Проблема е, че се късат болтовете с които е завъртян левия хъб! След като случката се повтори два пъти, сложихме усилени болтове и резултата беше, че се счупи цялата капачка. Буквално стана на парчета. Когато изключа предния мост от копчето, понякога се появява един звук все едно в моста се мелят камъни. Стърже сериозно. А за капак на всичко днес мисля че се счупи и карето на дясната полуоска. Ако някои има идеи на какво се дължи това, нека сподели! Освен това, ако може да ме насочите от къде да си купя нов хъб. Благодаря предварително!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с предния мост на 4рънър!
Свий
X
-
От: Проблем с предния мост на 4рънър!
Първоначално публикуван от boris_sakalev Преглед на мнение... Ако някои има идеи на какво се дължи това, нека сподели....
Не каза при какви условия, какви гуми?
-
От: Проблем с предния мост на 4рънър!
Първоначално публикуван от boris_sakalev Преглед на мнение... Гумите са Гудрич All Terrain T/A 35/12.5/15
А хъбовете какви са?
Коментар
-
От: Проблем с предния мост на 4рънър!
Първоначално публикуван от boris_sakalev Преглед на мнениетроши се когато е включен предния мост. Гумите са Гудрич All Terrain T/A 35/12.5/15Кораб, стоящ на пристанището, е в безопасност, но НЕ за това са направени корабите...
0886023885
Коментар
-
От: Проблем с предния мост на 4рънър!
Бая ми слабеят. Има джипки които могат да търкалят без проблеми 35-тици. Ама направи сравнение с хъбовете, пък и не само. Да не се обидят Тойотаджиите, ама мисля че тая машина не е за тая работа.
Коментар
-
От: Проблем с предния мост на 4рънър!
Първоначално публикуван от boris_sakalev Преглед на мнениеДемек решението е по-здрави хъбове ли? Има ли вероятност да има някакъв блокаж в диференциала!
Коментар
-
От: Проблем с предния мост на 4рънър!
Първоначално публикуван от boris_sakalev Преглед на мнениеДемек решението е по-здрави хъбове ли? Има ли вероятност да има някакъв блокаж в диференциала!0885719173-Красимир
Коментар
-
От: Проблем с предния мост на 4рънър!
Колега,
Пишеш "когато изключа предния мост от копчето" 4рънерите са с малък лост - управляващ раздатката.
Кое поколение е рънера, това копче къде се намира, караш ли колата в режим 4х4 на твърда настилка ?
Да не би да има A.D.D (Auto Disconnecting Differential) - Това е условно казано вакуумен или електрически съединител за предния диф. Напиши какви позиции имаш на малкия лост.
Коментар
-
От: Проблем с предния мост на 4рънър!
Първоначално публикуван от batbobo Преглед на мнениеКолега,
Пишеш "когато изключа предния мост от копчето" 4рънерите са с малък лост - управляващ раздатката.
Кое поколение е рънера, това копче къде се намира, караш ли колата в режим 4х4 на твърда настилка ?
Да не би да има A.D.D (Auto Disconnecting Differential) - Това е условно казано вакуумен или електрически съединител за предния диф. Напиши какви позиции имаш на малкия лост.0885719173-Красимир
Коментар
-
От: Проблем с предния мост на 4рънър!
А все пак, при какви условия са ти включени хъбовете, когато завиваш "пълен ляв"? Щото на суха и твърда настилка с тези гуми няма какво друго да се случи на каретата...
Доколкото ми е известно, без основен ъпгрейд по трансмисията Рънърът носи 31-32 инчови гуми най-много. Ако си с оригиналните дифове на тоя двигател 2.4, ще продължи да троши наред. Имаше един такъв Рънър на "Зелените патрули" с 35-ци - ако си спомням правилно, и без преден диф беше останал.
Леко встрани от темата: извинявай, ама с това чудо на техниката (http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=122062) как точно гарантираш живота и здравето на туристите, които возиш до "Орлово око"? Седем души, и то задните прави (гледам, че си преработил тавана, както питаш в тази тема: http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=114856). Не друго, ами майка ми миналата неделя са я возили твои колеги догоре, и после се замислихме по въпроса дали имате застраховка на местата поне. Добре поне, че е случила на някой със стокова УАЗка - в тоя Рънър по черно не бих пуснал да се качи никой, който ми е що-годе мил.
Ако мога да дам съвет по проблема, той би бил следният: поправяш строшеното, махаш дебилния бодилифт, слагаш едни гуми 31-ци, и се возиш - себе си и останалите - с много повече сигурност и много по-малко проблеми. За трасето до "Орлово око" всичкият този "тунинг" и без това е ненужен.Право казват докторите, че калта е целебна. Колкото по-дълбоко се бухнеш, толкова по-нахилен излизаш...
TLC 100 1HD-FTE manual '02 | Forester '98 | Моntesa 315 '99
Коментар
-
От: Проблем с предния мост на 4рънър!
Първоначално публикуван от Красимир Канев Преглед на мнениеРънъра освен че се включва от лосчето има и копче на лоста за включване на предния мост.Моята беше 3000тд автоматик и беше и с копче.
Това е причината да питам за броя на позициите. Това което може да се чува АДД-то за което споменах по-горе - тази система се управлява от въпросния бутон 4WD. АДД е разположена при лявата дирекция от дясно непосредствено след предния диференциал.
При натискане на 4WD - рънера задвижва 4-те колела но с отключен централен диференциал.
Дърпане на малкия лост води до заключване на центъралния диф.
Въпросната машина е с ръчни скорости - т.е. не би трябвало да има бутон за 4WD оригинално вграден. Ръчните скорости на рънерите (2-ро и 3-то поколение) са с раздатка парт тайм и в режим 4х4 се преминава посредством лост.
Бутона за който споменава колегата може да е допълнително поставен и да е блокаж примерно на преден диференциал.
Това са само догатки
Коментар
-
От: Проблем с предния мост на 4рънър!
Копчето за предния мост се намира отстрани на малкото лостче, и изглежда фабрично поставено! А лостчето има две позиции. А проблема не е бил в карето а в диференциала. Целия е изпотрошен! Момчетата от сервиза казаха, че е имало блокаж, който явно е бил зацепен. А как се е включвал, незнам!Това е таблото. Има едно копче от дясно на волана ниско долу с малка червена лампичка на него, и незнам за какво е!
Кораб, стоящ на пристанището, е в безопасност, но НЕ за това са направени корабите...
0886023885
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар