Обява

Свий
Няма добавени обяви.

проблем с уаз

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • проблем с уаз

    здравейте колеги,имам уаз 452 стария мотор 21,миналата седмица прогори гарнитура,шлайфах ме главата,клапани,гумички и нова гарнитура.След сглобяването гарнитурата опусна на друго място.Каква може да е причината и как да процедирам оттук нататък? Благодария предварително.

  • #2
    От: проблем с уаз

    Ако главата и блока са прави причината е в калпава гарнитура или неправилно притягане.

    Коментар


    • #3
      От: проблем с уаз

      Дай повече подробности, какво изпуска ;газове в охладителната система,антифриз в маслото,защо е изпуснала първиа път-прегряване,замръзване?? Колко я стегна,с какво,след колко време изпусна новата......

      Коментар


      • #4
        От: проблем с уаз

        Първоначално публикуван от TONI 1977 Преглед на мнение
        Ако главата и блока са прави причината е в калпава гарнитура или неправилно притягане.
        Да де мойта изкара няколко месеца и забълбука ,после сложих друг модел,от едната страна с медна ламарина..едни майстори качваха и сваляха глава след глава ,а картера се пълни с антифриз,проблема се оказа гумените уплатнители под ризите,собственика я замразил и пукнатина между 2и 3 цилиндър...

        Коментар


        • #5
          От: проблем с уаз

          Колега проверете дали на същото място я е прогорило,на мен ми се случи подобно нещо миналата година и се оказа,че ризата беше разбила леглото си горе в блока и оттам всички проблеми.Ако бях обърнал внимание първия път при разглобяването сега блока нямаше да е във вторични.
          Случайни хора УАЗ не карат! Радослав Стоилов 0899496832

          Коментар


          • #6
            От: проблем с уаз

            МОля да бъда извинен,че пиша в тази тема но мисля,че няма смисъл да отварям нова.И така проблема ми е следния,имам джип УАЗ 469Б двигател ЗМЗ 24Д,карам го предимно на метан имам и газ и бензин(3 горива).Преди около седмица започна да губи мощност(отдадох го на некачествен метан)Сутрин палеше и отказваше да реагира на педала на газта,дори и при напълно подадена газ той работеше неустойчиво на около 5-600 оборота,след 15-20 секунди сам се форсираше до заданията на педала.Преди седмица като ми свърши метана сложих на газ,поработи малко и като тръгнах джипа изгуби мощност и отказа де се форсира,изгасих почаках малко и пак опитах и пак същото работи форсира се и след 15-20 секунди започва да губи обороти да тресе и не реагира на педала на газта(все едно нямам газ,а бутилката е пълна),това става при загрят до около 75-80 градуса двигател,отдадох го на мембраната на газовия испарител.Така цяла седмица докато онзи ден просто не запали,проверих искра дава,метан и газ се подават през тройника.Започнах да мисля къде е проблема ,смених ампермера(беше нагоряла клемата на входящия ток),смених свещите(пак не пали),пристегнах главата,че свещите бяха мокри(оказа се хлабава),замених карбуратора мислейки,че щатния е изгубил херметичност или заяжда дросела,пак не пали.С електронно запалване съм.Колеги моля за помощ,че не виждам решение на проблема.Всичките тези симптоми признак на един и същ проблем ли са?
            Случайни хора УАЗ не карат! Радослав Стоилов 0899496832

            Коментар


            • #7
              От: проблем с уаз

              От някъде смуче яко въздух,пробвай я на бензин и ако прави същото тогава търси причината в запалването.

              Коментар


              • #8
                От: проблем с уаз

                Комутаторът на запалването. Потърси си такъв, който да започва с 131 .
                Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                Коментар


                • #9
                  От: проблем с уаз

                  Благодаря Румене не се сетих да проверя притягането и на колекторите,благодаря колега Георги Василев съмнявах се в комутатора но тукашни майстори по тоците ме увериха,че не било от него.Въпреки,че съм имал случай да дава искра и да не пали но от бубина.Моя комутатор мисля,че е ладов защото не започва нито с 131 нито с 31.
                  Случайни хора УАЗ не карат! Радослав Стоилов 0899496832

                  Коментар


                  • #10
                    От: проблем с уаз

                    Стана интересно . Така както си написал ; 1 ;прилича на комутатор -не умират от веднъж ,но само истинските.;2 -ако си с контактно транзисторна , сложи си кондензатора на делкото и пробваи, трябва да запали.Прегледай си и чукчето,направи една ревизиа на делкото. 3-Говориш за ,,Комутатор,,от Лада ,тогава си с ,,Безконтактна система,, което значи че в делкото има датчик на ХОЛ;мериха ли го ,понякога те дефектират.Обаче ако си със по старата система ,,Магнито електрическата,, то освен с оригиналните комутатори 31... и 131..и тиа на Зил ,с комутатор от лада няма как да работи. Ако можеш дай снимки.

                    Коментар


                    • #11
                      От: проблем с уаз

                      Комутатор ще ти дам, не купувай.

                      Коментар


                      • #12
                        От: проблем с уаз

                        Тоя датчик на Хол ли е какво е не знам - абе намотката в делкото. Та за него де ; скоро ми се случи следната повреда; скъса се минусовата жичка. Работеше на ниски обороти но не можеше да се изфорсира. Горе-долу както го описва и колегата. На път без поялник удължех жичката и я вързах на едно болтче и така си карах цял ден без проблем. Е на другия ден в къщи вече я направих както трябва. Дано съм помогнал.
                        На нас клиренс ни трябва , не скорост

                        Коментар


                        • #13
                          От: проблем с уаз

                          Колеги снимки на делкото няма да излезат хубави,но ето го чертежаНатиснете снимката за да я уголемите

Име:delko bezkontaktno.jpg
Прегледи:1
Размер:144.2 КБ
ID:5315840Натиснете снимката за да я уголемите

Име:delko bezkontaktno 2.jpg
Прегледи:1
Размер:128.3 КБ
ID:5315841мойто е същото.
                          Случайни хора УАЗ не карат! Радослав Стоилов 0899496832

                          Коментар


                          • #14
                            От: проблем с уаз

                            Ето го и комутатора Натиснете снимката за да я уголемите

Име:05112011.jpg
Прегледи:1
Размер:140.1 КБ
ID:5315842Натиснете снимката за да я уголемите

Име:05112011(001).jpg
Прегледи:1
Размер:181.0 КБ
ID:5315843Натиснете снимката за да я уголемите

Име:05112011(003).jpg
Прегледи:1
Размер:91.7 КБ
ID:5315844извинявам се за качеството но са с телефон.Ето какво пише на комутатора: К3 Д +12В отдолу 13 3734 и отдолу ГОСТ 3940-84.Надявам се да съм ви дал малко яснота по моята загадка.
                            Случайни хора УАЗ не карат! Радослав Стоилов 0899496832

                            Коментар


                            • #15
                              От: проблем с уаз

                              Снимки на свързването на комутатора с допълнителното съпротивление и бубинатаНатиснете снимката за да я уголемите

Име:05112011(004).jpg
Прегледи:1
Размер:118.8 КБ
ID:5315845 на бубината пише: 27 3705-01 12V,ТУЗ 6.05108-86,Сделано в Болгарий.
                              Случайни хора УАЗ не карат! Радослав Стоилов 0899496832

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X