Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Първи проблем с Renegade 800X

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първи проблем с Renegade 800X

    От два дни съм собственик на това животно,след много умуване и минаване през различни варианти разбрах че така или иначе накрая пак ще е ренегад и реших без повече гимнастики с други машини да го купувам.За мой късмет в мобилето тъкмо беше излязла нова обява която вече е изтрита и не мога да ви я покажа.Продавача предлагаше 2 машини закупени по едно и също време едната малко карана и в сток състояние,изключително запазена на по малко от 1000км,другата със FMF гърне КН филтър и спортна електроника,доста повече карана и малко по зле изглеждаща.Двете машини бяха обявени на една и съща цена,аз съответно избрах по малко караната макар и без глезотии,с идеята че като ще давам толкова пари поне да е максимално запазена и да я карам безпроблемно по дълго време.Вчера беше бойното кръщение на машината и останах супер доволен,до сега съм имал хонда трх300 и сузуки 400лтз естествено те нямат нищо общо с ренеГадната машина.Вчера карахме около 150км из балкана и всичко беше супер,изпробвах машината по всички начини които ми дойдоха на ум,много мощ,много стабилна с относително комфортна возия.Прибрахме се,измихме машините на една автомивка и в гаража.Тази сутрин отивам да го запаля че щяхме да ходим на излет и греда,свети лампата за двигателя и не иска за завърти,изписва ми чек енджин,върнах ключа на оф,изчаках малко и пак на он,пак свети лампата и не иска да върти,изпсувах го едно хубаво и тръгнах да затварям вратите на гаража.Съблякох доспехите и на тръгване реших да направя още един опит и о чудо,няма лампа няма нищо запали си като пич.Обаче сега цял ден ме гложди какво беше това сутринта,изтеглих един мануал и започнах да чета,оказа се че има начин да видя каква грешка е записал компа или по точно кода на грешката,в мануала има таблица със всички грешки и техните кодове,отивам до гаража правя магията и ми казва че няма записани грешки,луда работа.Когато се опитвах да запаля ръчката беше на паркинг,като завъртя ключа се чува помпата как бръмчи,изчаквам събтитрите да минат и тогава натискам копчето да паля,пиша това за да няма коментари от сорта на (къде ти беше ръчката,какво пишеше на дисплея и тнт)всичко е както трябва.Ако има някой запознат с машината моля да ми помогне,знам че най добре е да я закарам в зундерт ама това ще е последна мярка за сега ще чакам за идеи и съвети.Благодаря на всички имали търпението да прочетат целия пост че малко дълго стана!!!
    Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

  • #2
    От: Първи проблем с Renegade 800X

    Здравей колега,кажи ми откаде да си дрьпна тоя мануал?Благодаря предварително.И аз имам една грешка та искам да разбера за какво става вьпрос?

    Коментар


    • #3
      От: Първи проблем с Renegade 800X

      Първоначално публикуван от Jam Преглед на мнение
      ..Кусурите са му че е много скъп, скъпи части, дефектира доста често и ако го изтъркаляш ще похарчиш едно LTZ.
      Ренегада много ми мяза на G55 AMG. На визия и звук го докарва но, Не става за джип, Не е спортна кола, Никога не може да бъде поправено на 100%.
      Сори брат, нищо лично, но си е самата истина.

      Коментар


      • #4
        От: Първи проблем с Renegade 800X

        Това се получава единствено при вкарване на ключа обратно, т.е. чипа не разчита и не пали, но всичко свети, вкл. и check engine.

        Коментар


        • #5
          От: Първи проблем с Renegade 800X

          Мануала го дръпнах от някакъв форум на кан ам,май щатски ако искаш мога да ти го пусна по скайпа моя е warrer666 или някой с права да го качи във форума,ще бъде полезно макар да не сме толкова много собствениците на такива машини.А що се отнася до сравнението със мерцедес не съм много съгласен,може да не съм карал Г класа АМГ но съм карал доста атевета и мога без съмнение да кажа че ренегадната машина е доста сполучлива по отношение на мощ стабилност комфорт и разход.Лошото е че е прекалено натъпкана с електроника,днес се опитах да сложа ксенони и не ми се получи,компа се ошашка,загуби ниските обороти,после гаснеше когато пусна ксеноните,общо взето като една съвременна кола има хиляди защити което не е добре.За мен една машина колкото е по проста толкова по добре,първото ми атеве беше хонда 300,е то на него нямаше какво да му стане,имаше 5 кабела на кръст.Да знаете дали някой в БГ освен Зундерт да има софтуер за Кан Ам,някой беше споменал за някой в Пловдив.Ще ми бъде от голяма полза да поговоря с някой който е наясно.При мен ключа не може да се вкара на обратно или аз не съм го натискал достатъчно,има една издатина на гумата на ключа която сочи Он Офф,ако ключа е наобратно не влиза,пробвал съм.Проблема го има без да вадя ключа,по някога просто му става нещо и това е,днес пак го направи един път,свети лампата за двг и като натисна копчето да пали само помпата бръмчи и това е,при всяко натискане на старт бутона помпата бръмчи и пише чек енджин.Много мразя такива проблеми които се появяват сами и се оправят сами,ако ми угасне на някой баир и се пребия ще го кача на карандила и ще го пусна надолу от скалите Поздрави на всички!!!
          Последно редактирано от Warrer; 13-09-11, 22:02.
          Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

