Днес възникна спор, при изправни автомобили, кое пали по-лесно при отрицателни температури(-15/-25). Да речем, че става дума за обикновен помпа дюза дизел и пълна инцжекция бензинка. Интересно ми е мнението на хора по-навътре в нещата.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Бензин vs Дизел в студеното време
Свий
X
-
От: Бензин vs Дизел в студеното време
Освен изправността на автомобилите, трябва да имаме на лице и горива, отговарящи на някакви норми. Иначе ще си е чисто теоритизиране.
Доколкото у нас горивата подлежат на сериозна критика, то всичко е въпрос на късмет, един път дизелът ще запали по-лесно, другия път - бензина, третия път и двата няма да запалят.
-
От: Бензин vs Дизел в студеното време
Първоначално публикуван от TrOfi Преглед на мнениеДнес възникна спор, при изправни автомобили, кое пали по-лесно при отрицателни температури(-15/-25). Да речем, че става дума за обикновен помпа дюза дизел и пълна инцжекция бензинка. Интересно ми е мнението на хора по-навътре в нещата.
В същото време, от 3 години насам никога не съм имал грижи с дизеляка, който карам всекидневно. При -20 си пали като при +20.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
От: Бензин vs Дизел в студеното време
А в бензина малко вода и навън -15. Честито.
Същото и за нафтата.
Коментар
-
От: Бензин vs Дизел в студеното време
Изправния двигател и правилното масло за съответните температури - проблема е решен.
Въпроса е доста пипкав и може да се разтеглят локуми без предел. 1-2 литра бензин при ДГ оправя работите кардинално а пък при бензина най-вече състоянието на автомобила играе роля, и това че гледаме отгоре на нещата...Няма кал - Няма кеф !!!
Suzuki Samurai LJ410 1984
Suzuki LTZ400 2008
Honda Accord 2.0i SE Exec. 2002
Коментар
-
От: Бензин vs Дизел в студеното време
Първоначално публикуван от Лъчезар Преглед на мнениеТя по бензиностанциите си я пишат, че е до -20градуса нафтата.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
От: Бензин vs Дизел в студеното време
И Ферозата ми и дизеловия Ситроен, на който скоро смених свещите, си палят безпроблемно в студовете.
Ферозата от четвърт оборот, дизела от един.
Ако двигателя е изправен и горивото що-годе читаво, за какво може да се говори.Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
-
От: Бензин vs Дизел в студеното време
Първоначално публикуван от Лъчезар Преглед на мнение...Много на север при -50 пък са основно дизелови уазки, но не ги гасят.
Коментар
-
От: Бензин vs Дизел в студеното време
Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнениеКога,и къде,за последно в България е имало -20 ,-25 градуса освен на Мусала
Няма зима да не падне до -20, -30 в последните 2 десетилетия.
Коментар
-
От: Бензин vs Дизел в студеното време
В този спор аз бях твърдо зад бензиновия агрегат. Теорията на "дизелджията" е, че за дизела бил нужен само "натиск", да се сгъсти нафтата за да се възпламени, докато при бензина била нужна искра която при ниски температури се създавала по-трудно. С което аз, колкото и да не съм компетентен неможах да се съглася (според мен не оказва чак такова влияние студа върху едната проста искра).
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар