Днес се видях в малко свободно време и свалих лебедката да я прегледам отвътре-все пак я монтирах преди почти година,а и да я подготвя за сезона.Свалих я,разглобих я и ми се изви свят-от редуктора изтече горе-долу към 100гр.вода,но интересното е,че водата изтече когато разхлабих болтчетата на капака.
Като разглобих редуктора,вътре греста беше станала на манджа,но други проблеми нямаше.
Разглобих всичко,измих хубаво с бензин,подсуших,гресирах и го сглобих.Интерено е че уплътнението на капака беше здраво и си мисля,че водата е прониквала от ключа-уж има някъкво уплътнение,но явно пропуска.Ако някой е намерил някъкво решение,как да се изолира качествено-да казва.Останалата част от лебедката беше без грешка.
Отворих и мотора и вътре всичко бе наред-не бе прониквала влага и уплътнението на капака и семеринга отпред- държаха.
За по-сигурно,като затварях капака на мотора го намазах леко със силикон.За съжаление не съм снимал мотора разглобен-ъкъл.
Сглобих железото,монтирах го обратно и се надявам да избута още една година-до следващата ревизия.
Пускам темата,щото някой може да има или да си купи същата лебедка и да види какво го чака,ако я дави .
Като разглобих редуктора,вътре греста беше станала на манджа,но други проблеми нямаше.
Разглобих всичко,измих хубаво с бензин,подсуших,гресирах и го сглобих.Интерено е че уплътнението на капака беше здраво и си мисля,че водата е прониквала от ключа-уж има някъкво уплътнение,но явно пропуска.Ако някой е намерил някъкво решение,как да се изолира качествено-да казва.Останалата част от лебедката беше без грешка.
Отворих и мотора и вътре всичко бе наред-не бе прониквала влага и уплътнението на капака и семеринга отпред- държаха.
За по-сигурно,като затварях капака на мотора го намазах леко със силикон.За съжаление не съм снимал мотора разглобен-ъкъл.
Сглобих железото,монтирах го обратно и се надявам да избута още една година-до следващата ревизия.
Пускам темата,щото някой може да има или да си купи същата лебедка и да види какво го чака,ако я дави .
Коментар