Колеги някой знае ли колко е дебел оргиналния феродов диск на Toyota 1КЗ,моя е пален и поизносен и съм решил да го направя керамичен,но ми трябва точната дебелина на диска,диаметъра е 260,моя с износването показва 7мм,предполагам че ще е 8мм оргинално,(на 2LT e 8мм),но трябва да го знам със сигурност да не го направя по дебел,че пак да свалям на ново кутия,шлайфане на огледалото на магнитен шлайф...ненужен филм
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Керамичен съединител за Тойота Ленд Крузер
Свий
X
-
От: Съединител на 1КZ-Te ?
Благодаря за изчерпателните отговори ,темата може да се промени на Керамичен Съединител за Toyota Land Cruiser на базата на щатния.
Разглобих всичко на парчета за да знам с кво си имам работа,и след тотално разбъркване на всички дребни елементи започнах изграждането на Керамичен Съединител на базата на стандартния.Разбира се за да се стартира подобно начинание трябва да си наясно с:
- Разполагаш ли с притескател без никакво износване,ако е надрано огледалото или има посиняване по пластините,като и недопостимо износване по тях от аксиалния лагер,си набавяте нов притискател.
- Набавяте си керамични плочки,според лъчите на диска,и въртящия момент на мотора си.
- Набавяте си метални нитове,малките са налични,но големите с дистанционери се изработват по поръчка от стругар,правят се от стомана 45.
- Трябва да няма никакво износване и луфтове на демферните пружините на феродовия диск,ако има се разкаляват,разтягат и се каляват на ново,с опция изработване на нови като по добра алтернатива.
- Отстранява се стария обръч с феродото и ламарината която е на сектори,и се изработва нов цял обръч на който ще се наковава керамичната плочка,това е не леко начинание,защото е важен избора на матерял и как точно ще се изработи за да няма неравност,изкривявания и биене в последствие.По принцип препоръчват за изработката стомана 65Г,1,5мм,но аз не харесвам ръждаци и за това се спрях на неръждаема стомана 2мм,18% хром и 10% никел.
- Следващата стъпка е изработването на новия обръч,за целта ралиджиите дават акъли да се прави на лазерно рязане,но не споменават за деформацията на матеряла след тази процедура,за това аз предвидливо отидох на водно рязане,за целта се прави програма на желания продукт,и не е много евтино,но пък резултата си заслужава.
LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.
-
LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.
Коментар
-
От: Керамичен съединител за Тойота Ленд Крузер
Здравей.
Имам няколо въпроса:
Керамичните плочки от къде намери? Гледам във Проспийд има... но цената е странно евтина.
Може ли да напрвиш разбивка на цената? Нещо средно....
Няма ли кофти удар по агрегатите, при потегляне? Или просто трябва да се потегля на по-високи обороти.
Коментар
-
От: Керамичен съединител за Тойота Ленд Крузер
А и аз имам един въпрос. Колко ще изкара този съединител според теб? Питам те защото карам една кола с керамичен съединител, тя е доста спортна, но съединителя изкарва средно по 10 000 км само ако се кара извънградско през цялото време и шанса да го запалиш е 90%. Необходимо е само качването на един бордюр. Т.е. около 10 секунди на полусъединител са напълно достатъчни за да го стопиш.
Коментар
-
От: Керамичен съединител за Тойота Ленд Крузер
Първоначално публикуван от Вико Преглед на мнениеЗдравей.
Имам няколо въпроса:
Керамичните плочки от къде намери? Гледам във Проспийд има... но цената е странно евтина.
Може ли да напрвиш разбивка на цената? Нещо средно....
Няма ли кофти удар по агрегатите, при потегляне? Или просто трябва да се потегля на по-високи обороти.
Първоначално публикуван от Kalinkata Преглед на мнениеА и аз имам един въпрос. Колко ще изкара този съединител според теб? Питам те защото карам една кола с керамичен съединител, тя е доста спортна, но съединителя изкарва средно по 10 000 км само ако се кара извънградско през цялото време и шанса да го запалиш е 90%. Необходимо е само качването на един бордюр. Т.е. около 10 секунди на полусъединител са напълно достатъчни за да го стопиш.
Последно редактирано от belata; 15-07-11, 16:44.LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.
Коментар
-
От: Керамичен съединител за Тойота Ленд Крузер
Първоначално публикуван от Kalinkata Преглед на мнениеА и аз имам един въпрос. Колко ще изкара този съединител според теб? Питам те защото карам една кола с керамичен съединител, тя е доста спортна, но съединителя изкарва средно по 10 000 км само ако се кара извънградско през цялото време и шанса да го запалиш е 90%. Необходимо е само качването на един бордюр. Т.е. около 10 секунди на полусъединител са напълно достатъчни за да го стопиш.ВНЕДОРОЖНИК УАЗ - БОГ РАЗБИТЫХ ДОРОГ
Коментар
-
От: Керамичен съединител за Тойота Ленд Крузер
На мене ще ми е много интерсно да видя запален керамичен диск,колегата ако разполага със снимков матерял нека да покаже,а тва за качването по бордюр трябва да е някакв мит,щото същата реплика я имаше в друг форум където се дискотираше за устойчивостта на керамиката,и накрая се оказа че е мнение на младеж който изобщо не е притежавал подобен съединител,аз вече значи не трябва да имам съединител,щото още на проба влязох 3 пъти с задницата в завои с въртене на гуми,и качих поне 5 бордюра на полусъединител.....LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.
Коментар
-
От: Керамичен съединител за Тойота Ленд Крузер
Първоначално публикуван от belata Преглед на мнениеНа мене ще ми е много интерсно да видя запален керамичен диск,колегата ако разполага със снимков матерял нека да покаже,а тва за качването по бордюр трябва да е някакв мит,щото същата реплика я имаше в друг форум където се дискотираше за устойчивостта на керамиката,и накрая се оказа че е мнение на младеж който изобщо не е притежавал подобен съединител,аз вече значи не трябва да имам съединител,щото още на проба влязох 3 пъти с задницата в завои с въртене на гуми,и качих поне 5 бордюра на полусъединител.....
Коментар
-
От: Керамичен съединител за Тойота Ленд Крузер
Хубаво нещо, но както казва Калинката - това си е релейно устройство. Има - няма. Два пъти ще го качиш на бордюра, на третия път ще викаш паяк.
Чисто ралийна история, а там разбиранията за "голям ресурс" са си техни. 2 часа, 2 000 километра, две тренировки - отлична работа.
Пробвал съм такова нещо, на ралиен Абарт. Нищо джипово. Много е бърз, това да, а джиповете обичат бързи скоростни кутии, но бавни съединители. Иначе буксуват.
Механизмът на повредата е друг. Керамиката сигурно ще издържи, това е ситал. Обаче като лъсне диска - пак няма съединител. Какво ще пуши и гори наоколо - все тая, може и чугуна да гори.
Коментар
-
От: Керамичен съединител за Тойота Ленд Крузер
Ако издържи при Белата, значи нищо друго не е в състояние да го разруши
А аз се чудех къде зачезна Тойотата известно време ...О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар