От доста време се оглеждам за TLC 80 и от време на време попадам на осемдесетки с 2UZ двигатели (V8, 4.7L, Petrol)!?!?
Това, което знам, е че тези двигатели се вграждат чак на 100-ците и на осемдесетките фабрично ги няма.
Това така ли е и ако е така то значи, че са присадени по-късно. Ако предположим, че смяната е направена грамотно струва ли си да се вземе такава 80-ка или е по-добре да си е с 1FZ мотор?
Като цяло какви са предимствата и недостатъците на двата двигателя (ресурс, здравина, разход, хронични проблеми и т.н.) или с две думи - кой е по-добрия от двата?
Ще се радвам на всякакви мнения на хора, които имат лични впечатления от двата двигателя!
Благодаря предварително!
Това, което знам, е че тези двигатели се вграждат чак на 100-ците и на осемдесетките фабрично ги няма.
Това така ли е и ако е така то значи, че са присадени по-късно. Ако предположим, че смяната е направена грамотно струва ли си да се вземе такава 80-ка или е по-добре да си е с 1FZ мотор?
Като цяло какви са предимствата и недостатъците на двата двигателя (ресурс, здравина, разход, хронични проблеми и т.н.) или с две думи - кой е по-добрия от двата?
Ще се радвам на всякакви мнения на хора, които имат лични впечатления от двата двигателя!
Благодаря предварително!
Коментар