Страница 3 от 3 ПървиПърви 123
Резултати 41 до 51 от 51

Тема: Омекнали ресьори, ремонт?

  1. #41
    Регистрация
    May 2011
    Място
    София
    Публикации
    2,049
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Омекнали ресьори, ремонт?

    И според мен, ако ще махаш лист, най-добре да е 3-тият.
    Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

  2. #42
    Регистрация
    Jan 2008
    Място
    София
    Публикации
    6,937
    Точки (при гласуване)
    21

    По подразбиране От: Омекнали ресьори, ремонт?

    Добре де, защо беше тоя зор да се дават грешни пари за турски ресьори и после да се вадят листа!?
    Като можеше в порядъка 50-100 лв. да се добави Японски лист на старите Японски ресьори!

  3. #43
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    Sofia
    Публикации
    1,948
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Омекнали ресьори, ремонт?

    Да, помня че това ме посъветва още преди.
    Не мисли че ми се даваха излишни пари. Доста време търсих, но не попаднах на смислени предложения.
    Писах и какво ми предложиха задобавяне на лист в сервиз Пантера.
    Взех по-големите пакети, защото разликата с 4+1 беше пренебрежимо малка, а тези все пак дават повече опции за комбинации.

  4. #44
    Аватара на Jimi
    Jimi е офлайн
    Явор Мичев
    Старши участник | СзО || +ПЛ || ДВиП |* МСС *
    Регистрация
    Jan 2007
    Място
    Букурещ
    Публикации
    3,222
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    22

    По подразбиране От: Омекнали ресьори, ремонт?

    Правилно си си купил нови. Аз не бих махал нищо, преди да сложа и да тествам. Какви амове ще слагаш?
    Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
    Drag Grand Canyon Daily
    Rossignol Scratch Sprayer BC+Secura Fix+G3 Alpinist

  5. #45
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    Sofia
    Публикации
    1,948
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Омекнали ресьори, ремонт?

    И амортисьорите са проблем.
    Оригинално са ухо горе, шпилка долу.
    Това ограничава избора изключително. Роверските идват дълги.
    Вероятно ще преработвам захватите, за да ползвам по-разпространени амове.
    Например, Прокомпските ми стоят неизползвани, защото са твърди за късата ми Витара.

    Преди да предприема каквото и да било с ресьора, ще направя един експеримент.
    Ще вдигна колата на крик, и ще подложа ресьора обърнат наопаки, под барабана.
    Това ще ми даде поне малка представа за еластичността и реакцията му на тази тежест.
    Няма да е много точно, но е повече от нищо. След това ще взема окончателното решение.

  6. #46
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    Sofia
    Публикации
    1,948
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Омекнали ресьори, ремонт?

    Ето какво се получи.
    Ресьорът реагира със 7 см. Листовете се поприбраха, и двата долни спомагателни, идват в почти работно положение.
    По груби изчиления, това ще ми даде лифт от около 10-11см. спрямо сегашното положение. Множко са.
    Вижда се и трагичното състояние на оригиналните ресьори. Имам чувство че им е изваден лист.
    За да са равни предна и задна арка, ми трябва лифт от около 5см.
    За да влиза колата в гаража, максимално допустимият лифт е 7см. (на кантар)

    Все пак трябва да се вземе под внимание, че в при експеримента ресьора е натоварен и с тежеста на задния мост, който в действителност се явява подресьорна маса.
    Колата в момента е и натоварена с около 200кг.

    Ако не беше проблема с влизането в гаража, слагах пакетите така и пробвах.
    Обаче...
    Да рискувам ли да вадя 3тия лист? Не съм убеден.
    По скоро някой от двата най-долни, макар че липсата му ще се отрази само с 12 мм.
    Какво правим

    Име:  P1090099.JPG
Прегледи: 139
Размер:  396.4 Кб

  7. #47
    Аватара на Jimi
    Jimi е офлайн
    Явор Мичев
    Старши участник | СзО || +ПЛ || ДВиП |* МСС *
    Регистрация
    Jan 2007
    Място
    Букурещ
    Публикации
    3,222
    Блог Публикации
    1
    Точки (при гласуване)
    22

    По подразбиране От: Омекнали ресьори, ремонт?

    Аз бих постъпил така. Слагам ресорите без да ги пипам, намирам къде да гарирам колата за месец на платен примерно, щом това е проблем. Като видиш каква е возията и калко ще бъде лифта след малко каране, тогава ще решиш. Важното е да имаш база за сравнение спрямо оригинала. Обзалагам се, че щом с този експеримент си с 10-11см, то след малко каране лифта ще ти 8-9.


    Пък и може да метнеш в багажника едни 500кила примерно за да влизаш в гаража.
    Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
    Drag Grand Canyon Daily
    Rossignol Scratch Sprayer BC+Secura Fix+G3 Alpinist

  8. #48
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    Sofia
    Публикации
    1,948
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Омекнали ресьори, ремонт?

    Абе то мога и гумите да спускам, ама не си е работа.
    А гаража ми е единствено за сервизиране. Не колата да живее там. А има доста за правене.
    Проблема ще е още със слагането на ресьорите. Ще трябва да се работи на открито, защото със сигурност няма да излезе.

  9. #49
    Регистрация
    Feb 2009
    Публикации
    153
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Омекнали ресьори, ремонт?

    Оригиналният ресор е с три листа, а новият е с шест. Махни 3-ти и 5-ти и сигурно ще си доволен от резултата. А после след време като поомекнат добавяш 3-ти и така


    HYUNDAI TERRACAN 2.9 CRDI ,05 163hp
    VW PASSAT 1.9 TDI AFN ,98 110hp
    Няма да е все така!
    Нула две осмици 724 пет едно пет 1

  10. #50
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    Sofia
    Публикации
    1,948
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Омекнали ресьори, ремонт?

    Смених ресорите. Махнах 3ти и 5ти лист.
    Колата се вдигна със 7-8 см. Ще видим до кога. Повече не ми и трябва.
    Возията стана по-твърда, но поносима. Колкото до амортисьорите, на ръка ми се струват бая лабави, в сравнение с разни други които имам.
    След цялата операцияобаче имам една забележка.
    Едната ми страна стана с 2 см по-висока от другата.
    Ще дам малко време да поулегнат, пък после ще го мисля.
    Допустимо ли е, евентуално да се коригира с регулация на торсионите отпред?
    Прикачени картинки Прикачени картинки  

  11. #51
    To6o е офлайн
    Тошо пие лошо
    Утвърден участник | +ПЛ |
    Регистрация
    Aug 2007
    Място
    Пловдив
    Публикации
    581
    Точки (при гласуване)
    11

    По подразбиране От: Омекнали росори ремонт?

    Цитат Мнение на Джамбазов Преглед на публикациите
    Тунингови ресори и забравяш за проблема в следващите няколко години. Повечето фирми вносители са представени във форума.

    Интересно ми е, как се повдига с окачване комплект. Знам че ресьорите са нарочни, вероятно амортисьорите и някои други неща. Трябва ли да се извъртат мостовете заради ъглите на карданите ? А налага ли се при едно разумно каране по горски пътища ?

Страница 3 от 3 ПървиПърви 123

Сходни теми

  1. Омекнали ресьори - шпренгване или нови?
    От Р.Граховски във форум УАЗ
    Отговори: 56
    Последно мнение: 06-06-15, 10:20
  2. Ресьори за самурай
    От player_1 във форум SUZUKI
    Отговори: 37
    Последно мнение: 16-05-11, 16:33
  3. Картонените опаковки
    От Симеон във форум Бисери и блясъци
    Отговори: 26
    Последно мнение: 06-04-11, 20:15
  4. шпринговане на ресьори
    От lcr във форум JEEP
    Отговори: 49
    Последно мнение: 14-11-08, 11:00
  5. Купувам Ресьори
    От markan във форум Архив
    Отговори: 0
    Последно мнение: 28-09-06, 20:46

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •