Страница 1 от 8 12345 ... ПоследенПоследен
Резултати 1 до 20 от 143

Тема: Trooper 3.0 трудно пали

  1. #1
    Регистрация
    Apr 2008
    Място
    Plovdiv
    Публикации
    258
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране Trooper 3.0 трудно пали

    Без значение, дали зима или лято, моят трупчо(3.0тди 2002г) върти по 2-3 пъти преди да запали. Сменил съм свещи, гарнитури, акумулатори 2бр и т.н, но явно другаде е причината. Понякога си пали от раз. Няма никакви други симптоми като аварийна лампа и т.н.

    Някакви насоки къде да търся?
    +359 899985804

  2. #2
    Аватара на silverfox
    silverfox е офлайн Старши участник | +ПЛ || ДВиП |
    | Модератор |
    Регистрация
    Dec 2007
    Място
    Козлодуй
    Публикации
    6,359
    Точки (при гласуване)
    26

    По подразбиране От: Trooper 3.0 трудно пали

    Моя го купих днес и той е така - пали от 2-ро превъртане. Антифриза на моя мирише на нафта, което означава, че уплътненията на дюзите са заминали. Симптоми за заминали уплътнения:
    - Бял пушек при палене.
    - Повишаване нивото на маслото в картера (поради навлизане на нафта в картера)
    - Навлизане на нафта в антифриза.
    - Трудно палене и черен пушек.
    Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

  3. #3
    Регистрация
    Jan 2009
    Място
    Кюстендил
    Публикации
    176
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Trooper 3.0 трудно пали

    Честито колега! Много да те радва и много безаварийни километри! Добър избор на камион!

  4. #4
    Регистрация
    Apr 2008
    Място
    Plovdiv
    Публикации
    258
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Trooper 3.0 трудно пали

    При мен излиза съвсем малко по-бял пушек сутрин. За антифриза не съм се сетил да проверя...винаги си ми е изглеждал "чисто нов"
    +359 899985804

  5. #5
    Аватара на silverfox
    silverfox е офлайн Старши участник | +ПЛ || ДВиП |
    | Модератор |
    Регистрация
    Dec 2007
    Място
    Козлодуй
    Публикации
    6,359
    Точки (при гласуване)
    26

    По подразбиране От: Trooper 3.0 трудно пали

    Още една причина за трудно палене - старо или неправилно масло. Като остарее маслото си губи вискозитета, а това влияе на дюзите, които го използват. Същото се получава с неправилно масло. Правилното масло е 5W-30 (за зимата) и 10W-30 (за лятото). От 2 дена се опитвам да намеря такова масло и все ми предлагат 10-W40, защото било "за нашите климатични условия". Хората по света нееднократно пишат, че най-лесно да се скапят уплътненията на дюзите е да се сложи 10W-40. Предполагам, че цената на 10W-30 отказва много хора и подлъгани от пишман разбирачи-продавачи му сипват 10W-40 и сменят дюзи в несвяст и после реват. Да не говорим, че има и различни спецификации на маслата и трябва да се налее масло за common rail дизел, което е още по-скъпо. Калпавата нафта също доста спомага за бързото скапване на уплътненията. Но си мисля, че с правилно работещ горивен филтър (той не случайно е такъв тукмак) не би трябвало да има проблем. Едва ли много хора го сменят редовно обаче и после пак рев. Един колега даже сподели, че за да избегне наливането на току-що заредена нафта от бензиностанцията, ходи с туби, после чака да се утаят боклуците и чак тогава в резервоара.
    Малко се отплеснах, ама ...
    Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

  6. #6
    Аватара на silverfox
    silverfox е офлайн Старши участник | +ПЛ || ДВиП |
    | Модератор |
    Регистрация
    Dec 2007
    Място
    Козлодуй
    Публикации
    6,359
    Точки (при гласуване)
    26

    По подразбиране От: Trooper 3.0 трудно пали

    Вчера смених маслото и за съжаление моя продължава да си пали все така - 2 превъртания топъл и 3-4 превъртания студен. Но си мисля, че зимата ще си каже къде го боли. Дотогава няма да сменям нищо.
    Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

  7. #7
    Аватара на Злой
    Злой е офлайн Старши участник | ОС || СзО || +ПЛ || ТП || ДВиП |* МСС *
    Регистрация
    Dec 2006
    Място
    София
    Публикации
    6,935
    Точки (при гласуване)
    27

    По подразбиране От: Trooper 3.0 трудно пали

    Дюзи. Занеси ги на стенд..... Или ти смуче въздух отнякъде......
    Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
    Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

  8. #8
    Аватара на silverfox
    silverfox е офлайн Старши участник | +ПЛ || ДВиП |
    | Модератор |
    Регистрация
    Dec 2007
    Място
    Козлодуй
    Публикации
    6,359
    Точки (при гласуване)
    26

    По подразбиране От: Trooper 3.0 трудно пали

    Дюзи ще да са. Поръчал съм уплътненията и като дойдат сменям.
    Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

  9. #9
    Регистрация
    Feb 2010
    Публикации
    103
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Trooper 3.0 трудно пали

    Ако искаш да те вози Нахрани кучето и не пипай нищо

  10. #10
    Регистрация
    Dec 2010
    Място
    Plovdiv
    Публикации
    3
    Точки (при гласуване)
    0

    По подразбиране От: Trooper 3.0 трудно пали

    Младежи някой знае ли как се активира OBD диагнозата на исузу трупър 3.0 тд на моя неон е след трикратно off-on на контактния ключ ама на камиона незнам как е трудно пали и свети chek engine лампата иначе кодовете ги имам.

  11. #11
    Регистрация
    Apr 2008
    Място
    Plovdiv
    Публикации
    258
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Trooper 3.0 трудно пали

    Хм, днеска се изправих пред поредния абсурд, занимавайки се с майстори на тази марка.....отивам в един сервиз, който се слави из страната с "оправяемостта" на нашите машини и питам за цената на диагностика. Познайте колко? Не съм сиромах, но категорично отказах! 300лв...........всичко се проверявало ръчно! Ок, разбирам, и цял ден да отнеме, надница+инвестирано в ноухау+оборудване, може ли да струва 300лв? Тук не говорим за ремонт или настройка на нещо, а просто да се каже какво и дали му има нещо на хайвана.

    Айде сега, колеги, някой, ако знае къде правят диагностика в София, нямам никакъв проблем да се разходя и 3 пъти до където и да било, да дам 3 пъти повече пари, но на сервиз, който е решил, че е хванал господ за топките - няма да стане!

    Искаше ми се нещо простичко да ми кажат:

    1. Има ли нужда да поръчвам комплект за смяна на О-ринговете на дюзите, има ли някоя дюзя умряла?
    2. друго - ако има.

    Просто съм изумен!
    +359 899985804

  12. #12
    Аватара на silverfox
    silverfox е офлайн Старши участник | +ПЛ || ДВиП |
    | Модератор |
    Регистрация
    Dec 2007
    Място
    Козлодуй
    Публикации
    6,359
    Точки (при гласуване)
    26

    По подразбиране От: Trooper 3.0 трудно пали

    Цитат Мнение на stormmaker Преглед на публикациите
    Искаше ми се нещо простичко да ми кажат:

    1. Има ли нужда да поръчвам комплект за смяна на О-ринговете на дюзите, има ли някоя дюзя умряла?
    Това не е толкова "простичко". Следиш симптомите и сам си решаваш дали трябва смяна (наложително при поява на нафта в антифриза или увеличаване на нивото на двигателното масло - това при нафта в маслото). Иначе проверката на уплътненията е само визуална и трябва да се свалят дюзите за да се види. А то ако ще се свалят по-добре да се сменят уплътненията.
    Друг е въпроса във въпросния сервиз какво разбират под проверка. Ако само ти го закачат за диагностика ... по-добре без нея
    Иначе TECH2 струва 4000$ и ако ходят по 20 машини на година е нормално да искат 300лв. Ама ако са само със софтуер на BOSCH... $$$
    Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

  13. #13
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    София кв. Борово
    Публикации
    11,994
    Точки (при гласуване)
    25

    По подразбиране От: Trooper 3.0 трудно пали

    А стартера "бодро" ли върти? Не питам за акумулатора.
    Компресия мерена ли е?
    Последно редактиран от Пенчо ; 08-07-11 в 17:41 Причина: доп
    Тел. 0877 517965
    Спортидж 2.0 бензин 2003г. кабрио. Спортидж 2.0 ТДИ 2000г. Ceed 1,6 CRDI 2010г.Каравана Антарес 390 2015г.

  14. #14
    Регистрация
    Nov 2006
    Място
    София
    Публикации
    1,201
    Точки (при гласуване)
    13

    По подразбиране От: Trooper 3.0 трудно пали

    Аз бих ти препоръчал ако идваш към София на диагностика първо да минеш през колегата Лозан (Isuzo) ,защото малко хора познават този мотор а той си е доста сложен от към впръскване.
    Николай Георгиев 0+
    тел.0887357722

  15. #15
    Регистрация
    Apr 2008
    Място
    Plovdiv
    Публикации
    258
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Trooper 3.0 трудно пали

    Към София мога да си намеря път поне 3 пъти през седмицата. Не е това проблем.
    Ядосва ме, че просто исках да го закачи някой сервиз и като автомобил на 130к км да каже две приказки като професионалист. Аз разбирам от доставка на интернет, строене на кули и сходни комуникационни съоръжения, като предпочитам да си плащам за неща, които може би разбирам, но смятам, че е редно всеки да си знае професията.

    1. Конкретно за уплътненията - бяха си много добре при предишното отваряне, но аз не съм специалист, все пак.
    2. Компресията - понеже не съм ходил специално да я мерят, но логически смятам, че след като се залепям за стъклото като "пусна" 3-та на нормални обороти, значи бая компресия си има Може и баламската да го преценям, но мисля, че съм прав.
    3. Скъп уред - Ок, нали и на Опел трябва да се сервизира същото, защо да е различно? Ако е различно, то кое точно?

    4. Паленето - ще направя още един отчаян опит да си помогна сам. Смятам да заредя хубаво и двата акумулатора( абе нови са си, ама...), да поразчовъркам клемореда на ключа, защото ми се струва, че понякога пали от раз, а понякога не.
    Все ми седи в акъла, че може и да има връзка с датчика за маслото, но и това ще разбера след като се сдобия с нов.

    и...никаква нафта нямам в маслото, нито се увеличава, а напротив
    +359 899985804

  16. #16
    Регистрация
    Mar 2008
    Място
    София кв. Борово
    Публикации
    11,994
    Точки (при гласуване)
    25

    По подразбиране От: Trooper 3.0 трудно пали

    Цитат Мнение на stormmaker Преглед на публикациите
    и...никаква нафта нямам в маслото, нито се увеличава, а напротив
    Нищо не каза за стартера. А за маслото - как намалява? И какво става с датчика, та търсиш нов?
    Аз бих проверил и всички маси - към купе и двигател.
    Последно редактиран от Пенчо ; 09-07-11 в 07:20 Причина: доп
    Тел. 0877 517965
    Спортидж 2.0 бензин 2003г. кабрио. Спортидж 2.0 ТДИ 2000г. Ceed 1,6 CRDI 2010г.Каравана Антарес 390 2015г.

  17. #17
    Регистрация
    Apr 2008
    Място
    Plovdiv
    Публикации
    258
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Trooper 3.0 трудно пали

    Цитат Мнение на Пенчо Преглед на публикациите
    Нищо не каза за стартера. А за маслото - как намалява? И какво става с датчика, та търсиш нов?
    Аз бих проверил и всички маси - към купе и двигател.
    Ако успея да ги открия всичките, ОК. Само че в ръководството, което имам на ПДФ, не мога да открия схема, а така на сляпо и на око не ми се гледа - жега е


    Мисля че вече взе да става ясно какво му е - при палене взе да стърже на умряло, бендиксът се обажда. Явно колелцето прескача, поне на такъв звук ми прилича. Не разбирам от стартери, майсторите ще кажат.

    Маслото си намалява като при всяка турбина, това имах предвид.
    +359 899985804

  18. #18
    Регистрация
    Feb 2010
    Публикации
    103
    Точки (при гласуване)
    8

    По подразбиране От: Trooper 3.0 трудно пали

    Колеги ще се опитам да обясня как пали този двигател Трябва да бъдат изпълнени няколко условия за да подаде компютъра ток на дюзите:
    1 Да познае ключ имобилайзер
    2 Да установи сходимост между колянов и разпределителни валове
    3 Да отчете необходимото налягане в хидравличната система за управление на дюзите
    И тук започват проблемите В системата влизат няколко възела
    1 Помпа за ниско налягане,клапани и филтри
    2 Помпа за високо налягане,електромагнитен клапан, датчик, система за поддържане налягане при угасен двигател и компютър
    От състоянието на тази втората с-ма зависи колко трябва да върти двигателя за да запали
    Дюзите се управляват с плюс на импулси постоянен за всички дюзи и маса която управлява всяка дюза За повече информация тел 0884679260

  19. #19
    Регистрация
    Apr 2008
    Място
    Plovdiv
    Публикации
    258
    Точки (при гласуване)
    10

    По подразбиране От: Trooper 3.0 трудно пали

    Та, сменихме бендикса и всичко заспа за сега Дано е било само това!
    +359 899985804

  20. #20
    ssspeed е офлайн
    Стоян Маринов
    Утвърден участник | +ПЛ |
    Регистрация
    Mar 2009
    Място
    Пловдив
    Публикации
    981
    Точки (при гласуване)
    9

    По подразбиране От: Trooper 3.0 трудно пали

    При мен идва едно момче което успява да им прави диагностика.Обадете ми се.Цената е символична.
    Мисленето е труден и бавен процес и не се отдава на всеки.....
    Grand 3.1TD
    0898 620 306 Стоян

Страница 1 от 8 12345 ... ПоследенПоследен

Сходни теми

  1. Yamaha Yz 125 пали трудно
    От vaskoer във форум 2-Тактови
    Отговори: 12
    Последно мнение: 30-11-12, 16:56
  2. ХR400-трудно пали?
    От kokolighta във форум 4-Тактови
    Отговори: 13
    Последно мнение: 25-07-11, 19:26
  3. Suzuki dr750big трудно пали
    От alexrs във форум 4-Тактови
    Отговори: 4
    Последно мнение: 21-11-10, 18:12
  4. Пали трудно и гасне..
    От blibbin във форум 2-Тактови
    Отговори: 14
    Последно мнение: 10-09-10, 11:09
  5. Yamaha XT Пали трудно
    От Gradimir във форум 4-Тактови
    Отговори: 13
    Последно мнение: 23-05-10, 22:25

Правила за публикация

  • Вие не можете да публикувате нови теми
  • Вие не мжоете да отговаряте в теми
  • Вие не можете да добавяте прикачени файлове
  • Вие не можете да редактирате собствените публикации
  •