От вчера и аз се сдобих Фронтера.
Може да се каже, че намерих това, което търсех:
Стара и запазена джипка. С просто устройство и без екстри, та да няма какво да и се разваля.
Била е преди пак собственост на член на този форум, само че нямам представа на кой. Както и да е, ако предишният собственик си я познае, ще се радвам да даде малко акъл за конкретната кола.
Има забележки по колата, но пък цената ги компенсира. Или по-точно казано: Надявам се да ги оправя в планирания от мен бюджет.
1. Не пали на бензин, само на газ. Но поне зимата е далече.
2. От мотора се чува едно равномерно чукане. Ще видим дали ще има нещо за шлайфане.
3. Ръчната спирачка държи само едното колело и то слабо. Уж едното жило било за смяна.
4. Има и разни козметични дефекти, но те са бял кахър.
Иначе е ОФА ДБ 2.4i с газова уредба. Важните неща ги има: работещо 4х4 и здрава ходова част.
Не ми харесва, че резервната гума е вътре в багажника. Трябва да проверя как стои въпросът с изнасянето й върху вратата на багажника или върху покрива. Също и газовата бутилка е монтирана така, че блокира по-голямата част от багажника. Смятам, след като изнеса гумата, да преместя газовата бутилка на нейно място. Така или иначе една от основните причини да я взема е именно огромният багажник, който в момента е 50% че и повече неизползваем.
Ето и малко снимки, за да не бъда съвсем голословен. Това червеното на снимките до Фронтерата е предишният ми "офф-роуд" автомобил. И той бая чакъл, черни пътища и поляни е видял.




Може да се каже, че намерих това, което търсех:
Стара и запазена джипка. С просто устройство и без екстри, та да няма какво да и се разваля.
Била е преди пак собственост на член на този форум, само че нямам представа на кой. Както и да е, ако предишният собственик си я познае, ще се радвам да даде малко акъл за конкретната кола.
Има забележки по колата, но пък цената ги компенсира. Или по-точно казано: Надявам се да ги оправя в планирания от мен бюджет.
1. Не пали на бензин, само на газ. Но поне зимата е далече.
2. От мотора се чува едно равномерно чукане. Ще видим дали ще има нещо за шлайфане.
3. Ръчната спирачка държи само едното колело и то слабо. Уж едното жило било за смяна.
4. Има и разни козметични дефекти, но те са бял кахър.
Иначе е ОФА ДБ 2.4i с газова уредба. Важните неща ги има: работещо 4х4 и здрава ходова част.
Не ми харесва, че резервната гума е вътре в багажника. Трябва да проверя как стои въпросът с изнасянето й върху вратата на багажника или върху покрива. Също и газовата бутилка е монтирана така, че блокира по-голямата част от багажника. Смятам, след като изнеса гумата, да преместя газовата бутилка на нейно място. Така или иначе една от основните причини да я взема е именно огромният багажник, който в момента е 50% че и повече неизползваем.
Ето и малко снимки, за да не бъда съвсем голословен. Това червеното на снимките до Фронтерата е предишният ми "офф-роуд" автомобил. И той бая чакъл, черни пътища и поляни е видял.




Колкото до това че не пали на бензин ще трябва да провериш куп неща, работи ли ти бензиновата помпа? тя най-често е причината да изгори при липса на бензин за охлаждането му, колкото до чукането ако са клапани често почукват като е студен двигателя и като позагрее изчезват ако е така не е страшно... Тук има много добри колеги с добри технически и професионални знания, има и един човек Лозан се казва който може много да ти помогне на място за всичко проблемно по джипката ти, при интерес ще ти дадем координатите му!
! Е в последствие разбрах, че има начин да ти направят старото жило за многократно по-малко финикийски знаци...
Коментар