Страница 3 от 3 ПървиПърви 123
Резултати 41 до 49 от 49

Тема: масло 15w40 в скорости и раздатка

  1. #41
    Регистрация
    Jul 2007
    Място
    Русе
    Публикации
    9,257
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: масло 15w40 в скорости и раздатка

    Цитат Мнение на Стефан Преглед на публикациите
    Ау, гледам много прогресивна мисъл се е надигнала ...
    И всичкото на базата - така пише в "Справочника на прилежната домакиня".
    За всички, които казаха нещо за часа - моите заключения за тяхната работоспособност. Точно като в приказките за кокошките, петлите, и краварките. Толкова имали акъл - така живели по разписание. Но за оценките ви благодаря, когато ви потрябва нещо в пет сутринта, аз непременно ще ви изпратя линейка от изтрезвителя, ще се обадя от моя телефон.
    Колкото до знанията ви за машиностроенето - там нямам какво да ви изпратя и в шест сутринта, когато сте свикнали да ... Не зная какво. Библиотеките ги отварят по-късно.
    Това че нещо може, не значи че трябва.
    Масла? Отлично. Аз знам и други нискоресурсни агрегати, пуснати със заместващи консумативи. Знам и защо са направени така. Което не значи че е хубаво постоянно да се експлоатират по този начин.
    А вие знаете ли защо? Можете ли да приведете собствени примери? Можете ли да аргументирате кое да е от горните твърдения, по начин различен от "ми то така пише в един форум"?
    Ех, момчета ... (((
    Знаете ли кога на тази планета е възникнал Разумът?
    Когато за пръв път е бил зададен въпросът "Защо?"
    До тук чух кръчмарски мнения, и не чух въпрос какво съм казал, щом не сте разбрали. Като не разбера, аз просто питам, не съдя.
    Но с някои от преждеговорившите, видимо ще прекратя отношенията си. Наркологичните съображения в разговор за трибология, ми се струват не винаги уместни. Аз вкъщи имам прост металографски микроскоп, вие разбирате от часове ... Сигурно сте прави.
    По въпросът с извинението, долния цитат изчерпателно отговаря на четящите темата, понеже в горния такова не видях.
    Искал някой да се доизложи - насила хубост не става, не можеш да го спреш.

    Всеки държащ на себе си човек би се извинил публично, след като е наругал безпричинно хора, пак публично.
    Нямам намерение да ти обяснявам защо Фронтерата ползва двигателно масло в СК - ти, който половин Фронтера си нямал или обслужвал, влезе с калните ботуши в темата и се разкрещя, че който ползва това, което трябва е идиот.
    "Защо?" трябваше да питаш ти, след като досега не си разбрал, че има различни решения за един и същ вид работа.
    Въпросните нискоресурсни агрегати/СК и РК/на Фронтера, изкарват без проблем 500 000 + км без да хлопнат или тропнат, вият и т.н.
    Това се случва, ако четеш какво са написали да се налива в тях.Ако някой като теб, ала "те такова животно нема", я наблъска с трансмисионно масло, автоматично я попилява и си плаща за бетонираните в задни години представи/знания кое с какво се движи - като поп.
    Защо?
    Ами от идиотчета свестен отговор как да получиш, разбираемо е, те и с наръчника на домакинята се батлачат често.
    Ти, обаче, като един настоящ ерудит, отвори дебелите си книги или каквото сметнеш за добре и виж за устройството на тези кутии има ли нещо, различно от това, което смяташ, че има в една кутия.
    Има ли в тях някакви дупчици, те от своя страна за какво са там, оптимизират ли нещо, как го оптимизират, като са едни прости дупчици и не на последно място, защо, аджеба, глупавите японци са ги направили толкова малки, че през тях трансмисионното масло не преминава свободно и те не могат да изпълняват функцията си с него.
    Когато разбереш въпросното устройство, заповядай да говорим като равноправни познавачи на един от агрегатите на Опел Фронтера.
    Докато добиеш въпросните знания е хубаво да се подвизаваш там, където имаш някакви, макар и бегли познания.
    За тази тема/и аналогични такива в раздела/ не става въпрос - подпечатано е с тирадите ти лично от теб, в които има само незнание и обилно количество празни приказки, гарнирани с някакви помпозни флинтифлюшки, зер някой се заблее по фешън речника ти и пропусне същността на двете публикации.
    Последно редактиран от maxxx ; 27-07-11 в 17:41

  2. #42
    Регистрация
    Jun 2008
    Място
    Стара Загора
    Публикации
    4,696
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране От: масло 15w40 в скорости и раздатка

    Когато си купувах първата Хонда, я взех практически без пари. Заради проблем със скоростите. 2ра включва адски трудно, първа - никак.
    Въпроси към привържениците на тезата, че "всички трансмисии са с трансмисионни масла":
    1. какъв беше проблема.
    2. Колко издържат "нискоресурсните" скорости.

    Отговори:
    1. Някой бунак беше налял трансмисионно масло. Смених го с каквото трябва (10W40, полусинтетика) и О! Чудо, скоростите се ремонтраха! при това говорим за CRX, на който включването на скоростите и в двете посоки става МНОГО БЪРЗО.
    2. Продадох въпросната Хонда на 320 000км. Нискоресурсните скорости не бяха мръднали.

    От тогава ми минаха през ръчичките още няколко различни Хонди, повечето страдаха от все същото - "опитни" жигуладжийски пенсии, много уверени в собствените си знания и в превъзходството си над глупавите японци, твърдо убедени, че това, дето го пише в мануала, са готварски рецепти...

    Към колегата, пуснал темата - може и с 15W40, но все пак погледни и другите спецификации на маслото. По Аутодата направо си го дават с 15W40 дже.
    Ако давиш колата твърде често по дълбокото и се налага да го сменяш често, почти няма разлика дали е 10W40 или Диона10
    Последно редактиран от tef4o ; 27-07-11 в 09:54
    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

  3. #43
    Аватара на Goblin
    Goblin е офлайн Администратор | ОС || ТП |
    | Модератор |
    Регистрация
    Jul 2005
    Публикации
    13,952
    Точки (при гласуване)
    60

    По подразбиране От: масло 15w40 в скорости и раздатка

    При моторите със съединител в маслена баня е друга губерня, там си трябват мотоциклетни двигателни масла които хем да мажат хем да не предизвикват приплъзване на съединителя. Едно време ставаше и автомобилно масло, но модерните автомобилни масла имат прекалено много добавки против триене които често не са добре дошли за мотоциклетен съединител.
    Издъних се на Тюринг теста

  4. #44
    Стефан е офлайн Старши участник | news |
    | ОС || СзО || +ПЛ |* МСС *
    Регистрация
    Sep 2004
    Публикации
    19,239
    Точки (при гласуване)
    52

    По подразбиране От: масло 15w40 в скорости и раздатка

    Май верно работата си е за извинение.
    Мотоциклетите откога са високоресурсни? 1 000 километра? 20 часа?
    И танковете могат да вървят със шльоковица в резервоарите, и самолетите - с нафта в хидравликата. И?
    Фронтерите, и те ли са високоресурсни? Или трансмисионното масло е едно за всичко по света?
    Да, правят го за екслоатационна универсалност. Идеята е отлична, а резултатите - не особено. Заради което пък и въпросния автомобил е известен повече с проблемите, отколкото с резултатите си.
    Знам една книжка в книжарницата на МЕИ-то, там има и таблици, по които човек може да избере маслата, и да спаси колата си. Обаче струва десет кинта, а аз не мога да се извиня за по толкова на всички ви. Толкова повече, че сладките приказки ги знам от нейния автор, силно уважаван в средите специалист, и не е моя работа да го преразказвам. Който иска - чете. Който го мързи - и така знае всичко.

  5. #45
    Регистрация
    Apr 2006
    Място
    София тел.0898780604
    Публикации
    676
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: масло 15w40 в скорости и раздатка

    Добрия тон е труден за спазване при такъв събеседник... Относно ресурса на колко стотин хиляди е твоита УАЗка Стефчо (((((((((((((* (Май верно работата си е за извинение.
    Мотоциклетите откога са високоресурсни? 1 000 километра? 20 часа?

    Фронтерите, и те ли са високоресурсни? )))))))))!!!!!!!!!!!
    Последно редактиран от isuzo ; 28-07-11 в 08:59
    МИСЛЕНЕ МУ Е МАЙКАТА

  6. #46
    Аватара на fanatic
    fanatic е офлайн Старши участник | +ПЛ || ДВиП |
    | Модератор |
    Регистрация
    Jul 2004
    Място
    София
    Публикации
    4,840
    Точки (при гласуване)
    21

    По подразбиране От: масло 15w40 в скорости и раздатка

    Цитат Мнение на Стефан Преглед на публикациите
    Май верно работата си е за извинение.
    Мотоциклетите откога са високоресурсни? 1 000 километра? 20 часа?
    И танковете могат да вървят със шльоковица в резервоарите, и самолетите - с нафта в хидравликата. И?
    Фронтерите, и те ли са високоресурсни? Или трансмисионното масло е едно за всичко по света?
    Да, правят го за екслоатационна универсалност. Идеята е отлична, а резултатите - не особено. Заради което пък и въпросния автомобил е известен повече с проблемите, отколкото с резултатите си.
    Знам една книжка в книжарницата на МЕИ-то, там има и таблици, по които човек може да избере маслата, и да спаси колата си. Обаче струва десет кинта, а аз не мога да се извиня за по толкова на всички ви. Толкова повече, че сладките приказки ги знам от нейния автор, силно уважаван в средите специалист, и не е моя работа да го преразказвам. Който иска - чете. Който го мързи - и така знае всичко.
    Все едно си говорим със стената а?
    Стефане приеми поражението и спри с глупостите, че съвсем без авторитет остана. Кой мотоциклет изкарва 1000 км? Май съвсем не си в час последните 30 години относно авто-мото техниката. Пак същите Японци правят мотоциклети които спокойно изкарват по 50-60 000 км. без ремонт на двигателя и СК ( която се смазва с двигателно масло ) Аз самият притежавам такъв марката е Хонда модел RD04 който в момента е на 56 000 км. Също така конкретизирай какво имаш предвид като ниско ресурсна ( за фронтерата ) аз имам такава на 280 000 по километраж а със сигурност е на много повече. 500 000 км, може да си изкара съвсем спокойно с което едва ли може да се похвали която и да е Руска велика машина.

    Тая тема си е за заключване, че Стефан се скъса да се излага.....
    no signature no problems

  7. #47
    Регистрация
    Jun 2008
    Място
    Стара Загора
    Публикации
    4,696
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране От: масло 15w40 в скорости и раздатка

    Цитат Мнение на Стефан Преглед на публикациите
    Май верно работата си е за извинение.
    Мотоциклетите откога са високоресурсни?....
    Стефане... адаш... Що не си спазиш собствения съвсет да вземеш да почетеш малко?
    Едно време руските трактори са ги тъпкали с Негрол и подобни гадости. Да вземем да си налеем направо такова чудо?

    Универсалността на маслата няма НИЩО общо в слчая.
    Мотоциклетите също.

    Чудя се кога най-после половината тема ще замине в спама, че да попитам колко точно японски скоростни кутии си експлоатирал/поддържал/отварял? За какви километри си говорим и някога изобщо виждал ли си УАЗ да доживее до цифри около и над 300 000 км без ремонт? Или да включи от 5та на 3та просто така... упс ... чак пък 5та...
    Тук се споменаваше и МБ124... те и те горкичките, съм чувал, че се трошат през ден-два... ама друг път.
    КОЕ точно според теб е високоресурсен автомобил? И така нататък, но понеже все още не сме в спама, ще си затрая.

    Ей, хора, четете какво пише по тефтерите и не се халосвайте.

    П.П. Интересно. Ако аз бях надрънкал толкова много глупости на толкова малко място дали темата щеше да е заключена или ... ?
    Последно редактиран от tef4o ; 28-07-11 в 08:55
    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

  8. #48
    Регистрация
    Jul 2007
    Място
    Русе
    Публикации
    9,257
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: масло 15w40 в скорости и раздатка

    Цитат Мнение на Стефан Преглед на публикациите
    Май верно работата си е за извинение.
    Мотоциклетите откога са високоресурсни? 1 000 километра? 20 часа?
    И танковете могат да вървят със шльоковица в резервоарите, и самолетите - с нафта в хидравликата. И?
    Фронтерите, и те ли са високоресурсни? Или трансмисионното масло е едно за всичко по света?
    Да, правят го за екслоатационна универсалност. Идеята е отлична, а резултатите - не особено. Заради което пък и въпросния автомобил е известен повече с проблемите, отколкото с резултатите си.
    Знам една книжка в книжарницата на МЕИ-то, там има и таблици, по които човек може да избере маслата, и да спаси колата си. Обаче струва десет кинта, а аз не мога да се извиня за по толкова на всички ви. Толкова повече, че сладките приказки ги знам от нейния автор, силно уважаван в средите специалист, и не е моя работа да го преразказвам. Който иска - чете. Който го мързи - и така знае всичко.
    Много обичам да контактувам с мокра връв, в смисъл не твърде, но когато сметна, че е наложително - правя го.
    "Старите кучета" в този раздел не са много и в този ред на мисли всички останали, които не са ти се нагледали, не са длъжни да се чувстват засегнати от фелдфебелския ти тон и речник, отделно не казващ нищо.
    Та, не коментираме Опел Фронтера, а конкретен агрегат, който се влага и в Исузу Амиго/Родео, Хонда Паспорт, Холден Фронтера, Шевролет Блейзър и т.н., който безпроблемно по всякакви географски ширини, в игри и закачки, и здрав тормоз, живее дълги години и километри.Мисля 400/500 000 за даден агрегат без ремонт минава за високоресурсен пробег?Любимите ти руснаци, апропо, творят чудеса с Опел Фронтера и Исузу Амиго/Родео - виж им клуба и "разходките".
    Експлоатационна универсалност - пак греда, в диференциалите си е диференциално масло, ако задния е LSD, различни за двата дифа.Направили са кутията да работи с едни джаджи вътре/имаш да четеш какъв е чалъма/, които ползвайки двигателно масло, читави материали при изработката и правилни изчисления, осигуряват стабилен ресурс и живот във всякакви режими на работа.
    Ще си ги караме с двигателно масло от магазина, което им се отразява благотворно откъм безпроблемност доста километри.Няма нужда да ходим в МЕИ да им купуваме информация за спасителни жилетки/масла, дали от мързел или защото няма нужда от твоите специални масла, при положение, че си вървят с нормални двигателни въпросните кутии, ти го мисли.
    На твоята коробка и амброзия да й наливаш, 4/500 000 км пробег ще види на третото си рециклиране.
    Последно редактиран от maxxx ; 28-07-11 в 17:16

  9. #49
    Аватара на Ясен
    Ясен е офлайн Супер Модератор | news |
    | ОС || СзО || +ПЛ || ТП |* МСС *
    | Модератор |
    Регистрация
    Oct 2007
    Място
    София
    Публикации
    44,264
    Точки (при гласуване)
    60

    По подразбиране От: масло 15w40 в скорости и раздатка

    Всъщност темата отиде в рЯката преди доста време.

    Конфликтът не е руски срещу всички останали - както споменах, има си и руски автомобили с моторно масло в скоростите. Въпросът с ресурса и как той зависи от използваното масло не е въпрос на потребителя. Потребителят налива това, което е предписано, иначе В ОБЩИЯ СЛУЧАЙ бере ядове. Това и на руските, и на японските, и на всички други машини.

    Наистина има трансмисионно масло, което може да се налее във Фруктиерата и реално да повиши ресурса на скоростите, но това е рядко безсмислено упражнение - то струва 3-4 пъти по-скъпо от моторните масла. А според неофициалната статистика на раздела "Опел" една скоростна кутия в тази машина, със все моторно масло, счупва два диференциала и пита за още. Т.е. не се явява фактор, ограничаващ ресурса на цялата машина.

    И понеже Стефан не е прав - нито по отношение на обсъждания технически въпрос, нито по методите за водене на дискусия, и понеже е малко вероятно да дочакаме извинение от него, и понеже техническият въпрос е изяснен още преди повдигането на поредната тема за фронтерското масло, и в името на мира и спокойствието,

    затварям темата.
    с мустаци големи, мускули големи, шамари големи, ооох...

Страница 3 от 3 ПървиПърви 123

Сходни теми

  1. Отговори: 70
    Последно мнение: 24-12-14, 01:21
  2. Отговори: 57
    Последно мнение: 16-08-11, 09:32
  3. Смесване на масло 20w50 с 15w40
    От infineon във форум Горива, смазочни материали, течности и химия
    Отговори: 8
    Последно мнение: 12-08-10, 17:44
  4. Отговори: 2
    Последно мнение: 29-07-10, 20:31
  5. Масло диф.,раздатка и скорости авт-к 2.8
    От sasho5704 във форум MITSUBISHI
    Отговори: 8
    Последно мнение: 16-02-10, 21:08

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •