Колеги, може и да има някъде из темите, но аз не можах да намеря това, което ми трябва. Искам да ви попитам мит ли е или не, че двигателя на Витара 1.6i 16v пълен инжекцион е много лош и бързо се разваля. Чувал съм го това от доста хора, а понеже си търся Витарка всеки ме съветва да бъде 8 клапана, моно инжекцион... Помогнете с инфо.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Витара ??
Свий
X
-
От: Витара ??
Сигурно не съм най-подходящия да дава съвети, но понеже карам с такъв, да си кажа мнението. Моторът е динамичен, със задоволителна/за мен/ мощност, достъпен като цена за обслужване. Единствения проблем, който ми създаде до сега е газифицирането/с АГУ/. Има тема, писана по този въпрос, някои колеги се справиха успешно, аз не можах. Ако имаш избор, търси дизел - 1.9td - двигател на Peugeot/мое мнение/! Успех!"Make love, not war!"
-
От: Витара ??
От три години съм с Витара с посочения от теб двигател.Нямам никакви ядове с него.Ускорява прилично,не се "ослушва" като настъпя педала.Карам го само на бензин.В града не съм засичал разхода,но извънградско-7 л./100 км.Нека силата да бъде с нас!
Suzuki Grand Vitara
+34 642 91 4154
Коментар
-
От: Витара ??
Както биха казали колегите-"Кажи за какво ще го използваш,за да може да ти се помогне ".Иначе казано,ако ще се използва 99% в случайте като 'шосейка'(като моят примерно),дори горещо ти препоръчвам да е 1,6 16v,най-вече заради динамиката.Но,ако ще се юрка по чукари и байри(демек офроуд),по удачно би било да е другият вариянт,тъй като е по-глупакоустойчив(казано по офроудски).Но дори и за лек офф,няма да имаш проблеми и с 1,6 16v!Като цяло,и тук с пълна сила важи правилото,че всичко зависи от 'задкормилното' устройство.Щом си гледаш уредите,и си следиш състоянието на системите,няма да имаш никакви проблеми,но ако си пълен каруцар(като баща ми
) който само кара без нищо друго да го интересува,и танк да си вземеш-все тая!!!
Коментар
-
От: Витара ??
Колега, аз карам 1.6 16V от 2 години вече и от предимно го карам на ГАЗ
За сега не съм имал проблеми ( а аз си падам малко каруцар).
Ако вземеш такава следи и температурата, ако я товариш по горите и никога не я гаси веднага след тешко натоварване.
Късмет с търсенето !SUZUKI VITARA къса база 1.6 16V
+359 0878 888 874
ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА ; A1, (Rh+)
Коментар
-
От: Витара ??
На 3 дизела попаднах, едната гореше масло, другата имаше газове в антифриза, на третата двигателят беше що годе ОК. Толкова за несчупваемия дизел.
Тефчо им разбира, беше написал подробно какво се слага, при правилен монтаж може и 16кл. на газ.Първоначално публикуван от Jango Преглед на мнениеКолега, аз карам 1.6 16V от 2 години вече и от предимно го карам на ГАЗ
За сега не съм имал проблеми ( а аз си падам малко каруцар).
Ако вземеш такава следи и температурата, ако я товариш по горите и никога не я гаси веднага след тешко натоварване.
Късмет с търсенето !
http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=66115Последно редактирано от Rabin; 08-09-11, 19:59.
Коментар
-
От: Витара ??
Досега спукана глава на 8вентила не съм виждал, при 16в всяка втора, търсят се като топъл хляб и се продават за по 400лева, обаче при 8в пука блок и то без следи(моят старият дв.) общо взето 1,6 двигателят не бива много, но това вече е друга тема
Коментар
-
От: Витара ??
Еми, аз карам вече 97 К такъв дизел, и съм сменял само масло и ремъци. Явно си има значение поддръжката, но познавам човек, който го кара 340 К без основен ремонт. Само консумативи...
Както и да е ...
По добре 90 коня с турбо, добър въртящ момент в ниските и пъргавина, отколкото 82, или колкото там бяха на 1.6 моното...
Мое мнение. Друг е въпросът, дали може да се намери читав, но го препоръчвам.
Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
-
От: Витара ??
Саше, това дето го караш е на лека кола нали? Има разлика. Аз определено съм за дизела, но изместваме темата. Човека пита за конкретен двигател, аз имам впечатления само от един такъв, и те са добри.Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнениеЕми, аз карам вече 97 К такъв дизел, и съм сменял само масло и ремъци.
Изобщо всичко е въпрос на късмет и начин на каране и грижи за машината.
КАто чета колко проблемни били блоковете на 8 клапановия мотор никога нямаше да си взема витара. Добре, че като я купувах не бях чел за този проблем. А витарата я юркам яко, как досега ни веднъж не даде поне индикация за проблем с блока.
Та така и с 16 клапановия-ако преди е бил в добри ръце(ама не се знаят всичките дето са го пипали)-има шанс. То и иначе има шанс, стига да не е съвсем умрял коня.
Според мен, ако на поглед всичко е наред-вземай, пък ако ти е късмет-ще си караш дълго и безаварийно. Ако пък не-ще имаме поредната тема за това колко бил калпав 16 клапановия двигател.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
От: Витара ??
Коле, Витарата е около тон. Ситроена е тон и двеста и се справя добре. Жалко е, че в България се продават дараци на които им е взета душата, и то най-вече от българи "разбирачи".
Не искам да го превъзнасям тоя мотор, но наистина е един от най-успешните дизели.
Единствения проблем му е , че е малко по-шумен, все пак е стара концепция дизел.
Аз, ако има начин да си го сложа на Ферозата, не бих се замислил и за секунда.Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
-
От: Витара ??
Аз също карам Витара с 16 клапана от 3 години и не съм имал никъкви проблеми относно прегряването!!!То и Патролите пукат глави ама...........
Една кола като се експлоатира както трябва и да се обслужва си държи!А това че се ползват да хард оффроуд е друга бира!Кола без турбо е като жена без цици, върши работа но не доставя удоволствие.
Витара 1.6 16V TURBO POWER!!!
"Mud Angels" Stara Zagora
Коментар
-
От: Витара ??
Аз винаги бих си избрал 8 клапана освен всичко други заради това ,че въртящия и момент е от по-ниско ,а за мен това е важно(специално при тези мотори разликата май е около 1000 оборота в полза на 8-те клапана естествено)...Пък и е явно ,че 8 клапановия е някак си по-здрав и с по евтини части по него...Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар