Страница 5 от 5 ПървиПърви 12345
Резултати 81 до 98 от 98

Тема: Много странна случка с BMW X5

  1. #81
    Регистрация
    Oct 2007
    Място
    Самоков
    Публикации
    3,268
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    18

    По подразбиране До: Много странна случка с BMW X5

    Чак сега видях темата.Турбото няма нищо общо с масления удар.Случвало ми се е на две коли без турбо.Просто двигателя е получил такива луфтове следствие на прекомерно износване че маслените сигменти при движението на буталото пропускат масло в горивната камера и то се самозапалва и колкото повече обороти прави буталото толкова повече масло вкарва.Гасенето на скорост не става на 1.превъртя гуми и се изстреля като куршум.Пробвах и да запуша аспуха ,но нищо не стана.Първия път когато почти свърши маслото в картера загасна.Втория път когато опитах да загася двигателя на по-голяма скорост ,откъсна съединитела и 3-тата биела се показа през блока.

  2. #82
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    Пловдив
    Публикации
    3,723
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    0

    Smile До: Много странна случка с BMW X5

    Повтарям - не знам схемата , но работи ! При мен харчеше масло и се усещаше през капачката на двигателя налягане ! Но турбото си беше здраво , а въпреки това беше омаслено ! Може системата да заработва през картера ,но повредата е ...и сегменти ! Ако турбото се прецака просто оставате без турбо (ремонт 500-700 лв),но ако сегментите са добри (проверява се компресията ) няма опасност това да ви се случи !!! Ако се случи - ПОДЧЕРТАВАМ - гасенето на двигателя става на скорост < СЪС> натисната спирачка и плаааавно ... ( за да няма скъсани биели и бутала ). На автоматик - не знам...?

  3. #83
    Регистрация
    Oct 2008
    Място
    Благоевград
    Публикации
    21
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране До: Много странна случка с BMW X5

    Темата си е много хубава ама съм почти сигурен че никои от нас няма да разбере от какво се е получило това форсиране ама трябва да сте сигурни че ако някога се случи на някого когото и да е адвокат или наи добрият автоспец БЕГАНЕ му е маиката няма никакъв начин да я угаси каквото и да и запушва...този проблем съм го тествал около 100пъти докато не изхвърчаха биелите и нямаше никакъв резултат...

  4. #84
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    Пловдив
    Публикации
    3,723
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    0

    Cool До: Много странна случка с BMW X5

    Може да си тествал само автоматик (за него не знам ) . Но на ръчни скорости съм писал най-подробно как да се реагира. Изпитано със сигурност, защото бях станал спец. по демонстреации на маслен удар ! Когато автомобила се форсира и след изключване на контакта продължава да работи на " MAX "- не се шашкайте !!!
    1. Спокойно (с пулс 160) включете на първа скорост.
    2. Натиснете спирачката силно !
    3. Плавно отпуснете съединителя до угасване на автомобила !
    4. Ако имате вода - пийнете 2-3 глътки ! Всичко си е наред !Получили сте поредния урок от автомобила !!! Когато се успокоите и всички които са се разбягали се завърнат - запалете гордо и продължете закъдето сте тръгнали !!! Жалете автомобила от високи обороти - над 4000 .Само над тези обороти се получава този удар. И се подготвяйте за ремонт скоро ! Ако веднъж сте преживели гореописаното - вече ще усещате " масления удар " в зародиш и ще го потушавате в движение (дори другите пътници няма да усетят нищо ). Нищо сложно и опасно ско сте подготвени !!! На добър път !!

  5. #85
    Аватара на sparkybg
    sparkybg е офлайн
    Спартак Тимчев
    Старши участник | ОС || СзО || +ПЛ || ТП || ДВиП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Aug 2007
    Място
    София
    Публикации
    31,293
    Точки (при гласуване)
    62

    По подразбиране До: Много странна случка с BMW X5

    Цитат Мнение на bgbul Преглед на публикациите
    Но турбото си беше здраво , а въпреки това беше омаслено !
    Картерните газове минават през турбото, дори и на съвсем здрав двигател. Няма откъде другаде да минават, защото целия входящ колектор след турбото е под налягане, баш заради турбото.

    Когато двигателя е новичък, тия газове са по-малко, още повече че системата, улавяща по-едрите капчици, е нова и чиста, и си върши работата както трябва. В един момент обаче се задръства, малко или много, и не работи оптимално. От там - омаслено турбо.

    Аз мойта например не знам как да изчистя. Външна е май, пластмасова кутийка. Не знам и да продават нови. Маслото за 3000км. не е мръднало, значи не харчи. Обаче омаслява турбото, което си е здраво - също тествано при свален интеркулер - не пръска нищо от него, няма луфтове, абе, като по книга. Обаче след същите 3000км, е омаслено, още на входа, и преди него - след мястото, кудето влиза маркуча на картерните газове.

    Във всеки случай и двата механизма са реалистични - през турбото, и от скапани сегменти. Сега баш са температурите, дето скапаните сегменти си личат, особено сутрин.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

  6. #86
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    Пловдив
    Публикации
    3,723
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    0

    Smile До: Много странна случка с BMW X5

    Tова е цялата идея на " споровете " във форума . Който има опит добър или горчив да го сподели . Който има проблем - да го отстрани >
    Дано да сме били полезни !!!

  7. #87
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    Пловдив
    Публикации
    639
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране До: Много странна случка с BMW X5

    Цитат Мнение на bertone Преглед на публикациите
    Темата си е много хубава ама съм почти сигурен че никои от нас няма да разбере от какво се е получило това форсиране ама трябва да сте сигурни че ако някога се случи на някого когото и да е адвокат или наи добрият автоспец БЕГАНЕ му е маиката няма никакъв начин да я угаси каквото и да и запушва...този проблем съм го тествал около 100пъти докато не изхвърчаха биелите и нямаше никакъв резултат...
    Е,как не става..Швабата как го загаси на клипа-колата май и не помръдна

  8. #88
    Регистрация
    Apr 2008
    Място
    София
    Публикации
    653
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране До: Много странна случка с BMW X5

    Пожарогасител с въглероден диоксид би трябвало да спаси положението и без да съсипвате съединителя.

  9. #89
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    Пловдив
    Публикации
    3,723
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    0

    Post До: Много странна случка с BMW X5

    Маслото което се беше събрало около турбото и служеше за гориво - свърши !!! А друго гориво без контакт няма !!!

  10. #90
    Регистрация
    Dec 2007
    Място
    Русе
    Публикации
    115
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране До: Много странна случка с BMW X5

    С ШАРАН 1.9 ТДИ AFN мотора качвам Белица-Семково ,много слънце ,сняг няма а отиваме на ски,километър два приди Семково се виждат първи наченки на сняг ,радост голяма ,газ до дупка гумите превъртат на снега оборотите отиват към червеното и .... същата ситуация като на Х5ицата ,включих първа ,полусъеденител и и яко на спирачкити - угасна. Трима човека и три жени не мой да смогнем да излезем от колата ,пушека излизаше отвсякъде.Като се проветри се опитах да запаля на стартер - не успях,обърнахме и пуснах по нанадолнището за да запаля на скорост ,запали и пак същото.
    Изтеглиха ме до хотела ,свалих турбото и установих ,че беше скъсана оста. Смених турбото с ново 1600лв. пратено ми от София с куриер и два литра долято масло ,запалих и пак същото ,форсиране ,пушеци ,и едни цветущи думички. Този път проблема беше малък - от кулъра източих 350гр. масло. Това беше предната зима - до ден днешен никакъв проблем ,двигателя се държи като нов. А аз си натресох двойна бронхитпневмония от лежането под колата.
    Последно редактиран от Младен Кънев ; 16-12-09 в 22:11
    Младен Кънев

  11. #91
    Регистрация
    Jul 2006
    Място
    София
    Публикации
    3,393
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране До: Много странна случка с BMW X5

    Цитат Мнение на M-RUSE Преглед на публикациите
    ...оборотите отиват към червеното и .... същата ситуация като на Х5ицата ,включих първа ,полусъеденител и и яко на спирачкити - угасна...
    Добре, че не е имало други щети.
    По принцип е по-добре при такава ситуация да се ползва по-висока предавка. Натоварването върху скоростната кутия е по-малко и вероятността да има щети и в нея намалява.
    Компютрите са създадени, за решаване на проблеми, които не са съществували преди появата на компютрите...

  12. #92
    Аватара на sparkybg
    sparkybg е офлайн
    Спартак Тимчев
    Старши участник | ОС || СзО || +ПЛ || ТП || ДВиП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Aug 2007
    Място
    София
    Публикации
    31,293
    Точки (при гласуване)
    62

    По подразбиране До: Много странна случка с BMW X5

    На директна (обикновено 4-та) би следвало да се изгаси най-лесно и с най-малка вероятност за щети.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

  13. #93
    Регистрация
    Dec 2009
    Публикации
    20
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: До: Много странна случка с BMW X5

    Цитат Мнение на ittso Преглед на публикациите
    Добре, че не е имало други щети.
    По принцип е по-добре при такава ситуация да се ползва по-висока предавка. Натоварването върху скоростната кутия е по-малко и вероятността да има щети и в нея намалява.
    Не е така. Зъбните колела на първа предавка са сметнати да издържат най- големи натоварвания.

  14. #94
    Регистрация
    Sep 2005
    Място
    София
    Публикации
    6,920
    Точки (при гласуване)
    31

    По подразбиране От: До: Много странна случка с BMW X5

    Цитат Мнение на Mind_Control Преглед на публикациите
    Не е така. Зъбните колела на първа предавка са сметнати да издържат най- големи натоварвания.
    Itsso е прав. Най-лесно и безопасно ще угасне на висока предавка. Идеята е точно това - да натовари двигателя, така че да угасне.
    Последно редактиран от Scrapheap ; 12-05-11 в 21:17
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

  15. #95
    Аватара на sparkybg
    sparkybg е офлайн
    Спартак Тимчев
    Старши участник | ОС || СзО || +ПЛ || ТП || ДВиП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Aug 2007
    Място
    София
    Публикации
    31,293
    Точки (при гласуване)
    62

    По подразбиране От: Много странна случка с BMW X5

    ...и всъщност директната предавка в повечето случаи товари скоростната кутия най-малко. Но пък на свръх директна би угаснал по-лесно.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

  16. #96
    Регистрация
    Jul 2006
    Място
    София
    Публикации
    3,393
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране От: До: Много странна случка с BMW X5

    Цитат Мнение на Mind_Control Преглед на публикациите
    Не е така. Зъбните колела на първа предавка са сметнати да издържат най- големи натоварвания.
    Няма логика в това което казваш. На коя предавка според теб двигателят упражнява по-голямо усилие - на първата или на последната?
    Отделно от сметките, на коя предавка какво било смятано, доста от турбо-двигателите не могат или са ограничени да не вдигат максимално налягане на турбината на ниските предавки. Причините за това ограничение са разнообразни.

    Встрани от обсъжданото - откъде я извади тая архивна тема?
    Компютрите са създадени, за решаване на проблеми, които не са съществували преди появата на компютрите...

  17. #97
    Регистрация
    Nov 2013
    Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: До: Много странна случка с BMW X5

    Цитат Мнение на Паджеровод Преглед на публикациите
    Е, тогава е добре, че бягат! Но се съмнявам, че са го направили. Колкото и електроника да има, компютъра не може да прескочи контактния ключ.
    и да
    може, може , ако турбото захапе "си е заминало" няма спасение и ключа да врътнеш и даже и да го извадиш пак няма гаснене.
    Спасението включваш на висока предавка и скачаш на спирачката,това при ръчни скорости, обаче при автоматиците не знам как стоят нещата..

  18. #98
    Регистрация
    Nov 2008
    Място
    София
    Публикации
    2,226
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: До: Много странна случка с BMW X5

    Цитат Мнение на pluxcho Преглед на публикациите
    и да
    може, може , ако турбото захапе "си е заминало" няма спасение и ключа да врътнеш и даже и да го извадиш пак няма гаснене.
    Спасението включваш на висока предавка и скачаш на спирачката,това при ръчни скорости, обаче при автоматиците не знам как стоят нещата..
    2.5 ТDI двигател на БМВ, който достигна макс. обороти при изваден ключ, заради пълен с масло интеркулер от сдухана турбина го загасих веднага, като го "удуших" с ръка на всмукателя на възд. филтър-какво гасене на скорост и спирачка с огромен риск от тежки повреди...?
    Последно редактиран от mbenz ; 14-11-13 в 21:12 Причина: допълнение
    много автомати-слаби резултати!:)

Страница 5 от 5 ПървиПърви 12345

Сходни теми

  1. Петъчен хумор (Много жени с много коли...)
    От Веселин (linux.lab) във форум Разкази, случки, хумор, поздравления и игри
    Отговори: 19
    Последно мнение: 22-10-08, 14:06
  2. Много яко Клипче
    От borkozin във форум Автомобили 4x4
    Отговори: 7
    Последно мнение: 22-08-06, 22:16
  3. много в едно
    От quadra във форум GPS-и, разработка на карти, средства за ориентиране.
    Отговори: 2
    Последно мнение: 04-07-06, 08:00
  4. Много кал
    От Софианитка във форум Разкази, случки, хумор, поздравления и игри
    Отговори: 3
    Последно мнение: 01-05-06, 15:30
  5. Много ми е чудно..??
    От JRC във форум Екипировка
    Отговори: 7
    Последно мнение: 06-03-06, 12:52

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •