Страница 1 от 12 1234511 ... ПоследенПоследен
Резултати 1 до 20 от 233

Тема: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

  1. #1
    Регистрация
    Jul 2008
    Място
    София....
    Публикации
    6,645
    Точки (при гласуване)
    22

    По подразбиране Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

    Един случай и от мен.
    "Хамър Н2" "духа" през отвора за наливане на масло, няма мощност, и най-накрая при слизане от репатрака пред гаража ми задира. Разглабяне, оглед, поръчка на части, шлайф на блок, при сглобяването се оказва че и клапаните са за шлайф, шлайф, сглобяване, двигателя пали, но претриса ( о.к. знае се че е за кабели и свещи от по-рано), загрява нормално, пуши т.е. изгаря си всичката "гняс" по ауспуси, блок и глави натрупана по време на рмонта и кротва (всичко за около 15 минути) гасим.....днес идва собственика, палим, вадим го, заработва лошо, налягане на маслото ниско, почва да го лее от всякъде, и духа през отвора за наливане.....компресия на всичките цилиндри от едната страна клоняща към 0,....шлайфовете са правени във фирми които само с това се занимават, бутала, сегменти, лагери, маслена помпа, гарнитури, всичко е ново,.....какво му е незнам, утре пак ще му вадим мотора, пак ще го разглобяваме и оглеждаме за да намерим причината за това поведение....и за това всички съфорумци които чакат ремонти и огледи за тази седмица ще ги пренасочвам към колеги...
    Последно редактиран от Ясен ; 07-12-11 в 12:23
    0877 17 07 27
    Понеделник - почивен ден

  2. #2
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,872
    Точки (при гласуване)
    21

    По подразбиране От: За спецификите на ремонтите в София

    Цитат Мнение на дядо владо Преглед на публикациите
    ...
    и духа през отвора за наливане.....компресия на всичките цилиндри от едната страна клоняща към 0,.."
    Владо спокойно, не е от групата бутало/цилиндър. На това каква му е схемата на агренажа?
    Пиши ако искаш на друго място, да не спамим темата на недоволните клиенти.

  3. #3
    Регистрация
    Jul 2008
    Място
    София....
    Публикации
    6,645
    Точки (при гласуване)
    22

    По подразбиране От: За спецификите на ремонтите в София

    Цитат Мнение на Аndro 160 Преглед на публикациите
    .... На това каква му е схемата на агренажа.....
    Модераторите ще ни отворят тема в "Хамър" и без това там рядко се пише.....схемата е проста,коляновия вал върти разпределителния в средата на V-то, той бута в ляво и дясно, верига от детско велосипедче(сигурно няма и 40см), и две смешни малки колелца (все едно това на задната гума и това с педалите 44/22 зъба по спомен)....но с две големи точки на тях, да седят една срещу друга (веригата с колелата си дойде нова и са си монтирани).
    0877 17 07 27
    Понеделник - почивен ден

  4. #4
    Аватара на Ясен
    Ясен е онлайн Супер Модератор | news |
    | ОС || СзО || +ПЛ || ТП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Oct 2007
    Място
    София
    Публикации
    44,234
    Точки (при гласуване)
    60

    По подразбиране От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

    айде, да не кажете че не сме добри, модераторите.
    sek.1: ...проклятието на новите работни дрехи на главния механик - дори и само с изпрани работни дрехи да отида на работа се чупи някоя машина а като си купя нови се чупят почти всичките.

  5. #5
    Регистрация
    Jul 2008
    Място
    София....
    Публикации
    6,645
    Точки (при гласуване)
    22

    По подразбиране От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

    Цитат Мнение на Ясен Преглед на публикациите
    айде, да не кажете че не сме добри, модераторите.
    Брейййй куршумгиби
    .....И двигател в картинки Engine Mechanical Service Manual 6.0L (LQ4, LQ9)
    0877 17 07 27
    Понеделник - почивен ден

  6. #6
    Регистрация
    Jun 2008
    Място
    Стара Загора
    Публикации
    4,696
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

    Знам,ч е звучи идиотски, ама ... да не е смукнал нещо от тая страна, дето няма компресия? Вадил съм парцали (газаджийско изобретение... дълга история), добре усукани около смукателните клапани, ефекта е сходен. Едва ли, но нищо друго не ми идва на ум.
    Пиши после от какво е, че ми стана интересно.
    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

  7. #7
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,872
    Точки (при гласуване)
    21

    По подразбиране От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

    Сега, като помислих, най вероятно гарнитура глава да е изпуснала. От там да прехвърля между цилиндрите и маслените канали, и затова да няма компресия, и да духа в картера.
    Като нищо, ако е някаква менте гарнитура. Но за всеки случай първо бих проверил центровката, и после с въртене на КВ работи ли правилно ГРМ.

  8. #8
    Регистрация
    Jul 2006
    Публикации
    4,936
    Точки (при гласуване)
    22

    По подразбиране От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

    Ако е шлайфано от тези в Доброславци не ми ги хвали ,а бягай по далеч.Що народ изгоряха. Бързо и евтино не значи качественно.

    Андро като спомена гарнитура ,дали в пакетажа на гарнитурата имаше инструкция за стягане.Някои двигатели се дозатаягат след загряване.

  9. #9
    Регистрация
    Jul 2008
    Място
    София....
    Публикации
    6,645
    Точки (при гласуване)
    22

    По подразбиране От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

    Цитат Мнение на tef4o Преглед на публикациите
    ... да не е смукнал нещо от тая страна, дето няма компресия? .....
    Смукателя е общ за лявата и дясната глава, ако е смукнало по-скоро трябва да е предма или здна група цилиндри и от двете страни

    Цитат Мнение на FLY_FREE Преглед на публикациите
    Ако е шлайфано от тези в Доброславци .....
    Главите до "Нестле" в "Люлин", блока в АРБ-то на "Балканстар".
    За стягането, по-горе съм пуснал книжка с картинки 22 либри на фут (30 нютонметра) първоначално, после 90 градуса, после още 90...
    0877 17 07 27
    Понеделник - почивен ден

  10. #10
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    София
    Публикации
    1,770
    Точки (при гласуване)
    15

    По подразбиране От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

    При такава комбинация от симптоми проблема би следвало да е очеваден. Очевидно и за съжаление обаче той не е. Ако това което е писал Андро не помогне остава само рентгенова дефектоскопия на главата от проблемната страна и евентуално блока, макар че каква ще е тази пукнатина дето нулира цял ред цилиндри и на всичкото отгоре не се вижда от пръв поглед. Абе изключително гадна ситуация. Дано да е просто гарнитура (менте или несъответстваща) и/или прескочила "велосипедна" верига. Пожелавам успех!
    Последно редактиран от elbgt ; 05-12-11 в 10:14
    My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

  11. #11
    Регистрация
    Jun 2009
    Място
    София
    Публикации
    1,028
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

    Цитат Мнение на дядо владо Преглед на публикациите
    ....и за това всички съфорумци които чакат ремонти и огледи за тази седмица ще ги пренасочвам към колеги....хайде сега някой да ми каже от гледна точка на собственика на "Хамъра" и на тези които ще пренасоча към Андро, или ДИгнатов, или Влади аз педал ли съм защото съм обещал да ги погледна и да са готови тази седмица.....абстрахираме се от факта, че "веселбата" със стрелбата по зетя не е приключила и ходенето за "доуточняване" по разни инстанции си е "по дифолт"
    ...Определено НЕ!

  12. #12
    Аватара на CarTest™
    CarTest™ е офлайн Старши участник | news |
    | ОС || СзО || +ПЛ || ТП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Nov 2004
    Място
    Ямбол
    Публикации
    5,620
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    25

    По подразбиране От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

    Дядо .... кажи какво станА, че сън не ме лови ???

  13. #13
    Регистрация
    Feb 2008
    Място
    гр, ДРЯНОВО
    Публикации
    60
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

    Това чудо с какви повдигачи е /на клапаните/ Ако са маслени да не би да държат отворени клапани. Вентилацията на картера предполагам сте я прегредали. Поздрави и успех.

  14. #14
    Регистрация
    Jul 2008
    Място
    София....
    Публикации
    6,645
    Точки (при гласуване)
    22

    По подразбиране От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

    Цитат Мнение на lalev Преглед на публикациите
    Това чудо с какви повдигачи е /на клапаните/ Ако са маслени да не би да държат отворени клапани. Вентилацията на картера предполагам сте я прегредали. Поздрави и успех.
    Повдигачите си работят, при свален капак на клапаните се вижда как се движат....отделно изпуснал хидравличен повдигач няма да отваря, затваря се от пружинките.... дори да не ползваш английски в линка по-горе има картинки.....
    Цитат Мнение на CarTest™ Преглед на публикациите
    Дядо .... кажи какво станА, че сън не ме лови ???
    Ами за сега най-кратко, открихме че новата маслена помпа по неизвестна причина е спряла да работи
    0877 17 07 27
    Понеделник - почивен ден

  15. #15
    Регистрация
    Jun 2008
    Място
    Стара Загора
    Публикации
    4,696
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

    Цитат Мнение на дядо владо Преглед на публикациите
    Ами за сега най-кратко, открихме че новата маслена помпа по неизвестна причина е спряла да работи
    Някой говнолин в клапана на помпата?
    Има ли много поражения? Че така като кажеш "маслената помпа спря", звучи доста плашещо...
    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

  16. #16
    Аватара на CarTest™
    CarTest™ е офлайн Старши участник | news |
    | ОС || СзО || +ПЛ || ТП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Nov 2004
    Място
    Ямбол
    Публикации
    5,620
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    25

    По подразбиране От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

    ДЕдо ... онова диване Димата, ако е при тебе .... му тегли една дългосвиреща от мене! ...
    Другото ... вижте какво става с клапаните на тая помпа!!!
    Като угасите .... после не може сама да си подкачи, "засмуче" масло. Случвало ми се е!!!
    От там нямате и "повдигачи" и компресия и ....

  17. #17
    Регистрация
    Jul 2008
    Място
    София....
    Публикации
    6,645
    Точки (при гласуване)
    22

    По подразбиране От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

    Цитат Мнение на tef4o Преглед на публикациите
    Някой говнолин в клапана на помпата?
    Има ли много поражения? Че така като кажеш "маслената помпа спря", звучи доста плашещо...
    Не, не засмуква.
    Поражения незнам, всичко е ново, и е работило на празен ход около 20 минути сумарно ( първите 15 без ядове), най-много да са се напаснали сегментите .
    При пускането на мотори след ремонт, използваме стария маслен филтър, и ново масло (кво' да е М10) за промиване и разработване, рабити 1-2 часа сумарно, слагаме нов филтър и качествено масло и го сдаваме да се ползва от собственика.....
    След последната нощ решихме именно че е говнолин,решихме да не махаме мотора, сутринта източихме промивнито масло, купиме нов филтър (стария действително беше задръстен с "гняс" и е на такова място че сигурно някоя и друга смяна му е прескочена) ново масло, напълнихме цилиндрите с газ, после повъртяхме малко, продухахме магисталата от филтъра към масления радиатор, наляхме ново масло.... ама нъц отново разкачихме "муцуната" ( радиатори 4бр, ремъци, водна помпа, капак на ангренажа, капак на маслената помпа) и следи от засмукано от картер масло в помпата няма. Духахме от помпата в смукателя - духа (бълбука в картера), смукахме с уста като марсилски проститутки, маслото се вдига картера, напълнихме помпата с грес ако има нехерметичности.....палим нъц. За същия период от време (въртене) сходната помпа на автоматика вече лее като фонтан, а маслената не. Върти ни се из главите идея за пукнатина около входа на смукателя в помпата, тъй като маркуча при духането и смукането влиза по-навъте в смукателя.....въпреки огромния ми мързел утре вече ще махаме мотора отново, за оглед на смукателя. Както си е редно на "Големия камик" картера излиза само след вадене на мотра
    П.П. Диването го няма, ама утре.....а помпата си има само един предпазен клапан на изхода, и пак не засмуква.
    Последно редактиран от дядо владо ; 05-12-11 в 20:47
    0877 17 07 27
    Понеделник - почивен ден

  18. #18
    Регистрация
    May 2006
    Място
    София
    Публикации
    5,556
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

    Глей ся,Дедо,на маслената помпа има една тЪрба,дето,знаеш,отива към дъното на картера и влиза у една цеТка...та...те тая те, тЪрба се заФаща към помпата посредством един фланец с 2(май) болта.Та,мисълта ми,виж Дедо,те тоя те,фланец,да не се е изметнАл нещо от зор и да не може помпата да засмуче,че го ядох аз веднъж така неколко дена дорде се светна...Айде сполай!
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

  19. #19
    Регистрация
    Jan 2011
    Място
    Враца , преживява до Намюр
    Публикации
    2,156
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

    Палци се стискат до побеляване!

  20. #20
    Регистрация
    Jul 2008
    Място
    София....
    Публикации
    6,645
    Точки (при гласуване)
    22

    По подразбиране От: Проблеми с двигателя на H2 след ремонт

    Цитат Мнение на ninja_1 Преглед на публикациите
    .....те тоя те,фланец,да не се е изметнАл ....
    За това говоря, ама утре.....
    П.П. на "Голем камик" влиза с гумено уплътнение, и отгоре го държи планка с един болт.
    0877 17 07 27
    Понеделник - почивен ден

Страница 1 от 12 1234511 ... ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. Отговори: 9
    Последно мнение: 23-01-11, 11:22
  2. Проблеми след ремонт на двг
    От DimitarDimitrov74 във форум УАЗ
    Отговори: 21
    Последно мнение: 07-10-10, 22:00
  3. Отговори: 14
    Последно мнение: 13-05-08, 19:23
  4. Отговори: 3
    Последно мнение: 21-02-08, 08:21
  5. Отговори: 21
    Последно мнение: 04-04-06, 10:28

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •