Уважами колеги,
Карам дизелов автомобил. От разговори с автомонтьорите в мен се създаде впечатлението, че нискокачественото дизелово гориво (най-вече високия % сяра) са причина за преждевременното износване на горивните помпи. Това твърдение, до някъде ме смущаваше защото от няколко години в България по закон трябва да се продава ниско сернисто гориво. В Лукойл работи обезсерваща инталация. От друга страна, по съм склонен да вярвам на специалистите по помпите, приемайки, че в България не винаги се спазвт законите и стандартите.
За това с изумление прочетох следното:
Diesel Schmier-Additiv
Diesel-distributor injection pumps are lubricated by the Diesel fuel.
Since low-sulphur Diesels were introduced, there have been lubrication problems.
Diesel Lubricity Additive protects Diesel-distributor injection pumps against wear and total breakdown.
This product increases the service life and operating time of distributor pumps.
Цитатът е от LIQUI MOLY и на кратко гласи:
Горивните помпи се мажат от горивото. Откакто се използва нискосернист дизел има проблеми с мазането.
Нашата смазваща добавка помпата от износване и тоално счупване.
От горното произтичат две хипотези: Или LIQUI MOLY лъжат за да си пробутат стоката или екологията струва скъпо.
Ако първото е вярно, аз съм щастлив. Само че, LIQUI MOLY са авторитетна фирма и едва ли ще си рискуват реномето.
Ако е второто, и решим да търсим изход от ситуациата и купуваме добавката (150 ml 80l ориво) или например добавяме двутактаво масло,
което е по-евтино - 150 ml е около 3лв.
Въпросите ми са:
1. До колко можем да вярваме на LIQUI MOLY?
2. Добавянето на масло изход ли е?
3. Ако е изход, колко масло на литър гориво да се добавя?
Карам дизелов автомобил. От разговори с автомонтьорите в мен се създаде впечатлението, че нискокачественото дизелово гориво (най-вече високия % сяра) са причина за преждевременното износване на горивните помпи. Това твърдение, до някъде ме смущаваше защото от няколко години в България по закон трябва да се продава ниско сернисто гориво. В Лукойл работи обезсерваща инталация. От друга страна, по съм склонен да вярвам на специалистите по помпите, приемайки, че в България не винаги се спазвт законите и стандартите.
За това с изумление прочетох следното:
Diesel Schmier-Additiv
Diesel-distributor injection pumps are lubricated by the Diesel fuel.
Since low-sulphur Diesels were introduced, there have been lubrication problems.
Diesel Lubricity Additive protects Diesel-distributor injection pumps against wear and total breakdown.
This product increases the service life and operating time of distributor pumps.
Цитатът е от LIQUI MOLY и на кратко гласи:
Горивните помпи се мажат от горивото. Откакто се използва нискосернист дизел има проблеми с мазането.
Нашата смазваща добавка помпата от износване и тоално счупване.
От горното произтичат две хипотези: Или LIQUI MOLY лъжат за да си пробутат стоката или екологията струва скъпо.
Ако първото е вярно, аз съм щастлив. Само че, LIQUI MOLY са авторитетна фирма и едва ли ще си рискуват реномето.
Ако е второто, и решим да търсим изход от ситуациата и купуваме добавката (150 ml 80l ориво) или например добавяме двутактаво масло,
което е по-евтино - 150 ml е около 3лв.
Въпросите ми са:
1. До колко можем да вярваме на LIQUI MOLY?
2. Добавянето на масло изход ли е?
3. Ако е изход, колко масло на литър гориво да се добавя?
Коментар