Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Индикаторът за налягане на маслото гасне 2 сек. след запалване на двигателя?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Индикаторът за налягане на маслото гасне 2 сек. след запалване на двигателя?

    Колеги,забелязах че от 1-2 месеца индикаторът за налягане на маслото гасне 2 сек. след запалване на двигателя?Преди това май гаснеше по-бързо.Преди 10 дни смених маслото (пълна синтетика,а предишното не знам) и масления филтър,но промяна няма.Колата е Хонда ЦРВ 1-ва ген.Ето и клипче:
    Та въпросът ми е:
    -Това проблем ли е,и ако да,на какво може да се дължи?
    [I]Honda CR-V B20B RD-1 JDM Auto 1998г.[/I]
    [I]Toyota Corolla 1,4 D-4D 2009г.[/I]

  • #2
    От: Индикаторът за налягане на маслото гасне 2 сек. след запалване на двигателя?

    Според мен е от масления филтър,но смисля,че не е проблем.
    0осем9осем7шест0осем7едно
    Миро

    Коментар


    • #3
      От: Индикаторът за налягане на маслото гасне 2 сек. след запалване на двигателя?

      Е това не не никакъв проблем ! Все пак маслото трябва да подкачи ! А каква е тази странна лампичка до акумулатора при мен изобщо не свети ?

      Коментар


      • #4
        От: Индикаторът за налягане на маслото гасне 2 сек. след запалване на двигателя?

        [QUOTE=4i4o_doc;1563803]Колеги,забелязах че от 1-2 месеца индикаторът за налягане на маслото гасне 2 сек. след запалване на двигателя?Преди това май гаснеше по-бързо.Преди 10 дни смених маслото (пълна синтетика,а предишното не знам) и масления филтър,но промяна няма.Колата е Хонда ЦРВ 1-ва ген.Ето и клипче:
        Та въпросът ми е:
        -Това проблем ли е,и ако да,на какво може да се дължи?[/QUOT
        Ще поръзсъждавам малко от това което знам-първи вариант този "Проблем"не е никакъм проблем се появява при някой автомобили на старо когато дойде двеме за смяна на маслото-вискозитет,плътност са нарушени и помпата достатъчно износена с годините подкачва по бавно.Пълната синтетика рядко масло и се слага на чисто нови автомобили до към 70-100 хил.км.От там нататък се слага полусинтетика,и накрая минерално масълце.Може да е рядкия вискозитет.При други автомобили след определен пробег това е вид защита за натоварване на мотора преди да е подкачил масло навсякъде-Примерно сутринта палиш и веднага газ,върти гуми да тръгнеш.Убийствено е за цилиндри,бутала и сигменти.Та така ти казва изчакай,хайде сега тръгни.И при двата случая няма никакви проблеми,ама никакви,дори и да гасне след 3-4 секунди.Третия вариант е и поизносен индкатор на датчика за маслото-Пак ама никакъв проблем,даже на нашите трошки по добре-друг е въпроса, ако лампата не иска да изгасне Това вече е проблем!!!Обикновенно помпа за маслото,мани да чукаме на дърво.
        имах и Toyota Rav 4 2006g.
        Mitsubishi Lancer 2008g.
        Honda CR-V 1998г.
        Honda CR-V 3 2008 2.4 automat

        Коментар


        • #5
          От: Индикаторът за налягане на маслото гасне 2 сек. след запалване на двигателя?

          Опитай с оригинален маслен филтър. При моето - Nissan Terrano, с оригинален филтър лампата гасне на порядък по-бързо. Примерно секунда срещу 3-5 секунди.

          ...не че и така е проблем де.

          Първоначално публикуван от pavle Преглед на мнение
          Пълната синтетика рядко масло...
          В работен режим, особено при натоварване и високи температури (90 градуса и нагоре), синтетиката е по-гъста от минералното и полусинтетиката. "рядкото синтетично масло" е абсолютен мит. Това че е рядко на студено може да е само в плюс, особено зимата. И това само ако вземем вискозитета. За мазителните качества и колко време те се запазват е съвсем отделна тема. За почистващите качества - съвсем друга тема.

          Всеки двигател си е индивидуален и понася по различен начин различните видове масла. При това ако двигателя си посръбва масло, това съвсем не значи че с това масло му е зле. Значи единствено че има неща за смяна по него.

          Аз например си карам архаичния дизел с пълна синтетика 5/40. И всичко му е като все едно вчера е излязъл от завода. И като отвориш капака на клапаните, отдолу свети. Турбо, интеркулер, входящ колектор - и те. Дали му е зле?
          Последно редактирано от sparkybg; 21-06-11, 09:39.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • #6
            От: Индикаторът за налягане на маслото гасне 2 сек. след запалване на двигателя?

            Първоначално публикуван от dogidog Преглед на мнение
            Е това не не никакъв проблем ! Все пак маслото трябва да подкачи ! А каква е тази странна лампичка до акумулатора при мен изобщо не свети ?
            На JDM модела, като на чичодок и моето, това е температурния датчик на катализатора. Свети, когато прегрее. Моя не свети, защото съм с афтърмаркет катализатор, който няма такъв датчик.На европейскоте е оксижен сензора (ламбда), и показва проблем в самия сензор или сензора отчита проблем, не знам точно.
            Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto, Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

            Коментар


            • #7
              От: Индикаторът за налягане на маслото гасне 2 сек. след запалване на двигателя?

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              Опитай с оригинален маслен филтър.
              Филтърът е оригинален,доставен от "Карада" Варна!
              Ясно!Разбрах че това забавяне не е никакъв проблем.
              Благодаря за мненията.
              [I]Honda CR-V B20B RD-1 JDM Auto 1998г.[/I]
              [I]Toyota Corolla 1,4 D-4D 2009г.[/I]

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X