Страница 3 от 3 ПървиПърви 123
Резултати 41 до 58 от 58

Тема: BMW X5 3.0i или 4.4i с ГИ! Плюсове и минуси?

  1. #41
    Регистрация
    Apr 2005
    Място
    Земя
    Публикации
    5,939
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: BMW X5 3.0i или 4.4i с ГИ! Плюсове и минуси?

    Да взема да бутна пак темата. Цените за газ на 4.4, които намирам из нета са от 1500 до 3500 /нагоре също има но губя интерес тотално/. Нещо не мога да се ориентирам добре, къде, как и кой, а вие нищо не казвате. Никой ли няма личен опит с монтирането на ГИ в таз машина?

    И аз така го виждам:
    Аз се спрях на BMW X5 и твърдя, че си струват парите за това което получаваш

  2. #42
    Регистрация
    May 2010
    Място
    Габрово
    Публикации
    364
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: BMW X5 3.0i или 4.4i с ГИ! Плюсове и минуси?

    Гадното при Х5 е че газовата бутилка трябва да се монтира в багажника

  3. #43
    Регистрация
    Apr 2005
    Място
    Земя
    Публикации
    5,939
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: BMW X5 3.0i или 4.4i с ГИ! Плюсове и минуси?

    Има доста монтирани вместо резервна гума... което и то е в багажника реално

  4. #44
    Регистрация
    May 2010
    Място
    Габрово
    Публикации
    364
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: BMW X5 3.0i или 4.4i с ГИ! Плюсове и минуси?

    Цитат Мнение на Насов Преглед на публикациите
    Има доста монтирани вместо резервна гума... което и то е в багажника реално
    Ти виждал ли си?Аз си мисля че не може защото един приятел караше Х5 Хаман преди години, и искаше да сложи газ но не искаше бутилката да му заема багажника.Вече не помня имаше ли резервна гума или не но когато вдигнахме кората на пода на багажника се оказа че в вдлъбнатината за гумата има един голям компютър(не помня за какво),който пречи там да се монтира бутилка.Може би ако рез. гума е тип патерица няма да опира но за газова бутилка определено нямаше место.Обадих се на един приятел в сервиз за газ и той каза че на тези се монтират само някакви бутилки които са оригинални и се изработват по поръчка(с нестандартна форма-правоъгълни)карбонови ,и се монтират (вграждат) в пода.Собственика на колата се обади на вносителите и те му казаха цена за бутилките около 3000лв. и нагоре.Той естествено се отказа.Не знам дали при всички е така или само при Хаман (това с компютъра)версията.Мотора беше 4,4

  5. #45
    Регистрация
    Oct 2009
    Място
    Варна
    Публикации
    115
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: BMW X5 3.0i или 4.4i с ГИ! Плюсове и минуси?

    Виждъл съм в обява за продажба на Лексус IS газова бутилка монтирана във вътрешността на задния калник между ламарината на калника и кората от багажника.

  6. #46
    Регистрация
    Apr 2005
    Място
    Земя
    Публикации
    5,939
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: BMW X5 3.0i или 4.4i с ГИ! Плюсове и минуси?

    Виждал съм да, мести се компресора /ако има такъв, като при мен/ и акумулатора. За по-голяма може да се наложи и смяна на пода с такъв на колелца. Дава 2 пръста височина. Това е лесната част, въпроса е къде може да се направи качествено. Освен BRC, там цената е от порадъка на 3200+...

    Име:  gazova.jpg
Прегледи: 1457
Размер:  226.4 Кб

  7. #47
    Регистрация
    Apr 2005
    Място
    Земя
    Публикации
    5,939
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: BMW X5 3.0i или 4.4i с ГИ! Плюсове и минуси?

    Рекох да пробвам каталога на Фобос, удобен магазин е. Също така се свързах с тях за цена. С излиза 2300-2400... От магазина частите излизат 1400. Това с ддс и в лева. Също така аз сменям рейките с по-доби и скъпи... С разликата в парите мога да сложа електронна калапаномазачка, вместо механична и да ми останат 850...
    Излиза, че монтажа и 5 години гаранция струват 1000 лева. Чета из нета готини неща за системите им /бг електроника с ит части по газта/ и лоши за сервиза в Д. Богоров. Започвам да се чудя тези 1000 лева дали са оправдани изобщо някак. Почвам да се замислям, дали да не се пробвам с монтажа, вместо някой друг да се учи на моята кола и да му платя, за което. И ще си дам сам гаранция от 5 години...

  8. #48
    Регистрация
    May 2010
    Място
    Габрово
    Публикации
    364
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: BMW X5 3.0i или 4.4i с ГИ! Плюсове и минуси?

    Ако можеш да се справиш с настройките на компютъра , ще си докараш сериозен надник!

  9. #49
    Регистрация
    Apr 2005
    Място
    Земя
    Публикации
    5,939
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: BMW X5 3.0i или 4.4i с ГИ! Плюсове и минуси?

    Aко е монтиран добре чарколяка и той е подходящ и качествен, другото е песен...

  10. #50
    Регистрация
    Jan 2009
    Публикации
    316
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране

    Здр. Колега
    Аз съм с Фобус и ако си го препочел мога да ти предложа моята конфигурация на цена която би те устроило и теб.
    Все още съм с Фобус и е работеща на колата ми.
    Ако се интересуваш може да коментираме нещата

    Поздрави !


  11. #51
    Регистрация
    Apr 2005
    Място
    Земя
    Публикации
    5,939
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: BMW X5 3.0i или 4.4i с ГИ! Плюсове и минуси?

    От кайена ли? Вече и аз не знам, какво да предпочитам. За сега ми го плюят яко газаджиите. Проучвам Романо сега, бил много добре. Мислиш да си махнеш фобоса? И да сложиш какво или ще махаш газовата като цяло. А що го махаш? Не си доволен или? Ако искаш може и на лични...

  12. #52
    Регистрация
    Jan 2009
    Публикации
    316
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране

    Здр. колега!

    Ще съм съвсем ясен.
    Фобуса не е стока.
    Моята конфигурация вече с Фобус няма нищо общо, само софтуера се ползва.
    Всичко е сменено.
    Изпарители три пъри, дюзи един път.
    и още сумати доработки и дреболии.
    Уредбата в момента е най-доброто което е работи със софтуера на Фобус.
    При пооожение че някой клиент предпочете модела газова и го закупи с конфигурация на Фобус ще бере ядове ама доста.
    В момента единия ми изпарител е само за 360 коня, в момента съм с няй-яката конфигурация.

    Сега се задава въпроса защо не я искам.
    Ами предпочитам Романо и мисля да експериментирам с тази конфигурация.
    И защо - заради софтуера който следи постоянно бензиновите показатели и се "самоубочава" настройва в реално време докато си караш колата.
    При това положение не е необходимо да се настройва горивната карта ръчно с ЛапТопа.
    Nе съмнено с времето възникват "промени" от износване на детайли и агрегати, бензиновия блок ги прави корекцийте, а на газ ..... трябва ръчно.

    Това е причината да поискам смяната, но не на всяка цена
    Подаръци не мисля да правя.

    Ако някой държи на Фобус, мога да предложа добро решение на по-ниска цена от Фобус. Естественно и с гаранция от мен за конфигурацията която предлагам.
    Гаранция --> в най-прекия смисъл !


  13. #53
    Регистрация
    Apr 2005
    Място
    Земя
    Публикации
    5,939
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: BMW X5 3.0i или 4.4i с ГИ! Плюсове и минуси?

    Ами обади ми се един колега от Добрич, който слага от 15 години газови и ми каза следното. Не се забърквай с Фобос, ще береш само ядове. Слагам каза всичко на пазара, но по-добро от Романо няма да намериш. Аз съм на 500 км от него, та не го направи за да ми вземе парите, няма как да ходя до там за монтаж. Та сега май и аз съм се насочил към Романо. Разликата в парите хич не е голяма, а за размера на инвестицията май не си струва да се спестят малко пари, които после излизат през носЪ. След написаното от теб вече съвсем ми става ясно, че Фобос-а ще го пропуснем... Е сигурен съм, че някой би взел твоята система с оглед на финансите, но по-скоро няма да съм аз. Благодаря за предложението и най-вече за информацията!

  14. #54
    Регистрация
    Oct 2008
    Място
    Бургас
    Публикации
    278
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: BMW X5 3.0i или 4.4i с ГИ! Плюсове и минуси?

    Цитат Мнение на Насов Преглед на публикациите
    Слагам каза всичко на пазара, но по-добро от Романо няма да намериш.
    Подкрепям изцяло. Преди половин година на Диското - V8 4.0 монтирах същия ГИ. Всичко, с монтажа и бутилката - 2400 лв. Карам постоянно. Абсолютно никакви проблеми и никаква разлика от вървенето на бензин.
    Triumph Tiger 800 XRx
    LAND ROVER Discovery II V 8 - 4.0, BMW 530 D
    Не е достатъчно да си знаеш цената, трябва да се отчита и търсенето.

  15. #55
    Регистрация
    Jan 2009
    Публикации
    316
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране

    При положение че не си зависим финансово избора е ясен - Романо.
    Фобус е на същите пари и е безумие да се предпочете Фобуса.
    (Аз не бих ти го предложил на същата цена, а именно цената да е мотива да се закупи тази конфигурация - тествана и работеща.)
    Човека от Добрич е много прав !

    Има и по-добри варианти - течна фаза.
    За мен ползите не оправдават разликата в цената.
    Ако за моя автомобил конфигурацията беше на стойност около 4 бона не бих се замислил за течна фаза, въпреки че има твърдения че за нашата газ не е подходящо да се ползва.

    Поздрави !


  16. #56
    Регистрация
    Oct 2008
    Място
    Бургас
    Публикации
    4,614
    Точки (при гласуване)
    24

    По подразбиране От: BMW X5 3.0i или 4.4i с ГИ! Плюсове и минуси?

    Твърденията за течната фаза са верни. Романо е фирмата която прави повечето компоненти за Ланди Ренцо.
    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

  17. #57
    Регистрация
    Dec 2008
    Място
    Несебър
    Публикации
    905
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: BMW X5 3.0i или 4.4i с ГИ! Плюсове и минуси?

    +1 за Romano. Аз също съм със Romano. Няма по добро от него.
    Grand Cherokee 4.7 V8 Limited edition + 2"
    YAMAHA T-MAX 500I
    0888440113 Николай

  18. #58
    Регистрация
    Jan 2009
    Публикации
    316
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране

    Колеги, говорим за това последното поколение Романо, към 2009-та година Фобос беше най-доброто
    Живота продължава както и технологийте
    Не се знае дали в близко бъдеще няма да имам основание да заменя газовата с по-добра такава - дори и от сега възхваляваната Романо


Страница 3 от 3 ПървиПърви 123

Сходни теми

  1. VOLVO XC90-ПЛЮСОВЕ И МИНУСИ
    От javor83 във форум Други 4х4, екзотични автомобили, всичко извън горните марки
    Отговори: 62
    Последно мнение: 08-04-15, 14:53
  2. Avia A 21 - плюсове и минуси ?
    От tatkobarba във форум Камиони 4х4, 6х6 и повече
    Отговори: 31
    Последно мнение: 03-07-11, 23:36
  3. Yamaha TT600-плюсове и минуси!
    От PowerSlide във форум Избор на мотор
    Отговори: 2
    Последно мнение: 14-08-10, 13:12
  4. LJ-70 плюсове и минуси?
    От alex_markov във форум TOYOTA
    Отговори: 49
    Последно мнение: 24-11-09, 10:58
  5. Плюсове и минуси на TLC 80 4.2 d/td
    От Yaro във форум TOYOTA
    Отговори: 44
    Последно мнение: 07-04-08, 23:58

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •