Страница 1 от 4 1234 ПоследенПоследен
Резултати 1 до 20 от 70

Тема: Ремонт на виско муфа

  1. #1
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    Червен бряг
    Публикации
    182
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране Ремонт на виско муфа

    Понеже времето на жегите е в разгара си и има опасност от прегряване които не може да си позволи купуването на нова виско да опита да въстанови своята.Сваляте виското и се слага хоризонтално много внимателно се сваля пластината, и след това се вади иглата.Почти във всеки железарски магазин има епоксидна смола купувате наи малката развасовка БЕЗ БТВЪРДИТЕЛ и със спринцовка вкарвате около 7-10 кубика през дупката на иглата.Това е метод които сам го изпитал и гарантирам за него.На предното pajero 2. 8 направих тази процедура и вече 2 години no problem.Успех.

  2. #2
    Регистрация
    Oct 2010
    Място
    Кюстендил
    Публикации
    644
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Ремонт на виско муфа

    Е браво колега ,аз мисля че мойто е заминало ,вчера промивах радиаторите ,а и мисля че и виското е заминало ,както си карам лекичко в града ,почва да дига тем.
    Даже обмислям вариант да му сложа и ел. перка отпред за климатика ...
    MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
    MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти

  3. #3
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    Червен бряг
    Публикации
    182
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Ремонт на виско муфа

    Цитат Мнение на Красимир Гошев Преглед на публикациите
    Е браво колега ,аз мисля че мойто е заминало ,вчера промивах радиаторите ,а и мисля че и виското е заминало ,както си карам лекичко в града ,почва да дига тем.
    Даже обмислям вариант да му сложа и ел. перка отпред за климатика ...
    Пробваи този вариант лесен евтин и много бърз дано да помогне.

  4. #4
    Регистрация
    Oct 2010
    Място
    Кюстендил
    Публикации
    644
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Ремонт на виско муфа

    А я кажи как да разбера дали виското работи качествено ,сега откакто промих радятора,а между двата имаше една кофа боклук та дори и един парцал ...свали с една идея тем.поне така го забелязвам по уреда на таблото ....
    MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
    MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти

  5. #5
    Регистрация
    Aug 2005
    Място
    Панагюрище
    Публикации
    7,881
    Точки (при гласуване)
    32

    По подразбиране От: Ремонт на виско муфа

    Трудно е да разбереш в домашни условия дали виското ти работи правилно. Виж, дали работи неправилно се разбира веднага след като скапеш двигателя.
    Аз гласувам за електрическите перки, имам пълен контрол над тях, докато виското е малко шаманска работа.

  6. #6
    Регистрация
    Oct 2010
    Място
    Кюстендил
    Публикации
    644
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Ремонт на виско муфа

    Ми да и аз това си мисля ,да го махна и да сложа една ел.перка имам една много голяма с голям дебит ,само трябва реле и датчик и някой час работа ,иначе откакто измих радяторите и между тях ,осезаемо намали температурата
    MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
    MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти

  7. #7
    Регистрация
    Mar 2010
    Място
    В Русия съм
    Публикации
    3,006
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Ремонт на виско муфа

    Скокваш в голямата локва с носа напред...после тръгваш по големия баир и ...опа изненада ел.перката не работи!Почваш да си мислиш за "шаманската раБта" най добрия вариянт е изправно виско!Моето на "стареца"работи безупречно/засега/но имам и перка монтирана допълнително!
    driving Offroad .. IPSC shooting and hunting


  8. #8
    Регистрация
    Aug 2005
    Място
    Панагюрище
    Публикации
    7,881
    Точки (при гласуване)
    32

    По подразбиране От: Ремонт на виско муфа

    Така е, бистрили сме го този въпрос сто пъти. Всеки сам си решава. А ел. перките спокойно издържат къпане с вода, калните бани не им понасят...

  9. #9
    Регистрация
    Mar 2010
    Място
    В Русия съм
    Публикации
    3,006
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Ремонт на виско муфа

    е то рядко в локвите вирее само водица и кал не липсва............прав си всеки сам си решава как да си счупи джипа!
    driving Offroad .. IPSC shooting and hunting


  10. #10
    Регистрация
    Aug 2006
    Място
    Sofia
    Публикации
    93
    Точки (при гласуване)
    12

    По подразбиране От: Ремонт на виско муфа

    И аз май имам проблем с виското но при мен проблема е че постоянно работи :-)

  11. #11
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    Червен бряг
    Публикации
    182
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Ремонт на виско муфа

    Според мен съотношението виско-ел перка е като ел лебедка-механична лебедка,доста повече мощ.Всеки сам решава но лошото става доста бързо /особенно при бензиновите/направо за секунди.Аз залагам на виското.

  12. #12
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    Червен бряг
    Публикации
    182
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Ремонт на виско муфа

    Цитат Мнение на Красимир Гошев Преглед на публикациите
    А я кажи как да разбера дали виското работи качествено ,сега откакто промих радятора,а между двата имаше една кофа боклук та дори и един парцал ...свали с една идея тем.поне така го забелязвам по уреда на таблото ....
    Аз досега друг начин освен с вестника незнам и проблеми съм нямал.

  13. #13
    Регистрация
    Oct 2010
    Място
    Кюстендил
    Публикации
    644
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Ремонт на виско муфа

    Ми то ,и аз пробвах този вариант с вестника ,не спря ,но онзи ден в горищините почна д ами вдига тем.след като промих сега не забелязвам да е по топла а обратното ...
    А да попитам за да не отварям нова тема ,паджерото ми има ли ел. перка за климатика (3000 V6 150кс. ),защото днес гледах едно 2.8 на един колега и той имаше ,дали на мен са ми я свалили щото нетрябва (или пък на някой му е трябвало)или си няма по рождение ,а има една свободна букса до левия фар ...
    MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
    MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти

  14. #14
    Регистрация
    Aug 2005
    Място
    Панагюрище
    Публикации
    7,881
    Точки (при гласуване)
    32

    По подразбиране От: Ремонт на виско муфа

    Щом е с климатик, трябва да си има и ел.перка.

  15. #15
    Регистрация
    Oct 2010
    Място
    Кюстендил
    Публикации
    644
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Ремонт на виско муфа

    Цитат Мнение на Паджеровод Преглед на публикациите
    Щом е с климатик, трябва да си има и ел.перка.
    то и аз така знам че трябва д аима но при мен няма
    Е сега ме хвърли в голям размисъл ,защо,как така да няма ,още утре ще проверя едно англииско дали има ...
    благодаря все пак за инфото
    MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
    MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти

  16. #16
    Аватара на blago4x4
    blago4x4 е офлайн Утвърден участник | +ПЛ || ДВиП |* МСС *
    Регистрация
    Feb 2007
    Място
    ruse
    Публикации
    409
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Ремонт на виско муфа

    http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...73#post1260273

    Бях попаднал на подробно описание за ремонт на виско муфа ,но вече адреса не е активен.

    Как да се провери работата на виско съединителя на перката на радиатора ?
    Когато автомобила е стоял по -дълго време 2-3 часа и повече,при запалване на двигателя и когато оборотите достигнат 2000 /мин започва да се чува едно фучене ,което се запазва дори и при рязко подаване на газ от 2000 об/мин до 3000об/мин.

    При студен радиатор след 10 -15 секунди фученето спира.При температура на въздуха при осезателя от 55 до 75 градуса перката отново трябва да заработи ,като с промяната на оборотите между 2000 3000 трябва да фучи стбилно.10 -15 сек след спадане на температурата на въздуха перката замлъква.

    При наличието на работеща виско муфа не е необходим друг вентилатор за работата климатика на автомобила.

    Дифозьора е задължителен .както и уплатняване на водния радиатор с кондензатора (радиатора на климатика),
    Последно редактиран от blago4x4 ; 22-07-11 в 00:51
    FJ40 07 1984 VIVA TEL 0877 454448
    BJ42 04 1982
    FJ62 11 1983 skipe blago4x4
    LZ 2 BHB

  17. #17
    Регистрация
    Dec 2010
    Публикации
    224
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране От: Ремонт на виско муфа

    Колеги сложих си ново виско сега вече разбрах как трябва да работи.

  18. #18
    Регистрация
    Oct 2010
    Място
    Кюстендил
    Публикации
    644
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Ремонт на виско муфа

    Цитат Мнение на sportaga Преглед на публикациите
    Колеги сложих си ново виско сега вече разбрах как трябва да работи.
    Еми колега кажи ка работи ,за да знаем и ние ....
    MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
    MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти

  19. #19
    Регистрация
    Oct 2010
    Място
    Кюстендил
    Публикации
    644
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Ремонт на виско муфа

    Днес гледах едно 3000 V6 англйско ,и нямаше ел. перка отпред пред радятора ,само виско ... възможно лие тея талиги да нямат по рождение ел.перка за климатика ...
    MITSUBISHI PAJERO 3000 V6 Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор
    MAZDA 323 1.6 16V 4X4 ...150 ps+...Турбото е болест, която трови кръвта във вените ти

  20. #20
    Регистрация
    Aug 2005
    Място
    Панагюрище
    Публикации
    7,881
    Точки (при гласуване)
    32

    По подразбиране От: Ремонт на виско муфа

    Не съм сигурен. Аз съм виждал само с перка. А гледам и в Mitsubishi ASA има перка навсякъде, но при моделите без такава, просто ще пише "no data". Предполагам.
    Най-добре дай VIN-a на твоето и ще разберем дали "от момиче" си е без перка

Страница 1 от 4 1234 ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. Халдекс или виско муфа
    От deian във форум Honda
    Отговори: 24
    Последно мнение: 13-06-12, 06:39
  2. Отговори: 59
    Последно мнение: 28-04-11, 16:33
  3. Виско муфа patrol y60
    От pangarov във форум NISSAN
    Отговори: 3
    Последно мнение: 06-06-10, 20:39
  4. Ремонт на виско муфа
    От Delcho във форум DAIHATSU
    Отговори: 29
    Последно мнение: 11-05-09, 09:59
  5. Виско муфа за Feroza!
    От zillius във форум DAIHATSU
    Отговори: 39
    Последно мнение: 12-01-09, 18:06

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •