Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Функция на дистанционната втулка между лагерите на пиньона.
Свий
X
-
От: Функция на дистанционната втулка между лагерите на пиньона.
Първоначално публикуван от gogo_gda Преглед на мнениеЗдравейте,
Може ли някой да помогне и да каже каква е функцията на втулката която се монтира между лагерите на пиньона и защо е необходимо да се поставя нова всеки път при ремонт или смяна на семеринга на диференциала?
[ATTACH=CONFIG]399282[/ATTACH]
Всъщност, по други дифове го има и другия подход - имаш набор подложни шайби за между лагерите, купуваш целия набор (или ти го правят по поръчка), и при монтажа слагаш тая, дето пасва на конкретните лагери и конкретния пиньон.
ПП: "Изтумбването" значи и съвсем леко пружиниране (зависи от материала на втулката де), което до определено износване и усилие поддържа натяга на лагерите в номинала.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
-
От: Функция на дистанционната втулка между лагерите на пиньона.
Доста пъти съм сменял семеринг без подмяна на втулката , при внимателно притягане без досмачкване на втулката и не е имало проблем . Естествено по правилното е да се купи втулка или кит някакъв и да се стегне , както пише в мануала на въпросния автомобил но не е добре да се прави от неопитен човек защото остава въпроса с регулировката на контактното петно пиньон/корона2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg
Коментар
-
От: Функция на дистанционната втулка между лагерите на пиньона.
Първоначално публикуван от 75 turbodelta Преглед на мнениеДоста пъти съм сменял семеринг без подмяна на втулката , при внимателно притягане без досмачкване на втулката и не е имало проблем . Естествено по правилното е да се купи втулка или кит някакъв и да се стегне , както пише в мануала на въпросния автомобил но не е добре да се прави от неопитен човек защото остава въпроса с регулировката на контактното петно пиньон/коронаИнтернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
От: Функция на дистанционната втулка между лагерите на пиньона.
Контактното петно не се променя ,променя се натега на лагерите на пиньона .Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46
Коментар
-
От: Функция на дистанционната втулка между лагерите на пиньона.
Момчета освен за лагерите си има точен натяг втулката за да ти доиде регулировката на контактното петно впоследствие .2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg
Коментар
-
От: Функция на дистанционната втулка между лагерите на пиньона.
Първоначално публикуван от 75 turbodelta Преглед на мнениеМомчета освен за лагерите си има точен натяг втулката за да ти доиде регулировката на контактното петно впоследствие .Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46
Коментар
-
От: Функция на дистанционната втулка между лагерите на пиньона.
Първоначално публикуван от 75 turbodelta Преглед на мнениеМомчета освен за лагерите си има точен натяг втулката за да ти доиде регулировката на контактното петно впоследствие .Бан-метод с който модераторите налагат на останалите своя начин на мислене.
Към модераторите-А изтрийте го сега.
Суратя утрепа и тоя форум. Жалко. Сбогом Приятели. Вальо. О888 557Ч7Ч
Коментар
-
От: Функция на дистанционната втулка между лагерите на пиньона.
честно казано питанети ми е понеже в момента преоборудвам преден мост за прехвърляне на другия джип и във вланеца имам малък луфт просто се вижда как фланеца мърда около милиметър напред назад и реших да отвия пробката с магнита и да проверя какво става и открих че диференциала е пълен с грес вместо с масло.
извадих диференциала и се чудя дали да го разглобявам основно и да правя всички регулировки отначало или само да натегна гайката, само за проба я натегнах около 30 градуса и луфта изчезна.
утре мисля да потърся паста за проверка на луфтове за да проверя контактното петно на короната и пиньона.
по документация дават да се сменя втулката при всяка интервенция. но като гледам конструкцията се питам каква е основната ий роля, при положение ,че лагерите се натягат от гайката в посока един към друг а втулката работи в обратна посока. ако приемем че разтоянието между черупките на лагерите е фиксирано а то е, каква е точно функцията на втулката ако тя е по голяма то ще имаме гарантиран минимален луфт в лагерите ако я стегнем правилно и гайката която стяга легерите ще е под напрежение и няма да има възможност да се развива след акто е законтрена или............
странноBJ73 + HDJ80 = HDJ73
Коментар
-
От: Функция на дистанционната втулка между лагерите на пиньона.
До сега ми се е налагало един път да подложа шайба ,в другите случаи втулките си бяха добре и осигуряваха добър натяг на лагерите . Има практика да се разпъне втулката на струг , но лично не съм пробвал.Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46
Коментар
-
От: Функция на дистанционната втулка между лагерите на пиньона.
Първоначално публикуван от gogo_gda Преглед на мнениечестно казано питанети ми е понеже в момента преоборудвам преден мост за прехвърляне на другия джип и във вланеца имам малък луфт просто се вижда как фланеца мърда около милиметър напред назад и реших да отвия пробката с магнита и да проверя какво става и открих че диференциала е пълен с грес вместо с масло.
извадих диференциала и се чудя дали да го разглобявам основно и да правя всички регулировки отначало или само да натегна гайката, само за проба я натегнах около 30 градуса и луфта изчезна.
утре мисля да потърся паста за проверка на луфтове за да проверя контактното петно на короната и пиньона.
по документация дават да се сменя втулката при всяка интервенция. но като гледам конструкцията се питам каква е основната ий роля, при положение ,че лагерите се натягат от гайката в посока един към друг а втулката работи в обратна посока. ако приемем че разтоянието между черупките на лагерите е фиксирано а то е, каква е точно функцията на втулката ако тя е по голяма то ще имаме гарантиран минимален луфт в лагерите ако я стегнем правилно и гайката която стяга легерите ще е под напрежение и няма да има възможност да се развива след акто е законтрена или............
странноИнтернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
От: Функция на дистанционната втулка между лагерите на пиньона.
Първоначално публикуван от speed750 Преглед на мнениеДо сега ми се е налагало един път да подложа шайба ,в другите случаи втулките си бяха добре и осигуряваха добър натяг на лагерите . Има практика да се разпъне втулката на струг , но лично не съм пробвал.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46
Коментар
-
От: Функция на дистанционната втулка между лагерите на пиньона.
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеЕ нали това ти разправяме - като си купиш нова втулка, тя е по-дълга от нужното. Смачква се (буквално!) при натягане, докато докара натяга (не луфта, а натяга!) на лагерите в норма. Там луфта трябвя да е 0 (нула)! Колко трабва да е натяга - ще трябва да прочетеш в сервизното ръководство. Това е и основната и роля. Тя друга роля впрочем няма.
при други конструкции има и варианти на два конусни ролкови срещуположни лагера без втулка между тях.
втулка и семеринг съм си набавил предварително като може да се сменят от страната на фланеца без да се разглобява диференциала.BJ73 + HDJ80 = HDJ73
Коментар
-
От: Функция на дистанционната втулка между лагерите на пиньона.
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение........ Там луфта трябвя да е 0 (нула)! Колко трабва да е натяга - ще трябва да прочетеш в сервизното ръководство. .........
Когато не е сигурно какво правиш е най добре да се стяга докато се усети леко затягане на лагерите. Съвсем леко. Да може спокойно да се върти на ръка с два пръста. Знам, че това е цигания но освен за Жигула на времето, друга оригинална втулка още на съм виждал.
Два конусни срещуположни лагера без втулка е предимно индустриално решение и предполага друг начин на стягане, две гайки и стегнатост на черупките или регулиране с подложки. Използва се при изработки доста по-точни от пиньон ширпотреба....т. е. за лека кола..Последно редактирано от drukman; 28-12-11, 22:31.Бан-метод с който модераторите налагат на останалите своя начин на мислене.
Към модераторите-А изтрийте го сега.
Суратя утрепа и тоя форум. Жалко. Сбогом Приятели. Вальо. О888 557Ч7Ч
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар