Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бензин vs Дизел в студеното време

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Бензин vs Дизел в студеното време

    Днес възникна спор, при изправни автомобили, кое пали по-лесно при отрицателни температури(-15/-25). Да речем, че става дума за обикновен помпа дюза дизел и пълна инцжекция бензинка. Интересно ми е мнението на хора по-навътре в нещата.

  • #2
    От: Бензин vs Дизел в студеното време

    Освен изправността на автомобилите, трябва да имаме на лице и горива, отговарящи на някакви норми. Иначе ще си е чисто теоритизиране.
    Доколкото у нас горивата подлежат на сериозна критика, то всичко е въпрос на късмет, един път дизелът ще запали по-лесно, другия път - бензина, третия път и двата няма да запалят.
    подаръци за мъже от FACOM
    промоция на читави инструменти

    и на хоби такива

    тел. О879 Ч8Ч 2З5

    Коментар


    • #3
      От: Бензин vs Дизел в студеното време

      Чисто теоретично - бензина със сигурност е по-безпроблемен.Не говорим за някакви стендови изпитания.Двете коли на вън,горивото в резервоара и всичко напълно изправно.

      Коментар


      • #4
        От: Бензин vs Дизел в студеното време

        Първоначално публикуван от TrOfi Преглед на мнение
        Днес възникна спор, при изправни автомобили, кое пали по-лесно при отрицателни температури(-15/-25). Да речем, че става дума за обикновен помпа дюза дизел и пълна инцжекция бензинка. Интересно ми е мнението на хора по-навътре в нещата.
        При читаво гориво и техническа изправност - няма разлика. Случвало ми се е да не ми запали бензинката, а комшията да си се качи в дизеловата тойота и да отпраши. Служебната бензинка с вода в бензина също се е случвало да не запали.

        В същото време, от 3 години насам никога не съм имал грижи с дизеляка, който карам всекидневно. При -20 си пали като при +20.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • #5
          От: Бензин vs Дизел в студеното време

          А в бензина малко вода и навън -15. Честито.
          Същото и за нафтата.
          подаръци за мъже от FACOM
          промоция на читави инструменти

          и на хоби такива

          тел. О879 Ч8Ч 2З5

          Коментар


          • #6
            От: Бензин vs Дизел в студеното време

            Тя по бензиностанциите си я пишат, че е до -20градуса нафтата.
            Много на север при -50 пък са основно дизелови уазки, но не ги гасят.

            Коментар


            • #7
              От: Бензин vs Дизел в студеното време

              Изправния двигател и правилното масло за съответните температури - проблема е решен.
              Въпроса е доста пипкав и може да се разтеглят локуми без предел. 1-2 литра бензин при ДГ оправя работите кардинално а пък при бензина най-вече състоянието на автомобила играе роля, и това че гледаме отгоре на нещата...
              Няма кал - Няма кеф !!!
              Suzuki Samurai LJ410 1984
              Suzuki LTZ400 2008
              Honda Accord 2.0i SE Exec. 2002

              Коментар


              • #8
                От: Бензин vs Дизел в студеното време

                Първоначално публикуван от Лъчезар Преглед на мнение
                Тя по бензиностанциите си я пишат, че е до -20градуса нафтата.
                Само ако е толкова лоша, че запуши горивопровода е страшно. Стигне ли до филтъра - моя се подгрява от обратната - връща я обратно във филтъра. От резервоара тегли само изхарченото.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • #9
                  От: Бензин vs Дизел в студеното време

                  TLK 80 4,2 TD- без значение колко градуса е, пали от четвърт, дори и без да чакам да подгрява при много ниски температури.
                  Имам и бензинов, но пали с повече въртене, което не значи, че пали трудно.
                  ТЛК 80 4,2ТД-95г

                  Коментар


                  • #10
                    От: Бензин vs Дизел в студеното време

                    И Ферозата ми и дизеловия Ситроен, на който скоро смених свещите, си палят безпроблемно в студовете.
                    Ферозата от четвърт оборот, дизела от един.
                    Ако двигателя е изправен и горивото що-годе читаво, за какво може да се говори.
                    Your conscience is all you can take to your grave.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Бензин vs Дизел в студеното време

                      Първоначално публикуван от Лъчезар Преглед на мнение
                      ...Много на север при -50 пък са основно дизелови уазки, но не ги гасят.
                      Какви са тия дизелови Уазки много на север? Дизелови Урали ок... Руснаците не правят дизели за нищо по-малко от камион/ танк...

                      Коментар


                      • #12
                        От: Бензин vs Дизел в студеното време

                        Кога,и къде,за последно в България е имало -20 ,-25 градуса освен на Мусала

                        Коментар


                        • #13
                          От: Бензин vs Дизел в студеното време

                          Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                          Кога,и къде,за последно в България е имало -20 ,-25 градуса освен на Мусала
                          Кнежа.
                          Няма зима да не падне до -20, -30 в последните 2 десетилетия.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Бензин vs Дизел в студеното време

                            На бензин карам от над 35г. На нафта от 21. За сега не съм имал проблеми зимата. С едно изключение, ама то беше със австрийска нафта. Това за над 30 различни марки и модели.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Бензин vs Дизел в студеното време

                              В този спор аз бях твърдо зад бензиновия агрегат. Теорията на "дизелджията" е, че за дизела бил нужен само "натиск", да се сгъсти нафтата за да се възпламени, докато при бензина била нужна искра която при ниски температури се създавала по-трудно. С което аз, колкото и да не съм компетентен неможах да се съглася (според мен не оказва чак такова влияние студа върху едната проста искра).

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X