Обява

Свий
Няма добавени обяви.

След смяна на накрайници и щанга...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • След смяна на накрайници и щанга...

    На повечето от вас може би въпросът ми ще се стори глупав, но за мен като съвсем начинаещ "монтьор" всичко е ново и не знам.

    Та... Смених накрайниците (шарнирите) и средната щанга (бяха разбити до крайна фаза) и минах колата на реглаж. Сега луфта на волана си е както обикновено, но при завой като, че ли се върти една идея по-трудно от преди. Нормално ли е?

  • #2
    От: След смяна на накрайници и щанга...

    Поради, по-голямата стегнатост на връзките (което трябва да се докаже писменно), може да очакваме и повишено триене в подвижните елементи (разбира се и повишено отделяне на топлина). Нямаме промяна на dt вектора посока.
    Изхождайки от првилото, че G= 9,8 (все още сме на земята) тоест не се променя можем да заключим, че ефекта от горното юзера би възприел като по-тежък волан.

    P.S.
    Оти се занимаваш с глупости!
    Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

    Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

    Коментар


    • #3
      От: След смяна на накрайници и щанга...

      Първоначално публикуван от Wattie Преглед на мнение
      ... Смених накрайниците (шарнирите) и средната щанга (бяха разбити до крайна фаза) и минах колата на реглаж. Сега луфта на волана си е както обикновено, но при завой като, че ли се върти една идея по-трудно от преди. Нормално ли е?
      Не. При правилен реглаж на предницата би трябвало управлението на колата да е по-леко.
      ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

      Коментар


      • #4
        От: След смяна на накрайници и щанга...

        За мен не са глупости. Дядо Владо беше зает с някакъв Хамър, другият Влади от който съм доволен си е сменил телефона, кварталният бил много зает, другият квартален е скъп, прост и негодяй... и принудата + необичайно свободното време ме докара до глупостите. Но когато нещо не го знаеш - по-добре да питаш преди да се пребиеш. Лошо ли е ако съм ги претегнал гайките? Уж не съм от яките мъжаги, но пък и лостовете понякога правят чудеса...

        Коментар


        • #5
          От: След смяна на накрайници и щанга...

          Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
          Не. При правилен реглаж на предницата би трябвало управлението на колата да е по-леко.
          При 8 (осем) нови и стегнати(щото са нови) болта,е нормално да е по-тежка за управление.
          088пет722пет99
          http://www.hydropompi.com/

          Коментар


          • #6
            От: След смяна на накрайници и щанга...

            Съвсем нормално,като улегнат ще олекне!
            Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

            Коментар


            • #7
              От: След смяна на накрайници и щанга...

              Като съвсем начинаещ ''монтьор'' предполагам знаеш че нивата има горни и долни шарнирни болтове. И горните стават от долу (което е неправилно) но долните не стават от горе защото е ограничена посоката на движение.Та мисълта ми е да не са ти дали четири горни шарнира като на начинаещ.Защото на мен няколко пъти ми се е случвало в магазина да ме убеждават как нямало значение горни долни.И да се опитват да ми набутат само горни.Но това съвсем не е така.
              0898774443-Пламен.

              Коментар


              • #8
                От: След смяна на накрайници и щанга...

                Първоначално публикуван от palltzone Преглед на мнение
                Като съвсем начинаещ ''монтьор'' предполагам знаеш че нивата има горни и долни шарнирни болтове. И горните стават от долу (което е неправилно) но долните не стават от горе защото е ограничена посоката на движение.Та мисълта ми е да не са ти дали четири горни шарнира като на начинаещ.Защото на мен няколко пъти ми се е случвало в магазина да ме убеждават как нямало значение горни долни.И да се опитват да ми набутат само горни.Но това съвсем не е така.
                Какво ще стане,като сложи горен шарнир от долу?
                Не само Нива,има горни и долни шарнири!
                0осем9осем7шест0осем7едно
                Миро

                Коментар


                • #9
                  От: След смяна на накрайници и щанга...

                  Първоначално публикуван от bochkata Преглед на мнение
                  Какво ще стане,като сложи горен шарнир от долу?
                  Не само Нива,има горни и долни шарнири!
                  Долния е ограничен в хода си и така е направен че колкото и да е разбит да не може да изпадне,което не важи за горния при който и усилията са по малко.Махни маншоните на двата и ги разгледай,ще разбереш за какво говоря.
                  0898774443-Пламен.

                  Коментар


                  • #10
                    От: След смяна на накрайници и щанга...

                    На нивата шарнирите мисля че бяха еднакви Колега ти гресира ли ги .На накрайниците задължително отваряй маншона и го гресирай Обикновено вътре е сух а отвън не може да го пипнеш от смазка.
                    ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

                    Коментар


                    • #11
                      От: След смяна на накрайници и щанга...

                      Първоначално публикуван от palltzone Преглед на мнение
                      Долния е ограничен в хода си и така е направен че колкото и да е разбит да не може да изпадне,което не важи за горния при който и усилията са по малко.Махни маншоните на двата и ги разгледай,ще разбереш за какво говоря.
                      Аз още не съм виждал долния шарнир да е излязъл от ябълката.
                      ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

                      Коментар


                      • #12
                        От: След смяна на накрайници и щанга...

                        Първоначално публикуван от meha1971 Преглед на мнение
                        На нивата шарнирите мисля че бяха еднакви Колега ти гресира ли ги .На накрайниците задължително отваряй маншона и го гресирай Обикновено вътре е сух а отвън не може да го пипнеш от смазка.
                        Да и четирите са еднакви и са едно към едно с горните от обикновената ладуха ,нямат ограчинен ход като долните
                        ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                        Коментар


                        • #13
                          От: След смяна на накрайници и щанга...

                          Първоначално публикуван от palltzone Преглед на мнение
                          Като съвсем начинаещ ''монтьор'' предполагам знаеш че нивата има горни и долни шарнирни болтове. И горните стават от долу (което е неправилно) но долните не стават от горе защото е ограничена посоката на движение.Та мисълта ми е да не са ти дали четири горни шарнира като на начинаещ.Защото на мен няколко пъти ми се е случвало в магазина да ме убеждават как нямало значение горни долни.И да се опитват да ми набутат само горни.Но това съвсем не е така.
                          Нещо грешиш и подвеждаш човека.На Нива се слагат само горни шарнири.

                          Коментар


                          • #14
                            От: След смяна на накрайници и щанга...

                            Абе какви горни и долни? Всичките са еднакви скоро сменях - взех си 4 броя Lemforder по 19лв. бройката. Смених ги и всичко си е ОК!

                            Коментар


                            • #15
                              От: След смяна на накрайници и щанга...

                              Първоначално публикуван от токарев Преглед на мнение
                              Нещо грешиш и подвеждаш човека.На Нива се слагат само горни шарнири.
                              +1

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X