Осемдесятка .92,4.2 турбодизел.Вдигнахме я на крик за ремонт на километражно жило и техника забеляза,че луфта на прения диференциал е много голям.На мен също ми прави впечатление,че когато съм на "D"и по-рязко подавам или отнемам газ се усеща някакъв удар.Техника завъртя почти на половин оборот предния кардан а задния не мръдна.Моля Ви колеги помогнете ми,има ли някакво регулиране в дифа и как може да се извърши.Опасно ли е карането при това положение,колата ми е много необходима -ползвам я за полу-тежък офроуд-, за работа,когато е на"бавни"чувам и виене -спорд мен също в предния диф.Възможно ли е луфта да е в раздатката?Благодаря Ви.Каретата са здрави-нямат луфтове и заедно с компенсаторите на карданите са отлично гресирани.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
ТЛК-80 - въпроси по трансмисията
Свий
X
-
От: Въпрос към знаещите за ТЛК-80
Не губи време, а вземай мерки. На моята TLC90, скоро правих тази операция. Повредата се изразяваше в голям радиален луфт на предния кардан, където влиза в предния диф. Респ. заминал семеринг, сълзящо масло. Причината беше в смачкана дистанционна втулка между двата лагера на пиньона. Наложи се да си подменя външния лагер и въпросната втулка, както и семеринга. Вероятно знаете, че въпросната втулка се затяга чрез гайката на пиньона с голям момент, до деформирането и премахване на хлабината в лагеруването. Правя уговорката, че вероятно има разлика м/у двата дифа. Прилагам схемата на моя, но тук http://www.toyodiy.com можеш да намериш и твоя случай.
Последно редактирано от asenv; 09-06-11, 14:57.LZ1AIV
-
От: Въпрос към знаещите за ТЛК-80
Нямам сълзящо масло,вероятно и семеринга е здрав,дали не е от раздатката,нали при неблокирана раздатка съотношенията-преден-заден са различни,може ли да е виско муфата-има ли такава в ТЛК-80.Луфта е невероятно трудна дейност да се обере а и съвсем нови джипове имат съшия проблем скоро гледах няколко на канала.
Коментар
-
От: Въпрос към знаещите за ТЛК-80
Първо извади капачките които предават движението от карето към главината и провери дали не са изядени. Много често, като има там луфт и се наслагва с отсрещната полуоска и сателитите и те ти луфт. Ако не, отваряй дифа. То ще си каже. Дано да е малкия дявол. Успех.За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
-
От: Въпрос към знаещите за ТЛК-80
И как се предава движението от карето към главината според теб?За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
-
От: Въпрос към знаещите за ТЛК-80
Там където на парт тайма има хъбове при теб има "капачки". Принципът е същият, все едно си със зацепени постоянно хъбове. Провери първо там. После ако са наред си ремонтирай дифа."...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.
Коментар
-
От: Въпрос към знаещите за ТЛК-80
Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнениеТам където на парт тайма има хъбове при теб има "капачки". Принципът е същият, все едно си със зацепени постоянно хъбове. Провери първо там. После ако са наред си ремонтирай дифа.За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
-
От: Въпрос към знаещите за ТЛК-80
В момента карам патрула и голямата съм я спрял но отида ли до сервиза ще кача снимки и видео,има едни капачки с грес отпред да мажат шлиците на полуоските.Не зная,отвяряна е веднъж -дългата полуоска,за да сменим семеринга ,че капеше масло от дифа,сега гледам и късата полуос е почнала да капе през сферата,иначе съм купил метализирани семеринги 50/30/10 е размера.Хубавото е ,че не може да изкапе всичкото масло от дифа,нивото на полуоските е по-високо и винаги ще остаме поне половината.
Коментар
-
От: Въпрос към знаещите за ТЛК-80
Както се и очакваше,дявола е по-малкия,при по-щателен преглед се оказа,че луфта идва от карето на дългата полуоска-лявата-не сме я свалили,но имате ли представа каква е цената на това каре-ТЛК 80,1HD-T,92 limited,automatic.Диференциала е в час-нищо му няма,дори и стружки нямаше на долната магнитна пробка,което ме учуди.Луфта се предава от карето към дифа,кардана и раздатката -в стремежа си да го компенсират се получава "удара".Бях забелязал още преди 2 години,че като изкачвам на наклон на малка скорост в завой нещо "причатква" вляво като разбито каре на лека кола с предно задвижване.Благодаря Ви предварително за инфото,което ще дадете.Питам за цената,за да си го поръчам карето преди да сме почнали разглобяване.
Коментар
-
От: Въпрос към знаещите за ТЛК-80
Първоначално публикуван от tuni Преглед на мнениеОсемдесятка .92,4.2 турбодизел.Вдигнахме я на крик за ремонт на километражно жило и техника забеляза,че луфта на прения диференциал е много голям.На мен също ми прави впечатление,че когато съм на "D"и по-рязко подавам или отнемам газ се усеща някакъв удар.Техника завъртя почти на половин оборот предния кардан а задния не мръдна.Моля Ви колеги помогнете ми,има ли някакво регулиране в дифа и как може да се извърши.Опасно ли е карането при това положение,колата ми е много необходима -ползвам я за полу-тежък офроуд-, за работа,когато е на"бавни"чувам и виене -спорд мен също в предния диф.Възможно ли е луфта да е в раздатката?Благодаря Ви.Каретата са здрави-нямат луфтове и заедно с компенсаторите на карданите са отлично гресирани.ТЛК 80 4,2ТД-95г
Коментар
-
От: Въпрос към знаещите за ТЛК-80
Първоначално публикуван от tuni Преглед на мнениеAми карето е вътре,цели са мостовете,полуоските са в кожух и излизат на сферите,аз ако беше виншна полуоска сам щях да я диагностицирам,но е цял моста.Първоначално публикуван от targa Преглед на мнениеПърво извади капачките които предават движението от карето към главината и провери дали не са изядени. Много често, като има там луфт и се наслагва с отсрещната полуоска и сателитите и те ти луфт. Ако не, отваряй дифа. То ще си каже. Дано да е малкия дявол. Успех.За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.
Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.
Коментар
-
От: Въпрос към знаещите за ТЛК-80
Колега, и аз имам същия проблем на същата кола - при пускане на газта на D понякога се чува удар. Също и когато изключвам темпомата (или от лостчето, или натискайки спирачка) - тогава винаги. Намери ли цената на карето?
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар