Резултати 1 до 3 от 3

Тема: моделиране на червячни зъбни колела?

  1. #1
    Регистрация
    Dec 2008
    Място
    Ботевград
    Публикации
    160
    Точки (при гласуване)
    6

    По подразбиране моделиране на червячни зъбни колела?

    Здравейте,

    Някой може ли да ми каже как се определя стъпката на пространствената крива по делителната окръжност при моделиране на зъбите на червячното колело?


    Благодаря предварително.

  2. #2
    Стефан е офлайн Старши участник | news |
    | ОС || СзО |* МСС *
    Регистрация
    Sep 2004
    Публикации
    19,245
    Точки (при гласуване)
    47

    По подразбиране От: моделиране на червячни зъбни колела?

    Не разбрах. Става дума за копиране по съществуващо ли? Или по калпав чертеж? Това ще е трудно.
    И какво искаш? Ако може да го дадеш в богат цех, там може да имат копирфреза, и не е проблем. Ако искаш да го начертаеш като по учебник, си е играчка ...

  3. #3
    Регистрация
    Dec 2008
    Място
    Ботевград
    Публикации
    160
    Точки (при гласуване)
    6

    По подразбиране От: моделиране на червячни зъбни колела?

    Здравей!
    Първо искам да ти благодаря ,че писа.

    Та това,което се опитвам да направя е точен 3D модел
    на червячна предавка.Мисля ,че нямам грешка в изчисленията
    и за това я търси при създаването на модела.
    Първо ще споделя с две думи това което разбрах за този
    вид предавки:
    предавката се разглежда в равнина,минаваща по оста на червяка и перпендикулярна на оста на червячното колело.Това означава,че имаме зацепване м/у едно обикновено зъбно колело с еволвентен профил на зъба,и изходен контур.
    До тук всичко е ок,но сега започват проблемите.Създадох червяка чрез sweep cut функция , като траекторията е спирала със
    стъпка равна на хода на червяка,а профилът е всъщност режещият инструмент.
    Проблемът идва когато екструдирам междузъбието на червячното колело.Аз всъщност
    използвам sweep cut функция за премахване на материала м/у два съседни зъба,
    но след като ги зацепя виждам ,че двата детайла се сливат в един малък участък и...
    не знам какво друго да пробвам.Аз екструдирам междузъбието по спирална траектория
    със същата стъпка ,каквато и при червяка,но не се получава добре...

    Не знам дали разбираш къде точно бъркам,но ако имаш някаква идея
    каква може да е грешката или къде мога да
    получа някаква информация ще съм ти много благодарен ако споделиш!

    Лек ден

Сходни теми

  1. Въпрос относно маслена помпа ,зъбни колела
    От vityz във форум Технологии, теория, конструкции по автомобила
    Отговори: 3
    Последно мнение: 31-05-09, 05:19
  2. Къде в София могат да направят качествени зъбни колела
    От trajal във форум Автоматични и ръчни скоростни кутии
    Отговори: 2
    Последно мнение: 29-08-08, 22:27
  3. Къде произвеждат зъбни колела
    От Yordan Kolev във форум Автоматични и ръчни скоростни кутии
    Отговори: 118
    Последно мнение: 17-02-08, 06:25
  4. тьрся зъбни колела за Yamaha xt 600
    От Yori-offroad във форум Архив
    Отговори: 9
    Последно мнение: 01-11-05, 17:17

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •