Първоначално публикуван от tk3c-pyce
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
ГЛАСУВАЙ: За и против разделянето на клас А1 и клас А2 на Networx-Offroad
Свий
Темата е затворена.
X
X
-
ГЛАСУВАЙ: За и против разделянето на клас А1 и клас А2 на Networx-Offroad
Всичко до тук беше много добре... , но защо това разделение
и на какво е обосновано. Ако е заради " профитата " и БФАС нещо ми се губи ... Колко профита заявиха участие и кой се притеснява от тях ? Питането ми е за това и ... Колкото повече деления има - толкова е по-трудно за организатора и за класиране ... Ако трябва да се делим на класове критериите трябва да са други и класовете много повече , което за любителско състезание е немислимо на този етап. Ако иска "шефа" да раздели наградния фонд на повече състезатели и да раздаде награди до десето място
. Успех.
62Да, съгласен съм74.19%46По-скоро съм съгласен, с малки забележки17.74%11По-скоро не съм съгласен. Имам сериозни забележки0.00%0Изобщо не съм съгласен8.06%5Анкетата е изтекла.
0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand VitaraТагове: Няма
-
От: Ново издание на трофи-маратон+рали-крос Средна кула 12-13 ноември 2011
Това ми беше мисълта и на мен - не беше нужно разделянето на класове просто есктремните участъци да носят бонус време на преминалите ги .При такъв голям награден фонд ,както каза Иван да се раздаде парични награди до десето място - по този начин състезанието ще стане още по атрактивно за сътезатели и публика .Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнениеВсичко до тук беше много добре... , но защо това разделение
и на какво е обосновано. Ако е заради " профитата " и БФАС нещо ми се губи ... Колко профита заявиха участие и кой се притеснява от тях ? Питането ми е за това и ... Колкото повече деления има - толкова е по-трудно за организатора и за класиране ... Ако трябва да се делим на класове критериите трябва да са други и класовете много повече , което за любителско състезание е немислимо на този етап. Ако иска "шефа" да раздели наградния фонд на повече състезатели и да раздаде награди до десето място
. Успех.VEREYA MOTORSPORT TEAM
Коментар
-
От: Ново издание на трофи-маратон+рали-крос Средна кула 12-13 ноември 2011
Иване, що да не е обосновано? Ако трасето включва по-екстремни участъци какви са шансовете на по-неподготвени коли? Нормално е и на повечето състезания има по 2 класа. Подготвените в един, по-паркетните в друг. Все пак да има някаква равнопоставеност.Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнениеВсичко до тук беше много добре... , но защо това разделение
и на какво е обосновано. ...
Какво му е сложното на класирането за 2 класа? При всички положения е далеч по-лесно и чисто, отколкото разни системи с бонуси. Кой минал през екстрема, пък кой го заобиколил, пък кой влязъл, ама не успял да излезе ...Ние не сме неутрални!
Коментар
-
Ето обещаната анкета. Моля, гласувайте и си кажете мнението. Лично аз изложих моята позиция:
1. Разделението на клас А1 и клас А2 е направено с оглед на джиповете, които са се записали. Не всеки разполага с професионална машина, която да премине трите екстремни препятствия
2. Тези, които имат подготвени машини хем не искат да чакат на опашка, хем пък не искат да има друг клас за по-малко подготвени машини (щото ще им вземат от наградния фонд)
3. И много ви моля, RTFM!!! (в случая - правилника). Това кой в какъв клас ще кара зависи от това КАКВО ЩЕ ИЗБЕРЕ ЕКИПАЖА, а не дали джипът има лебедка! Просто за клас А1, джипът задължително трябва да има лебедка, а за клас А2 не е задължително.
4. Относно наградният фонд - ако някой смята разделението за несправедливо, моля да изложи доказателства. А мога и да пусна една анкета и гласувайте. След това, обаче, да не съм чул някой да реве!
Изложете вашата позиция!Последно редактирано от tk3c-pyce; 07-11-11, 22:47.
Коментар
-
От: Ново издание на трофи-маратон+рали-крос Средна кула 12-13 ноември 2011
Организаторите ще си свършат работата,както трябва,бъдете сигурни!
В крайна сметка това е Традиционно състезание и регламента се определя от самите тях,както класовете на автомобилите,степента на трудност на трасето,така и размера на наградите!
Смятам,че ще се получи едно много хубаво състезание!

"Офроуд Фест Русе" ви очаква,от вас се иска само да наточите машините и навреме да пристигнете!

ТюркеДжиев старшиПоследно редактирано от brake; 07-11-11, 22:57.sigpic
Коментар
-
От: ГЛАСУВАЙ: За и против разделянето на клас А1 и клас А2 на Networx-Offroad
Аз лично съм съгласен.
Не мога да сравня джипове, в които има вложени 20 и повече хиляди левове с моя, дето е ''Старт от скрапа'' , а и на мен ми се кара.
Самото класиране и наградния фонд не ме вълнуват толкова, защото първо: че карам основно за собствено удоволствие и второ: много добре осъзнавам, че не мога да се меря с ''батковците''

.
Очаквам да се получи добро състезание , да направим добро шоу за нас и публиката и накрая да си тръгнем като приятели без сръдни и скандали.На сърбела майката му е чесането.
Борислав Борисов Русе О885 О37815
Коментар
-
От: ГЛАСУВАЙ: За и против разделянето на клас А1 и клас А2 на Networx-Offroad
Гласувах, че съм съгласен!!! И аз съм на същото мнение както borko_ruse.Първоначално публикуван от borko_ruse Преглед на мнениеАз лично съм съгласен.
Не мога да сравня джипове, в които има вложени 20 и повече хиляди левове с моя, дето е ''Старт от скрапа'' , а и на мен ми се кара.
Самото класиране и наградния фонд не ме вълнуват толкова, защото първо: че карам основно за собствено удоволствие и второ: много добре осъзнавам, че не мога да се меря с ''батковците''

.
Очаквам да се получи добро състезание , да направим добро шоу за нас и публиката и накрая да си тръгнем като приятели без сръдни и скандали.TT-Tuning Team
АСК Добрич
Коментар
-
От: ГЛАСУВАЙ: За и против разделянето на клас А1 и клас А2 на Networx-Offroad
Напълно подкрепям разделението и най-вече заради "профи"-тата с гуми от трактор и други подобни скрападжийски изгъзици . И дори много деликатно е това А1 и А2. Според мен класовете трябва да се нарекат скрападжий и джипаджий. И какви са тия "подготвени" джипове? Скрап с мостове от друг скрап, двигател от трети скрап, лебедка от Прага, пружини от Вартбург и амортесьори от Волга, клетка от тръби и колена за парно. Па и газова уредба па и с регистрация и ГТП, моля ти се
едит/
в Самоков се изкефих максимално, когато почти стоково Джимни им отвя "профи" чутурите и то с обидна разлика във времето
Последно редактирано от elbgt; 07-11-11, 23:29.My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.
Коментар
-
От: ГЛАСУВАЙ: За и против разделянето на клас А1 и клас А2 на Networx-Offroad
Здравейте! Според мен колкото по-вече участници получат по нещо от наградния фонд , толкова по-големи корени ще пусне традицията да има голямо (големи) офроуд събития в русенския регион. Също така защо наградите за "профитата" да са по-големи (като изключим евентуални рекламни цели на организаторите, в което няма нищо лошо)? С много пари за качествена техника мисля, че доста от участниците ще се справят на ниво, като виждам със "старт от скрапа" какво правят.Трябва тези хора да се поощряват финансово, а не тези, който така или инъче са разрешили проблема с парите. В крайна сметка уж участваме за кеф, пък пак опират нещата до разпределение на някяква печалба и се губи феърплея.
Коментар
-
От: ГЛАСУВАЙ: За и против разделянето на клас А1 и клас А2 на Networx-Offroad
Присъствах на дискусия по повод този казус и искам да ви предам обобщено мнението на дискутиращите.Първоначално публикуван от tk3c-pyce Преглед на мнениеЕто обещаната анкета. Моля, гласувайте и си кажете мнението. Лично аз изложих моята позиция:
1. Разделението на клас А1 и клас А2 е направено с оглед на джиповете, които са се записали. Не всеки разполага с професионална машина, която да премине трите екстремни препятствия
2. Тези, които имат подготвени машини хем не искат да чакат на опашка, хем пък не искат да има друг клас за по-малко подготвени машини (щото ще им вземат от наградния фонд)
3. И много ви моля, RTFM!!! (в случая - правилника). Това кой в какъв клас ще кара зависи от това КАКВО ЩЕ ИЗБЕРЕ ЕКИПАЖА, а не дали джипът има лебедка! Просто за клас А1, джипът задължително трябва да има лебедка, а за клас А2 не е задължително.
4. Относно наградният фонд - ако някой смята разделението за несправедливо, моля да изложи доказателства. А мога и да пусна една анкета и гласувайте. След това, обаче, да не съм чул някой да реве!
Изложете вашата позиция!
1/Разделението на класове тип "професионалисти" и "аматьори" само по себе си се обезмисля зашото никой в България няма в трудовата си книжка "пилот по офроуд".
2/Разделянето на класове на "подготвени" и "неподготвени" е все едно да спорите "рали" или "трофи".
3/На всякаде по света се правят автомобилите според състезанията а не състезанията според автомобилите. Каква ли ще е формула офроуд с неподготвен автомобил а там няма лебедки?.
4/Трагедията с неподготвените екипажи "следотърсачи" е по голяма. Неможе да хванеш човек за навигатор който не знае нищо за пътните книги и ориентирането, не знае как се работи с лебедка и как се води автомобил през препятствие и да се пуснеш в състезание.
Това е което съм запомнила и го предавам.
Лично съм присъствала на екстремен офроуд и знам от опита на приятеля ми че е по важно да знаеш как да минеш препятствието а не каква марка е колата и каква и е подготовката.
Кипона си е купон , състезанието си е състезание.Последно редактирано от pikachu; 08-11-11, 02:25.
Коментар
-
От: ГЛАСУВАЙ: За и против разделянето на клас А1 и клас А2 на Networx-Offroad
Не съм съгласен, нашият екипаж е точно такъв. Практиката учи!!!!Първоначално публикуван от pikachu Преглед на мнениеПрисъствах на дискусия по повод този казус и искам да ви предам обобщено мнението на дискутиращите.
4/Трагедията с неподготвените екипажи "следотърсачи" е по голяма. Неможе да хванеш човек за навигатор който не знае нищо за пътните книги и ориентирането, не знае как се работи с лебедка и как се води автомобил през препятствие и да се пуснеш в състезание.
Кипона си е купон , състезанието си е състезание.
TT-Tuning Team
АСК Добрич
Коментар
-
От: ГЛАСУВАЙ: За и против разделянето на клас А1 и клас А2 на Networx-Offroad
АРГУМЕНТА ТРУДОВА КНИЖКА ОТПАДА.КЛАСА Е "ЕКСПЕРТ", не професионалистиПървоначално публикуван от pikachu Преглед на мнение1/Разделението на класове тип "професионалисти" и "аматьори" само по себе си се обезмисля зашото никой в България няма в трудовата си книжка "пилот по офроуд"
"рали" или "трофи-И В ДВАТА ВИДА СЪСТЕЗАНИЯ ИМА "подготвени" и "неподготвени"-та не е все едно.Първоначално публикуван от pikachu Преглед на мнение2/Разделянето на класове на "подготвени" и "неподготвени" е все едно да спорите "рали" или "трофи".
-КАКЪВ Е ПРОБЛЕМА В БГ ДА Е ПО-РАЗЛИЧНО???Първоначално публикуван от pikachu Преглед на мнение3/На всякаде по света...
НАПРОТИВ!-МОЖЕ!...И аз го направих....и се загубихме на петата минутаПървоначално публикуван от pikachu Преглед на мнение4/Трагедията с неподготвените екипажи "следотърсачи" е по голяма. Неможе да хванеш човек за навигатор който не знае нищо за пътните книги и ориентирането, не знае как се работи с лебедка и как се води автомобил през препятствие и да се пуснеш в състезание
.
-КАКВА Е РАЗЛИКАТА В СЛУЧАЯ?(риторичен въпрос)Първоначално публикуван от pikachu Преглед на мнениеКипона си е купон , състезанието си е състезание.
Поздрав!Последно редактирано от goshko-loshko; 08-11-11, 08:49.
Коментар
-
От: ГЛАСУВАЙ: За и против разделянето на клас А1 и клас А2 на Networx-Offroad
Може би трябва да се спретне едно състезание - тип "меле" (масов старт без класове, разделение, бонуси и прочее), без значение дали ще е трофи или рали-рейд и после съм сигурен, че на всички в момента действащите правила ще им се сторят прекрасни и съвършени (стига да е останало нещо за каране и вълците да не изядат екипажите по гори и полянки)!

Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар