Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

    Ти вярно ли му повярва за лопатките на Турбото ! Няма как да се изкривят особенно с тези обороти на турбината !!! Ако попадне нещо така че да се изкривят направо си се чупят и става мармалад , плюс това щеше да е доста звучно . Има доста лопатки които нарочно са закривени . Аз на Галошера като сменях турбото му сложих такава лопатка и динамика му се подобри с една идейка . Помпата при кой майстор я кара ? 2-мата които стават за района на София са ми доста добри познати !
    Лудак

    Коментар


    • От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

      След перипетиите с некачествения радиатор, произведен от "Радиано" от днес Патрулът пак има радиатор, който направо си прилича на истински.


      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1190977.JPG
Прегледи:1
Размер:146.2 КБ
ID:5232634

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1190978.JPG
Прегледи:1
Размер:229.1 КБ
ID:5232633

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1190975.jpg
Прегледи:2
Размер:173.0 КБ
ID:5232632

      За разлика от злополучното изделие, този радиатор има двойно по-голям брой тръбички, които НЕ са с диаметър 10 мм. Ламелите също са от мед и са запоени за тръбичките.

      След монтажа установихме, че този радиатор събра по-малко антифриз, но за сметка на това, при работа на място тръбата на изхода беше съществено по-студена от преди.

      Утре предстои да се направят изпитания по същите маршрути, където беше изпитван и бракуваният като негоден радиатор на "Радиано".
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

        От миналата година ми се появи следният проблем. При изкачване на стръмни наклони, започваше да губи мощност. Ако джипът се оставеше така, че предницата да е по-високо, още на следващия ден паленето ставаше възможно само след като се подкачи гориво с помпата на горивния филтър. Направихме си експеримент, като вместо щатния филтър поставихме прозрачно филтърче за нафта. За една нощ филтърчето се беше изпразнило. По съвет на колеги започнахме да търсим дали отнякъде в горивната система не засмуква въздух.
        На първо място подозренията бяха насочени около ремонтирания през миналото лято резервоар, който беше пострадал по време на състезание. Направо подменихме изпомачкания като войнишко канче с друг, който си беше с оригиналния обем, а също така имаше и цяла сонда, защото моята също беше пострадала.

        В процеса на работата се установи, че въпреки натегнатите до край телени скоби, закачените на ГНП-то гумени маркучи стояха хлабаво. Сменихме скобите с нови и проблемът с оттичането на горивото като да изчезна.

        Появиха се обаче други. След няколкоминутно каране с 3000 - 3500 оборота, ако се отнеме газта, оборотите на празен ход падат доста сериозно (до около 400), а на 1-2 пъти чак примига лампата за маслото.

        Освен това, паленето на студен двигател взе да става трудно. В смисъл, че пали веднага, но не заработват всички цилиндри. Започва едно яко друсане, съпроводено с бял дим от ауспуха и така, докато не позагрее малко. След което работата се изравнява и пушеците се изчистват. След това проблеми с палене няма.


        Първата мисъл беше за неработещи подгряващи свещи. Първо ги замерихме на място. Нямаше индикации да са изгорели, но все пак днес решихме и да ги свалим. При свалянето констатирахме, че някои от тях са мокри/омазнени.
        След като обаче ги свързахме на шините и включихме подгряването, установихме, че всички свещи греят.

        Хайде сега давайте акъл за други възможни причини при тези симптоми!
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

          Свещите колко стари са? Щото като остареят те си греят ама не както трябва. На 4-5-6 двойния подгрев работи ли?
          Компресия мерихте ли на студен мотор?
          Нафтовия филтър какъв е?
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

            Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение

            Появиха се обаче други. След няколкоминутно каране с 3000 - 3500 оборота, ако се отнеме газта, оборотите на празен ход падат доста сериозно (до около 400), а на 1-2 пъти чак примига лампата за маслото.

            Освен това, паленето на студен двигател взе да става трудно. В смисъл, че пали веднага, но не заработват всички цилиндри. Започва едно яко друсане, съпроводено с бял дим от ауспуха и така, докато не позагрее малко. След което работата се изравнява и пушеците се изчистват. След това проблеми с палене няма.


            Първата мисъл беше за неработещи подгряващи свещи. Първо ги замерихме на място. Нямаше индикации да са изгорели, но все пак днес решихме и да ги свалим. При свалянето констатирахме, че някои от тях са мокри/омазнени.
            След като обаче ги свързахме на шините и включихме подгряването, установихме, че всички свещи греят.

            Хайде сега давайте акъл за други възможни причини при тези симптоми!
            Същите тези симптоми само че при мен бяха доста по фрапиращи се получиха след едно доста дълбоко и дълго водно препятствие - водата в джипа достигна до таблото ...вседствие на това се стигна че мотора ми гаснеше като пуснех газта за да сменя скоростите.Проблема се оказа блока за командване и подгряване на свещите (както и за доста други неща -блокаж,зависимост от скорост ,обороти ,температура и др) който е разположен отдолу в дясно до предпазителите-при наводняването (а той стоя около половин час под вода) електронните в него елементи почват да да се побъркват и да правят каквото си поискат-подават ток на свещите по време на движение,не винага подгряват коректно и изобщо пълна каша.Разглобих го,изсуших го във фурната на ниска температура,и го напръсках хубаво с контактен спрей.След всичките тези процедури го закачих без да го сглобявам и пробвах работата на мотора-предишните проблеми ги нямаше ,но междувременно беше изгорил трите свещи (с по двата полюса).Смених и тях ,промених мястото му високо горе(за да не се мокри) и ремонта беше успешен,всички описани по горе проблеми изчезнаха .Другото което ми идва на ум е да провериш на стенд дюзите и разпръсквачите-може да имаш някоя спечена и оттам да е неравномерната работа на мотора,ако и това не е (доколкото си спомням имаш ремонт на двигателя) не ти остава нищо друго освен ГНП.
            VEREYA MOTORSPORT TEAM

            Коментар


            • От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
              Свещите колко стари са? Щото като остареят те си греят ама не както трябва. На 4-5-6 двойния подгрев работи ли?
              Компресия мерихте ли на студен мотор?
              Нафтовия филтър какъв е?
              Първите 3 са от тази зима, а 4-6 - май ги сменях миналата година. Филтърът е чисто нов, сменен преди 2-3 седмици. Компресия не сме мерили. Все пак, в началото на година правихме основен ремонт на двигателя. Тогава бяха проверени и дюзите.

              За това дали греят като хората наистина и аз взех да се чудя, защото днес се загледах, че като дам на контакт, волтметърът показва под 12 в. Banner-ът (гелов) е в експлоатация от 2 години.
              За ГНП-то бих могъл да заподозра недобра работа на последния, който пипа по нея, но проблемът се беше проявил и преди това, така че като да не е това.
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
                Проблема се оказа блока за командване и подгряване на свещите (както и за доста други неща -блокаж,зависимост от скорост ,обороти ,температура и др) който е разположен отдолу в дясно до предпазителите-
                Управлението на блокажа не е там.

                Чаво, а пластмасовия клапан на отдушника на резервоара здрав ли ти е?
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                  Провери си нафтовия филтър почти сигурно е от него.Ако не е сменян скоро или преди него няма прозрачен филтър с цедка се е задънил.

                  Коментар


                  • От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                    ... Чаво, а пластмасовия клапан на отдушника на резервоара здрав ли ти е?
                    Де да го знам.

                    Първоначално публикуван от sparow Преглед на мнение
                    Провери си нафтовия филтър почти сигурно е от него.Ако не е сменян скоро или преди него няма прозрачен филтър с цедка се е задънил.
                    Както вече казах, филтърът със сигурност е нов, поставен съвсем скоро. Не пречи обаче да проверим дали е завит добре. Освен това, колега изказа съмнения да не би филтърът нещо да не е читав. Макар че последното ме съмнява, тъй като не е от евтините боклуци и е купуван от магазин, от който пазарувам доста неща от 3,5 години насам. Досега не съм имал проблем с части от там.
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                      Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                      Де да го знам.
                      Завираш се под жипа, в дясно в предната част на резервоара излиза отдушника, маркуч, клапан (теоретично е закачен за рамата), маркуч е системата.
                      Ако е затлачен може да прави вакуум и така.
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                        Имал съм случай с друг дизелов автомобил, когато при смяна на горивния филтър така яко смучеше въздух от новия, че направо гаснеше на малки обороти.
                        След неколкократно сваляне, качване и обезвъздушаване/направих си пришки от инжектора!/ още същата вечер си извадих стария филтър от кофата за боклук, монтирах го и всичко заспа.
                        Между акумулатора и десния калник/твоя акумулатор верно не е вече там/под един черен железен капак с две 6 мм. болтчета има реле, което доколкото си спомням изключва трите жълти свещи, които продължават да работят и след запалването, та да не е изгоряло то!?
                        По логиката то осигурява равномерна работа на мотора докато е студен.
                        Life is too short to drive dull cars!

                        Fight global warming !
                        ... turn on your A/С !

                        Коментар


                        • От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                          Първоначално публикуван от mitkochanev Преглед на мнение
                          Имал съм случай с друг дизелов автомобил, когато при смяна на горивния филтър така яко смучеше въздух от новия, че направо гаснеше на малки обороти.
                          След неколкократно сваляне, качване и обезвъздушаване/направих си пришки от инжектора!/ още същата вечер си извадих стария филтър от кофата за боклук, монтирах го и всичко заспа.
                          Между акумулатора и десния калник/твоя акумулатор верно не е вече там/под един черен железен капак с две 6 мм. болтчета има реле, което доколкото си спомням изключва трите жълти свещи, които продължават да работят и след запалването, та да не е изгоряло то!?
                          По логиката то осигурява равномерна работа на мотора докато е студен.
                          То проблемът е първо в запалването, така че допълнителното греене на 4-6 цилиндър едва ли може да е причината.
                          Филтъра може и да го сменя за проба.

                          На два от цилиндрите обаче много се е разтекло от тръбичките, които подават нафта към дюзите, та се чудя дали и това може да има нещо общо със случая.
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                            Завираш се под жипа, в дясно в предната част на резервоара излиза отдушника, маркуч, клапан (теоретично е закачен за рамата), маркуч е системата.
                            Ако е затлачен може да прави вакуум и така.
                            Теоритично може и да е тази глупава пластмаса но мен ме съмнява , по-скоро дърпа въздух и сигурно е от към горивния филтър . Мож да е самата помпичка за обезвъздушаване , Чаво тръгни от някъде
                            Лудак

                            Коментар


                            • От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                              Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                              На два от цилиндрите обаче много се е разтекло от тръбичките, които подават нафта към дюзите, та се чудя дали и това може да има нещо общо със случая.
                              Е как да няма общо, щом има теч по горивната система, значи че от там дърпа и въздух. Отстрани течовете и проблема с връщането на нафтата ще изчезне.
                              NISSAN PATROL GR

                              OFFROAD CLUB 4x4 VRATZA

                              Коментар


                              • От: Patrol GR (Y60) - Привеждане в годност за офроуд експлоатация

                                Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                                ...

                                На два от цилиндрите обаче много се е разтекло от тръбичките, които подават нафта към дюзите, та се чудя дали и това може да има нещо общо със случая.
                                Това може да се окаже неприятен проблем. В смисъл от към финансии.
                                Опита от днес показа че се пука женския конус на дюзата. Първо надеждите бяха за дифтунги - не би. После конуса на тръбичката - пак не би. И остана само дюзата. За това и ти се обаждах. Намерих във Фокс-овете, в края на работния ден. Монтирах новата стара дюза и теча спря.
                                Лошото е че нови дюзи на Бош има и са на поносими цени, но корпуса на дюзата Бош не го правят.
                                Проблема явно се получава от многократно монтиране и демонтиране, или пре-стягане.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X