здравейте колеги,имам уаз 452 стария мотор 21,миналата седмица прогори гарнитура,шлайфах ме главата,клапани,гумички и нова гарнитура.След сглобяването гарнитурата опусна на друго място.Каква може да е причината и как да процедирам оттук нататък? Благодария предварително.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
проблем с уаз
Свий
X
-
От: проблем с уаз
Първоначално публикуван от TONI 1977 Преглед на мнениеАко главата и блока са прави причината е в калпава гарнитура или неправилно притягане.
Коментар
-
От: проблем с уаз
Колега проверете дали на същото място я е прогорило,на мен ми се случи подобно нещо миналата година и се оказа,че ризата беше разбила леглото си горе в блока и оттам всички проблеми.Ако бях обърнал внимание първия път при разглобяването сега блока нямаше да е във вторични.Случайни хора УАЗ не карат! Радослав Стоилов 0899496832
Коментар
-
От: проблем с уаз
МОля да бъда извинен,че пиша в тази тема но мисля,че няма смисъл да отварям нова.И така проблема ми е следния,имам джип УАЗ 469Б двигател ЗМЗ 24Д,карам го предимно на метан имам и газ и бензин(3 горива).Преди около седмица започна да губи мощност(отдадох го на некачествен метан)Сутрин палеше и отказваше да реагира на педала на газта,дори и при напълно подадена газ той работеше неустойчиво на около 5-600 оборота,след 15-20 секунди сам се форсираше до заданията на педала.Преди седмица като ми свърши метана сложих на газ,поработи малко и като тръгнах джипа изгуби мощност и отказа де се форсира,изгасих почаках малко и пак опитах и пак същото работи форсира се и след 15-20 секунди започва да губи обороти да тресе и не реагира на педала на газта(все едно нямам газ,а бутилката е пълна),това става при загрят до около 75-80 градуса двигател,отдадох го на мембраната на газовия испарител.Така цяла седмица докато онзи ден просто не запали,проверих искра дава,метан и газ се подават през тройника.Започнах да мисля къде е проблема ,смених ампермера(беше нагоряла клемата на входящия ток),смених свещите(пак не пали),пристегнах главата,че свещите бяха мокри(оказа се хлабава),замених карбуратора мислейки,че щатния е изгубил херметичност или заяжда дросела,пак не пали.С електронно запалване съм.Колеги моля за помощ,че не виждам решение на проблема.Всичките тези симптоми признак на един и същ проблем ли са?Случайни хора УАЗ не карат! Радослав Стоилов 0899496832
Коментар
-
От: проблем с уаз
Благодаря Румене не се сетих да проверя притягането и на колекторите,благодаря колега Георги Василев съмнявах се в комутатора но тукашни майстори по тоците ме увериха,че не било от него.Въпреки,че съм имал случай да дава искра и да не пали но от бубина.Моя комутатор мисля,че е ладов защото не започва нито с 131 нито с 31.Случайни хора УАЗ не карат! Радослав Стоилов 0899496832
Коментар
-
От: проблем с уаз
Стана интересно . Така както си написал ; 1 ;прилича на комутатор -не умират от веднъж ,но само истинските.;2 -ако си с контактно транзисторна , сложи си кондензатора на делкото и пробваи, трябва да запали.Прегледай си и чукчето,направи една ревизиа на делкото. 3-Говориш за ,,Комутатор,,от Лада ,тогава си с ,,Безконтактна система,, което значи че в делкото има датчик на ХОЛ;мериха ли го ,понякога те дефектират.Обаче ако си със по старата система ,,Магнито електрическата,, то освен с оригиналните комутатори 31... и 131..и тиа на Зил ,с комутатор от лада няма как да работи. Ако можеш дай снимки.
Коментар
-
От: проблем с уаз
Тоя датчик на Хол ли е какво е не знам - абе намотката в делкото. Та за него де ; скоро ми се случи следната повреда; скъса се минусовата жичка. Работеше на ниски обороти но не можеше да се изфорсира. Горе-долу както го описва и колегата. На път без поялник удължех жичката и я вързах на едно болтче и така си карах цял ден без проблем. Е на другия ден в къщи вече я направих както трябва. Дано съм помогнал.На нас клиренс ни трябва , не скорост
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар