Страница 1 от 3 123 ПоследенПоследен
Резултати 1 до 20 от 48

Тема: Въпрос относно Daihatsu Feroza

  1. #1
    Регистрация
    Jan 2010
    Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    0

    Question Въпрос относно Daihatsu Feroza

    Здравейте, взех наскоро Daihatsu Feroza 92 1.6 бензин с manual hubs. Въпросът ми е следния: в режим 2H с какво предаване е, предно или задно? Когато отключа hub-овете отпред и е включена на 2H, колата не тръгва, а само се чува щракане отпред.
    Освен това на 4L колата се движи нормално, със същата скорост като 2H.
    Моля помогнете. Благодаря предварително!

    П.П. Пиша за първи път във форума. Извинявам се ако темата е на грешното място.

  2. #2
    Регистрация
    Mar 2009
    Място
    Пловдив
    Публикации
    2,650
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: Въпрос относно Daihatsu Feroza

    Загазил си!
    На Н2 колата ти е само на задно! Щом не работи си направи сметка колко сериозен е проблема. С две думи ако имаш късмет имаш скъсана полуоска на задния мост!
    Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
    Най-добрите ми спомени са предстоящите!

  3. #3
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    Дупница
    Публикации
    5,616
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: Въпрос относно Daihatsu Feroza

    Привет и добре дошъл!
    Най-вероятно Ферозата ти е фултайм. Сигурно ти е сменена само топката на лостчето.
    На 4L ти тръгва, защото блокираш междинния диференциал. Нямаш бавни.
    Иначе, по принцип е със задно предаване.
    На full time, ръчните хъбове са малко безсмислен вариант.
    Другия вариант е, да ти е свален задния кардан.
    Погледни отдолу пак и пиши.
    Поздрави!
    Your conscience is all you can take to your grave.

  4. #4
    Регистрация
    May 2009
    Място
    София
    Публикации
    362
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Въпрос относно Daihatsu Feroza

    Може и дифа да го няма от зад.
    Оператор на италиански реактивен жребец

  5. #5
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    Раднево
    Публикации
    2,385
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: Въпрос относно Daihatsu Feroza

    Ако се окаже ,че има здрави задни полуоски,диф и заден кардан не е лошо да свали раздатката в която може да липсват части.ПП имал съм подобен счучай с раздатка на Нива.

  6. #6
    Регистрация
    May 2009
    Място
    София
    Публикации
    362
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Въпрос относно Daihatsu Feroza

    А преди да се свали раздатката май е по-добре да се намери една от парт-тайм, тъй и тъй ще я свалят, поне да направят от скопения фул тайм истинска машина. То другото вече е монтирано, че и хъбове има.
    Оператор на италиански реактивен жребец

  7. #7
    Аватара на turtey
    turtey е офлайн Старши участник | СзО || +ПЛ || ДВиП |* МСС *
    Регистрация
    Jul 2006
    Място
    София
    Публикации
    18,006
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    42

    По подразбиране От: Въпрос относно Daihatsu Feroza

    Фултайма нали няма бавни?
    Колега от къде си?
    Иначе една раздатка ми се търкаля из халето
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ:
    всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

  8. #8
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    Раднево
    Публикации
    2,385
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: Въпрос относно Daihatsu Feroza

    Цитат Мнение на Jr. Преглед на публикациите
    А преди да се свали раздатката май е по-добре да се намери една от парт-тайм, тъй и тъй ще я свалят, поне да направят от скопения фул тайм истинска машина. То другото вече е монтирано, че и хъбове има.
    Изстрел.....Грешка:Казал коня и слязъл от Гойко Митич.Фул тайма е истинската машина-Лада Нива ,Ленда и за други не се сещам.Другите са чорба.Аз карам Фероза -парт тайм ,без интегрален диференал(за неразбралите)-пълна боза е ....съжалявам си за Нивата.

  9. #9
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    Дупница
    Публикации
    5,616
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: Въпрос относно Daihatsu Feroza

    Колега, нищо против фултайм машините нямам, когато имат И бавни. Ферозата с фултайм няма.
    За това става въпрос.
    Аз и друг път съм ти казвал, като толкова те е яд на Ферозата ти, продай я и си купи пак онова недоразумение-Нива.
    Your conscience is all you can take to your grave.

  10. #10
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    Раднево
    Публикации
    2,385
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: Въпрос относно Daihatsu Feroza

    Цитат Мнение на TigerHunter Преглед на публикациите
    Колега, нищо против фултайм машините нямам, когато имат И бавни. Ферозата с фултайм няма.
    За това става въпрос.
    Аз и друг път съм ти казвал, като толкова те е яд на Ферозата ти, продай я и си купи пак онова недоразумение-Нива.
    Няма кой да обуя,май че и друг път съм ти казвал.Иначе съм готов на бартер даже да доплатя .

  11. #11
    Регистрация
    Jan 2010
    Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Въпрос относно Daihatsu Feroza

    Здравейте колеги,
    благодаря за информацията. Явно колата е full-time. Днес и правех тест из гората и изпробвах всички положения на раздатката, всичко работи нормално т.е. 4H блокира междинния диференциал(вероятно 50/50), а 4L е само към задния диференциал.
    Тема затворена!

  12. #12
    Аватара на turtey
    turtey е офлайн Старши участник | СзО || +ПЛ || ДВиП |* МСС *
    Регистрация
    Jul 2006
    Място
    София
    Публикации
    18,006
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    42

    По подразбиране От: Въпрос относно Daihatsu Feroza

    Цитат Мнение на sarko63 Преглед на публикациите
    Здравейте колеги,
    благодаря за информацията. Явно колата е full-time. Днес и правех тест из гората и изпробвах всички положения на раздатката, всичко работи нормално т.е. 4H блокира междинния диференциал(вероятно 50/50), а 4L е само към задния диференциал.
    Тема затворена!
    Нещо нищо не си тествал май ????
    Такава короза няма.

    От къде си? Ела да я видим тая кола ако си от София.
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ:
    всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

  13. #13
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    Дупница
    Публикации
    5,616
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: Въпрос относно Daihatsu Feroza

    Има, Търтьо.
    На фултайм корозата има чалъм да се включи само на задно, като се извади един щифт от раздатката. На него явно е изваден. Ползва се, за теглене и тем подобни магарии, но пише, че не е редно да се кара така.
    Иначе положението на лоста което съответства на 4L, се явява 2Н, но не може да включи на това положение, без да е изваден щифта.
    Всъщност е само едно болтче, което се отвива.
    Баси и разбирачите и факирите има у нас. А да се четат мануалите, айде нема нужда
    Немам думи!


    ПП: Колега, изтегли си сервизните ръководства и се консултирай с тях. Ясно си е написано, че не е редно да се кара на тоя режим.

    ПП2: Цитат: "However, this procedure is described for the switching at the time of towing or vehicle inspections. Therefore, never drive the vehicle allways under the 2WD mode."
    Последно редактиран от TigerHunter ; 29-10-11 в 22:18
    Your conscience is all you can take to your grave.

  14. #14
    Регистрация
    Mar 2009
    Място
    Пловдив
    Публикации
    2,650
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: Въпрос относно Daihatsu Feroza

    Цитат Мнение на TigerHunter Преглед на публикациите
    Баси и разбирачите и факирите има у нас. А да се четат мануалите, айде нема нужда
    Немам думи!
    Мълчим с наведени глави!
    Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
    Най-добрите ми спомени са предстоящите!

  15. #15
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    Дупница
    Публикации
    5,616
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: Въпрос относно Daihatsu Feroza

    Нямах предвид тук пишещите, а умникът, който е бъзикал по колата.
    Поздрави!
    Your conscience is all you can take to your grave.

  16. #16
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    Раднево
    Публикации
    2,385
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: Въпрос относно Daihatsu Feroza

    Цитат Мнение на TigerHunter Преглед на публикациите
    Има, Търтьо.
    На фултайм корозата има чалъм да се включи само на задно, като се извади един щифт от раздатката. На него явно е изваден. Ползва се, за теглене и тем подобни магарии, но пише, че не е редно да се кара така.
    Иначе положението на лоста което съответства на 4L, се явява 2Н, но не може да включи на това положение, без да е изваден щифта.
    Всъщност е само едно болтче, което се отвива.
    Баси и разбирачите и факирите има у нас. А да се четат мануалите, айде нема нужда
    Немам думи!


    ПП: Колега, изтегли си сервизните ръководства и се консултирай с тях. Ясно си е написано, че не е редно да се кара на тоя режим.

    ПП2: Цитат: "However, this procedure is described for the switching at the time of towing or vehicle inspections. Therefore, never drive the vehicle allways under the 2WD mode."
    Добре ,ти като си ги чел мануалите на ингилизки какво разбра?При 2WD Има само една хипотеза-да върти задния диф.Тоя нов и млад колега(титан на трансмисионната мисъл)казва ,че когато отключел хъбовете(става въпрос за предните колела) камиона не щял да върви,т.е. нещо не дава вътък назад.После всичко му се оправя от само себе си ,става мощен фултайм и хуква.Къде е драмата? Нямам идея какви лостове има при фултайма на Ферозата и какви положения.Например при нивата има едно положение на средния лост, при което никой мост не работи(било за диагностика,въпреки недоразуменията на Альошите).Прочети му пак изключително ""ясните" и "недвусмислени" обяснения и тогава слагай диагнози,обяснения и мнения.Post Scriptum(lat.)-Някои го пишат послепис,демек ПП.Има и други дето знаят по няколко чужди езика.

  17. #17
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    Дупница
    Публикации
    5,616
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: Въпрос относно Daihatsu Feroza

    Колега Михов, отзад-напред. Знам, какво е P.S. Пиша ПП, за да не превключвам езиците.
    Колегата казва, че на 2Н не му тръгва. Ами, фултайма ако му изключиш хъбовете, ще тръгне ли, питам аз?
    Или ако му свалиш някой от карданите?
    На 4Н, блокира централния диф и колата си се движи на задно ако е с отключени хъбове, макар че колегата не споделя за тоя режим.
    На 4L, няма как да включи фултайм раздатка, ако не е отвит въпросния болт. При него явно е, и затова казва, че няма разлика с 4Н. Т.е. няма бавни.
    Обясни ми ти, къде греша, че не се сещам....

    P.S. Знам английски. Не перфектно, но достатъчно, за да разбирам каквото ми трябва.
    P.S. 2 Не го приемай като заяждане, не съм такъв човек!

    и P.S. 3 Не знам, как се вади снимка на екрана, за да демонстрирам схемата с положенията на лоста при фултайм Ферозата.
    Последно редактиран от TigerHunter ; 30-10-11 в 18:12
    Your conscience is all you can take to your grave.

  18. #18
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    Раднево
    Публикации
    2,385
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: Въпрос относно Daihatsu Feroza

    Цитат Мнение на TigerHunter Преглед на публикациите
    Колега Михов, отзад-напред. Знам, какво е P.S. Пиша ПП, за да не превключвам езиците.
    Колегата казва, че на 2Н не му тръгва. Ами, фултайма ако му изключиш хъбовете, ще тръгне ли, питам аз?
    Или ако му свалиш някой от карданите?
    На 4Н, блокира централния диф и колата си се движи на задно ако е с отключени хъбове, макар че колегата не споделя за тоя режим.
    На 4L, няма как да включи фултайм раздатка, ако не е отвит въпросния болт. При него явно е, и затова казва, че няма разлика с 4Н. Т.е. няма бавни.
    Обясни ми ти, къде греша, че не се сещам....

    P.S. Знам английски. Не перфектно, но достатъчно, за да разбирам каквото ми трябва.
    P.S. 2 Не го приемай като заяждане, не съм такъв човек!

    и P.S. 3 Не знам, как се вади снимка на екрана, за да демонстрирам схемата с положенията на лоста при фултайм Ферозата.
    Така ,аз също не искам да се заяждам,а просто се опитвам да анализирам какви са симптомите и къде е проблема.Нямам инфо за позициите на раздатката при фултайм Фероза.При Фултаймовата Нива има три лоста в купето:скоростен,този на блокировката на междинния диференциал(най-малкото с две позиции),и този за бързи,бавни и свободно.Тъй като колегата говори за 2Н,4Н и 4 лоу,допускам че е парттайм.Ако е парттайм няма вариант на 2Н ,дори при изключени хъбове и при читава задна трансмисия да не тръгне.Колегите започнаха да гадаят...задни полуоски,заден диф,кардан и т.н.Аз допуснах че някой може да е интервенирал раздатката,т.е.да е ''скопил'' някое валче или осичка.Дотук ясно ли е?После изведнъж младия ни колега прави изявление ,че всичко му работи и всичко е прекрасно.Той едва ли ще се включи пак,но ние големите ''спецове'' почваме да си натъртваме дисталните фаланги на вторите и третите пръсти на предните крака.Кой ще слага лост на който да пише 2н,4н и 4л,освен ако колегата не е ''окъпан'' при продажбата.Идея си нямам какви лостове и какви положения има при фултайм ферозите.Имам някакъв спомен ,че наш колега сменя раздатка и ако чете да се включи за пояснение.Надявам се да си ме разбрал.

  19. #19
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    ДУПНИЦА
    Публикации
    1,582
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Въпрос относно Daihatsu Feroza

    За мен най-интересното от тая тема /хубава тема/ е , че задалия въпроса човечец изключително брЪзо си изясни въпросчето и побрЪзА да "затвори" темата.
    Не е срамно да питаш, срамно е да се правиш на разбрал без да изобщо да си. Относно фул тайм и парт тайм автомобилите естествено е че заставам зад ЛАНД РОВЕРа и НИВАта. Но това не означава че Ферозката не става. Много си е добра колицата, но стара истина е че най-добрият автомобил е този когото познаваш, с две думи този с който си знаете номерата и ще излезете от всяка ситуация. А от питащия колега не останах с такова убеждение. Останах с чувството че това е първото му докосване до високопроходим автомобил, което той се притеснява да сподели. Не го съветвам да продължава в този дух ако иска да има приятни мигове в и извън пътя. Питай бе човек, питай ! Но като питаш и слушай какво ти отговарят, не бягай !
    Тази земя, по която тъпча сега,
    тази земя, която пролетен вятър пробужда,
    тази земя – не е моя земя,
    тази земя, простете, е чужда.

  20. #20
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    Дупница
    Публикации
    5,616
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: Въпрос относно Daihatsu Feroza

    Да бе. Пича се изниза яко дим.

    Ферозата няма неутрално положение. Лостчето е все същото, само че има две положения: Напред е Full Time, a назад Cener Diff Lock.
    Третото положение, което съответства на 4L при парт тайма е 2WD, и на схемата е означено с пунктирана линия. Описах, как може да се включи.
    Последно редактиран от TigerHunter ; 30-10-11 в 21:49
    Your conscience is all you can take to your grave.

Страница 1 от 3 123 ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. Въпрос относно Feroza - <<РЕШЕН>>
    От Сабин Цонев във форум DAIHATSU
    Отговори: 20
    Последно мнение: 06-11-14, 20:38
  2. Daihatsu Feroza SX
    От Montana във форум DAIHATSU
    Отговори: 32
    Последно мнение: 11-05-11, 09:14
  3. Daihatsu Feroza въпрос
    От Ivailo във форум DAIHATSU
    Отговори: 9
    Последно мнение: 27-01-09, 17:11
  4. Въпрос относно хъбове... (DAIHATSU)
    От Сабин Цонев във форум DAIHATSU
    Отговори: 3
    Последно мнение: 23-01-07, 21:32
  5. За DAIHATSU-FEROZA
    От Косьо във форум DAIHATSU
    Отговори: 6
    Последно мнение: 21-02-06, 11:38

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •