Страница 3 от 3 ПървиПърви 123
Резултати 41 до 58 от 58

Тема: Ще се помъча и аз с един УАЗ

  1. #41
    Регистрация
    Oct 2010
    Публикации
    157
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Ще се помъча и аз с един УАЗ

    Като си взех уазката и един колега първото нещо дето ме попита като ме видя беше-уаза трои ли.Стана ми чудно какво е това,но явно е често срещано явление

  2. #42
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    с. Бързия
    Публикации
    182
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Ще се помъча и аз с един УАЗ

    Та лятото пак ме захапа кучето !
    1. Ресьорите са доста поомекнали, известно време се изкушавах да закупя нови, но след като видях, колко време изкараха новите на една друга УАЗ - ка спрях да разсъждавам в тази посока и сътворих ето товаИме:  DSC_0549.jpg
Прегледи: 683
Размер:  87.5 Кб Име:  евт.jpg
Прегледи: 683
Размер:  91.1 Кб Име:  DSC_0551.jpg
Прегледи: 682
Размер:  81.7 Кб Име:  DSC_0557.jpg
Прегледи: 682
Размер:  129.2 Кб Име:  DSC_0558.jpg
Прегледи: 681
Размер:  124.1 Кб Име:  асд.jpg
Прегледи: 683
Размер:  65.6 Кб Име:  вгс.jpg
Прегледи: 678
Размер:  103.9 Кб . Руснаците казват от ЛАДА, аз имах от Голф, то се е там . Сложих задните пружини да помагат на предните ресори, Предните пружини се озоваха отзад. Име:  DSC_0583.jpg
Прегледи: 680
Размер:  94.4 Кб Име:  DSC_0586.jpg
Прегледи: 679
Размер:  83.8 Кб
    Три дена глупави експерименти икономисват половин час четене!

  3. #43
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    с. Бързия
    Публикации
    182
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Ще се помъча и аз с един УАЗ

    Не че ми пречеше управлението, но една секторна кутия и хид. помпа от БМВ Е 34 ми дойдоха почти подарък та решихме че ще имаме и хидравлика Име:  DSC_0497.jpg
Прегледи: 676
Размер:  121.0 Кб Име:  DSC_0495.jpg
Прегледи: 676
Размер:  129.1 Кб Име:  DSC_0494.jpg
Прегледи: 674
Размер:  119.3 Кб Име:  DSC_0492.jpg
Прегледи: 674
Размер:  116.6 Кб Име:  DSC_0543.jpg
Прегледи: 673
Размер:  111.5 Кб Име:  DSC_0540.jpg
Прегледи: 674
Размер:  131.6 Кб Име:  DSC_0541.jpg
Прегледи: 674
Размер:  109.9 Кб
    Три дена глупави експерименти икономисват половин час четене!

  4. #44
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    с. Бързия
    Публикации
    182
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Ще се помъча и аз с един УАЗ

    УАЗ - ката беше с жабки, даже предните все още се държаха достойно, обаче нямаше как да стане с тях и пружини та се пенсионираха заслужено.
    Име:  DSC_0650.JPG
Прегледи: 666
Размер:  113.2 Кб Име:  DSC_0646.JPG
Прегледи: 666
Размер:  91.1 Кб Име:  DSC_0647.JPG
Прегледи: 667
Размер:  82.6 Кб Име:  DSC_0648.JPG
Прегледи: 666
Размер:  96.8 Кб Име:  DSC_0649.JPG
Прегледи: 667
Размер:  108.3 Кб, Разликата в цените на амортисьорите за УАЗ и ЗИЛ е пренебрежимо малка, та щом ще е камион!


    Кабината понесел леко освежаване, за пред хората и се сдоби с уши
    Прикачени картинки Прикачени картинки    
    Последно редактиран от danail_3 ; 31-10-16 в 13:05
    Три дена глупави експерименти икономисват половин час четене!

  5. #45
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    с. Бързия
    Публикации
    182
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Ще се помъча и аз с един УАЗ

    За Четири месеца толкова! На пролет ще се ревизира скоростната кутия - 3 та изключва, когато задържа, ще се слагат блокажи (винтови от колега от форума), лебедка (китайска пак от колега), Динамо 120 А от бела жига 1,9 ТДИ. Това е приготвено
    Изпаднал съм в размисли дали да строша двигателя с ей те това Прикачен 889066, налично от бившата Ксантия 2,1 ТД, набавил съм и megasquirt за което, естествено нямам никакви познания, но съм монтирал тригерно колело (ще си зашия балтон на копчето).
    Всякакви критики и съвети са добре дошли, все още всичко лесно ще се коригира (върне в стоков вид)!
    Три дена глупави експерименти икономисват половин час четене!

  6. #46
    Регистрация
    Nov 2006
    Място
    По света...
    Публикации
    4,357
    Блог Публикации
    2
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране От: Ще се помъча и аз с един УАЗ

    Браво, евала за мерака и старанието
    Бъдете живи и здрави

  7. #47
    Регистрация
    Jul 2009
    Място
    София
    Публикации
    1,744
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Ще се помъча и аз с един УАЗ

    Абонирам се,за темата! Успехи,за напред!

  8. #48
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    с. Бързия
    Публикации
    182
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Ще се помъча и аз с един УАЗ

    Добре че не работя в автосервиз (нЕма да изкарам за цигарите), вчера се сетих да снимам малкото раздвижване. За близо година ето до тук стигнаха нещата:
    Име:  IMG_20170911_205920.jpg
Прегледи: 342
Размер:  302.6 Кб Име:  IMG_20170911_205613.jpg
Прегледи: 342
Размер:  297.1 Кб Име:  IMG_20170911_205642.jpg
Прегледи: 342
Размер:  276.2 Кб Име:  IMG_20170911_205657.jpg
Прегледи: 345
Размер:  260.7 Кб Име:  IMG_20170911_205740.jpg
Прегледи: 344
Размер:  344.1 Кб Име:  IMG_20170911_205755.jpg
Прегледи: 343
Размер:  255.3 Кб Име:  IMG_20170911_205816.jpg
Прегледи: 343
Размер:  205.9 Кб Име:  IMG_20170911_205843.jpg
Прегледи: 342
Размер:  328.9 Кб Име:  IMG_20170911_205859.jpg
Прегледи: 341
Размер:  315.1 Кб
    Нещата които не се виждат:
    1. Сложих някакви винтови блокажи, които май нищо не блокират, поне като вдигна моста във въздуха се държат като съвсем свободен диференциал, ще видим как се представят на терен.
    2. Разкарах желязната перка, щото изпитвах страх от нея, сложил съм електрическа от климатик на Ситроен 2,1 ТД - която ще я включва датчик от VW (монтиран на мястото на кранчето на радиатора с преход) през реле. Тук имам сериозни опасения, че няма да я включва Увреме, щото системата при VW работи при налягане около 0,75 - 1 атм, и поради тая причина включва перката чак при 92 градуса, най - вероятно Уаз-а ще зАври, затова съм сложил и ключе за принудително пускане, ще направя изпитание на терен и тогава ще търся (ако трябва) по - подходящ датчик, един колега ми подсказа за такъв от кафемашина.
    3. Алтернатора е от ТДИ 120А - това предвид лебедката, тук стана с много малко преправяне, единствен яд ми създаде че на възбудителната му намотка му подадох директно 12 V след контакт (без лампа) в следствие на което не искаше да угасне, като върнех контакта, в следствие на което изгоря релето на алтернатора.
    4. Наших му хидравлична кутия и помпа от BMW E34 тука заигравката с планката за сектора е голяяма, най вероятно, щото идея си нямах как да я направя, беше едно рязане на шаблони, едно мерене, едно чесане дето не ме сърби, засега работи!
    5. Понеже категорично отказвам да го храня с бензин, най вулгарно продупчих и отрязах каквото ми пречеше от смукателните колектори и залепих отгоре им преход за дроселова клапа от някакъв Хлопел, на дроселовата клапа пък залепих най - голямата плочка за газ която намерих - сега се реже като моторетка!
    6. Гърнетата и изпускателните тръби са фешън - неръждавейка - от голф 2 ка - КР на един ентусиаст, паснаха по размер на тръбата която тръгва от изпускателните колектори на УАЗ - а и са така до края.

    аааа и серво - от ГАЗ 53 - тва 7
    8. Ревизирах двигателя и скоростната кутия - сегменти, уплътнения, лагери, некое и друго зъбно колело и вал
    Засега толкова, другата година пак .
    Три дена глупави експерименти икономисват половин час четене!

  9. #49
    Регистрация
    Nov 2006
    Място
    По света...
    Публикации
    4,357
    Блог Публикации
    2
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране От: Ще се помъча и аз с един УАЗ

    Споко, ти поне имаш прогрес, аз имам няколко тона джелезо в гаража и за половин година нищо не съм пипнал, дори едно болтче не съм завил та ти си супер ефективен в сравнение с мен, само така
    Бъдете живи и здрави

  10. #50
    Регистрация
    May 2007
    Място
    Благоевград
    Публикации
    3,226
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: Ще се помъча и аз с един УАЗ

    Това за дроселовата клапа и плочка ми е интересно , ако може да разкажеш по подробно ...
    На нас клиренс ни трябва , не скорост

  11. #51
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    с. Бързия
    Публикации
    182
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Ще се помъча и аз с един УАЗ

    Ами мое мнение е, че е разсипия на средства карането на бензин, още повече УАЗ. Та след като ще карам само на газ - карбуратора ми създава само пречки. На колектора има два малки отвора - за двете дросел клапи на карбуратора. Да, но Опелската дросел клапа е 68 мм диаметър (може и да лъжа, ма там някъде) та пробих такава дупка и на колекторите (малко по - голяма ). На една Al плоча пробих същата дупка, навих и резби за да захвана дроселклапата, и я заварих за колекторите. Понеже имам приятел газаджия отидох при него и си избрах най - широката плочка (за газ) която намерих (62 или 59 мм) изрязах излишното от тялото на дросел клапата (колкото самата клапа да не опира в плочката, щото мястото при 452 е кът) и прикапах газовата плочка към тялото на дроселклапата). Аха, сложих и един водопроводен кран 1/2 на изхода (или входа) на радиаторчето на парното (на една от снимките се вижда дръжката на кранчето (при дръжката на поялника)), за да може при по - ниски температури антифриза да циркулира само през изпарителя (като така го борим да не замръзне). Мисля си че до -10, -15 ще стартира, ако е по - студено ще му носим чай!
    Последно редактиран от danail_3 ; 12-09-17 в 13:33
    Три дена глупави експерименти икономисват половин час четене!

  12. #52
    Регистрация
    May 2007
    Място
    Благоевград
    Публикации
    3,226
    Точки (при гласуване)
    19

    По подразбиране От: Ще се помъча и аз с един УАЗ

    Благодаря , имаш ли снимки на интервенцията ?
    На нас клиренс ни трябва , не скорост

  13. #53
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    с. Бързия
    Публикации
    182
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Ще се помъча и аз с един УАЗ

    Подробно не, но привечер ще направя на сглобения възел.
    Три дена глупави експерименти икономисват половин час четене!

  14. #54
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    с. Бързия
    Публикации
    182
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Ще се помъча и аз с един УАЗ

    Име:  IMG_20180116_120541.jpg
Прегледи: 131
Размер:  515.4 Кб Име:  IMG_20180116_120438.jpg
Прегледи: 131
Размер:  531.1 Кб Име:  IMG_20180116_120528.jpg
Прегледи: 131
Размер:  458.4 Кб
    Ето това се получи. Гумите са 235/75/15 и малко му стоят като подарени, обаче за толкоз пари - толкоз музика. Лятото пак ще си получи неговите 215/90/15.
    Когато разглобявах мотора, сглупих и не му шлайфах вала, само смених лагерите, сега налягане на маслото - няма. Студена 2 атм. като позагрее лампата почва да свети. Интересното е че отвреме на време топла вдигне 3 атм. за 2-3 мин. и пак пада налягането.

    ПП: нещо снимките ги е поорязало ма не е моя вината
    Три дена глупави експерименти икономисват половин час четене!

  15. #55
    Регистрация
    Nov 2006
    Място
    По света...
    Публикации
    4,357
    Блог Публикации
    2
    Точки (при гласуване)
    20

    По подразбиране От: Ще се помъча и аз с един УАЗ

    Браво, за много години и много радост да ти носи УАЗката
    Бъдете живи и здрави

  16. #56
    Регистрация
    Oct 2007
    Място
    Самоков
    Публикации
    3,305
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    18

    По подразбиране От: Ще се помъча и аз с един УАЗ

    Не се притеснявай за маслото, така ще изкара с години.После друг мотор,все пак са по 200'-300лв

  17. #57
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    с. Бързия
    Публикации
    182
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Ще се помъча и аз с един УАЗ

    Благодаря!Живи и здрави!
    Три дена глупави експерименти икономисват половин час четене!

  18. #58
    Регистрация
    Jan 2012
    Публикации
    62
    Точки (при гласуване)
    7

    По подразбиране От: Ще се помъча и аз с един УАЗ

    На някои модели автомобили има нагреватели на антифриза към парното.Направени са от 3-4 подгряващи свещи от дизел.Постави си такъв преди изпарителя и ще палиш и при-25.Като загрее двигателя изключваш нагревателя. С 3 свещи гълта около 60 ампера.

Страница 3 от 3 ПървиПърви 123

Сходни теми

  1. Помогнете за един УАЗ
    От kalin09 във форум УАЗ
    Отговори: 43
    Последно мнение: 01-07-10, 08:13
  2. Още един нов уаз в клуба
    От godech във форум УАЗ
    Отговори: 51
    Последно мнение: 22-01-10, 20:47
  3. Рисуваният УАЗ на един приятел :)
    От radoslav94 във форум Общи приказки
    Отговори: 17
    Последно мнение: 27-11-09, 21:21
  4. Историята на един УАЗ
    От Pursie във форум УАЗ
    Отговори: 28
    Последно мнение: 24-06-09, 16:14
  5. един ноо як Уаз
    От charger във форум Разкази, случки, хумор, поздравления и игри
    Отговори: 2
    Последно мнение: 05-07-06, 10:00

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •