Страница 12 от 12 ПървиПърви ... 289101112
Резултати 221 до 233 от 233

Тема: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

  1. #221
    Регистрация
    Jul 2006
    Място
    София
    Публикации
    3,432
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране От: Проблеми с километраж

    Цитат Мнение на Ясен Преглед на публикациите
    Те не се движат на стъпки, обаче. Владо казва, че стрелката прещраква на интервалчета.
    Зависи на колко "твърди" стъпки се движи. Ако се движи много различно от останалити стрелки и най-вече спрямо оборотомера, вероятно проблемът е механичен.
    Компютрите са създадени, за решаване на проблеми, които не са съществували преди появата на компютрите...

  2. #222
    Регистрация
    Jul 2008
    Място
    София....
    Публикации
    6,691
    Точки (при гласуване)
    22

    По подразбиране От: Проблеми с километраж

    Цитат Мнение на ittso Преглед на публикациите
    Обикновено стрелката е закрепена директно на оста на двигателя. ...тя е излязла с оста на двигателя. борбата може да стане сложна....
    Така е, на оста е, ....обаче всички стрелки ги махах и слагах. Оста си седи вътре в тва' бялото, а стрелката се вади и слага.

    Цитат Мнение на Ясен Преглед на публикациите
    Те не се движат на стъпки, обаче. Владо казва, че стрелката прещраква на интервалчета.
    Да така е "щракат" ...дали е механично или са някакви магнити, незнам. Помпата за изхвърляне водата от пералната също "щрака, но на 1/2 оборот, и си е от магнитите, не механично....за това пуснах въпроса, к'во има вътре, деб'мааму.
    0877 17 07 27
    Понеделник - почивен ден

  3. #223
    Регистрация
    Aug 2005
    Място
    Панагюрище
    Публикации
    7,939
    Точки (при гласуване)
    32

    По подразбиране От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

    Цитат Мнение на дядо владо Преглед на публикациите
    Сподели с приятел .....около 2002....ама кой къде е пипал незнам 4 или 2 ....двете крачета може и да са обикновен "крепеж"....дано ми го дадът за аутопсия
    Много е трудно, защото документът, от който гледам е защитен от copy/paste та трябва много Фатки за да изкарам една схема с добра резолюция.
    http://ftp.offroad-bulgaria.com/padj...cluster-H2.jpg

  4. #224
    Регистрация
    Sep 2012
    Място
    Русе
    Публикации
    289
    Точки (при гласуване)
    6

    По подразбиране От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

    Представи си го ,много е просто.Оста на стрелката минава през 2 лагера в двата края-нещо като синци от гердан са лагерите По средата има закрепен един магнит в формата на диск.Постоянен магнит е с гумена вложка.Всичко това е затворено в едно корекомско яйце,върху което са навити само 2 намотки перпендикулярно една на друга.Едната дърпа,другата е спирачка.Двете намотки може да са с един общ край.
    Honda HR-V основно мпс Мухарски клуб "Стримерите" - Русе
    Disco 1 бекъп
    Disco 1 (5см.lift) бекъп на бекъпа

  5. #225
    Регистрация
    Jul 2008
    Място
    София....
    Публикации
    6,691
    Точки (при гласуване)
    22

    По подразбиране От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

    Цитат Мнение на Markony_RS Преглед на публикациите
    Представи си го ,много е просто..
    .......отиваш на гости на Херц, отваряш вратата на лабораторията му, виждаш какво има вътре, и почваш да крещиш "Открих радиото"
    Маркони, Маркони, Маркониииии
    0877 17 07 27
    Понеделник - почивен ден

  6. #226
    Регистрация
    Nov 2006
    Място
    По света...
    Публикации
    4,319
    Блог Публикации
    2
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

    Дядо, разбра ли се от какво е загивал предишния ДВГ на големия туч?

    Извинявам се за словоблудството ама преди години в един лекарски кабинет видях едни огромни табла с диграми "флоу чартс" не знак как се казва на български.

    Разделени са по теми, примерно сърдечни оплаквания и т.н.

    Започват с пациент примерно пулс нормален, ако ДА отиваш със стрелките на ляво, ако пулса е НАД нормата отиваш надоле, ако пулса е ПОД нормата отиваш в дясно и така се стига до няколко възможни диагнози...

    При колите и механиката НЕ става ли така, примерно колата не пали, има ли гориво, има, ток има ли има, искра, после компресия и т.н.

    Вие бяхте стеснили проблема до супер ниво, само няколко неща реално можеха да бъдат причината, Дядо според теб кое ви попречи да откриете и решите проблема, липса на апаратура, примерно следене на температура на отделен цилиндър, разни мега точни неща за показване на размерите на буталата, цилиндри след шлайфове и т.н.

    Интересно ми е от чисто любопитство кое се оказа ахилесова пета, липсата на апаратура, познания или умишлените "капанчета" или бели петна в документацията към този двигател, аз лично на поне 2 автомобила съм засичал УМИШЛЕНО скриване на детайли в инструкциите за ремонт, говоря за скъпите истински нструкции(дебели книги) не пиратски свалени в нета...

    С най-добри чуства пиша това, искрено ме е яд, че толкова време нерви а и пари заминаха и пак филма май е с неизвестен край...
    Бъдете живи и здрави

  7. #227
    Регистрация
    Oct 2008
    Място
    Бургас
    Публикации
    4,614
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

    И в Автодиагностиката се работи с подобни "флоу чартс". Понякога се случва да нямаш подобно ноу хау наоколо, или да има намеса неописана от производителя. А понякога диагнозата е просто ЕГЗ.
    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

  8. #228
    Регистрация
    Sep 2012
    Място
    Русе
    Публикации
    289
    Точки (при гласуване)
    6

    По подразбиране От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

    Цитат Мнение на дядо владо Преглед на публикациите
    Маркониииии
    Дигнах тема от миналия век а?Сори......
    Honda HR-V основно мпс Мухарски клуб "Стримерите" - Русе
    Disco 1 бекъп
    Disco 1 (5см.lift) бекъп на бекъпа

  9. #229
    Регистрация
    Jul 2008
    Място
    София....
    Публикации
    6,691
    Точки (при гласуване)
    22

    По подразбиране От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

    Цитат Мнение на BatGeorgeone Преглед на публикациите
    Дядо, разбра ли се от какво е загивал предишния ДВГ на големия туч? Интересно ми е от чисто любопитство кое се оказа ахилесова пета, ...
    Една от любимите ми песни е "My Way" на Франк Синатра. Та там си го е изпял : Отхапвах повече отколкото можех....и го изплювах"
    Слабото място бях аз. Нямах опит, оборудване, площ, пари и резервни части за експерименти, натресоха ми го, приех го не се дърпах......вече не правя така!
    Колкото до смъртта на мотора, предполагам (ако не е от "шапка в комина") някъде в маслената магистрала е имало технологична тапа(или калибриран отвор) която е паднала и оттам ни са губеша налягане....така и не остана време да ида за "аутопсия", а можеше и да не ми кажат ако е "шапка"....

    Цитат Мнение на Markony_RS Преглед на публикациите
    Дигнах тема от миналия век а?
    Не
    На таблото проблем му беше управляващата електроника, не електромеханиката...
    0877 17 07 27
    Понеделник - почивен ден

  10. #230
    Регистрация
    May 2006
    Място
    София
    Публикации
    5,556
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

    Цитат Мнение на дядо владо Преглед на публикациите
    Една от любимите ми песни е "My Way" на Франк Синатра...
    И на мене,Деди ми е една от най-....Ама е на Пол Анка,който я подарява на Синатра.Той пък,с невероятния си глас я прави вечна...
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

  11. #231
    Регистрация
    Jul 2008
    Място
    София....
    Публикации
    6,691
    Точки (при гласуване)
    22

    По подразбиране От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

    Цитат Мнение на ninja_1 Преглед на публикациите
    ...Ама е на Пол Анка,който я подарява на Синатра.Той пък,с невероятния си глас я прави вечна...
    Знам, за рожденния му ден.....ама трябва да си го преживял и почувствал за този тип песни, както обяснаявам на внучката "да пееш със сърцето", (може и на 4-5тона), иначе и на две и на три октави да се разхождаш, пак си е фалш и отива у гюбрето.....
    0877 17 07 27
    Понеделник - почивен ден

  12. #232
    Регистрация
    Jan 2011
    Място
    Враца , преживява до Намюр
    Публикации
    2,191
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

    Цитат Мнение на дядо владо Преглед на публикациите
    Знам, за рожденния му ден.....ама трябва да си го преживял и почувствал за този тип песни, както обяснаявам на внучката "да пееш със сърцето", (може и на 4-5тона), иначе и на две и на три октави да се разхождаш, пак си е фалш и отива у гюбрето.....
    ...И се обърна на чалга...
    пп Дедо , последно не беше ли разрушено каталитично гърне , причината?
    Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

  13. #233
    Регистрация
    Jul 2008
    Място
    София....
    Публикации
    6,691
    Точки (при гласуване)
    22

    По подразбиране От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

    Цитат Мнение на jeko47 Преглед на публикациите
    ...пп Дедо , последно не беше ли разрушено каталитично гърне , причината?
    Така ми казаха от другия сервиз, ама докато не видя, не вЕрвам. Не съм бил там по време на монтажи, демонтажи, тестове и т.н......
    0877 17 07 27
    Понеделник - почивен ден

Страница 12 от 12 ПървиПърви ... 289101112

Сходни теми

  1. Отговори: 9
    Последно мнение: 23-01-11, 12:22
  2. Проблеми след ремонт на двг
    От DimitarDimitrov74 във форум УАЗ
    Отговори: 21
    Последно мнение: 07-10-10, 23:00
  3. Отговори: 14
    Последно мнение: 13-05-08, 20:23
  4. Отговори: 3
    Последно мнение: 21-02-08, 09:21
  5. Отговори: 21
    Последно мнение: 04-04-06, 11:28

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •