Страница 6 от 6 ПървиПърви ... 23456
Резултати 101 до 112 от 112

Тема: Фрoнтерата на Alexfield

  1. #101
    Регистрация
    Aug 2009
    Място
    Kleta Majka Balgariq
    Публикации
    12,923
    Точки (при гласуване)
    32

    По подразбиране От: Фрoнтерата на Alexfield

    Цитат Мнение на Alexfield Преглед на публикациите
    А пък моята Фронтера си е грозна.
    Не-не. Почва да прилича на нещо такова:

    Име:  aecdcccb7.jpg
Прегледи: 249
Размер:  51.5 Кб

    „Но бръкнеш ли в меда, добре помни – наивно пръстите си не облизвай, а делвата изцяло задигни!"
    "Тиква тиквата изтиква и пак тиква там пониква"

  2. #102
    Регистрация
    Jan 2011
    Място
    София
    Публикации
    2,477
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Фрoнтерата на Alexfield

    Алекс, при дългия път на гофрираната тръба, не се ли увеличава така повече съпротивлението на въздушния поток, отделно че самия въздух минавайки през цялата дължина над горещия ти двигател, ще го затопля ненужно и от там ще имаш по-малко кислород спрямо студения въздух, така няма ли да ти вдигне още и ненужно разхода на гориво?
    Нещо, което работи, не се пипа!

    ОФА КБ C20NE - Бивша.
    ОФБ ДБ 3.2 V6 2002г.

  3. #103
    Регистрация
    Aug 2009
    Място
    Kleta Majka Balgariq
    Публикации
    12,923
    Точки (при гласуване)
    32

    По подразбиране От: Фрoнтерата на Alexfield

    Цитат Мнение на Павел Василев Преглед на публикациите
    Алекс, при дългия път на гофрираната тръба, не се ли увеличава така повече съпротивлението на въздушния поток, отделно че самия въздух минавайки през цялата дължина над горещия ти двигател, ще го затопля ненужно и от там ще имаш по-малко кислород спрямо студения въздух, така няма ли да ти вдигне още и ненужно разхода на гориво?
    Туй не е дизел, че да му трябва интеркулер. За бензинка, колкото по-горещ вздухът, толкова по-икономично.
    „Но бръкнеш ли в меда, добре помни – наивно пръстите си не облизвай, а делвата изцяло задигни!"
    "Тиква тиквата изтиква и пак тиква там пониква"

  4. #104
    Регистрация
    Jan 2011
    Място
    София
    Публикации
    2,477
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Фрoнтерата на Alexfield

    Цитат Мнение на Bogoljub Gagic Преглед на публикациите
    Туй не е дизел, че да му трябва интеркулер. За бензинка, колкото по-горещ вздухът, толкова по-икономично.

    Не знаех че това важи само за дизела, мислех че важи с пълна сила и за бензиновите..., ако е така защо не са направили че да засмукват горещ въздух от под колекторите...., така и иначе остава съпротивлението от дългия път на гофрираната тръба, дори при монтаж на оригинален шнорхел се вдига малко разхода, освен ако главата не е насочена напред...
    Нещо, което работи, не се пипа!

    ОФА КБ C20NE - Бивша.
    ОФБ ДБ 3.2 V6 2002г.

  5. #105
    Регистрация
    Aug 2009
    Място
    Kleta Majka Balgariq
    Публикации
    12,923
    Точки (при гласуване)
    32

    По подразбиране От: Фрoнтерата на Alexfield

    Цитат Мнение на Павел Василев Преглед на публикациите
    Не знаех че това важи само за дизела, мислех че важи с пълна сила и за бензиновите..., ако е така защо не са направили че да засмукват горещ въздух от под колекторите....
    При карбураторните беше задължително (спомни си на ВАЗ зимната и лятна позиция на капака на филтъра). При моноинжекциите - специален подгрев. А сега при пълните многоточкови инжекциони - счетоводителите са си казали тежката дума, че е излишно.
    „Но бръкнеш ли в меда, добре помни – наивно пръстите си не облизвай, а делвата изцяло задигни!"
    "Тиква тиквата изтиква и пак тиква там пониква"

  6. #106
    Регистрация
    Jan 2011
    Място
    София
    Публикации
    2,477
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Фрoнтерата на Alexfield

    Цитат Мнение на Bogoljub Gagic Преглед на публикациите
    При карбураторните беше задължително (спомни си на ВАЗ зимната и лятна позиция на капака на филтъра). При моноинжекциите - специален подгрев. А сега при пълните многоточкови инжекциони - счетоводителите са си казали тежката дума, че е излишно.
    Прав си
    Нещо, което работи, не се пипа!

    ОФА КБ C20NE - Бивша.
    ОФБ ДБ 3.2 V6 2002г.

  7. #107
    Регистрация
    May 2011
    Място
    София
    Публикации
    2,019
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Фрoнтерата на Alexfield

    Цитат Мнение на Alexfield Преглед на публикациите
    ...Лошото е че налягането на въздуха падна от 2.0 на 1.5 бара
    ...
    Гледам глупост съм написал - става дума за налягане 0.20 бара, когато е обърнат напред и 0.15 бара, когато е обърнат назад.
    Т.е. когато е обърнат напред нямам загуби - компенсират се от насрещният въздушен поток.
    Имам интеркулер, така че температурите не ме бъркат по никакъв начин.

    Цецо ми предложи да ми направи по-малка шайба за компресора - така ще му вдигнем оборотите "леко". Може да му я оставя като замина за море. Ако докарам 0.3 - 0.4 бара смятам да е перфектно. То и сега върви много... за трактор. Нали, да не се бърка с машината на Боголюб
    Разходът на гориво не е безобразен. Нещо около 24/100. Почти нямам извънградско - само градско и разходки.
    Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

  8. #108
    Регистрация
    May 2011
    Място
    София
    Публикации
    2,019
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Фрoнтерата на Alexfield

    Вече мога да се похваля и с разход: 21.1 - 21.2 / 100 градско - горе-долу толкова беше и преди модификациите, просто сега върви много повече.
    Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

  9. #109
    Регистрация
    Jan 2011
    Място
    София
    Публикации
    2,477
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Фрoнтерата на Alexfield

    Цитат Мнение на Alexfield Преглед на публикациите
    Вече мога да се похваля и с разход: 21.1 - 21.2 / 100 градско - горе-долу толкова беше и преди модификациите, просто сега върви много повече.
    Според теб на колко конски сили се равнява като мощност сега с модификациите?
    Нещо, което работи, не се пипа!

    ОФА КБ C20NE - Бивша.
    ОФБ ДБ 3.2 V6 2002г.

  10. #110
    Регистрация
    May 2011
    Място
    София
    Публикации
    2,019
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Фрoнтерата на Alexfield

    Според мен е качила между 25 и 50 коня - т.е. 150-170.

    Едно клипче от днес - дупката изобщо не се виждаше, нищо че беше метър дълбока и 1.5-2 метра дълга. Блокажът ме извади. Малкият си глътна граматиката, нищо че после вика, че не се бил уплашил.
    Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

  11. #111
    Регистрация
    Jan 2011
    Място
    София
    Публикации
    2,477
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Фрoнтерата на Alexfield

    На клипчето не си личи колко е била дълбока дупката, добре че не е имало голям скрит камък, особено при високи треви си е голям риска от камъни и изненадващи дупки, най-вече като не е по черен път а из поляните, бъди внимателен Алекс, преди години с Вектрата като ходих до един язовир, реших да мина напряко през едни високи треви на видимо равно място, и така докато изведнъж ми пропадна цялата предница в една голяма дупка, тогава спуках картера, за добро или зло, тогава ми се роди идеята за първи път да си купя джипка, и до ден днешен съм в този хубав форум и карам джипка благодарение на случката с Вектрата по черно...
    Последно редактиран от Павел Василев ; 26-06-16 в 09:10 Причина: Допълване инфо
    Нещо, което работи, не се пипа!

    ОФА КБ C20NE - Бивша.
    ОФБ ДБ 3.2 V6 2002г.

  12. #112
    Регистрация
    May 2011
    Място
    София
    Публикации
    2,019
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Фрoнтерата на Alexfield

    Няма я вече Фронтерата. Стана донор на новия ми проект:
    http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=220733
    Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

Страница 6 от 6 ПървиПърви ... 23456

Сходни теми

  1. Alexfield има нужда от помощ
    От Evgeni Enduro във форум Архив
    Отговори: 3
    Последно мнение: 16-10-11, 22:32

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •