Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Hilux проблем със серво помпата на 15 000 км.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Hilux проблем със серво помпата на 15 000 км.

    здравейте

    търся съвет относно проблем със серво помпата за хидравликата.
    става въпрос за Toyota Hilux новия модел на пробег около 15000 км се получава шум в помпата и маслото започва да потъмнява. след като се разглоби помпата вътре се вижда доста интензивно износване при много малък пробег.
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP0113.JPG
Прегледи:1
Размер:79.0 КБ
ID:5947390
    този проблем го имаме на всички тойоти като те са около 30.
    предполагам ,че е в следствие на прегряване понеже се налага джиповете да работят доста на място без да се движат и системата за охлаждане с тръбата не е достатъчна като капацитет и се получава прегряване но това е само предположение. запитах в тойота но те не предлагат готов комплект за модифициране с допълнителен охладител.

    може ли да дадете съвет каква може да е причината и какво може да се направи
    BJ73 + HDJ80 = HDJ73

  • #2
    От: Hilux проблем със серво помпата на 15 000 км.

    Първоначално публикуван от gogo_gda Преглед на мнение
    здравейте

    търся съвет относно проблем със серво помпата за хидравликата.
    става въпрос за Toyota Hilux новия модел на пробег около 15000 км се получава шум в помпата и маслото започва да потъмнява. след като се разглоби помпата вътре се вижда доста интензивно износване при много малък пробег.
    [ATTACH=CONFIG]384765[/ATTACH]
    този проблем го имаме на всички тойоти като те са около 30.
    предполагам ,че е в следствие на прегряване понеже се налага джиповете да работят доста на място без да се движат и системата за охлаждане с тръбата не е достатъчна като капацитет и се получава прегряване но това е само предположение. запитах в тойота но те не предлагат готов комплект за модифициране с допълнителен охладител.

    може ли да дадете съвет каква може да е причината и какво може да се направи
    За кой модел става въпрос?
    Качи някоя снимка на самата тойота!
    OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

    Коментар


    • #3
      От: Hilux проблем със серво помпата на 15 000 км.

      Първоначално публикуван от MARINHAKER Преглед на мнение
      За кой модел става въпрос?
      Качи някоя снимка на самата тойота!
      За toyota hilux 2011 година.
      след понеделник ще кача снимки
      BJ73 + HDJ80 = HDJ73

      Коментар


      • #4
        Re: Hilux проблем със серво помпата на 15 000 км.

        Първоначално публикуван от gogo_gda Преглед на мнение
        здравейте

        търся съвет относно проблем със серво помпата за хидравликата.
        става въпрос за Toyota Hilux новия модел на пробег около 15000 км се получава шум в помпата и маслото започва да потъмнява. след като се разглоби помпата вътре се вижда доста интензивно износване при много малък пробег.
        [ATTACH=CONFIG]384765[/ATTACH]
        този проблем го имаме на всички тойоти като те са около 30.
        предполагам ,че е в следствие на прегряване понеже се налага джиповете да работят доста на място без да се движат и системата за охлаждане с тръбата не е достатъчна като капацитет и се получава прегряване но това е само предположение. запитах в тойота но те не предлагат готов комплект за модифициране с допълнителен охладител.

        може ли да дадете съвет каква може да е причината и какво може да се направи
        Няма ли да е по лесно да я сглобите и да върнете колата(колите) в ТМ Ауто ?
        [SIGPIC]http://www.offroad-bulgaria.com/signaturepics/sigpic68289_4.gif[/SIGPIC]

        Коментар


        • #5
          От: Re: Hilux проблем със серво помпата на 15 000 км.

          Първоначално публикуван от iansto Преглед на мнение
          Няма ли да е по лесно да я сглобите и да върнете колата(колите) в ТМ Ауто ?
          здравей,
          джиповете работях основно под земята в рудника и производителя на признава гаранция.
          като цяло това е един от най срещаните проблеми и просто имаме доста проблеми с помпи и рейки като цяло и ако има техническо решение на проблема много ще ни помогне.
          по принцип имаме и от стария модел hilux и там корпуса на помпата е от чугун и имаме по малко проблеми, но като цяло проблема само се проявява по късно но не изчезва.
          BJ73 + HDJ80 = HDJ73

          Коментар


          • #6
            Re: От: Re: Hilux проблем със серво помпата на 15 000 км.

            Първоначално публикуван от gogo_gda Преглед на мнение
            здравей,
            джиповете работях основно под земята в рудника и производителя на признава гаранция.
            като цяло това е един от най срещаните проблеми и просто имаме доста проблеми с помпи и рейки като цяло и ако има техническо решение на проблема много ще ни помогне.
            по принцип имаме и от стария модел hilux и там корпуса на помпата е от чугун и имаме по малко проблеми, но като цяло проблема само се проявява по късно но не изчезва.
            Аз нито съм инженер нито конструктор и по скоро ще Ви дам съвети като потребител от колкото да Ви реша проблема ..
            Та първото което бих направил след като знам , че ТМ няма да помогнат е да пиша на представителсвото на Тойота за Европа след корто и на самите хора от Тойота .
            Второ : Ще се консултирам с няколко адвоката по повод на въпросната гаранция . Лично на мен ми е трудно да повярвам , че им сте навъртяли 10к за 1 година в тунелите на Челопеч или МДК Пирдоп (ако още се нарича така).
            [SIGPIC]http://www.offroad-bulgaria.com/signaturepics/sigpic68289_4.gif[/SIGPIC]

            Коментар


            • #7
              От: Hilux проблем със серво помпата на 15 000 км.

              Понеже имам от доста време подобен проблем, но с автомобил от друга марка и на други години, блъскайки си главата каква може да е причината, за себе си стигнах до извода, че най-вероятно се касае за "заразяване" на флуида, поради висока запрашеност на работната среда. За съжаление говорим за такава едрина на частиците, при която конвенционален филтър не би могъл да свърши работа.
              Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

              Коментар


              • #8
                От: Hilux проблем със серво помпата на 15 000 км.

                Сложете радиатори за охлаждане на маслото.
                0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                Коментар


                • #9
                  От: Hilux проблем със серво помпата на 15 000 км.

                  Това със адвокатите е безполезно упражнение. Също и това с доставчика или производителя - колите наистина не са за рудника и вероятно са доставени при такива условия. И да се постигне нещо, то ще е някакви пари, а едва ли свършване на работата.

                  Предположението за прегряване може да се провери на дело, като се сложи електронен термометър на някоя от тръбите, изведе се дисплеят в кабината и се възложи на шофьора да докладва движението на температурата по време на работа и престой. Такъв измерителен прибор се продава под кодовото название "мултицет с термодвойка" за около 10лв. Термодвойката може да се залепи с тиксо на някоя метална тръба и ще е доволно точна за поставената цел.

                  За заразяване на флуида не би трябвало да има условия, тази система е затворена. От това би страдал двигателят. Запрашеността на средата би могла да допринася за влошаване на охлаждането. Даже много.


                  А, дали имате в същите условия други машини с хидравлика и как се представят те?

                  И още: ако тези машини само сноват по рудника, 15000км по износване сигурно съответстват на 50000 по пътища. Това масло предвидено ли е да се сменя?

                  Коментар


                  • #10
                    От: Hilux проблем със серво помпата на 15 000 км.

                    Най-вероятно е температурен проблема ,тойотските помпи за хидравлика са добре известни че не държат много температурно. Решението според мен е да се направи система за охлаждане на хидравличната течност ,само радятор е безмислено да се слага във условията на екпслатация на тез джипки - вземете радиатор със термовключвател и електрически вентилатор ,продват ги основно за охладители на автоматични трансмисии.

                    Възможно е и флуида да се "отравя" ,прахово според мен е трудно да стане по-скоро мобе да е химично. Това обаче може да го каже само лаборатория специализирана във изследванията за масла.
                    1x 1.5JZ = 621NM
                    2x 5VZ-FE = 596NM

                    Коментар


                    • #11
                      От: Hilux проблем със серво помпата на 15 000 км.

                      Здрасти gogo_gda!Пробвайте да подмените ремъчната шайба на помпата с такава от компресор на климатик, която е със съединител.Ако камиончетата са автоматици, щом тури лоста на паркинг-съединителя разцепва, а пък ако са ръчни, сигнал може да се вземе от сензор на трансмисията.Малко ТНТМ трябва да се приложи, но мисля че може да стане нещо.Причината може да е в стремежа да се поевтиняват максимално чарковете които се влагат.Помпата на 91 Корола, която помпа е с обикновена бабитна втулка трябваше да я подменя на 258000мили, на втората ми 91 Корола- на 241000мили, ако пък е с чугунено тяло и тежък тип иглен/ролков лагер- най вероятно пак би изкарала толкова.Ама това са чаркове произведени преди, и по дизайн са направени да траят толкова и да са ремонтируеми.А това дето се пръква напоследък, идеята е съвсем друга.И тя не е живот от 10-15 години до първия ремонт.За съжаление!!!Ако все пак решите да пробвате пиши за резултата.Успех!
                      Последно редактирано от metotem; 22-11-11, 05:08.
                      1999 4Runner 3RZ/ 4Runner 1KZT/ 4Runner 5VZ

                      Коментар


                      • #12
                        От: Hilux проблем със серво помпата на 15 000 км.

                        Първоначално публикуван от LordDigital Преглед на мнение
                        Най-вероятно е температурен проблема ,тойотските помпи за хидравлика са добре известни че не държат много температурно. Решението според мен е да се направи система за охлаждане на хидравличната течност ,само радятор е безмислено да се слага във условията на екпслатация на тез джипки - вземете радиатор със термовключвател и електрически вентилатор ,продват ги основно за охладители на автоматични трансмисии.

                        Възможно е и флуида да се "отравя" ,прахово според мен е трудно да стане по-скоро мобе да е химично. Това обаче може да го каже само лаборатория специализирана във изследванията за масла.
                        И химически няма много с какво да се отрови, поне доколкото си представям в кой рудник се развива действието. Пък и изобщо - щом цялата кола не се е разпаднала.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Hilux проблем със серво помпата на 15 000 км.

                          При престой на автомобила на място, няма налягане в системата, следователно не би трябвало да има прегряване. Много е вероятно замърсяване на маслото от агресивната околна среда. Имаме тунелна техника, хидравлика колкото щеш и имаме проблеми точно с "околната среда" А за потъмняването на маслото мога да ти дам жокер: изпращаме проби от маслото в специализирана лаборатория в Германия, за нашите машини това е задължително на всеки 500 моточаса за периода на гаранцията, после... След 2-3 работни дни пристига по мейла пълен анализ. Анализира се всичко, което тече.


                          СПАМ: Ясене, къде се губиш...
                          The Flat Earth Society has members all around the globe.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Hilux проблем със серво помпата на 15 000 км.

                            Сетих се още нещо, но е късно да редактирам мнение, случайно да Ви протичат картерите на колите? И този ефект се получава. Направо се разяжда алуминия от агресивната среда.
                            The Flat Earth Society has members all around the globe.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Hilux проблем със серво помпата на 15 000 км.

                              благодаря на всички за коментарите,

                              системата е затворена и ми се струва ,че не е проблем околната среда освен когато се долива масло има опасноста от замърсяване на флуида. проверявахме и забелязахме ,че понякога маслото се е загряло до такава степен ,че като се отвие капачката идва ли не пуши което е признак за това ,че е развило висока температура.
                              запитахме официален представител на тойота за модификация с радиатор но те казаха ,че не предлагат такава опция, ако някой знае от къде може да се закупи такъв кит ще съм му много благодарен и ще го изпробвам.
                              за момента реагираме по следния начин на проблема, всички джипове идват на обслужване един път на седмица задължително и ако има шум или маслото е започнало да потъмнява веднага промиваме системата и проблема са отлага във времето ако сме го хванали навреме, наистина ние работим 24 часа и джиповете се карат само 4Х4 и то на бавните през цялото време което значи ,че 15000 при нашите условия може да ги приравним на 45000 да кажем, но въпреки това си е проблем тъй като рефлектира понякога и на рейката която протича.
                              BJ73 + HDJ80 = HDJ73

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X