Страница 6 от 6 ПървиПърви ... 23456
Резултати 101 до 106 от 106

Тема: Полезна информация за климатик на Frontera А/В

  1. #101
    Регистрация
    Jan 2010
    Публикации
    4
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: До: Полезна информация за климатик на Frontera А/В

    Frontera B е оригинално без филтър на купето и аз бях учуден но това са реалностите.

  2. #102
    Регистрация
    Sep 2012
    Публикации
    31
    Точки (при гласуване)
    6

    По подразбиране От: До: Полезна информация за климатик на Frontera А/В

    Здравейте! За датчика който управлява перката , ако мога да бъда полезен Бях писал преди време че имам проблем със загряването ОФАДБ 2,2i , тогава разбрах че въпросният , датчик не е с две степени за управление на голямата перка която е на охладителната система а една за голямата перка и една за изключване на климатика. Още тогава ми се стори странно че степента е една и се включва чак над 100 градуса, но след и като смених датчика с чисто нов "ITN" за 8лв. приех че това е нормалния начин на работа. Днес си напълниха климатика при един приятел и о чудо тръгна веднага че хубаво духа , защото до сега не го бях ползвал , а предния собственик ми каза че само трябва да се зареди. Тръгнах да карам и проблееем , на 90градуса датчика ми изключва климатика , а перката къде чак над 100 се включва и времето беше такова че на ход държеше температура която хем ми спира климатика хем перката не включва. Тогава ми дойде блестящата идея да си направя байпас и постоянно да ми работи голямата перка. При този вариант температурата си седеше под 90 градуса и климатика си работеше. Обаче не ми допадна така постоянно да върти и ми дойде още по-добрата идея! �� Размениха кабелчетата на климатика и на перката при въпросния датчик и о чудо сега перката ми се включва на около 90 градуса, а климатика се изключва над 100 , но това почти няма според мен как да стане защото перката добре си охлажда! ��
    Че така се няма нужда от скъпи "оригинални" датчици!

    Сега искам само да ви попитам за компресора някой знае ли какво е нормалното му работно налягане , защото компресора започна да се включва и изключва и момчето което го пълни предположи че е много фреона , вдига налягане и за това изключваше , но при всяко изключване на до 10 секунди пак тръгваше , даже някой път и перката не сварваше да спре. Изпуснахме малко фреон и там на място си работеше ок на около 15-16 атм. Без да мърда и без да пали и да гаси , но минах 10на километра и започна пак да изключва ама някой път неще и да включи! Подавам му ток директно и преди ако тръгваше за 2-3 секунди сега са 10-15 и то не всеки път тръгва , което ме наведе на мисълта че сме пуснали юного фреон , но пък когато върти струята си е добра. Утре мисля да сложа още малко фреон.

    Моля кажете колеги при вас как работи компресора!? Нормално ли е да включва и изключва постоянно при постигане на определено налягане , според момчето някои климатици така си работели , но не знам как е при Фронтерата аз съм 2,2i ОФАДБ ��

  3. #103
    Регистрация
    Apr 2006
    Място
    София тел.0898780604
    Публикации
    680
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Полезна информация за климатик на Frontera А/В

    Има и един датчик за замръзване на вътрешния радиатор. Ако няма достатъчно обдухване със топъл въздух и той замръзне също прекъсва компресора.
    МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

  4. #104
    Регистрация
    Sep 2012
    Публикации
    31
    Точки (при гласуване)
    6

    По подразбиране От: Полезна информация за климатик на Frontera А/В

    Т.е. нормално ли е компресора да включва и изключва? Мисля че по-скоро не! Ако ням хубаво обслужване , мисля няма да духа хубаво студено , но от друга страна тръбата на ниското където излиза от изпарителя е много студена и цялата в конденз. Сега включва чак след 30секунди и като изключи не включва. Може ли малко обяснение как се стига до питата и въпросния датчик!? �� Че живея на село и тук майстори нема , трябва сам да се оправям! ��

  5. #105
    Регистрация
    Aug 2010
    Място
    София
    Публикации
    622
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: До: Полезна информация за климатик на Frontera А/В

    Цитат Мнение на cecoboy Преглед на публикациите
    ...Моля кажете колеги при вас как работи компресора!? Нормално ли е да включва и изключва постоянно при постигане на определено налягане , според момчето някои климатици така си работели , но не знам как е при Фронтерата аз съм 2,2i ОФАДБ ��
    Гледай сега... първо всяка система се зарежда с точно количество фреон. При моята Фронти според Аутодата са някъде 2, 3 различни модификации климатични системи. Перката на климатика не се управлява от термошалтера на антифриза, който пуска основната перка. Доколкото ми е известно според налягането в единия кръг датчик управлява съединителя на компресора, като спадне зацепва компресора. При мен, компресора се включва за около 15, 20 секунди и малко повече седи изключен, но това е относително зависи, колко съм набримчил климатика вътре. Перката на климатка се включва за 20, 30 секунди, като при мен е доста шумна в сравнение с основната, сигурно заради по-високите обороти и по-тесния и профил...
    ОФА КБ X20SE + метан

  6. #106
    Регистрация
    Sep 2012
    Публикации
    31
    Точки (при гласуване)
    6

    По подразбиране От: До: Полезна информация за климатик на Frontera А/В

    При мен проблема се реши! Смених филтъра на фреона , така наречения изсушител за 30лв. източих фреона и му сложих 750гр. , толова твърдят че му се полага и сега климатика работи постоянно и не спира или поне не съм го усетил. Предния явно е бил позапушен и вдигаше виско налягане и пресостата , който е върху този филтър изключва компресора , от там малко по-късно спира и перката , и така докато падне налягането и пак се включи.Това беше гадно защото не охлаждаше добре т.е. между тези паузи включване и изкючване особено в жегата не сварваше да се охлади джипката. Сега единствената ми забележка е явния недостиг на дебита на перката на климатика. Като съм в движение извънградско и има естествен приток на въздух струята от климатика е доста по-студена от колкото когато се виси по светофарите в градски условия! Смятам да потърся още една от някоя Фронтера за части и да я монтирам до моята и свържа да въртят заедно! ))
    п.п.Преди някой да пише , че радиатора ми е замърсен ще кажа че не е. Нов е и съм го мил и с водоструйката! ))

Страница 6 от 6 ПървиПърви ... 23456

Сходни теми

  1. Полезна информация
    От gimax във форум Автомобили 4x4
    Отговори: 5
    Последно мнение: 26-12-09, 23:16
  2. Полезна информация за мото,делта и парапланеризъм.
    От SIMOCOREX във форум Въздушни и безвъздушни апарати и машини
    Отговори: 55
    Последно мнение: 08-12-09, 08:30
  3. Отговори: 1
    Последно мнение: 22-06-08, 09:51
  4. Малко полезна информация
    От Георги Крумов във форум Управление в екстремни условия
    Отговори: 0
    Последно мнение: 16-08-07, 17:11

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •