              Друго копче на автоматика е Power, какво променя?
              - променя настройките на управлението на кутията да вклучва на по висока предавка на по високи обороти с цел по добро ускорение.

              След високоскоростно каране колко минути трябва да остане на място, за да се охлади турбото?
              - минимума е 30сек., максимума е 2 минути, зависи от натоварването, по твоя преценка, смята се че по малко и повече нямат някакво особено влияние.

              Колко да очаквам реално да харчи?
              - харчи между 9 и 18, зависи от крака, гумите, налягането им, качеството на горивото и особено скороста на движение.

              Как се сваля резервната гума, която е отдолу?
              - имаш в набора от инструменти едни тръби които са с квадрати и се насаждат една в друга и става един дълъг шиш завършващ с кука. Тази кука се набутва в отвор посредата над задната броня и се стига то крика който с въртене сваля гумата. Желателно е веднъж в годината сваляне на гумата и почистване и смазване на крика защото иначе клеясва и се сваля с флекса.

              Какви тънкости има по тази кола, които трябва да знам като нов собственик?
              - Това е Тойота от най-добрите, тънкости няма. Сменяш маслата на двигателя на 7к, на кутията, раздатката и дифовете на 60к и караш. Понякога може да се скапе някой сензор и активното ти окачване ако си с такова да се напърчи, но в повечето случай се оправя с разглобяване, почистване и херметезиране. В сервизите рядко го правят, аз лично съм оправил поне десетина. Вътре са с позлатени контактори и пружинки. Ако са здрави и неизносени пътечките на потенциометъра се оправя. След това се налага калибриране на окачването в някой случай. Забравих, смяна на горивен на всяка смяна на маслото, въздушен на две смени. Слабо място е предния диф и буксата на горивната помпа.

              ...все едно, че плавам в спокоен океан...
              - шА са сетиш
              "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

              Коментар


              • #8
                От: ТЛК 100 4.2TD наръчник

                Честита нова година. Нека да е хубава година за всички
                Благодаря за отговора.
                Май темата се поолучи доста полезна и благодарение на полезната информация от теб заслужава името си





                Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                - изключва действието на страничните въздушни възглавници. Използва се когато караш на кофти терен и е възможно свличане и полягане на джипа, за да не се отворят.


                Добре, но като натисна това копче нищо не светва и нищо не се променя. Самото копче не хлътва. Как да знам, че е активирано или деактивирано?



                - нормално е. Включвай само когато гемията е напълно спряла и за раздатката е същото.


                Когато съм на място и задействам блокаж на който и да е от дифовете, съответната лампичката само мига, докато не тръгна напред или назад и тогава се заключват.


                - функция на автоматичната кутия да мине на предавка с по високо предавателно отношение от директното, използва се за икономия на гориво при високи скорости и сравнително константно ускорение или липсата на такова. Бутона изключва тази функция за предпазване на кутията от щети при теглене на тежки товари.


                Това означава ли, че автоматика е четири скорости плюс пета - овър драйв?


                - харчи между 9 и 18, зависи от крака, гумите, налягането им, качеството на горивото и особено скороста на движение.

                За сега наблююдението ми е 1-2 литра повече от 120-ката на магистрала със 140км/ч - 13.5л/100.

                - имаш в набора от инструменти едни тръби които са с квадрати и се насаждат една в друга и става един дълъг шиш завършващ с кука. Тази кука се набутва в отвор посредата над задната броня и се стига то крика който с въртене сваля гумата. Желателно е веднъж в годината сваляне на гумата и почистване и смазване на крика защото иначе клеясва и се сваля с флекса.


                Даааа, това упражнение не е за слаботелесни... Някой от тези дни ще го пробвам, за да не ми е за пръв път като се наложи.

                - Това е Тойота от най-добрите, тънкости няма. Сменяш маслата на двигателя на 7к,


                На 7к не е ли прекалено често за двигателя? Кое е най-доброто масло за този двигател?

                на кутията, раздатката и дифовете на 60к и караш.

                До колкото разбрах на кутията го дават да не се сменя, но ще го сменям, както препоръчваш.


                Понякога може да се скапе някой сензор и активното ти окачване ако си с такова да се напърчи, но в повечето случай се оправя с разглобяване, почистване и херметезиране. В сервизите рядко го правят, аз лично съм оправил поне десетина. Вътре са с позлатени контактори и пружинки. Ако са здрави и неизносени пътечките на потенциометъра се оправя. След това се налага калибриране на окачването в някой случай. Забравих, смяна на горивен на всяка смяна на маслото, въздушен на две смени. Слабо място е предния диф и буксата на горивната помпа.

                Това с буксата на горивната помпа какво представлява като проблем?

                Знаеш ли колко литра е резервоара? Май е към 100л, но не съм сигурен.


                - шА са сетиш
                Уникално вози, голям кеф.

                Коментар


                • #9
                  От: ТЛК 100 4.2TD наръчник

                  За буксата на помпата е, че нагарят контактите. Първият ремонт е елиминиране на буксата и запояване на кабелите директно на помпата, после буксата прекъсва отвътре и се сменя помпата. Имай предвид, че не е много често и със запояването ако е кадърно направено изкарва стотина хиляди. Помпата е най-изгодно от Братя Петрови. По спомен около 4к беше. Забравих друг типичен проблем е, че им се скапва вискозния отоплител. Една джаджа която се върти от един ремък за да топли чрез триене антифриза. Струва доста пари. Другото е че ролките на външните ремъци не изкарват много, но се се сменят само лагерите им. На зегери са и се вадят за секунди, а навсякъде искат да ти продадат цялата ролка, дефакто само лагера се скапва.

                  Резеорвара зависи от това каква спецификация си, но не помня наизуст литрите на всички. Под сто беше, но не помня колко точно. Това лесно можеш да установиш.
                  "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                  Коментар


                  • #10
                    От: ТЛК 100 4.2TD наръчник

                    Хм. 4к за горивна помпа, не звучи много добре.
                    Горивната помпа дава ли някакви признаци, че има тои проблем или сдава багажа изведнъж?

                    Питам за резервоара, тъй като бях гледал един LX470, който имаше 160 литра, но май този е някъде под 100л.
                    Иначе на LX470 си му трябва този обем, че като знам как похарчва )) тази е направо икономична, когато се сравни с него.



                    Сигурно не си видял другите ми коментари сре твоя текст от предишния ден:



                    Мнение на Джамбазов
                    - изключва действието на страничните въздушни възглавници. Използва се когато караш на кофти терен и е възможно свличане и полягане на джипа, за да не се отворят.


                    Добре, но като натисна това копче нищо не светва и нищо не се променя. Самото копче не хлътва. Как да знам, че е активирано или деактивирано?



                    - нормално е. Включвай само когато гемията е напълно спряла и за раздатката е същото.


                    Когато съм на място и задействам блокаж на който и да е от дифовете, съответната лампичката само мига, докато не тръгна напред или назад и тогава се заключват.


                    - функция на автоматичната кутия да мине на предавка с по високо предавателно отношение от директното, използва се за икономия на гориво при високи скорости и сравнително константно ускорение или липсата на такова. Бутона изключва тази функция за предпазване на кутията от щети при теглене на тежки товари.


                    Това означава ли, че автоматика е четири скорости плюс пета, която се казва овър драйв?


                    - харчи между 9 и 18, зависи от крака, гумите, налягането им, качеството на горивото и особено скороста на движение.

                    За сега наблююдението ми е 1-2 литра повече от 120-ката на магистрала със 140км/ч - 13.5л/100.

                    - имаш в набора от инструменти едни тръби които са с квадрати и се насаждат една в друга и става един дълъг шиш завършващ с кука. Тази кука се набутва в отвор посредата над задната броня и се стига то крика който с въртене сваля гумата. Желателно е веднъж в годината сваляне на гумата и почистване и смазване на крика защото иначе клеясва и се сваля с флекса.


                    Даааа, това упражнение не е за слаботелесни... Някой от тези дни ще го пробвам, за да не ми е за пръв път като се наложи.

                    - Това е Тойота от най-добрите, тънкости няма. Сменяш маслата на двигателя на 7к,


                    На 7к не е ли прекалено често за двигателя? Кое е най-доброто масло за този двигател?

                    на кутията, раздатката и дифовете на 60к и караш.

                    До колкото разбрах на кутията го дават да не се сменя никога, но ще го сменям, както препоръчваш.
                    Понякога сменя скоростите малко рязко и мисля да започна със смяна на маслото и се надявам с това да се нормализира работата му.


                    Също така късите фарове ми се виждат малко слабички, за разлика от дългите, които са ерфектни. Какво да направя за късите, за да ми просветне?

                    Коментар


                    • #11
                      От: ТЛК 100 4.2TD наръчник

                      Горивната помпа дава ли някакви признаци, че има тои проблем или сдава багажа изведнъж?
                      - светва лампата за чека и по грешката се ориентираш, понякога има и загуба на мощност или не пали.

                      Добре, но като натисна това копче нищо не светва и нищо не се променя. Самото копче не хлътва. Как да знам, че е активирано или деактивирано?
                      - За да не се активира неволно копчето се задържа няколко секунди и тогава светва копчети и таблото. Активацията е пак така.

                      Това означава ли, че автоматика е четири скорости плюс пета, която се казва овър драйв?
                      - Да.

                      На 7к не е ли прекалено често за двигателя? Кое е най-доброто масло за този двигател?
                      - да, ако караш с немска нафта. С българска това е пробега, ако искаш да имаш дълго колата. 5в40 е най-подходящото.

                      Какво да направя за късите, за да ми просветне?
                      - да свикнеш. По силни крушки изгарят буксите и рефлектора.

                      За маслото на кутията има два вида автомати с различни масла. Горещо препоръчвам оригинално масло избрано по рамата на автомобила, Има и утайник който се сменя. Уточняването на маслото също не е проста работа, иска си тестер за единия вид кутия. За по новата, само, че не помня кога влизаше тя в производство.
                      "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                      Коментар


                      • #12
                        От: ТЛК 100 4.2TD наръчник

                        Моята е старата, която е четиристепенна плюс овър драйв (както научих от теб)
                        Новата е от 2004г. нататък и е с пет скорости и лоста е различен, движи в канал с чупки, докато моята се движи по права линия.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3520514o.jpg
Прегледи:1
Размер:65.4 КБ
ID:5332912

                        Коментар


                        • #13
                          От: ТЛК 100 4.2TD наръчник

                          Първоначално публикуван от TLC14 Преглед на мнение
                          Също така късите фарове ми се виждат малко слабички, за разлика от дългите, които са ерфектни. Какво да направя за късите, за да ми просветне?
                          А дали са регулирани правилно?

                          Коментар


                          • #14
                            От: ТЛК 100 4.2TD наръчник

                            Първоначално публикуван от TLC14 Преглед на мнение
                            Здравейте,

                            Във връзка с една чудесна придобивка имам нужда от упътване за параход
                            Някой може ли да ми препоръча от къде да намеря user guide за ТЛК 100 4.2TD?
                            Благодаря
                            Митко Джамбазов вече ти е отговорил на всичко..
                            ТУК има ръководство за ТЛК100 (на руски).

                            Коментар


                            • #15
                              От: ТЛК 100 4.2TD наръчник

                              Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                              А дали са регулирани правилно?
                              Да, правилно са регулирани, просто на къси светят слабо. В това отношение 120-ката е по-добре.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X