          Коментар


          • #6
            От: Първи проблем с Renegade 800X

            И моят навремето правеше този номер със запалването. Помпата подкача, натискаш копчето и нищо ... Щракаш копчето, пак подкачва и пак нищо. Вадя ключа, вкарвам, стискам спирачки, местя лоста ... и пали. Не е проблем в това. При мен проблемите бяха в -

            - слаба и мека рама - лекува се с подсилване,
            - кофти захващане на носачи, на едни пикливи ламаринки и отвратителни втулки - подсилване на ламаринки и втулки от тефлон,
            - кашкавалени шарнири - усилени от кола и малко стругарски услуги и става бетон,
            - вибрация на предния кардан, изразява се в едно изпадане в резонанс и отвратително дрънчене - разглобяване на предният диф и престъргване на втулка,
            - вибрация на задният спирачен диск - там не помня какво беше, ама беше отвратително недомислено, ама се оправя безболезнено,
            - при каране в много кални условия, не знам защо, ама моят пълнеше вариатора с мизерии - сложих мрежа на всмукателния отвор за охлаждане,
            - в прашно време, въздушният филтър става на задник и АТВто губи мощност - купих му микрофибърен чорап, още ми се подмятат няколко в гаража,
            - много слаби предни оригинални джанти - смяна на такива с Х, там пък влиза кал зад борда, изсъхва и после при рали скорост от 80-90км ти откъсва ръцете от вибрации - и това се оправя, ама не достигнах
            - и отвратително мек кормилен прът, при 50-60 км, ако се метнеш в дълбок коловоз и удари гумата в ръба, пръта се суче като жив.

            Иначе е много готина машина, без аналог.
            Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

            Коментар


            • #7
              От: Първи проблем с Renegade 800X

              Благодаря за информацията!Проблемът с непаленето е същия,ти разбра ли от какво е?Можеш ли да ми кажеш от каква кола са шарнирите и трябва ли да се преработва конуса,за другото долу горе ми е ясно какво трябва да се направи?Намерил ли си заместители на кормилните накрайници?Ламаринките на носачите лесно ще ги подсиля и втулки ще им направя че моя Гад е на 2000км и вече има луфтове в тези пластмасовите втулки и тръгнали кормилни накрайници,можеш ли да ми кажеш къде трябва да се подсили рамата?Наистина благодаря!!!
              Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

              Коментар


              • #8
                От: Първи проблем с Renegade 800X

                За паленето така и не разбрах от какво е, но запали ли, няма гаснене, това е със сигурност
                Накрайници не съм ги сменявал, имаше луфт но се ядваше.
                Шарнири вече не помня, но или от мазда 121, или от сузуки суифт. Леко им се взима една стружка за да влезне в отвора на носача, и още една за канал на зегерка. Смених първи път с оригинални, ама много боли джоба, и не караха кой знае колко. След тази интервенция с такъв от кола, шарнир не съм сменявал - имам някъде из шкафовете един или два готови трябва да видя точно.
                Втулки ги правих от тефлон, но ги изяде. Вторият път от полиуретан, но не помня цвета, те задържаха доста добре.
                Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                Коментар


                • #9
                  От: Първи проблем с Renegade 800X

                  Сменявах каре външно и там беше приключение. Има оригинален номер,и е на известен производител на карета /вече не помня на кой/, и съвпадаше с някакво авто корейско май. Но пък никой в БГ не го е и внасял дори. С хиляда търсения из сайтове, някъде изрових каре от Хон-конг и дойде на 1/3 от цената на същото но за АТВ, едно към едно. Маншоните на полуоски стават перфектно от еластичните английски, от най-малкият размер.

                  Е все пак си има и Зундерт, и ако парите не са проблем, то е по-лесно там
                  Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                  Коментар


                  • #10
                    От: Първи проблем с Renegade 800X

                    Имаш много черпане от мен Благодарско пак за жокера с шарнирите,аз намерих някакви от Е-класа ама са по скъпи от оригиналните,за кормилните накрайници май ще слагам от пасат или от корса !!!
                    Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

                    Коментар


                    • #11
                      От: Първи проблем с Renegade 800X

                      Мерцедеси, опели ги изключи от търсене. Там нещата са голями и яки, и няма как да стане. При разглеждане се ориентираш към малолитражни, най-вече корейско-японски коли. Мазда 121, хюндай пони, субару джъсти, деу матиз, деу тико, киа няква дребна. Там са подобните части.
                      Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                      Коментар


                      • #12
                        От: Първи проблем с Renegade 800X

                        Нисан Микра до 92 е верният отговор,болтът ще дойде в понеделник и ще пиша дали пасва точно както се надявах.Днес купих и половин метър полиамидна пръчка 30мм,надявам се да стигне за цялата предница.Остава да измисля и кормилните накрайници и Гада ще стане доста сериозен.Само се чудя защо бай Американец не ги е направил тези неща вместо мен,какво му пречи да сложи едни сериозни шарнири и накрайници?Теглото ще се вдигне най много с половин кило,даже няма и толкова,как може такава уж сериозна машина да е направена толкова кекаво,все пак тежи почти 300кг и аз 110 не е малко.Надявам се след едно добро побългаряване нещата да станат както трябва но честно казано съм малко разочарован,големи хвалби голяма работа ама само да караш.Ако искаш всичко да ти е наред всеки сезон трябва да сменяш шарнири и накрайници аз така ги виждам нещата.Моя гад е на 100 часа и вече всички накрайници са тръгнали а шарнирите ги очаквам всеки момент,пласмасовите втулки на предните рамена също са мръднали а дори не ги намирам като резервна част WTF?!?За мен не е нормално една машина на 2000км да е в подобно състояние,може би имам малко професионално изкривяване и искам всичко да ми е наред но нали за това съм дал една камара пари за да карам най-доброто.Добре че не взех чисто ново,ако след един сезон всичко беше тръгнало да се разхлопва направо щях да пребия някой,а така като гледам на новия гад предницата си е абсолютно същата само дето има реактивна щанга.Обещавам да направя малко снимки на процеса по побългаряването че ако някой колега се излъже като мен и не му се дават пари за оригинални части които и без друго няма да изкарат много,да има от къде да гледа.Поздрави на всички собственици на прехвалени Гадове!!!
                        Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

                        Коментар


                        • #13
                          От: Първи проблем с Renegade 800X

                          Всичко се чупи, а че шарнир няма да стане без струг, няма да стане. Аз за моят в склада на вносител на части, два часа съм мерил всичките от подобен тип с шублер.

                          Ей Жорката на чисто нов КТМ, за два месеца разхлопа шарнирите здравата и два пъти къса верига

                          Ама, че е недомислен Ренегада, недомислен си е. И единственото изпипано нещо в него е двигателят Ротакс. Гоуууем звяр.
                          Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                          Коментар


                          • #14
                            От: Първи проблем с Renegade 800X

                            Вярно е че всичко се чупи ама поне да изкара 2-3 сезона че после да знаеш защо се е счупило,а за ктм-а не говори добре че новичък се е разхлопал.Предишното ми АТВ беше Suzi LTZ400 05"набор и си беше много здраво и нищичко не беше мръднало,а е карано 6 години,добре че го харизах на един приятел че да не ме е яд и да си го карам от време на време.Мисълта ми е че "глупавите" японци правят на машина 160кг окачване с лагери и едни такива гумени неща между маншон и семеринг,и окачването кара 6 години без да мръдне ,а бай Американ се лигави с някакви умрели гумени втулки,със същия успех мога да отрежа едно парче маркуч и да го мушна в носача,разликата няма да е голяма.Карай да сме живи и здрави,пак ще го направя як Гада ама не е там въпроса,все едно да си купиш S класа и да започнеш да правиш подобренията.Между другото някой знае ли защо Германците не правят атевета,ако БМВ изкарат атв сигурно ще избият рибата,имат подходящия двигател от GS 1000,не са глупави и ще направят здрава машина и няма да е по скъпа от CAN AM,какво повече му трябва на човек?Представете си аналог на Ренегада от БМВ,як двигател,яка рама без кекави шарнирчета в окачването и управлението,перфектната машина!Или защо някоя фирма не се хване да направи усилено окачване за CAN AM,трябва да взема да сметна един комплект шарнири и накрайници колко ще излезе със стругарските работи и да ги пусна в ибей,плюс полиамидни втулки за носачите,4 шарнира по 20-25лв + 4 накрайника по 8-10лв бройка и 20лв за втулките,цялата работа ще излезе по малко от 200лв,направо си измислих занимание за зимните месеци
                            Не е важно да влагаш чувства, важното е да чувстваш влага...

                            Коментар


                            • #15
                              От: Първи проблем с Renegade 800X

                              Първоначално публикуван от paksss Преглед на мнение
                              ....
                              Ей Жорката на чисто нов КТМ, за два месеца разхлопа шарнирите здравата и два пъти къса верига ....
                              Забрави да уточниш че в случая не става на въпрос за каране, а за издевателстване... при това брутално.
                              Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X