Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ТЛК-80 - въпроси по трансмисията

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ТЛК-80 - въпроси по трансмисията

    Осемдесятка .92,4.2 турбодизел.Вдигнахме я на крик за ремонт на километражно жило и техника забеляза,че луфта на прения диференциал е много голям.На мен също ми прави впечатление,че когато съм на "D"и по-рязко подавам или отнемам газ се усеща някакъв удар.Техника завъртя почти на половин оборот предния кардан а задния не мръдна.Моля Ви колеги помогнете ми,има ли някакво регулиране в дифа и как може да се извърши.Опасно ли е карането при това положение,колата ми е много необходима -ползвам я за полу-тежък офроуд-, за работа,когато е на"бавни"чувам и виене -спорд мен също в предния диф.Възможно ли е луфта да е в раздатката?Благодаря Ви.Каретата са здрави-нямат луфтове и заедно с компенсаторите на карданите са отлично гресирани.
    Последно редактирано от tuni; 09-06-11, 14:38. Причина: дописване

  • #2
    От: Въпрос към знаещите за ТЛК-80

    Не губи време, а вземай мерки. На моята TLC90, скоро правих тази операция. Повредата се изразяваше в голям радиален луфт на предния кардан, където влиза в предния диф. Респ. заминал семеринг, сълзящо масло. Причината беше в смачкана дистанционна втулка между двата лагера на пиньона. Наложи се да си подменя външния лагер и въпросната втулка, както и семеринга. Вероятно знаете, че въпросната втулка се затяга чрез гайката на пиньона с голям момент, до деформирането и премахване на хлабината в лагеруването. Правя уговорката, че вероятно има разлика м/у двата дифа. Прилагам схемата на моя, но тук http://www.toyodiy.com можеш да намериш и твоя случай.

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Front-diff-TLC90.jpg
Прегледи:1
Размер:204.2 КБ
ID:5283354
    Последно редактирано от asenv; 09-06-11, 14:57.
    LZ1AIV

    Коментар


    • #3
      От: Въпрос към знаещите за ТЛК-80

      Нямам сълзящо масло,вероятно и семеринга е здрав,дали не е от раздатката,нали при неблокирана раздатка съотношенията-преден-заден са различни,може ли да е виско муфата-има ли такава в ТЛК-80.Луфта е невероятно трудна дейност да се обере а и съвсем нови джипове имат съшия проблем скоро гледах няколко на канала.

      Коментар


      • #4
        От: Въпрос към знаещите за ТЛК-80

        Първо извади капачките които предават движението от карето към главината и провери дали не са изядени. Много често, като има там луфт и се наслагва с отсрещната полуоска и сателитите и те ти луфт. Ако не, отваряй дифа. То ще си каже. Дано да е малкия дявол. Успех.
        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

        Коментар


        • #5
          От: Въпрос към знаещите за ТЛК-80

          Не зная какви са тия капачки,имам само капачки с грес,коити нямат зъби за предаване на движението-говорим за модел 80-фул тайм 4х4 лимитед.

          Коментар


          • #6
            От: Въпрос към знаещите за ТЛК-80

            И как се предава движението от карето към главината според теб?
            За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

            Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

            Коментар


            • #7
              От: Въпрос към знаещите за ТЛК-80

              Там където на парт тайма има хъбове при теб има "капачки". Принципът е същият, все едно си със зацепени постоянно хъбове. Провери първо там. После ако са наред си ремонтирай дифа.
              "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

              Коментар


              • #8
                От: Въпрос към знаещите за ТЛК-80

                Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                Там където на парт тайма има хъбове при теб има "капачки". Принципът е същият, все едно си със зацепени постоянно хъбове. Провери първо там. После ако са наред си ремонтирай дифа.
                Нямаш ли някоя снимка, че така няма да разбере?
                За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                Коментар


                • #9
                  От: Въпрос към знаещите за ТЛК-80

                  В момента карам патрула и голямата съм я спрял но отида ли до сервиза ще кача снимки и видео,има едни капачки с грес отпред да мажат шлиците на полуоските.Не зная,отвяряна е веднъж -дългата полуоска,за да сменим семеринга ,че капеше масло от дифа,сега гледам и късата полуос е почнала да капе през сферата,иначе съм купил метализирани семеринги 50/30/10 е размера.Хубавото е ,че не може да изкапе всичкото масло от дифа,нивото на полуоските е по-високо и винаги ще остаме поне половината.
                  Последно редактирано от tuni; 17-06-11, 12:35. Причина: дописване

                  Коментар


                  • #10
                    От: Въпрос към знаещите за ТЛК-80

                    Както се и очакваше,дявола е по-малкия,при по-щателен преглед се оказа,че луфта идва от карето на дългата полуоска-лявата-не сме я свалили,но имате ли представа каква е цената на това каре-ТЛК 80,1HD-T,92 limited,automatic.Диференциала е в час-нищо му няма,дори и стружки нямаше на долната магнитна пробка,което ме учуди.Луфта се предава от карето към дифа,кардана и раздатката -в стремежа си да го компенсират се получава "удара".Бях забелязал още преди 2 години,че като изкачвам на наклон на малка скорост в завой нещо "причатква" вляво като разбито каре на лека кола с предно задвижване.Благодаря Ви предварително за инфото,което ще дадете.Питам за цената,за да си го поръчам карето преди да сме почнали разглобяване.
                    Последно редактирано от tuni; 21-06-11, 11:27. Причина: дописване

                    Коментар


                    • #11
                      От: Въпрос към знаещите за ТЛК-80

                      Първоначално публикуван от tuni Преглед на мнение
                      Осемдесятка .92,4.2 турбодизел.Вдигнахме я на крик за ремонт на километражно жило и техника забеляза,че луфта на прения диференциал е много голям.На мен също ми прави впечатление,че когато съм на "D"и по-рязко подавам или отнемам газ се усеща някакъв удар.Техника завъртя почти на половин оборот предния кардан а задния не мръдна.Моля Ви колеги помогнете ми,има ли някакво регулиране в дифа и как може да се извърши.Опасно ли е карането при това положение,колата ми е много необходима -ползвам я за полу-тежък офроуд-, за работа,когато е на"бавни"чувам и виене -спорд мен също в предния диф.Възможно ли е луфта да е в раздатката?Благодаря Ви.Каретата са здрави-нямат луфтове и заедно с компенсаторите на карданите са отлично гресирани.
                      Тоя техник как забелязва луфт в диференциала, а не вижда разбито каре. Нямам думи.
                      ТЛК 80 4,2ТД-95г

                      Коментар


                      • #12
                        От: Въпрос към знаещите за ТЛК-80

                        Aми карето е вътре,цели са мостовете,полуоските са в кожух и излизат на сферите,аз ако беше виншна полуоска сам щях да я диагностицирам,но е цял моста.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Въпрос към знаещите за ТЛК-80

                          Първоначално публикуван от tuni Преглед на мнение
                          Aми карето е вътре,цели са мостовете,полуоските са в кожух и излизат на сферите,аз ако беше виншна полуоска сам щях да я диагностицирам,но е цял моста.
                          Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                          Първо извади капачките които предават движението от карето към главината и провери дали не са изядени. Много често, като има там луфт и се наслагва с отсрещната полуоска и сателитите и те ти луфт. Ако не, отваряй дифа. То ще си каже. Дано да е малкия дявол. Успех.
                          Сменяй майстора.
                          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Въпрос към знаещите за ТЛК-80

                            Колега, и аз имам същия проблем на същата кола - при пускане на газта на D понякога се чува удар. Също и когато изключвам темпомата (или от лостчето, или натискайки спирачка) - тогава винаги. Намери ли цената на карето?

                            Коментар


                            • #15
                              От: Въпрос към знаещите за ТЛК-80

                              Ако може някой да ми каже колко ампера акумулатори да си взема за 4.2 турбо дизел ТЛК 80 , че нещо не мога да намеря матрял?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X